Wat is dit voor racistisch geklaag. - 10quote:Op maandag 28 januari 2013 23:14 schreef Boterbartje het volgende:
2 bitches (1 zwarte) met bondkragen praten hard in de stiltecoupe. Ik zeg er wat van; 'dames jullie zitten in een stiltecoupe'
Tsss, zal wel stil zijn. Praat niet eens hard.. zeuren eg
Echt kanker godverdomme heel eind op terug naar Afrika en leer wat manieren zeg
quote:Op maandag 28 januari 2013 23:56 schreef NotGuilty het volgende:
[..]
Wat is dit voor racistisch geklaag. - 10
Geen peren meer voor jou
Aah, mag ik ze dan ook?quote:Op maandag 28 januari 2013 23:39 schreef Aurelius. het volgende:
Bruce ik zal vannacht de missende WG's (de casus dan) even uittypen.
Dat bedoel ik ookquote:Op maandag 28 januari 2013 23:58 schreef Paxcon het volgende:
Aanspreken op het gedrag was gewoon correct maar dat laatste slaat natuurlijk nergens op..
quote:
quote:Op maandag 28 januari 2013 20:26 schreef Speedy_T het volgende:
Speciale groet van ons paard, NotGuilty.![]()
Ja is goed, als ik ze ook allemaal heb, ik zal dm'en als ik het uitgetypt heb.quote:Op maandag 28 januari 2013 23:58 schreef Valid het volgende:
[..]
Aah, mag ik ze dan ook?![]()
Ik heb de colleges overigens wel gekeken en ik moet zeggen dat het rendement laag is. Ik had liever de werkcolleges terug kunnen kijken.De samenvatting is in dit geval echt behoorlijk goed, dus misschien die nog even halen?
Vertrouwen in jezelf hebben. En geen medelijden hebben, vrijwel alle uitvallers hebben dat aan zichzelf te danken.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 00:03 schreef NotGuilty het volgende:
Er zijn vandaag weer heel wat mensen met de studie gestopt, het blijft treurig. Ook wel eng.
Mijn demente oma zegt af en toe dingen over Polen dat je echt denktquote:Op dinsdag 29 januari 2013 00:03 schreef Bruce_Cutler het volgende:
Racistisch geklaagmits afkomstig van een heel oud mannetje uit een volksbuurt.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het hoort erbij. Jij hAalt het toch gewoon?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 00:03 schreef NotGuilty het volgende:
Er zijn vandaag weer heel wat mensen met de studie gestopt, het blijft treurig. Ook wel eng.
Over Maharbal?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 00:04 schreef Tchock het volgende:
[..]
Mijn demente oma zegt af en toe dingen over Polen dat je echt denkt![]()
Dat is zo, als je een 2 weet te halen verdien je het ook gewoon om weg te moeten. Toch schrik ik er elke keer van als Pietje opeens weg is.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 00:04 schreef Tchock het volgende:
[..]
Vertrouwen in jezelf hebben. En geen medelijden hebben, vrijwel alle uitvallers hebben dat aan zichzelf te danken.
Ik ben (nu nog) in orde, maar heb geen torenhoge cijfers ofzoquote:Op dinsdag 29 januari 2013 00:05 schreef Yreal het volgende:
[..]
Het hoort erbij. Jij hAalt het toch gewoon?
Jij had toch een 10, of was dat NailPolish?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 00:07 schreef NotGuilty het volgende:
[..]
Ik ben in orde, maar heb geen torenhoge cijfers ofzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |