Ah dit is nou jammer:
Gerard Joling ziet af van Wie Ben Ik? bij RTL 4Een nieuwe reeks van Wie Ben Ik? met Gordon en Gerard Joling als teamcaptains lijkt er niet te gaan komen. RTL 4 wil dit komend najaar op de zaterdagavond brengen, maar Gerard ziet daar van af. “Ze wilden me er graag voor hebben, maar ik heb dat afgezegd. Ik ben te druk met een album dat er aankomt en promotiewerk voor film Boerenliefde, waar ik de titelsong voor verzorg”, vertelt hij aan deze blog.
Joling laat wel doorschemeren dat er verschillende andere tv-klussen aan zitten te komen.
Wie Ben Ik? zou in de zomer opgenomen kunnen worden, mogelijk zelfs op doordeweekse dagen. “Maar dat gaat geloof ik net niet passen. Er zijn een paar andere programma’s die dan ook lopen. Voor welke zender? Bij RTL en SBS.” De presentator heeft nog geen knoop doorgehakt over welke projecten hij daadwerkelijk aanneemt. “Ik moet even nadenken over wat ik leuk vind en wat bij me past. Als het allemaal klopt voor mijn gevoel, hap ik toe.”
Joling zal dit najaar sowieso opduiken bij RTL 4 met het programma Gordon en Gerard in de Bijstand, de officieuze opvolger van Over de Vloer. RTL 4 had daar graag Wie Ben Ik? aan toegevoegd, dat Wendy van Dijk dan zou presenteren. “Maar Wie Ben Ik? komt sowieso terug, ook zonder Gerard Joling”, vertelde zenderbaas Erland Galjaard vorige maand nog aan deze blog.
Bron