Iets met ontdekken dat je weer eens een golddigger aan de haak hebt geslagen.quote:Op maandag 28 januari 2013 21:57 schreef Tem het volgende:
[..]
Dat is ook zo maar er is dan toch nog een periode van verdriet, teleurstelling en onbegrip en dat is best even zwaar. Maar je zal een weloverwogen keuze hebben gemaakt en die kan niet fout zijn.
Stijlloos, om dit in een reeks te vragen waar ik nota bene actief participeer.quote:Op maandag 28 januari 2013 21:25 schreef Mutant01 het volgende:
Weet iemand trouwens hoe je gemakkelijk een nummer kunt blokkeren op je telefoon?
quote:Op maandag 28 januari 2013 21:59 schreef Boze_Appel het volgende:
Wat zijn we weer allemaal liefdevol.
Roch et te shed tegne.quote:Op maandag 28 januari 2013 22:00 schreef Reya het volgende:
[..]
Stijlloos, om dit in een reeks te vragen waar ik nota bene actief participeer.
Nouja, dan moet je ook maar niet zo'n succesvolle ambtenaar zijn met een ex-volvo. Dat is gewoon vragen om gold diggers.quote:Op maandag 28 januari 2013 21:58 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Iets met ontdekken dat je weer eens een golddigger aan de haak hebt geslagen.
Ik kan beter gaan bankhangen inderdaad. Dan trek ik tenminste de fatsoenlijke wijven aan.quote:Op maandag 28 januari 2013 22:01 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Nouja, dan moet je ook maar niet zo'n succesvolle ambtenaar zijn met een ex-volvo. Dat is gewoon vragen om gold diggers.
Zo is dat.quote:Op maandag 28 januari 2013 22:03 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik kan beter gaan bankhangen inderdaad. Dan trek ik tenminste de fatsoenlijke wijven aan.
Aan mijn kamelen heb ik genoeg, geen vrouw nodig.quote:Op maandag 28 januari 2013 22:03 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Zo is dat.
Gelukkig heb je je kamelen nog voor je volgende poging tot vrouw.
Je hebt de eerste goede stap al gezet en je luxe patserbak vervangen door een sociale kleine auto.quote:Op maandag 28 januari 2013 22:03 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik kan beter gaan bankhangen inderdaad. Dan trek ik tenminste de fatsoenlijke wijven aan.
quote:Op maandag 28 januari 2013 22:03 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Waht is nog vrijgezel, naar verluidt.quote:Op maandag 28 januari 2013 22:05 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik mag ook geen vieze joden.
Schone joden daarentegen.
quote:Op maandag 28 januari 2013 22:00 schreef Reya het volgende:
[..]
Stijlloos, om dit in een reeks te vragen waar ik nota bene actief participeer.
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 07:16 schreef Reya het volgende:
[..]
Hij bleef me maar opbellen, daarbij Pfeijffer citerende.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |