Niveautje Erik Pietersquote:
AAAAAAAAAAUUWWWW dat is zuurquote:Op maandag 28 januari 2013 19:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Niveautje Erik Pietersmet vlakke hand tegen een glasplaat aan geslagen die ik niet zag
Vooral dom.quote:
stop je je hand wel ff in de diepvries?quote:
Altijd.quote:Op maandag 28 januari 2013 19:55 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
stop je je hand wel ff in de diepvries?
Dat wordt iemand betalen daarvoor. Of in een café iemand ronselen.quote:Op maandag 28 januari 2013 19:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Altijd.
Nu kan ik heel lang niet fatsoenlijk fappen
De koningin treed afquote:
dan moet ik even op hossel-les bij Pinootjen.quote:Op maandag 28 januari 2013 19:57 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dat wordt iemand betalen daarvoor. Of in een café iemand ronselen.
Amateur. Ik kan met links en rechts mezelf klaarjensen hoorquote:Op maandag 28 januari 2013 19:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Altijd.
Nu kan ik heel lang niet fatsoenlijk fappen
twitter:janmeijroos twitterde op maandag 28-01-2013 om 19:44:15Prins Pils wordt Koning Kratje reageer retweet
quote:Op maandag 28 januari 2013 20:06 schreef wolfrolf het volgende:
twitter:janmeijroos twitterde op maandag 28-01-2013 om 19:44:15Prins Pils wordt Koning Kratje reageer retweet
twitter:Queen_UK twitterde op maandag 28-01-2013 om 19:22:07Text from Prince Willem-Alexander of the Netherlands: "You owe me fifty quid Charlie-boy!" Presumably meant for Prince Charles #abdication reageer retweet
Als ze me allen gaan volgen block ik ze, als ze me tweets sturen rapporteer ik ze ookquote:Op maandag 28 januari 2013 20:11 schreef wolfrolf het volgende:
Elke keer als ik zie dat ik een nieuwe follower op twutter heb is weer een domme spam account.
Allemaal gerapporteerd voor spam bitches
Nou als ik zie dat het een spam account is rapporteer ik direct. Wordt Twitter schoner van. Block je ook automatisch mee.quote:Op maandag 28 januari 2013 20:13 schreef DaMook het volgende:
[..]
Als ze me allen gaan volgen block ik ze, als ze me tweets sturen rapporteer ik ze ook.
Mede daarom heb ik m'n account afgeschermd, geen last meerquote:Op maandag 28 januari 2013 20:11 schreef wolfrolf het volgende:
Elke keer als ik zie dat ik een nieuwe follower op twutter heb is weer een domme spam account.
Allemaal gerapporteerd voor spam bitches
Ik voel me vereerd dat ik jouw tweetjes mag zienquote:Op maandag 28 januari 2013 20:14 schreef minthy het volgende:
[..]
Mede daarom heb ik m'n account afgeschermd, geen last meer
Die dan weer wel!quote:Op maandag 28 januari 2013 20:15 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik voel me vereerd dat ik jouw tweetjes mag zien
Klein beetje wel, op je twitter picquote:Op maandag 28 januari 2013 20:17 schreef minthy het volgende:
[..]![]()
En dat zonder ooit bewijs gezien te hebben
Das een minipinistukjequote:Op maandag 28 januari 2013 20:19 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Klein beetje wel, op je twitter pic
Welke bedoel je? Ik heb er twee, zoals het een oude single dame betrachtquote:Op maandag 28 januari 2013 20:20 schreef wolfrolf het volgende:
Wat is jouw kat toch een leukertje mint
Die rodequote:Op maandag 28 januari 2013 20:30 schreef minthy het volgende:
Welke bedoel je? Ik heb er twee, zoals het een oude single dame betracht
Hoe is het er nu mee?quote:Op maandag 28 januari 2013 19:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Niveautje Erik Pietersmet vlakke hand tegen een glasplaat aan geslagen die ik niet zag
Tijdje ook gehad, maar ik heb zoiets van, ik plaats er alleen maar dingen op die openbaar mogen zijnquote:Op maandag 28 januari 2013 20:14 schreef minthy het volgende:
[..]
Mede daarom heb ik m'n account afgeschermd, geen last meer
DVDtje aanslingerenquote:Op maandag 28 januari 2013 20:32 schreef ieniminimuis het volgende:
stomme extra nieuwsuitzendingen! Mijn avondje tv kijken verpest. Tsss...![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
GTST GAAT NIET DOOR!11!quote:Op maandag 28 januari 2013 20:32 schreef ieniminimuis het volgende:
stomme extra nieuwsuitzendingen! Mijn avondje tv kijken verpest. Tsss...![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Pijnlijk.quote:
Ik bedoel met de glasplaat!quote: