Niveautje Erik Pietersquote:
AAAAAAAAAAUUWWWW dat is zuurquote:Op maandag 28 januari 2013 19:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Niveautje Erik Pietersmet vlakke hand tegen een glasplaat aan geslagen die ik niet zag
Vooral dom.quote:
stop je je hand wel ff in de diepvries?quote:
Altijd.quote:Op maandag 28 januari 2013 19:55 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
stop je je hand wel ff in de diepvries?
Dat wordt iemand betalen daarvoor. Of in een café iemand ronselen.quote:Op maandag 28 januari 2013 19:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Altijd.
Nu kan ik heel lang niet fatsoenlijk fappen
De koningin treed afquote:
dan moet ik even op hossel-les bij Pinootjen.quote:Op maandag 28 januari 2013 19:57 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dat wordt iemand betalen daarvoor. Of in een café iemand ronselen.
Amateur. Ik kan met links en rechts mezelf klaarjensen hoorquote:Op maandag 28 januari 2013 19:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Altijd.
Nu kan ik heel lang niet fatsoenlijk fappen
twitter:janmeijroos twitterde op maandag 28-01-2013 om 19:44:15Prins Pils wordt Koning Kratje reageer retweet
quote:Op maandag 28 januari 2013 20:06 schreef wolfrolf het volgende:
twitter:janmeijroos twitterde op maandag 28-01-2013 om 19:44:15Prins Pils wordt Koning Kratje reageer retweet
twitter:Queen_UK twitterde op maandag 28-01-2013 om 19:22:07Text from Prince Willem-Alexander of the Netherlands: "You owe me fifty quid Charlie-boy!" Presumably meant for Prince Charles #abdication reageer retweet
Als ze me allen gaan volgen block ik ze, als ze me tweets sturen rapporteer ik ze ookquote:Op maandag 28 januari 2013 20:11 schreef wolfrolf het volgende:
Elke keer als ik zie dat ik een nieuwe follower op twutter heb is weer een domme spam account.
Allemaal gerapporteerd voor spam bitches
Nou als ik zie dat het een spam account is rapporteer ik direct. Wordt Twitter schoner van. Block je ook automatisch mee.quote:Op maandag 28 januari 2013 20:13 schreef DaMook het volgende:
[..]
Als ze me allen gaan volgen block ik ze, als ze me tweets sturen rapporteer ik ze ook.
Mede daarom heb ik m'n account afgeschermd, geen last meerquote:Op maandag 28 januari 2013 20:11 schreef wolfrolf het volgende:
Elke keer als ik zie dat ik een nieuwe follower op twutter heb is weer een domme spam account.
Allemaal gerapporteerd voor spam bitches
Ik voel me vereerd dat ik jouw tweetjes mag zienquote:Op maandag 28 januari 2013 20:14 schreef minthy het volgende:
[..]
Mede daarom heb ik m'n account afgeschermd, geen last meer
Die dan weer wel!quote:Op maandag 28 januari 2013 20:15 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik voel me vereerd dat ik jouw tweetjes mag zien
Klein beetje wel, op je twitter picquote:Op maandag 28 januari 2013 20:17 schreef minthy het volgende:
[..]![]()
En dat zonder ooit bewijs gezien te hebben
Das een minipinistukjequote:Op maandag 28 januari 2013 20:19 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Klein beetje wel, op je twitter pic
Welke bedoel je? Ik heb er twee, zoals het een oude single dame betrachtquote:Op maandag 28 januari 2013 20:20 schreef wolfrolf het volgende:
Wat is jouw kat toch een leukertje mint
Die rodequote:Op maandag 28 januari 2013 20:30 schreef minthy het volgende:
Welke bedoel je? Ik heb er twee, zoals het een oude single dame betracht
Hoe is het er nu mee?quote:Op maandag 28 januari 2013 19:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Niveautje Erik Pietersmet vlakke hand tegen een glasplaat aan geslagen die ik niet zag
Tijdje ook gehad, maar ik heb zoiets van, ik plaats er alleen maar dingen op die openbaar mogen zijnquote:Op maandag 28 januari 2013 20:14 schreef minthy het volgende:
[..]
Mede daarom heb ik m'n account afgeschermd, geen last meer
DVDtje aanslingerenquote:Op maandag 28 januari 2013 20:32 schreef ieniminimuis het volgende:
stomme extra nieuwsuitzendingen! Mijn avondje tv kijken verpest. Tsss...![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
GTST GAAT NIET DOOR!11!quote:Op maandag 28 januari 2013 20:32 schreef ieniminimuis het volgende:
stomme extra nieuwsuitzendingen! Mijn avondje tv kijken verpest. Tsss...![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Pijnlijk.quote:
Ik bedoel met de glasplaat!quote:
dat kijk ik niet.quote:
In verband met mijn werk scherm ik zoveel mogelijk af, dat is beterquote:Op maandag 28 januari 2013 20:33 schreef DaMook het volgende:
[..]
Tijdje ook gehad, maar ik heb zoiets van, ik plaats er alleen maar dingen op die openbaar mogen zijn. Soms niet, maar ja, keuzes.
Heel.quote:
Video2000quote:
Vanavond The Following op SBS6quote:Op maandag 28 januari 2013 20:34 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
dat kijk ik niet.
Ik kijk meer naar detective series.
Die kun je downloaden natuurlijk.quote:Op maandag 28 januari 2013 20:34 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
dat kijk ik niet.
Ik kijk meer naar detective series.
Mijn tv is ook nog steeds uitgevoerd in 3D ipv 2D en doet uitstekend om een plant er op te zetten.quote:
Dat is morgen...quote:Op maandag 28 januari 2013 20:35 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Vanavond The Following op SBS6
CHeck die baasheid
http://www.sbs6.nl/programmas/the-following
Een nieuw besturingsdingetje van Apple, waar fap-materiaal volgens de kennersquote:
Ik doe meestal pas aan updates als het oude niet meer werktquote:Op maandag 28 januari 2013 22:42 schreef minthy het volgende:
[..]
Een nieuw besturingsdingetje van Apple, waar fap-materiaal volgens de kenners
Ik doe niet aan Apple, dat fruit is zwaar ongezond...quote:Op maandag 28 januari 2013 22:43 schreef D. het volgende:
[..]
Ik doe meestal pas aan updates als het oude niet meer werkt
Ik eet van allesquote:Op maandag 28 januari 2013 22:44 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik doe niet aan Apple, dat fruit is zwaar ongezond...
Drs?quote:
Klopt, dat kan ikquote:Op maandag 28 januari 2013 22:47 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik ook wel, maar je kan overdrijven
Nog beter!!quote:
Pleur op.quote:Op maandag 28 januari 2013 22:48 schreef minthy het volgende:
[..]
Nog beter!!![]()
Over 3 jaar zie ik de uitnodiging gaarne tegemoet
Misschien lijkt dat soms zo, maar ik ben echt zo ......... *quote:Op maandag 28 januari 2013 22:50 schreef minthy het volgende:
[..]
Oh jawel hoor, je drijft wel vaker over
Daarvoor ken ik je te slecht...quote:Op maandag 28 januari 2013 22:52 schreef D. het volgende:
[..]
Misschien lijkt dat soms zo, maar ik ben echt zo ......... *
* vul hier iets heel positiefs in wat bijna te goed is om waar te zijn
Ik heb wel een verzachtend middeltje voor je.quote:Op maandag 28 januari 2013 22:53 schreef D. het volgende:
[..]
Vandaag wat minder makkelijk dan anders, want keelpijn
Nee dank je, heb al hoestdrank gehadquote:Op maandag 28 januari 2013 22:53 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik heb wel een verzachtend middeltje voor je.
Mond open..
Dank!quote:
Geen zorgen, ik heb andere voorkeurenquote:Op maandag 28 januari 2013 22:55 schreef minthy het volgende:
[..]
Dank!
Opzitten en pootjes geven sla ik overigens over
Bierquote:Op maandag 28 januari 2013 22:53 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik heb wel een verzachtend middeltje voor je.
Mond open..
Heel tof! Dat houdt je lekker mysterieus voor deze SCquote:Op maandag 28 januari 2013 23:00 schreef D. het volgende:
[..]
Er is nog veel meer wat ik niet vertel
Tof he?![]()
Ik ben heel goed in dingen niet zeggen, dus dan blijf ik voorlopig nog maar deze SC bezoekenquote:Op maandag 28 januari 2013 23:04 schreef minthy het volgende:
[..]
Heel tof! Dat houdt je lekker mysterieus voor deze SC
Dat wordt gewaardeerdquote:Op maandag 28 januari 2013 23:07 schreef D. het volgende:
[..]
Ik ben heel goed in dingen niet zeggen, dus dan blijf ik voorlopig nog maar deze SC bezoeken
prachtig nummer dat is. staat op mn gsm, daar mogen alleen echt mooie nummers opquote:
quote:Op maandag 28 januari 2013 23:16 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
prachtig nummer dat is. staat op mn gsm, daar mogen alleen echt mooie nummers op
Prachtig nummer, maar live op het eind niet om aan te horenquote:
ze hebben 2 jaar geleden ofzo een keer bij That's Live gespeeld en toen deden ze ook Many of Horror. de stem van de zanger begaf het toen bijna. dat gaf het echt een breekbaar tintje.quote:Op maandag 28 januari 2013 23:17 schreef minthy het volgende:
[..]
[..]
Prachtig nummer, maar live op het eind niet om aan te horen
Je kunt ook gewoon stellen dat zijn stem niet geschikt is voor dat nummer.quote:Op maandag 28 januari 2013 23:19 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ze hebben 2 jaar geleden ofzo een keer bij That's Live gespeeld en toen deden ze ook Many of Horror. de stem van de zanger begaf het toen bijna. dat gaf het echt een breekbaar tintje.
nee, hij was toen echt heel slecht bij stem. griep ofzo.quote:Op maandag 28 januari 2013 23:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Je kunt ook gewoon stellen dat zijn stem niet geschikt is voor dat nummer.
komt gewoon omdat je koninginne(n)dag zo gewend bentquote:
Trusten D.quote:Op maandag 28 januari 2013 23:26 schreef D. het volgende:
Over zwijgen gesproken, dat ga ik de komende uren doen
Ja...quote:
Slaap lekker!quote:Op maandag 28 januari 2013 23:26 schreef D. het volgende:
Over zwijgen gesproken, dat ga ik de komende uren doen
Doen!quote:Op maandag 28 januari 2013 23:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Best Kept SecretZal ik SMS'en?
Alt-Jquote:Op maandag 28 januari 2013 23:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Best Kept SecretZal ik SMS'en?
Lies of secretsquote:Op maandag 28 januari 2013 23:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik snap geen reet van de opdrachtZal wel met Lies te maken hebben.
Herkende alleen Farewell to the Fairground - White Liesquote:
Die eerste was The key, the secret van Urban cookie collective en ik hoorde Secretly van Skunk Anansie. Dat 4e nummer herkende ik niet...quote:Op maandag 28 januari 2013 23:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Herkende alleen Farewell to the Fairground - White Lies
'Koningin' is een woord wat ik moeilijk kan uitsprekenquote:
Je spreekt die G uit?quote:Op maandag 28 januari 2013 23:34 schreef henkde_j het volgende:
[..]
'Koningin' is een woord wat ik moeilijk kan uitspreken
nee een verlepte ngquote:
quote:Op maandag 28 januari 2013 23:36 schreef henkde_j het volgende:
[..]
nee een verlepte ng
of ik maak er 'koning jin' van
Zo zeggen bejaarden het ook altijd.quote:
quote:Op maandag 28 januari 2013 23:38 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Zo zeggen bejaarden het ook altijd.
Net als Gina als ze China bedoelen
Je hebt nog even he.quote:Op maandag 28 januari 2013 23:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik had aan die telefoon willen hangen.
Hopelijk morgen een makkelijkere opdracht.quote:
Jeps.quote:Op maandag 28 januari 2013 23:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hopelijk morgen een makkelijkere opdracht.
Nog gehosseld?quote:
En heb jij nog gehosseld Pino?quote:
Gelukkig Nieuwhaarquote:
Kusje kroelquote:
Da's niets geworden dus. Heb nu wel sjans van een ander, maar dat is het waarschijnlijk nieeeetquote:
Moet ik enquete invullen?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 00:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Iemand die me even wil helpen met een kleine opdracht voor opleiding? Ik moet nog 2 manieren hebben om meer mensen een enquête te laten beantwoorden.
Nee, da's niet nodig. Het is puur theoretisch gericht, er hoeven niet werkelijk enquêtes ingevuld te worden.quote:
Digitaal, via een forum, via social media, via de post, telefonisch, dat werk?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 00:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Iemand die me even wil helpen met een kleine opdracht voor opleiding? Ik moet nog 2 manieren hebben om meer mensen een enquête te laten beantwoorden.
- Topic openen op Fokquote:Op dinsdag 29 januari 2013 00:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee, da's niet nodig. Het is puur theoretisch gericht, er hoeven niet werkelijk enquêtes ingevuld te worden.
FOK!quote:
Ja prima. Heb er nu wel voldoendequote:Op dinsdag 29 januari 2013 00:31 schreef minthy het volgende:
[..]
Digitaal, via een forum, via social media, via de post, telefonisch, dat werk?
wtf is Marokko.nl?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 00:34 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Open een topic op Marokko.nl.
Zo beter?
Zelfde probleem hier. Gelukkig bijna afquote:Op dinsdag 29 januari 2013 00:45 schreef minthy het volgende:
Het schiet hier echt voor geen meter op... Opdracht moet morgen ingeleverd worden![]()
![]()
Het scheelt dat ik wonderbaarlijk goed kan presteren onder druk
Keisimpelquote:Op dinsdag 29 januari 2013 00:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
In 1xmaar was ook niet super lastig.
Ik heb al een inleiding, een inhoudsopgave én ik heb alle koppen in de tekst aangemaakt!quote:Op dinsdag 29 januari 2013 00:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zelfde probleem hier. Gelukkig bijna af
Toch hebben ze die vaak zat niet hoor.quote:
Ik zal je met rust latenquote:Op dinsdag 29 januari 2013 00:45 schreef minthy het volgende:
Het schiet hier echt voor geen meter op... Opdracht moet morgen ingeleverd worden![]()
![]()
Het scheelt dat ik wonderbaarlijk goed kan presteren onder druk
Trusten (alvast) MBquote:Op dinsdag 29 januari 2013 00:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
Goed, nog even meeblèren met Amour van Rammstein en dan maar naar bed. Nog zo'n jankplaat ga ik niet trekken.
Geeft niks, het wordt hoe dan ook een latertjequote:
Slaap lekker alvast!quote:Op dinsdag 29 januari 2013 00:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
Goed, nog even meeblèren met Amour van Rammstein en dan maar naar bed. Nog zo'n jankplaat ga ik niet trekken.
Dit nummer! 30 seconds to mars, het brult zo heerlijk meequote:
Deze gaat nog wel jaquote:Op dinsdag 29 januari 2013 01:05 schreef minthy het volgende:
[..]
Dit nummer! 30 seconds to mars, het brult zo heerlijk mee
Ik blijf nog even luisteren. Zal het begin van Giel ook nog wel meemaken, vrees ikquote:
twitter:
Goed gedaan heloefquote:Op dinsdag 29 januari 2013 01:34 schreef heloef het volgende:
Tenmimste afgewezen door een lekker wijf.
[ afbeelding ]
Ik niet, deze knaap:quote:Op dinsdag 29 januari 2013 04:43 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Goed gedaan heloef
Afgewezen worden verdient respect vind ik.
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 09:26 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik niet, deze knaap:
[ afbeelding ]
Echt niet dat ik later zulke vreemde persfoto's laat nemen.
twitter:gerardekdom twitterde op dinsdag 29-01-2013 om 09:31:22Tweet v/d dag: RT @DJErikkk: net van bed af, nu heerlijk op de bank hangen met de radio aan op @538 met @gerardekdom #GoedBezigGerard! reageer retweet
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 09:35 schreef Pino112 het volgende:
twitter:gerardekdom twitterde op dinsdag 29-01-2013 om 09:31:22Tweet v/d dag: RT @DJErikkk: net van bed af, nu heerlijk op de bank hangen met de radio aan op @538 met @gerardekdom #GoedBezigGerard! reageer retweet
Imagobuilding: die onhandige niet al te knappe maagd. Of je blij moet zijn met dat imago, daar is het al een beetje te laat voor.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 09:28 schreef Pino112 het volgende:
[..]. Past wel een beetje bij Jimmie
.
Maar Michiel is dan ook een baasquote:Op dinsdag 29 januari 2013 09:59 schreef alors het volgende:
Nee ik dacht al dat het niet echt was omdat Michiel hem ooit wel had... maar mic stond wel open nja
true.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 10:02 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Maar Michiel is dan ook een baas.
Oh, madonnaquote:
Deze post danquote:Op dinsdag 29 januari 2013 10:31 schreef henkde_j het volgende:
Dit topic
WGR / kameraad wil samen met mij politie uitschelden middels lettergrepen
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 10:33 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Deze post dan
LIF / Je mag een maand lang op vakantie maar welk land?
Hahaha, idd wtfquote:Op dinsdag 29 januari 2013 10:31 schreef henkde_j het volgende:
Dit topic
ONZ / kameraad wil samen met mij politie uitschelden middels lettergrepen
[ afbeelding ]
Het zijn wel uitersten, jaquote:Op dinsdag 29 januari 2013 12:16 schreef InTrePidIvity het volgende:
Rare combinaties
Ik denk toch 2 voor Norah Jones
Klinkt zeker niet slechtquote:Op dinsdag 29 januari 2013 12:30 schreef InTrePidIvity het volgende:
Ik zeg het gewoon: ik vind de nieuwe Kane ook weer leuk. Net als het vorige nummer.
So glad you like it!quote:Op dinsdag 29 januari 2013 12:30 schreef InTrePidIvity het volgende:
Ik zeg het gewoon: ik vind de nieuwe Kane ook weer leuk. Net als het vorige nummer.
Ik vinnum ergens anders op lijken..quote:Op dinsdag 29 januari 2013 12:30 schreef minthy het volgende:
Ah, Kane heeft een nieuwe plaat. Megahitje
Not this shit again...quote:Op dinsdag 29 januari 2013 12:37 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik vinnum ergens anders op lijken..
Oh, sorryquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |