Beetje Noord-Korea dit...quote:Op maandag 28 januari 2013 18:58 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nederland 1, 2 en 3, RTL4, SBS6 en provinciale zendertjes
Autocue.. maar ze kan het niet supergoed lezen, ze knijpt met haar rechteroog, voor ons links, steedsquote:
Ja, rutte in beeld doet dat met jequote:
Dus dat. Even een traantje wegpinkenquote:Op maandag 28 januari 2013 19:04 schreef iBenny het volgende:
Het voelde toch een beetje alsof Bram afstand nam van het Sinterklaas zijn
quote:Op maandag 28 januari 2013 19:04 schreef iBenny het volgende:
Het voelde toch een beetje alsof Bram afstand nam van het Sinterklaas zijn
Ik vind het om te GIIERRREEEEEEENquote:Op maandag 28 januari 2013 19:06 schreef Renesite het volgende:
Rutje zichzelf op een voetstuk zetten. Deze toespraak duurt al langer dan die van Bea. DUUUURT LANGGGG
Ik wil wat semi-bekende-nederlanders horen met hun mening. Zoals Gerard Joling en Britt Dekker.
En jamai!quote:Op maandag 28 januari 2013 19:06 schreef Renesite het volgende:
Rutje zichzelf op een voetstuk zetten. Deze toespraak duurt al langer dan die van Bea. DUUUURT LANGGGG
Ik wil wat semi-bekende-nederlanders horen met hun mening. Zoals Gerard Joling en Britt Dekker.
Ook whahaquote:
Echt hequote:Op maandag 28 januari 2013 19:07 schreef Pheno het volgende:
Die herhalingen van tegenwoordig zijn wel snel achter elkaar
Voor demente bejaardenquote:Op maandag 28 januari 2013 19:07 schreef Pheno het volgende:
Die herhalingen van tegenwoordig zijn wel snel achter elkaar
Ja, de rest slaapt nog of gebruikt die troep nietquote:
quote:Op maandag 28 januari 2013 19:09 schreef TheVulture het volgende:
Ik vind dit toch altijd wel hele aparte momenten, wisselingen bij dit soort functies zijn altijd historisch... of het nou een Paus is, een Sinterklaas of een Koningin, je bent zo gewend aan één persoon bij die rol
quote:
twitter:aardengelpiet twitterde op maandag 28-01-2013 om 19:11:02Past die dikke kop van Willem wel op de Euro? #beatrix reageer retweet
Ik zei net hardop "huuu". Waarop mijn vrouw zegt dat ik dat altijd bij Betty doequote:
Koning Moeder Beatrixquote:Op maandag 28 januari 2013 19:13 schreef Lutte het volgende:
[..]
Nou ja dat dus, zo raar dadelijk prinses Beatrix te zeggen.
quote:Op maandag 28 januari 2013 19:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik zei net hardop "huuu". Waarop mijn vrouw zegt dat ik dat altijd bij Betty doe
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |