Je bent niet die eerste die die grap maaktquote:Op maandag 28 januari 2013 22:02 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Misschien moeten we hem Tjolk noemen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eigenlijk vijf; maar niet alle historici rekenen Greet Hofmans mee.quote:Op maandag 28 januari 2013 22:02 schreef eriksd het volgende:
Toch alweer je vierde troonswisseling Spotless!
quote:Op maandag 28 januari 2013 22:04 schreef Tchock het volgende:
[..]
Je bent niet die eerste die die grap maaktSorrySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik streef naar originaliteit.
Sorry als ik mezelf nu diskwalificeer als wonderkind, maar toen was ik met andere dingen bezig dan de curator van de DSB-bankquote:Op maandag 28 januari 2013 22:01 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Ik vergeet altijd dat jij nog zo jong bent.
Ach we zijn allemaal puber geweest Tchock.quote:Op maandag 28 januari 2013 22:06 schreef Tchock het volgende:
[..]
Sorry als ik mezelf nu diskwalificeer als wonderkind, maar toen was ik met andere dingen bezig dan de curator van de DSB-bank
Sommigen zijn het nog steeds.quote:Op maandag 28 januari 2013 22:07 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Ach we zijn allemaal puber geweest Tchock.
Ik was dit al aan het typenquote:Op maandag 28 januari 2013 22:07 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Sommigen zijn het nog steeds.
quote:Op maandag 28 januari 2013 22:02 schreef eriksd het volgende:
Toch alweer je vierde troonswisseling Spotless!
Dat is waar.quote:Op maandag 28 januari 2013 22:07 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Sommigen zijn het nog steeds.
Nu ook boter bij de vis leveren hé.quote:Op maandag 28 januari 2013 22:11 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
En ik weet zeker dat we dezelfde persoon in gedachten hebben.
Vis is beter dan brune bonen, want daar bid ik niet voor!quote:Op maandag 28 januari 2013 22:12 schreef eriksd het volgende:
[..]
Nu ook boter bij de vis leveren hé.
Ik vind het irreëel dat je verwacht dat dat nu gebeurt.quote:Op maandag 28 januari 2013 22:12 schreef eriksd het volgende:
[..]
Nu ook boter bij de vis leveren hé.
Levering heeft inmiddels plaatsgevonden. Gewoon out in the open.quote:Op maandag 28 januari 2013 22:13 schreef Valid het volgende:
[..]
Ik vind het irreëel dat je verwacht dat dat nu gebeurt.
En dan is het nog maar maandag.quote:
Wat ben je toch een motivator. Straks kunnen we Maharbal weer van een viaduct aflullen.quote:Op maandag 28 januari 2013 22:26 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
En dan is het nog maar maandag.
Sorryquote:Op maandag 28 januari 2013 22:27 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Wat ben je toch een motivator. Straks kunnen we Maharbal weer van een viaduct aflullen.
Fixedquote:Op maandag 28 januari 2013 22:27 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Wat ben je toch een motivator. Straks kunnen we Maharbal weer van een viaduct afduwen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 28 januari 2013 22:28 schreef Tchock het volgende:
[..]
FixedBan toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
quote:Op maandag 28 januari 2013 22:28 schreef Tchock het volgende:
[..]Vanuit Zwolle vast wel ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heldquote:
vanwaar de drukte?quote:Op maandag 28 januari 2013 22:30 schreef Maharbal het volgende:
Het ziet er inderdaad naar uit dat het deze week best wel eens druk kan worden
oef. En dan morgen weer om 9 uur aanwezig?quote:Op maandag 28 januari 2013 22:40 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Niets bijzonders, gewoon werk. Zo gaat het altijd: het moe(s)t 10 minuten geleden af.
Stop gewoon met je dubbelaccountquote:Op maandag 28 januari 2013 22:40 schreef Aurelius. het volgende:
Weet iemand hoe je bookmarks uit Firefox naar Chrome importeert?
Yes.quote:Op maandag 28 januari 2013 22:41 schreef Yreal het volgende:
[..]
oef. En dan morgen weer om 9 uur aanwezig?
Haha grapjasquote:
Daar ga je spijt van krijgen.quote:Op maandag 28 januari 2013 22:50 schreef Tchock het volgende:
Zo. Gereageerd op een kamer van 7 vierkante meter.
Vertel.quote:Op maandag 28 januari 2013 22:50 schreef Bruce_Cutler het volgende:
[..]
Daar ga je spijt van krijgen.
7 vierkante meter om te eten,slapen,studeren,koken(?) films kijken etc.quote:
Bezemkast op de Poort? Kun je wel lekker lang blijven liggen 's ochtends.quote:Op maandag 28 januari 2013 22:50 schreef Tchock het volgende:
Haha, nee. De meeste bezemkasten op de Poort zijn groterquote:Op maandag 28 januari 2013 22:54 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Bezemkast op de Poort? Kun je wel lekker lang blijven liggen 's ochtends.
Dat zou ik heel erg waarderenquote:Op maandag 28 januari 2013 22:55 schreef Bruce_Cutler het volgende:
Mijn zusje heeft een redelijk uitgebreid netwerk in die contreien. Wil best eens voor je informeren.
ambitiequote:Op maandag 28 januari 2013 22:50 schreef Tchock het volgende:
http://support.google.com/chrome/bin/answer.py?hl=nl&answer=96816quote:Op maandag 28 januari 2013 22:43 schreef Aurelius. het volgende:
[..]
Haha grapjas
nee het gaat gewoon om favorieten (muzieklinks enzo) die ik graag in chrome wil hebben
Past een bed in.quote:Op maandag 28 januari 2013 22:58 schreef Maharbal het volgende:
Voor dat geld en op die locatie is het opzich wel te doen totdat je iets nieuws hebt. Zoals al aangegeven: als je eenmaal in Amsterdam bent, wordt het zoeken makkelijker.
Aan de andere kant, het is niet heel erg groot.
Tegenklacht: niets is groot in Amsterdam.
Je stoot alleen je knieën tegen de wastafel.quote:Op maandag 28 januari 2013 23:01 schreef Tchock het volgende:
[..]
En een bureau
[ [url=http://www.lilianshouse.nl/upload/40/products/8363/th/pols-potten---piano-kruk---zwart[0].jpg]afbeelding[/url] ]
Sta nog stijf van die medicatie maar concentratie is ver te zoeken.quote:Op maandag 28 januari 2013 23:03 schreef Aurelius. het volgende:
[..]
Ik neem even een dagje studiepauze als je het niet erg vindt
In dat hoekje bij A2.09. Daar zit sowieso al een wc en keuken waarvan niemand weet dat ze bestaan. En een senseo, waar ik 's avonds altijd koffie maakquote:Op maandag 28 januari 2013 23:03 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat zou vet zijn hè. Gewoon een lokaal in A ergens, slot op de deur, primaaaa
In welke buurt? En wat kost het?quote:Op maandag 28 januari 2013 23:05 schreef Tchock het volgende:
Zeven meter is wel echt klein... maar het is wel zeven meter meer dan ik nu heb
Je zit nu met je laptop in een weiland?quote:Op maandag 28 januari 2013 23:05 schreef Tchock het volgende:
tsjokkolboijK je neemt toch geen genoegen met 7m2? zelfs de joden kregen nog meer ruimte manquote:Op maandag 28 januari 2013 23:05 schreef Tchock het volgende:
vierkante meter he...quote:Op maandag 28 januari 2013 23:05 schreef Tchock het volgende:
Er staat een pistool tegen je hoofd. Het enige dat je redden kan is je cijfer voor het tentamen van vandaag exact raden.quote:Op maandag 28 januari 2013 23:03 schreef Aurelius. het volgende:
[..]
Ik neem even een dagje studiepauze als je het niet erg vindt
Hoogslaper nemen dan. Kun je eronder een werkhoek maken.quote:Op maandag 28 januari 2013 23:05 schreef Tchock het volgende:
Dmquote:Op maandag 28 januari 2013 23:06 schreef Bananenman het volgende:
[..]
In welke buurt? En wat kost het?
Technologie van vandaag, zelf weilanden hebben al wifi!quote:Op maandag 28 januari 2013 23:06 schreef Yreal het volgende:
[..]
Je zit nu met je laptop in een weiland?
Hee, das superslimquote:Op maandag 28 januari 2013 23:06 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Hoogslaper nemen dan. Kun je eronder een werkhoek maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |