Hm nog niet heel goed naar gekeken, maar daar hebben we vannacht de tijd voorquote:Op maandag 28 januari 2013 23:33 schreef Bruce_Cutler het volgende:
Die 'crash course' is zeker wel handig moet ik zeggen.
De nachtploeg is binnen.quote:Op maandag 28 januari 2013 23:36 schreef Aurelius. het volgende:
[..]
Hm nog niet heel goed naar gekeken, maar daar hebben we vannacht de tijd voor
dank, ik ben eenmaal beetje direct.quote:Op maandag 28 januari 2013 23:25 schreef SaulGoodman het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Hetgeen dat moreel verwerpelijk is is het gedrag van de personen in kwestie en niet het benoemen. Als jij dat vindt, moet je dat gewoon zeggen Boterbartje. Al genoeg mensen die immer politiek correct zijn.
tuurlijk, u vraagt wij draaienquote:Op maandag 28 januari 2013 23:25 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Toch heb ik het vriendelijke verzoek het even niet te doen. Gewoon omdat ik dat netjes vraag.
Graagquote:Op maandag 28 januari 2013 23:39 schreef Aurelius. het volgende:
Bruce ik zal vannacht de missende WG's (de casus dan) even uittypen.
Studeren op drugsquote:Op maandag 28 januari 2013 23:39 schreef Bruce_Cutler het volgende:
Ik haak vroegtijdig af. Vannacht 2 uurtjes gepit en de hele dag aan de adhd meds om mezelf op de been te houden.
goed bezig!quote:Op maandag 28 januari 2013 23:39 schreef Bruce_Cutler het volgende:
Ik haak vroegtijdig af. Vannacht 2 uurtjes gepit en de hele dag aan de adhd meds om mezelf op de been te houden.
toespraak was wel mooi maar kort. Dat hele circus erna is gewoon triest en jammer. Gtst ging ook nog eens niet doorquote:Op maandag 28 januari 2013 23:39 schreef Aurelius. het volgende:
Ik heb geslapen toen ik thuis kwam na mn tentamenBeatrix gemist
Stelde niet veel voor. Ze kwam aanlopen, riep: 'Krijg allemaal de grijze vinkentering!' en liep af. Liet nog een boer onderweg ook.quote:Op maandag 28 januari 2013 23:39 schreef Aurelius. het volgende:
Ik heb geslapen toen ik thuis kwam na mn tentamenBeatrix gemist
Ah doet me denken aan m'n maquote:Op maandag 28 januari 2013 23:40 schreef Tchock het volgende:
[..]
Stelde niet veel voor. Ze kwam aanlopen, riep: 'Krijg allemaal de grijze vinkentering!' en liep af. Liet nog een boer onderweg ook.
Heeft niet mijn voorkeur maar vanochtend was er sprake van een uitzondering.quote:
truequote:Op maandag 28 januari 2013 23:41 schreef Bruce_Cutler het volgende:
[..]
Heeft niet mijn voorkeur maar vanochtend was er sprake van een uitzondering.
Heb medicatie gewoon op doctorsrecept, dus dan is het heel anders.
'Dokter, ik wil graag iets om me op de been te houden.' "Oh, maar natuurlijk Bruce!"quote:Op maandag 28 januari 2013 23:41 schreef Bruce_Cutler het volgende:
[..]
Heeft niet mijn voorkeur maar vanochtend was er sprake van een uitzondering.
Heb medicatie gewoon op doctorsrecept, dus dan is het heel anders.
Een driesetter ?quote:Op maandag 28 januari 2013 23:41 schreef Yreal het volgende:
Maar goed, ik ga uitchecken. Morgen 9-12, 6-9, dan weer 9-12![]()
Nee diagnose is jaren geleden vastgesteld door een vakbekwaam psycholoog.quote:Op maandag 28 januari 2013 23:42 schreef Tchock het volgende:
[..]
'Dokter, ik wil graag iets om me op de been te houden.' "Oh, maar natuurlijk Bruce!"
Geen dankquote:Op maandag 28 januari 2013 23:33 schreef Bruce_Cutler het volgende:
Die 'crash course' is zeker wel handig moet ik zeggen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |