Vorige keer heb je eerdere inzenders een PM gestuurd met de vraag mee te doen. Kun je misschien nu weer doen?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 15:39 schreef DaMart het volgende:
[Info]Omdat het aantal boekenlijstjes achterblijft bij de verwachtingen en we voor de representativiteit graag wat meer lijstjes hebben dan tot nu toe zijn gepost, hebben we besloten om de deadline op te schuiven naar vrijdag 22 februari 18:00 uur.[/info]
Ahquote:Op zondag 17 februari 2013 00:22 schreef Njosnavelin het volgende:
Dat heeft hij gedaan, heb er een ontvangen.
Klopt, ik heb vorige week iedereen die in 2011 heeft meegedaan een PM gestuurd en vandaag ook iedereen die in 2010 heeft meegedaan. Wie al een lijstje had gepost, heb ik uiteraard geen bericht gestuurdquote:Op zondag 17 februari 2013 00:32 schreef Foeske het volgende:
[..]
AhDan ik waarschijnlijk niet omdat ik mijn lijstje al heel snel had ingeleverd...
Nog bedankt, was helaas gisteren door onverziene omstandigheden te laat thuis om mijn lijstje op tijd te kunnen inleveren die ik van de week had opgesteld.quote:Op zondag 17 februari 2013 00:36 schreef DaMart het volgende:
[..]
Klopt, ik heb vorige week iedereen die in 2011 heeft meegedaan een PM gestuurd en vandaag ook iedereen die in 2010 heeft meegedaan. Wie al een lijstje had gepost, heb ik uiteraard geen bericht gestuurd.
Je hebt ook meegekregen dat de inzendtermijn verlengd is tot 22 februari, 18:00 uur he? Dus je bent nog niet te laatquote:Op zondag 17 februari 2013 09:19 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Nog bedankt, was helaas gisteren door onverziene omstandigheden te laat thuis om mijn lijstje op tijd te kunnen inleveren die ik van de week had opgesteld.![]()
En had tot nu toe nog geen enkele keer gemist. Baal er wel een beetje van.
Haha, neequote:Op zondag 17 februari 2013 09:28 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je hebt ook meegekregen dat de inzendtermijn verlengd is tot 22 februari, 18:00 uur he? Dus je bent nog niet te laat.
Als je je oude lijst even quote, zodat ik weet dat die is aangepast, dan kun je tot vrijdag 18:00 uur je lijst aanpassenquote:Op zondag 17 februari 2013 11:28 schreef Stuart het volgende:
MOET ik mijn eerdere post aanpassen en heb ik dan alleen vandaag of mag ik een nieuwe top 25 posten en wordt mijn eerdere lijstje dan genegeerd
Cool, thanks Martquote:Op zondag 17 februari 2013 11:29 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als je je oude lijst even quote, zodat ik weet dat die is aangepast, dan kun je tot vrijdag 18:00 uur je lijst aanpassen.
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 15:39 schreef DaMart het volgende:
[Info]Omdat het aantal boekenlijstjes achterblijft bij de verwachtingen en we voor de representativiteit graag wat meer lijstjes hebben dan tot nu toe zijn gepost, hebben we besloten om de deadline op te schuiven naar vrijdag 22 februari 18:00 uur.[/info]
Heb 'm gevonden, thanksquote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:18 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je hebt nu nog een paar dagen langer de tijd dus.
[..]
Als je het niet kunt vinden, dan kan ik je vorige lijst uiteraard PM'en.
[..]
Dat mag hoor. De termijn om lijsten aan te passen is meegeschoven met de nieuwe deadline.
Nu de termijn is verlengd kan ik alsnog een top 25 postenquote:Op zaterdag 16 februari 2013 11:44 schreef Stuart het volgende:
1. The Diary of a Young Girl - Anne Frank
2. Emil and Karl - Yankev Glatshteyn
3. Goodnight Mr Tom - Michelle Magorian
4. Warhorse - Michael Morpurgo
5. Once - Morris Gleitzman
6. The Boy in the Striped Pyjamas - John Boyne
7. Private Peaceful - Michael Morpurgo
8. I am David - Anne Holm
9. Auslander - Paul Dowswell
10. The Silver Sword - Ian Serraillier
Ik heb helaas niet voldoende tijd om een top 25 te posten. Ik had beter moeten letten op dit topic![]()
Volgend jaar dan maar ook andere boeken ertussen
Volstaat het om te zeggen dat Tonio van A.F.Th. van der Heijden op plek 4 komt, en dat de boeken daarna allemaal een plekje zakken? Hella Haasse kukelt uit mijn top. Of moet ik alles hernummeren?quote:Op woensdag 6 februari 2013 19:02 schreef _Arual_ het volgende:
Veel gelezen in het afgelopen jaar, maar veel prut. Weinig nieuws dus.
1 Haruki Murakami - Kafka op het strand
2 Patrick Süskind - Het parfum
3 Jan Wolkers - Turks fruit
4 Audrey Niffenegger - De vrouw van de tijdreiziger
5 Stephen King - De beproeving
6 A. F. Th. - Het schervengericht
7 Carl Friedman - Twee koffers vol
8 Haruki Murakami - Norwegian Wood
9 Khaled Hosseini - Duizend schitterende zonnen
10 Mark Haddon - het wonderbaarlijke voorval met de hond in de nacht
11 Boudewijn Büch - De kleine blonde dood
12 Leon de Winter - Zoeken naar Eileen w.
13 Harry Mulisch - De ontdekking van de hemel
14 John Irving - De wereld volgens Garp
15 Chaim Potok - Mijn naam is Asjer Lev
16 Tim Krabbé - Het gouden ei
17 Kathryn Stockett - Een keukenmeidenroman
18 John Boyne - De jongen in de gestreepte pyjama
19 Maarten 't Hart - Een vlucht regenwulpen
20 Audrey Niffenegger - De tweeling van Highgate
21 Emma Donoghue - Kamer
22 Arthur Golden - Dagboek van een geisha
23 Primo Levi - Is dit een mens
24 Tessa de Loo - De tweeling
25 Shahruar Mandanipour - Censuur
26 Louis Couperus - Eline Veere
27 W.F. Hermans - Nooit meer slapen
28 Erik Vlamick - Suikerspin
29 Roald Dahl - Boy
30 Adriaan van Dis - Indische Duinen
31 Stefan Zweig - Schaaknovelle
32 Bordewijk - Karakter
33 Stephen King - Het
34 Ken Kesey - En eentje zag ze vliegen
35 Ottfried Preussler - Meester van de zwarte molen
36 Jeffrey Eugenides - De zelfmoord van de meisjes
37 Tom Lanoye - Kartonnen dozen
38 Frederik van Eeden - Van de koele meren des doods
39 Rascha Peper - Dooi
40 Haruki Murakami - Ten zuiden van de grens
41 Herman Koch - Het diner
42 Thomas Rosenboom - Publieke werken
43 Tommy Wieringa - Joe Speedboot
44 Ira Levin - Rosemary's baby
45 William Golding - Heer der vliegen
46 Paolo Giordano - De eenzaamheid van de priemgetallen
47 Kazuo Ishiguro - Laat me nooit alleen
48 Bernlef - Hersenschimmen
49 Kafka - De gedaanteverwisseling
50 Hella Haasse - Mevrouw Bentinck
Ben tegenwoordig ook aan het eReaden. Maar dit misstaat niet in mijn boekenkast:quote:Op zondag 17 februari 2013 18:37 schreef oh-oh het volgende:
Ik wil ook een Van der Heijden ouvre sessie gaan houden
Allemaal dikke boeken geloof ik, e-reader materiaal
![]()
Ik ben dankzij 1Q84 aan de e-reader gegaan, zo een fijn boek, maar zo groot en zwaar, ik kon er elke keer maar kort in lezen
Dit is voldoende hoorquote:Op zondag 17 februari 2013 18:16 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Volstaat het om te zeggen dat Tonio van A.F.Th. van der Heijden op plek 4 komt, en dat de boeken daarna allemaal een plekje zakken? Hella Haasse kukelt uit mijn top. Of moet ik alles hernummeren?
Ik voel een "Ik moet alles van deze schrijver in een halfjaar tijd lezen"-drang opkomenGisteren diverse boekhandels bezocht, niks van V/d Heijden te vinden...
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:18 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je hebt nu nog een paar dagen langer de tijd dus.
Oké, dan wacht ik nog even met invoerenquote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:10 schreef Njosnavelin het volgende:
1. J.D. Salinger - the Catcher in the Rye (de vanger in het graan)
2. Jan Wolkers - Turks Fruit
3. Arnon Grunberg - de Asielzoeker
4. DBC Pierre - Vernon God Little
5. Ayelet Waldman - Love and other impossible pursuits
6. Arnon Grunberg - Tirza
7. Leon de Winter - Hoffman's Honger
8. Pascal Mercier - Perlmanns Schweigen (Perlmann's zwijgen)
9. Leon de Winter - Zoeken naar Eileen W.
10. Harry Mulisch - Siegfried
11. Elliot Perlman - the Reasons I won't be coming
12. Jean Paul Dubois - Une vie française (een frans leven)
13. Oscar Wilde - the Picture of Dorian Gray
14. Jack Vance - The Eyes of the Overworld (de ogen van de overwereld)
15. Hunter S. Thompson - Fear and loathing in Las Vegas
Edit: Oh top 15 kan niet, ik werk het nog bij dan.
Ik heb hem aangepast.quote:Op zondag 17 februari 2013 21:09 schreef DaMart het volgende:
[..]
Oké, dan wacht ik nog even met invoeren.
Van deze had ik nog nooit gehoord. Binnenkort maar eens achter aan.quote:
Kwam vorig jaar uit als los verhaal, maar was al onderdeel van "The Elephant Vanishes" (die ik verder niet gelezen hebquote:Op maandag 18 februari 2013 18:37 schreef Jabberwocky het volgende:
[..]
Van deze had ik nog nooit gehoord. Binnenkort maar eens achter aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |