Daarom moet je dat hele criminele zootje ook opheffen. Republiek der Nederlandenquote:Op maandag 28 januari 2013 18:19 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
De vader van Beatrix lijkt mij ook geen figuur die van onbesproken gedrag is. Ik vind het hypocriet om naar een ander te wijzen, terwijl aan de andere kant verwijten zijn te maken.
Maxima wordt koningin, Beatrix prinses, tot dat Bea dood gaat dan is ze weer koninginquote:Op maandag 28 januari 2013 18:19 schreef G.R.S. het volgende:
Heb niet zoveel verstand van het Koningshuis maar wat wordt de titel van Maxima en Beatrix als Willem koning wordt?
Doe eens effe normaal man.quote:Op maandag 28 januari 2013 18:20 schreef Evertjan het volgende:
fucking Erica Terpstra wat heeft die met de koningin te maken???
Beatrix, prinses der Nederlandenquote:Op maandag 28 januari 2013 18:19 schreef G.R.S. het volgende:
Heb niet zoveel verstand van het Koningshuis maar wat wordt de titel van Maxima en Beatrix als Willem koning wordt?
En ik dat ik het daar mee eens ben?quote:Op maandag 28 januari 2013 18:11 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Had ik al gezegd dat ik Kysia Hekster lekker vind?
Ah oké, thanks!quote:Op maandag 28 januari 2013 18:21 schreef Uccie het volgende:
[..]
Maxima wordt koningin, Beatrix prinses, tot dat Bea dood gaat dan is ze weer koningin
De enige vorm van seksediscriminatie die nog in de wet zit.quote:Op maandag 28 januari 2013 18:21 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Beatrix, prinses der Nederlanden
Máxima, koningin der Nederlanden
Omdat het de Koningin is?quote:Op maandag 28 januari 2013 18:21 schreef Syntix het volgende:
Waarom krijgt trix eigenlijk zendtijd?
Om melk aan te prijzen.quote:Op maandag 28 januari 2013 18:21 schreef Syntix het volgende:
Waarom krijgt trix eigenlijk zendtijd?
Dankjewel!quote:Op maandag 28 januari 2013 18:21 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Klopt, maar bij een vrouw als vorstin krijgt de echtgenoot de titel Prins der Nederlanden.quote:Op maandag 28 januari 2013 18:21 schreef Sloggi het volgende:
[..]
En terecht, in dezen.quote:Op maandag 28 januari 2013 18:22 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
De enige vorm van seksediscriminatie die nog in de wet zit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |