Is inderdaad erg raar..quote:Op donderdag 7 februari 2013 11:40 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja, terwijl Ron alleen niet te harden isGek is dat soms.
quote:Gerard Joling en Gordon: Effe geen cent te makken.
Gerard Joling en Gordon gaan De Frogers achterna.
Hun nieuwe programma heet Joling & Gordon: Effe geen cent te makken. De realityshow is vanaf 3 oktober te zien op RTL 4, meldt Gordon.
Al eerder werd bekend dat de twee na Over de Vloer een nieuwe serie zouden gaan doen. De titel en uitzenddatum waren nog niet bekend.
De Frogers maakten al een programma met dezelfde titel. Dat werd in 2008 uitgezonden om aandacht te vragen voor De Voedselbank.
quote:Gerard Joling
8 uur geleden
Zojuist bespreking gehad inzake het programma samen met @GordonBlaricum ben bang dat het zwaar maar weer een enig programma gaat worden!?
Ja, maar ik heb er de kracht niet meer voor.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 00:06 schreef tralalala het volgende:
[..]
Je kan ook op het volgknopje drukken hoor.
quote:Op donderdag 15 augustus 2013 00:07 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ja, maar ik heb er de kracht niet meer voor.
Ja Tien/Talpa.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 00:09 schreef tralalala het volgende:
[..]![]()
Geer en Goor over de vloer was wel vermakelijk.![]()
Was dat niet bij Talpa?
Ja, vertel.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 00:05 schreef Karina het volgende:
Wat een drukte in dit topic opeens, hoe zou dat komen
Stond in MyAT, dacht ik, dus dat is de reden?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 00:16 schreef Karina het volgende:
Ik gok op dezelfde manier als dat jij hier nu terecht bent gekomen
Oh ik had een linkje in het K&vdB topic gezet, dacht dat je dat had gezien.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 00:17 schreef Arcee het volgende:
[..]
Stond in MyAT, dacht ik, dus dat is de reden?
quote:Op donderdag 15 augustus 2013 00:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
Van die heerlijke homohumor, Geer en Goor over de vloer, wat was dat genieten zeg.
Staat die scene er ook op dat Gordon zo'n bontkraag aan z'n jas heeft? En dan Gerard Joling over veren die aangroeien.quote:
Geweldig toch Tita ? Paul en Richard in 'wie ben ik'quote:Op donderdag 15 augustus 2013 00:13 schreef Toverheks het volgende:
wie ben ik met Wendy v Dij..........
panel Gordon en die donkere gozer met zijn geschreeuw dinosjow.......dan Paul de L en Richard die momenteel in Rakkins the star zit.
Die wel.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 15:29 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Geweldig toch Tita ? Paul en Richard in 'wie ben ik'
Jah het gaat Olequote:
Alleen wendy he, bbrrrr vind dat een eng kindquote:Op donderdag 15 augustus 2013 15:29 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Geweldig toch Tita ? Paul en Richard in 'wie ben ik'
Ik ookquote:Op donderdag 15 augustus 2013 20:05 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Alleen wendy he, bbrrrr vind dat een eng kind
vind haar echt niks noppes nada, Angela Groothuizen was wel een leuke, of Patty Brard, die Wendy lacht altijd zo nep.quote:
Ik vind Wendy maar een arrogante doos.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 22:06 schreef Toverheks het volgende:
[..]
vind haar echt niks noppes nada, Angela Groothuizen was wel een leuke, of Patty Brard, die Wendy lacht altijd zo nep.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |