Het is een personalityshow, dus dan maakt het niet uit wat het format isquote:Op maandag 4 februari 2013 14:19 schreef hunter2011 het volgende:
Ze hebben elkaar wel nodig want dit programma flopt als ze dit alleen zouden doen.
Verder is dit absoluut geen origineel concept, het is een mix van dat programma van de familie Froger, Patty Brard's Diva's en verder nog talloze ander programma's .
Hoop voor hun dat het een succes gaat worden, maar het zou ook zo kunnen floppen.
quote:Gerard Joling vreest heimwee
De wetenschap geregeld een nacht níét in zijn eigen bed te liggen, weerhield Gerard Joling er eerder van succesprogramma Over de vloer met Gordon een vervolg te geven. Toch heeft hij er de kracht weer voor gevonden samen met de man, met wie hij een ware haat-liefdeverhouding heeft, aan de slag te gaan.
"Gordon en ik gaan komend najaar voor een realityachtige reeks zelfs een maand onder één dak leven”, vertelt Gerard. "Ik hoop maar dat het niet heel erg ver van huis is…”
"Ik heb inderdaad moeite met andere slaapplekken”, geeft Gerard toe. Zijn hang naar huis is zelfs zó groot, dat hij eerder het aanbod van Over de vloer-bedenker John de Mol – om in een container zijn slaapkamer na te maken, zodat hij op locatie áltijd het gevoel zou hebben toch een beetje thuis te zijn – afsloeg.
"Ik slaap het allerbest in mijn eigen huis en rijd daar graag voor om.” Gordon zucht bij voorbaat al: "Geer een maand van huis? Dat wordt natuurlijk een crime…”
Bron
Geer heeft wel een mooi lijfquote:Op dinsdag 5 februari 2013 09:12 schreef roos85 het volgende:
Wat is Geer een aansteller![]()
Denk dat het Goor een stuk makkelijker gaat hebben in het programma.
ja vastquote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:50 schreef Karina het volgende:
En er komt nog een programma met Geer en Goor, in ieder geval hoeft Geer dan geen heimwee te hebben:
Gerard Joling en Gordon komen naast hun nieuwe realityserie Gerard en Gordon in de bijstand ook met een nieuw studioprogramma. Dat heeft Gordon laten weten op 3FM. Het enige wat Gordon kwijt wil over die studioshow, is dat het om een spelprogramma gaat. “Er is nog een programma dat we gaan doen. Dat is diep geheim, maar het wordt wel heel erg leuk. Dat wordt al redelijk snel opgenomen en dat is ook voor het najaar“, zo onthult de 44-jarige entertainer.
Verdere details wil Gordon niet kwijt. “Ik ga niet verder uitweiden. Het is een leuk studioprogramma. Het wordt hartstikke lachen. Ik heb al weer veel meer verteld dan ik wil.”
Gerard en Gordon in de bijstand komt vanaf september op de buis bij RTL 4. Mogelijk wordt dat programma opgevolgd door de nieuwe spelshow.
Bron
quote:In RTL Boulevard schoof Gordon aan om het programma toe te lichten. ‘Er komt een grote wervingsavond na die acht afleveringen. Een heel groot programma, live, gepresenteerd door Gerard en mij. En dan gaan we zoveel mogelijk geld binnenhalen voor de ouderenzorg.’Bron
Ja, was een zeldzaam leuk programma. Daar is Wendy van Dijk bij geintroduceerd als 'loop'meisje.quote:Op woensdag 6 februari 2013 19:03 schreef Karina het volgende:
Wie ben ikDat was altijd lachen gieren brullen met flauwe onderbroekenlol.
Ja was zeker leuk! Tot SBS 6 het enkele jaren terug uitmolk tot een avondvullend programmaquote:Op woensdag 6 februari 2013 19:17 schreef static het volgende:
[..]
Ja, was een zeldzaam leuk programma. Daar is Wendy van Dijk bij geintroduceerd als 'loop'meisje.
En Caroline Tensen en Wendy v Dijk waren ook erbij!Caroline was presentatrice bij RTL 4 ! Wel leuk zeker met Gerard en Gordonquote:
Klopt. Geer en Goor zonder Gerard Joling en Gordon zou lang niet zo leuk zijn geweest.quote:Op woensdag 6 februari 2013 20:23 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
En Caroline Tensen en Wendy v Dijk waren ook erbij!Caroline was presentatrice bij RTL 4 ! Wel leuk zeker met Gerard en Gordon
quote:Op donderdag 7 februari 2013 00:33 schreef tong80 het volgende:
Klopt. Geer en Goor zonder Gerard Joling en Gordon zou lang niet zo leuk zijn geweest.
Weet ik, vond de chemie tussen André en Ron zo geweldigquote:Op woensdag 6 februari 2013 20:23 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
En Caroline Tensen en Wendy v Dijk waren ook erbij!Caroline was presentatrice bij RTL 4 ! Wel leuk zeker met Gerard en Gordon
Ja, terwijl Ron alleen niet te harden isquote:Op donderdag 7 februari 2013 11:38 schreef roos85 het volgende:
[..]
Weet ik, vond de chemie tussen André en Ron zo geweldig
Zo zie je maar. Vermaak ten koste van een doelgroep alleen maar om weer BNers aan het werk te houden en waar men vorstelijk voor betaalt wordt en natuurlijk de kijkcijfers.quote:Op maandag 4 februari 2013 14:05 schreef tong80 het volgende:
Ik kan goed relativeren. Maar dit slaat nergens op terwijl ze overal op korten en de sociaal zwakkeren er de dupe van worden. Twee miljonairs gaan arm-spelen. Ze denken dat de voedselbank ontworpen is door Jan de Bouvrie.
Las ooit een interview met Gerard Joling waarin ie zei dat ie medelijden had met bijstandsmoeders die rond moesten komen van 15000 gulden per maand.
Maar ja, de werkloze Tokkie is natuurlijk wel de doelgroep.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |