Iddquote:Op maandag 28 januari 2013 19:09 schreef TheVulture het volgende:
Ik vind dit toch altijd wel hele aparte momenten, wisselingen bij dit soort functies zijn altijd historisch... of het nou een Paus is, een Sinterklaas of een Koningin, je bent zo gewend aan één persoon bij die rol
Daar moest ik ook nog aan denken, ik gok erop dat ze er geen risico mee hebben genomenquote:Op maandag 28 januari 2013 19:08 schreef __Saviour__ het volgende:
Nog een geluk dat ze het deze keer niet verkloot hebben door het videobestand te vroeg online te zetten
En zo is hetquote:Op maandag 28 januari 2013 19:09 schreef TheVulture het volgende:
Ik vind dit toch altijd wel hele aparte momenten, wisselingen bij dit soort functies zijn altijd historisch... of het nou een Paus is, een Sinterklaas of een Koningin, je bent zo gewend aan één persoon bij die rol
* GGMM steekt z'n vuist in de lucht.quote:Op maandag 28 januari 2013 19:10 schreef iBenny het volgende:
#beatrix wereldwijd trending topic. We veroveren de wereld via het internet!!!
Haha jij hebt een historisch moment gemist.quote:Op maandag 28 januari 2013 19:06 schreef Mattt het volgende:
Die fucking klote livestream liep vast precies om 19:00. Heeft er iemand een linkje om terug te kijken?
of nederlanders zijn gewoon de enige twittermongolen...quote:Op maandag 28 januari 2013 19:10 schreef iBenny het volgende:
#beatrix wereldwijd trending topic. We veroveren de wereld via het internet!!!
quote:Op maandag 28 januari 2013 19:09 schreef TheVulture het volgende:
Ken jij iemand die WEL naar spoorloos kijkt, maar niet kickt op royalty-nieuws?quote:Op maandag 28 januari 2013 19:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
Maar Spoorloos dan??? Ik zou eindelijk mijn vader op de noordpool ontmoeten![]()
![]()
Dat zijn teksten.quote:Op maandag 28 januari 2013 19:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb op dit moment meer tranen dan rode bloedlichaampjes
quote:Op maandag 28 januari 2013 19:10 schreef iBenny het volgende:
Waar was jij bij het bekendmaken van het aftreden van Bea? Nou, gewoon op FOK!
Ach we krijgen ook Koningin Maxima.quote:Op maandag 28 januari 2013 19:06 schreef Cat22 het volgende:
Nu moeten we na 100 jaar wennen aan een koning!
Als we dat maar aankunnen.
ik faptequote:Op maandag 28 januari 2013 19:10 schreef iBenny het volgende:
Waar was jij bij het bekendmaken van het aftreden van Bea? Nou, gewoon op FOK!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |