Doe eens effe normaal man.quote:Op maandag 28 januari 2013 18:20 schreef Evertjan het volgende:
fucking Erica Terpstra wat heeft die met de koningin te maken???
Beatrix, prinses der Nederlandenquote:Op maandag 28 januari 2013 18:19 schreef G.R.S. het volgende:
Heb niet zoveel verstand van het Koningshuis maar wat wordt de titel van Maxima en Beatrix als Willem koning wordt?
En ik dat ik het daar mee eens ben?quote:Op maandag 28 januari 2013 18:11 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Had ik al gezegd dat ik Kysia Hekster lekker vind?
Ah oké, thanks!quote:Op maandag 28 januari 2013 18:21 schreef Uccie het volgende:
[..]
Maxima wordt koningin, Beatrix prinses, tot dat Bea dood gaat dan is ze weer koningin
De enige vorm van seksediscriminatie die nog in de wet zit.quote:Op maandag 28 januari 2013 18:21 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Beatrix, prinses der Nederlanden
Máxima, koningin der Nederlanden
Omdat het de Koningin is?quote:Op maandag 28 januari 2013 18:21 schreef Syntix het volgende:
Waarom krijgt trix eigenlijk zendtijd?
Om melk aan te prijzen.quote:Op maandag 28 januari 2013 18:21 schreef Syntix het volgende:
Waarom krijgt trix eigenlijk zendtijd?
Dankjewel!quote:Op maandag 28 januari 2013 18:21 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Klopt, maar bij een vrouw als vorstin krijgt de echtgenoot de titel Prins der Nederlanden.quote:Op maandag 28 januari 2013 18:21 schreef Sloggi het volgende:
[..]
En terecht, in dezen.quote:Op maandag 28 januari 2013 18:22 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
De enige vorm van seksediscriminatie die nog in de wet zit.
Hij gaat Koning Willem IV voeren, niet Willem-Alexander.quote:Op maandag 28 januari 2013 18:22 schreef knoblaucha6 het volgende:
Koning Wim-Lex de Eerste, het is ook bijna carnaval![]()
Krijgen we wél een hele charmante en beeldige koningin![]()
Trix heeft recht op rust op haar 75-ste
Je zou haast inteelt gaan vermoeden...quote:Op maandag 28 januari 2013 18:22 schreef Specularium het volgende:
Alleen die nieuwe prinsesjes hebben een iets te bolle kop.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |