Doe eens effe normaal man.quote:Op maandag 28 januari 2013 18:20 schreef Evertjan het volgende:
fucking Erica Terpstra wat heeft die met de koningin te maken???
Beatrix, prinses der Nederlandenquote:Op maandag 28 januari 2013 18:19 schreef G.R.S. het volgende:
Heb niet zoveel verstand van het Koningshuis maar wat wordt de titel van Maxima en Beatrix als Willem koning wordt?
En ik dat ik het daar mee eens ben?quote:Op maandag 28 januari 2013 18:11 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Had ik al gezegd dat ik Kysia Hekster lekker vind?
Ah oké, thanks!quote:Op maandag 28 januari 2013 18:21 schreef Uccie het volgende:
[..]
Maxima wordt koningin, Beatrix prinses, tot dat Bea dood gaat dan is ze weer koningin
De enige vorm van seksediscriminatie die nog in de wet zit.quote:Op maandag 28 januari 2013 18:21 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Beatrix, prinses der Nederlanden
Máxima, koningin der Nederlanden
Omdat het de Koningin is?quote:Op maandag 28 januari 2013 18:21 schreef Syntix het volgende:
Waarom krijgt trix eigenlijk zendtijd?
Om melk aan te prijzen.quote:Op maandag 28 januari 2013 18:21 schreef Syntix het volgende:
Waarom krijgt trix eigenlijk zendtijd?
Dankjewel!quote:Op maandag 28 januari 2013 18:21 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Klopt, maar bij een vrouw als vorstin krijgt de echtgenoot de titel Prins der Nederlanden.quote:Op maandag 28 januari 2013 18:21 schreef Sloggi het volgende:
[..]
En terecht, in dezen.quote:Op maandag 28 januari 2013 18:22 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
De enige vorm van seksediscriminatie die nog in de wet zit.
Hij gaat Koning Willem IV voeren, niet Willem-Alexander.quote:Op maandag 28 januari 2013 18:22 schreef knoblaucha6 het volgende:
Koning Wim-Lex de Eerste, het is ook bijna carnaval![]()
Krijgen we wél een hele charmante en beeldige koningin![]()
Trix heeft recht op rust op haar 75-ste
Je zou haast inteelt gaan vermoeden...quote:Op maandag 28 januari 2013 18:22 schreef Specularium het volgende:
Alleen die nieuwe prinsesjes hebben een iets te bolle kop.
Is wel logisch ook.quote:Op maandag 28 januari 2013 18:22 schreef remlof het volgende:
[..]
Klopt, maar bij een vrouw als vorstin krijgt de echtgenoot de titel Prins der Nederlanden.
Angela Merkelquote:Op maandag 28 januari 2013 18:23 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Ik heb een nieuwe duitser aan de haal geslagen. We trouwen morgen. Doei!
Is het ook. Ik kreeg zelfs een pushbericht van de NOSquote:Op maandag 28 januari 2013 18:24 schreef Grifte het volgende:
Herman vind dit eigenlijk ongelofelijk non-nieuws, dat merk je aan alles
Hij zei net tegen die journaliste: "Vraag je nou nooit, 'Majesteit, wordt het niet eens tijd?'"quote:Op maandag 28 januari 2013 18:24 schreef Grifte het volgende:
En waarin verschilt dat van 'koningin'?quote:Op maandag 28 januari 2013 18:25 schreef Tchock het volgende:
[..]
Het gaat tegen onze grondwet in als iemand koning kan worden door te trouwen.
Koningin is een titel die niets inhoudt, officieel is Bea dan ook Koning der Nederlanden. Een echtgenoot kun je dus niet de titel Koning meegeven.quote:Op maandag 28 januari 2013 18:25 schreef Tchock het volgende:
[..]
Het gaat tegen onze grondwet in als iemand koning kan worden door te trouwen.
Een koning is in rang hoger dan een koningin.quote:Op maandag 28 januari 2013 18:25 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
En waarin verschilt dat van 'koningin'?
Dat zeg ik.quote:Op maandag 28 januari 2013 18:26 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
Koningin is een titel die niets inhoudt, officieel is Bea dan ook Koning der Nederlanden. Een echtgenoot kun je dus niet de titel Koning meegeven.
Precies. Seksediscriminatie dus.quote:Op maandag 28 januari 2013 18:26 schreef Uccie het volgende:
[..]
Een koning is in rang hoger dan een koningin.
Dus als een koning trouwt dan blijft hij de hoogste, maar als een koningin trouwt zou haar man staatshoofd worden.
Ja, die 2 uur vóór de toespraak wel.quote:Op maandag 28 januari 2013 18:24 schreef Grifte het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |