gefeliciteerdquote:Op vrijdag 1 februari 2013 11:56 schreef Swetsenegger het volgende:
Zo, ik ben nog maar 2 dagen/week werkloos in plaats van 3. Krijg zojuist te horen dat ik er een dag bij krijg.
Nee klopt, ben blij dat ik het gedaan heb. Sowieso staat het beter op je CV dan maanden werkloos. En met een beetje mazzel wordt het nog wel fulltime binnen een aantal maanden... Tenzij ik wat anders vind natuurlijkquote:Op vrijdag 1 februari 2013 13:30 schreef Maanvis het volgende:
[..]
gefeliciteerd. Zo blijkt maar weer dat het toch geen slechte keus is geweest om dat baantje voor 2 dagen aan te pakken. Je ziet het overigens vaker bij oveheidsorganisaties dat ze een functie eerst voor een gering aantal FTE neerzetten en daarna upscalen bij capaciteitstekorten.
Ji-i-i-i-ha! Dat is lekker nieuws!quote:Op vrijdag 1 februari 2013 11:56 schreef Swetsenegger het volgende:
Zo, ik ben nog maar 2 dagen/week werkloos in plaats van 3. Krijg zojuist te horen dat ik er een dag bij krijg.
Mooiquote:Op vrijdag 1 februari 2013 11:56 schreef Swetsenegger het volgende:
Mijn vader riep ook jarenlang dat ik iets met mijn "handen" moest doen... oftewel, bouw in enzo... Daar is zat te verdienen.... Ben blij dat ik niet geluisterd heb, neemt niet weg dat de financiele branche ingaan ook geen slimme keus was achteraf....quote:Op vrijdag 1 februari 2013 13:45 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
'Ga de bouw in'. Zeiden ze in 2007.... it would be fun....
![]()
Ik ben al blij als ik een reactie krijg op mailtjes en telefoontjes.
Nou ja, een jaar geleden had ik niet gedacht dat ik blij zou zijn met een parttime baan van 3 dagen die fulltime 1000 euro minder betaaldquote:Op vrijdag 1 februari 2013 13:44 schreef MNR het volgende:
[..]
Ji-i-i-i-ha! Dat is lekker nieuws!I envy you (I really do
).
Ik had de techniek in moeten gaan... man man man, ze zoeken overal monteurs. Kom ik aan met m'n bouwkunde diploma.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 13:54 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Mijn vader riep ook jarenlang dat ik iets met mijn "handen" moest doen... oftewel, bouw in enzo... Daar is zat te verdienen.... Ben blij dat ik niet geluisterd heb, neemt niet weg dat de financiele branche ingaan ook geen slimme keus was achteraf....
hoe zet je dat op je CV eigenlijk, dat je minder dan 40 uur hebt gewerkt ergens? is het überhaupt interessant om dat te vermelden? en waar trek je de grens, bij hoeveel uur is het interessant om te zeggen dat het parttime was?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 13:35 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nee klopt, ben blij dat ik het gedaan heb. Sowieso staat het beter op je CV dan maanden werkloos. En met een beetje mazzel wordt het nog wel fulltime binnen een aantal maanden... Tenzij ik wat anders vind natuurlijk
zolang ze er niet naar vragen, niet vermelden.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 14:54 schreef Maanvis het volgende:
[..]
hoe zet je dat op je CV eigenlijk, dat je minder dan 40 uur hebt gewerkt ergens? is het überhaupt interessant om dat te vermelden? en waar trek je de grens, bij hoeveel uur is het interessant om te zeggen dat het parttime was?
Proficiat. Ik pak ook parttime/oproepbasis banen aan, misschien kan er meer uit voortkomen.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 11:56 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik vind zodra het 1 dag per week is maar wel over een langere periode dat het zinvol is. Je doet toch weer ervaring op?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 14:54 schreef Maanvis het volgende:
[..]
hoe zet je dat op je CV eigenlijk, dat je minder dan 40 uur hebt gewerkt ergens? is het überhaupt interessant om dat te vermelden? en waar trek je de grens, bij hoeveel uur is het interessant om te zeggen dat het parttime was?
ik bedoelde meer, wanneer vermeld je op je CV dat een baan die er staat parttime was?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 18:09 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik vind zodra het 1 dag per week is maar wel over een langere periode dat het zinvol is. Je doet toch weer ervaring op?
Aan het begin van mijn studie (reclame, multimedia, dat soort dingen) werd ons verteld dat ik flink zou verdienen en dat we om zouden komen in werk.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 13:54 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Mijn vader riep ook jarenlang dat ik iets met mijn "handen" moest doen... oftewel, bouw in enzo... Daar is zat te verdienen.... Ben blij dat ik niet geluisterd heb, neemt niet weg dat de financiele branche ingaan ook geen slimme keus was achteraf....
Niet? Tenzij het om een uurtje per maand gaat ofzo.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 18:54 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ik bedoelde meer, wanneer vermeld je op je CV dat een baan die er staat parttime was?
Ow ok, ik heb tot nu toe vermeld dat hij parttime was. Dat maakt ook direct een stuk motivatie duidelijk voor je sollicitatie.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 18:54 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ik bedoelde meer, wanneer vermeld je op je CV dat een baan die er staat parttime was?
In welke plaats zoek je een horeca baan? En vooral wat in de horeca?quote:Op zondag 3 februari 2013 16:19 schreef Vault-Boy het volgende:
Normaal gesproken kan je zo een baan vinden in de horeca (met wat ervaring), maar zelfs nu is dat een hele opgave.
Hier ook, alleen wel een stuk minder als eerstquote:Op vrijdag 1 februari 2013 21:39 schreef charmed_angel het volgende:
En weer een aanbieding voor een baan
Terwijl ik nu overal uitgeschreven ben
Één van de sectoren waar werkgelegenheid aan het dalen is.quote:Op zondag 3 februari 2013 16:19 schreef Vault-Boy het volgende:
Normaal gesproken kan je zo een baan vinden in de horeca (met wat ervaring), maar zelfs nu is dat een hele opgave.
Rotterdam en omstreken. Gewoon simpel keukenwerk. Hulpkok etc.quote:Op zondag 3 februari 2013 16:20 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
In welke plaats zoek je een horeca baan? En vooral wat in de horeca?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |