Ik niet hoor, mijn hoogste cijfer is tot nu toe een 7quote:Op dinsdag 29 januari 2013 00:08 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Jij had toch een 10, of was dat NailPolish?
Welke aflevering is je avatar? Volgens mij nog niet tegengekomen.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 00:07 schreef NotGuilty het volgende:
[..]
Ik ben (nu nog) in orde, maar heb geen torenhoge cijfers ofzo
Weet ik niet.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 00:10 schreef Bruce_Cutler het volgende:
[..]
Welke aflevering is je avatar? Volgens mij nog niet tegengekomen.
Die is afgestudeerd dacht ikquote:
Season 3 met die creep Lincoln (peepee)quote:Op dinsdag 29 januari 2013 00:10 schreef NotGuilty het volgende:
[..]
Weet ik niet.![]()
Ik heb alles al gezien, echt jammer
Bestaan niet, psychologen zijn altijd poep. Tevens 10 was norahquote:Op maandag 28 januari 2013 23:45 schreef Bruce_Cutler het volgende:
[..]
Nee diagnose is jaren geleden vastgesteld door een vakbekwaam psycholoog.
Het aantal procentpunten dat ik er aan gehad heb:
0
Ja, daar was ik inderdaad mee in de warquote:Op dinsdag 29 januari 2013 00:11 schreef Bruce_Cutler het volgende:
[..]
1e jaar volgens mij
jij doelt op Yashaa oid.
Maar wij moeten er 60 halen. Met maar 2 herkansingen, en dan niet twee voor elk vak maar gewoon echt twee herkansingen.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 00:10 schreef Giku het volgende:
Laagste cijfer was een 3 volgens mij, verder alleen maar 4-8.
Care, ik heb het eerste halfjaar 13 punten gehaald. Als je bedenkt dat je er 40 moet hebben om door te gaan had ik eigenlijk ook moeten stoppen. Had gewoon even schop onder mn reedt nodig
Dat is echt streng... Zijn de tentamens dan makkelijker of zo?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 00:13 schreef NotGuilty het volgende:
[..]
Maar wij moeten er 60 halen. Met maar 2 herkansingen, en dan niet twee voor elk vak maar gewoon echt twee herkansingen.
Eentje voor blok 1 en 2. Die is al geweest. Dus nu heb je nog maar 1 herkansing voor maar 1 vak, voor de blokken 3 t/m 8.
Dat is best eng.
Je maakt mij niet wijs dat je dat serieus voorbereid had.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 00:13 schreef Aurelius. het volgende:
Ik haalde laatst ook een 3 hoezo moet ik dan ermee stoppen?
Als je aan het eind van de rit je punten maar haalt toch
Oja, dat was dat gekke EUR systeem. Tja, dan kan ik niets anders doen dan je succes wensenquote:Op dinsdag 29 januari 2013 00:13 schreef NotGuilty het volgende:
[..]
Maar wij moeten er 60 halen. Met maar 2 herkansingen, en dan niet twee voor elk vak maar gewoon echt twee herkansingen.
Eentje voor blok 1 en 2. Die is al geweest. Dus nu heb je nog maar 1 herkansing voor maar 1 vak, voor de blokken 3 t/m 8.
Dat is best eng.
Hij wordt opgegeven moment irritant, en daarna is er een hele leuke aflevering met hemquote:Op dinsdag 29 januari 2013 00:11 schreef Bruce_Cutler het volgende:
[..]
Season 3 met die creep Lincoln (peepee)
Belastingrecht, nee inderdaad niet op de manier zoals ik het nu heb gedaan, eindeloos oefeningen makenquote:Op dinsdag 29 januari 2013 00:14 schreef Bruce_Cutler het volgende:
[..]
Je maakt mij niet wijs dat je dat serieus voorbereid had.
Nee, maar wel elke 5 weken 1 tentamen dus je kunt je op 1 vak richtenquote:Op dinsdag 29 januari 2013 00:14 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Dat is echt streng... Zijn de tentamens dan makkelijker of zo?
Je P moet wel zonder herkansingen binnen te halen zijn. Lukte mij ook moeiteloos.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 00:15 schreef Bruce_Cutler het volgende:
Ik heb nog geen onvoldoendes binnengeharkt maar na het tentamen van vandaag kan daar wel eens verandering in komen.
Ooh ja dat lijkt mij ook wel watquote:Op dinsdag 29 januari 2013 00:16 schreef NotGuilty het volgende:
[..]
Nee, maar wel elke 5 weken 1 tentamen dus je kunt je op 1 vak richten
Dankjequote:Op dinsdag 29 januari 2013 00:15 schreef Giku het volgende:
[..]
Oja, dat was dat gekke EUR systeem. Tja, dan kan ik niets anders doen dan je succes wensen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |