SPOILER: bingoprijsjes worden verzorgd door:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
HeMa = hetero manquote:
BiSeHeMaFro?quote:Op maandag 28 januari 2013 17:18 schreef Greys het volgende:
[..]
HeMa = hetero man
HeVra = hetero vrouw
LeVra =
maak je hem zelf af verder?
Dat zijn we als we allemaal en masse met elkaar trouwen denk ikquote:
Ahahahaquote:Op maandag 28 januari 2013 17:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat zijn we als we allemaal en masse met elkaar trouwen denk ik
Dan zit er vast wel één echtgenoot tussen die met me naar Les Miserables wil
vond ik ookquote:
Doe de groetjes aan Henk!quote:Op maandag 28 januari 2013 17:20 schreef ElisaB het volgende:
Hier moet ik gepost hebben
* naar timmerles gaat
wanneer!quote:
Timmer ze!quote:Op maandag 28 januari 2013 17:20 schreef ElisaB het volgende:
Hier moet ik gepost hebben
* naar timmerles gaat
I can beat thatquote:
nicequote:Op maandag 28 januari 2013 17:22 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Vast, maar ik ben niet into BDSM sorry
ik mag jou echt welquote:
ze was wel sexyquote:Op maandag 28 januari 2013 17:23 schreef Muis006 het volgende:
I'm sorry, she can't come to the phone right now. She's stuck down an elevator shaft with an SUV rammed up her ass.
John McClanequote:Op maandag 28 januari 2013 17:27 schreef sp3c het volgende:
maar ik vond hem beter dan de eerste 3
Tom mcClane moest ook echt lachen als er iemand op een vage manier dood ging
Did you see that?
Yeah I saw it, I did it!
godverquote:
Je krijgt me toch niet op de kast heur.quote:Op maandag 28 januari 2013 17:20 schreef Qwea het volgende:
Aah, mijn vlopje is geel met daarin de kont van Kreeg
quote:Op maandag 28 januari 2013 17:34 schreef sp3c het volgende:
ik heb helemaal nix gezien!
alleen die matige pocahantas faalhaas met die falende veiligheidsspelden
Dan had je beter moeten opletten toen ik weer terug de kamer uit liepquote:Op maandag 28 januari 2013 17:38 schreef Oognip het volgende:
Greys, ik had helemaal niet gereageerd op je post over dat je niet in je onderbroekje over m'n bed hebt geholdik moest net ineens aan je kont denken dus vandaar dat ik nog even reageer.
Heel jammer, maar je stond inderdaad maar mooi in je onderbroekje in onze hotelkamerHeb alleen niet gezien of het een onderbroekje was of een stringetje. Nep lesbo.
Ja zegquote:Op maandag 28 januari 2013 17:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan had je beter moeten opletten toen ik weer terug de kamer uit liep
(En neee ik liep niet in mijn slipje op de gang, we hadden een tussendeur, meelezerts!)
Welk nr? 116?quote:Op maandag 28 januari 2013 17:40 schreef Muis006 het volgende:
Ik had ook een tussendeur maar geen idee wie er aan de andere kant zat dus dat durfde ik niet aan
quote:
Oh jaquote:Op maandag 28 januari 2013 17:41 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ja zegJe kunt het mij niet kwalijk nemen dat ik niet keek hoor, ik was Puala's leven aan het redden op FB.
quote:Op maandag 28 januari 2013 17:42 schreef Oognip het volgende:
[..]
PreciesEn ze was ons heel dankbaar
zit er wel aan te komen jaquote:Op maandag 28 januari 2013 17:42 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ga je dat voortaan bij alle posts van mij posten?
Als je voor jouw deur stond zaten rechts (uiteindelijk) Yns en Nip!quote:
Nee naast julliequote:Op maandag 28 januari 2013 17:43 schreef Oognip het volgende:
[..]
Serieus? Dan zat je naast onsIk dacht dat je op boven ons zat.
ik ben niet wereldvreemd, de wereld snapt mij gewoon nietquote:Op maandag 28 januari 2013 17:43 schreef Muis006 het volgende:
[..]
sp3c die een ander wereldvreemd vindt, dat had ik nou nooit verwacht.
Ook last gehad van Yns gesnurk?quote:Op maandag 28 januari 2013 17:44 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Nee naast jullieniet met de tussendeur though dus dat blijft een raadsel.
Gelukkig maarquote:Op maandag 28 januari 2013 17:48 schreef Muis006 het volgende:
Maar ik heb de meneer de volgende ochtend niet horen klagen over snurkgeluiden, dus denk het niet.
whutquote:
doe nou niet zo bijdehand de hele tijd!quote:
In het echt kan ik het niet dus dan doe ik het maar hier.quote:Op maandag 28 januari 2013 17:52 schreef sp3c het volgende:
[..]
doe nou niet zo bijdehand de hele tijd!
Ik denk dat ze het de RVD hadden laten doen als het Friso was.quote:Op maandag 28 januari 2013 17:52 schreef Greys het volgende:
Of Friso is overleden. Maar ik geloof in dit geval de speculaties
dat excuus kun je maar een paar keer gebruikenquote:Op maandag 28 januari 2013 17:52 schreef Muis006 het volgende:
[..]
In het echt kan ik het niet dus dan doe ik het maar hier.
Ja denk ik ook. Denk niet dat ze dat dan persoonlijk bekend zou maken.quote:Op maandag 28 januari 2013 17:53 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik denk dat ze het de RVD hadden laten doen als het Friso was.
Nee hoor, die kaart is altijd geldigquote:Op maandag 28 januari 2013 17:53 schreef sp3c het volgende:
[..]
dat excuus kun je maar een paar keer gebruiken
-1 nu
crapquote:Op maandag 28 januari 2013 17:54 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Nee hoor, die kaart is altijd geldig
JA WANT HIER LIGT NIX MEER HEquote:Op maandag 28 januari 2013 17:54 schreef Muis006 het volgende:
Of ze wil gewoon laten weten dat het goeie sneeuw is in Lech.
quote:Op maandag 28 januari 2013 17:55 schreef sp3c het volgende:
[..]
JA WANT HIER LIGT NIX MEER HE
MUIS?
LACHEN
WANT SP3C EN ZIJN BOARD HEBBEN NU NIX MEER TE DOEN
HAHA
WANT ER LIGT NIX MEER!
Waarom niet? Misschien is het al een tijdje geleden en heeft ze zich bij elkaar geraapt.quote:Op maandag 28 januari 2013 17:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja denk ik ook. Denk niet dat ze dat dan persoonlijk bekend zou maken.
Dat doet de RVD altijd.. dat soort mededelingen.quote:Op maandag 28 januari 2013 18:02 schreef sp3c het volgende:
beetje raar om de wereld te moeten vertelen dat je zoon is overleden
Bea is een heldquote:Op maandag 28 januari 2013 18:04 schreef Greys het volgende:
Ik vind het dus juist helemaal geen arme oude dame en van mij had ze nog makkelijk jaren mee gekund!
Nee zeer niet. Maar in ieders leven (de een meer dan de ander) gebeurt persoonlijk leed en ik vind dat zij zich kranig heeft gehoudenquote:Op maandag 28 januari 2013 18:04 schreef sp3c het volgende:
[..]
Bea is een held
maar het waren geen leuke jaren
ik ook!quote:Op maandag 28 januari 2013 18:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee zeer niet. Maar in ieders leven (de een meer dan de ander) gebeurt persoonlijk leed en ik vind dat zij zich kranig heeft gehouden
Ik ben fan van het Koningshuis
true storyquote:
ik oordeel enkel op wat ik kan zienquote:Op maandag 28 januari 2013 18:09 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Hoe weet je dat? Ik had kleren aan.
als mensen dag zeggen zeg ik altijd hojequote:Op maandag 28 januari 2013 18:10 schreef Greys het volgende:
Hoe zit dat nou eigenlijk met 'neger'?![]()
Jij vindt het dus niet erg als mensen dag zeggen? Of stiekem wel maar wil je de goede vrede bewaren?
Ik vind het soms best ingewikkeld wanneer je dat nou wel en niet mag/kunt zeggen.
Stom he
Ik weet het ook niet maar ik dacht 'ik probeer het' en heb nog steeds geen ban, dus..quote:Op maandag 28 januari 2013 18:10 schreef Greys het volgende:
Hoe zit dat nou eigenlijk met 'neger'?![]()
Jij vindt het dus niet erg als mensen dag zeggen? Of stiekem wel maar wil je de goede vrede bewaren?
Ik vind het soms best ingewikkeld wanneer je dat nou wel en niet mag/kunt zeggen.
Stom he
quote:Op maandag 28 januari 2013 18:11 schreef sp3c het volgende:
[..]
als mensen dag zeggen zeg ik altijd hoje
Ik vind het ook meer een pinda dan een negerquote:Op maandag 28 januari 2013 18:12 schreef Greys het volgende:
Ik vind sp3c ook helemaal geen negert
En ik weet niet waarom.
Meer een harde kern van chaos.quote:Op maandag 28 januari 2013 18:15 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Een chocopinda
Een zacht uiterlijk met daaronder een harde kern van waarheid.
die gast was homoquote:Op maandag 28 januari 2013 18:17 schreef Oognip het volgende:
Die sp3c die naast mij zat in de trein vond ik meer een neger dan de echte sp3c
IK BEN APOLLO@!#R%!@#@quote:
een bounty: bruin van buiten, blond van binnenquote:Op maandag 28 januari 2013 18:15 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Een chocopinda
Een zacht uiterlijk met daaronder een harde kern van waarheid.
Ohja, sorry! Ik zag alleen een zwart gatquote:Op maandag 28 januari 2013 18:19 schreef sp3c het volgende:
[..]
IK BEN APOLLO@!#R%!@#@
je ziet toch hoe zwart ik ben ?
met kokosquote:Op maandag 28 januari 2013 18:19 schreef tombolafan het volgende:
[..]
een bounty: bruin van buiten, blond van binnen
Volgens mij neemt niemand me meer serieusquote:Op maandag 28 januari 2013 18:20 schreef Oognip het volgende:
JONGENS! Ik heb inside information gekregen over Beatrix, en het is echt zo dat ze gaat aftreden.
EN NEE IK TROLL NIET.
ik lees het geeneens meerquote:Op maandag 28 januari 2013 18:22 schreef Oognip het volgende:
[..]
Volgens mij neemt niemand me meer serieus
Dit is echt zoeen inkoppost voor menig gefrustreerde moderator die hier rondzwerft.quote:Op maandag 28 januari 2013 18:22 schreef Oognip het volgende:
[..]
quote:Op maandag 28 januari 2013 18:23 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Dit is echt zoeen inkoppost voor menig gefrustreerde moderator die hier rondzwerft.
quote:
sure!quote:
Jawel maar tis wat iedereen denkt en allerhande bronnen op Telegraaf ook, dus niet heel schokkend zeg maar, je inside infoquote:Op maandag 28 januari 2013 18:22 schreef Oognip het volgende:
[..]
het schokte mequote:Op maandag 28 januari 2013 18:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Jawel maar tis wat iedereen denkt en allerhande bronnen op Telegraaf ook, dus niet heel schokkend zeg maar, je inside info![]()
Yierseke (of hoe schrijf je dat ook alweer?)quote:Op maandag 28 januari 2013 18:35 schreef sp3c het volgende:
ik wil ook alleen mosselen maar ik vind ze alleen lekker als het de eerste handel van het jaar is en je het in Zeeland gekocht hebt
middelburgquote:Op maandag 28 januari 2013 18:37 schreef sararaats het volgende:
[..]
Yierseke (of hoe schrijf je dat ook alweer?)
zoiets ja en over mosselen uit Yiersekequote:Op maandag 28 januari 2013 18:37 schreef Cat22 het volgende:
Ah, we hebben het burgerlijk over het koningshuisch?![]()
*hoopt*
I knowquote:Op maandag 28 januari 2013 18:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Jawel maar tis wat iedereen denkt en allerhande bronnen op Telegraaf ook, dus niet heel schokkend zeg maar, je inside info![]()
Damn you lack of auto refresh!quote:
ik heb quiche overquote:
kom maar halenquote:
in mijn hoofd ben ik shit aan het hosselenquote:
Ik vind haar nu echt een moeke, zoals ze daar zit.quote:
Uhuquote:
Niet eens op de mond?quote:Op maandag 28 januari 2013 19:08 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Uhu![]()
Ik kan me Juliaantje nog herinnerenHoe ze daar juichend stond voor haar dochter tijdens haar abdicatie.
Ik weet zelfs nog hoe Jos Brink (kennen we die nog?) haar vol op de wangen zoende!
ik ben geboren in 1979quote:Op maandag 28 januari 2013 19:09 schreef sp3c het volgende:
nee de meesten van ons zijn van na die tijd
Hoezee! Tofheid kent geen leeftijd!quote:
ik ookquote:
Nee, dat gaat Gordon nu doen bij Máxima.quote:
Ik dacht serieus precies hetzelfdequote:Op maandag 28 januari 2013 19:11 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nee, dat gaat Gordon nu doen bij Máxima.
houd toch gewoon een keer je muil!quote:
fossielquote:Op maandag 28 januari 2013 19:12 schreef sararaats het volgende:
[..]
april en wil je ook de dag?
(Goede) vrijdag de 13de
Sistah!quote:Op maandag 28 januari 2013 19:11 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik dacht serieus precies hetzelfde![]()
Terwijl de beveiliging Q gillend en schoppend wegsleurt?quote:Op maandag 28 januari 2013 19:14 schreef sp3c het volgende:
muis mag dr wat friemelen maar daarna is het ook echt afgelopen
Nee dank je. Ik bedankt vriendelijk om bea te friemelenquote:Op maandag 28 januari 2013 19:17 schreef sp3c het volgende:
Q mag dr wat mij betreft ook wat friemelen maar de eerlijkheid gebied mij te zeggen dat ik daar niet helemaal over ga
Rutte kwam er zo op en ik zei WAT ZIET WIMLEX ER ANDERS UIT en iedereen moest lachen.quote:
Ma-xi-maquote:Op maandag 28 januari 2013 19:17 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nee dank je. Ik bedankt vriendelijk om bea te friemelen
quote:Op maandag 28 januari 2013 19:18 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Rutte kwam er zo op en ik zei WAT ZIET WIMLEX ER ANDERS UIT en iedereen moest lachen.
/truestory
beter?quote:Op maandag 28 januari 2013 18:54 schreef sp3c het volgende:
misschien zelfs beter, weet ik veel
maar anders!
ooh. Nee die hoef ik ook niet te friemelen. Straks ben ik een beetje domquote:
Fixedquote:Op maandag 28 januari 2013 19:18 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Jij mag niets zeggen want jij bent een domme Belg.
sorryquote:Op maandag 28 januari 2013 19:18 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Jij mag niets zeggen want jij bent een Belg.
Als die niet door was gegaan was ik pas ECHT boos geweest!quote:
quote:Op maandag 28 januari 2013 19:18 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Jij mag niets zeggen want jij bent een Belg.
quote:
Fijne reactie op iemand die het met je eens is.quote:
Dat hoef je de komende jaren niet meer te roepen.quote:
Deed je ook niet hoor.quote:
En nog zo doen, ik snap er niks van.quote:Op maandag 28 januari 2013 19:28 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Deed je nietQ haar slip zat te strak.
Wie ikke?quote:Op maandag 28 januari 2013 19:28 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En nog zo doen, ik snap er niks van.
Ben je ongesteld?quote:Op maandag 28 januari 2013 19:28 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En nog zo doen, ik snap er niks van.
jij? Nevah!quote:
Nee, jij?quote:
Cat, je wordt uit dit topic gejaagd.quote:Op maandag 28 januari 2013 19:31 schreef Muis006 het volgende:
Hee dames we gaan niet katten in dit topic he!
Ophouden *strenge blik*
Ik heb geen slipje aanquote:Op maandag 28 januari 2013 19:28 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Deed je nietQ haar slip zat te strak.
quote:Op maandag 28 januari 2013 19:32 schreef Oognip het volgende:
[..]
Cat, je wordt uit dit topic gejaagd.
Nou ja, haar pruim zal inmiddels wel zuur zijn ja.quote:
Ik had je zaterdag gewoon een valse bingo aan moeten smeren.quote:Op maandag 28 januari 2013 19:33 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nou ja, haar pruim zal inmiddels wel zuur zijn ja.
Misschien moet je het even proeven.quote:Op maandag 28 januari 2013 19:33 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nou ja, haar pruim zal inmiddels wel zuur zijn ja.
Ik ben zo ook al misselijk, maar bedankt.quote:Op maandag 28 januari 2013 19:35 schreef Oognip het volgende:
[..]
Misschien moet je het even proeven.
Geweldig!quote:Op maandag 28 januari 2013 19:36 schreef Greys het volgende:
BEA
En ik zo op FB zeggen dat Koningin Maxima mooi klinkt.
En dan zo dat de eerste drie reacties zijn van 'Dat wordt ze helemaal niet joh'.
En dat het dan stiekem gewoon toch zo is!
DRIEWERF HOERA
Wat nou als ze lebbisch is?quote:Op maandag 28 januari 2013 19:40 schreef Cat22 het volgende:
Gelukkig vallen we over een x aantal jaar weer in dat vertrouwde patroon als Amalia een grote meid is. Girrrrrl powerrrr!
Behalve als ze lebbisch wordtquote:Op maandag 28 januari 2013 19:40 schreef Cat22 het volgende:
Gelukkig vallen we over een x aantal jaar weer in dat vertrouwde patroon als Amalia een grote meid is. Girrrrrl powerrrr!
Queen Amalia, what else?quote:
GMTAquote:Op maandag 28 januari 2013 19:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Behalve als ze lebbisch wordt
Dan wordt het Kannegin en Kannegin, dát zou pas tof zijn
Amagad zelfs ik wist ditquote:Op maandag 28 januari 2013 19:36 schreef Greys het volgende:
BEA
En ik zo op FB zeggen dat Koningin Maxima mooi klinkt.
En dan zo dat de eerste drie reacties zijn van 'Dat wordt ze helemaal niet joh'.
En dat het dan stiekem gewoon toch zo is!
DRIEWERF HOERA
We krijgen nu een koning EN koninginquote:Op maandag 28 januari 2013 19:40 schreef Cat22 het volgende:
quote:Op maandag 28 januari 2013 19:40 schreef Greys het volgende:
Gelukkig was daarSteve
om mij bij te vallen en uitleg te verschaffen aan de ongelovigen
quote:Op maandag 28 januari 2013 19:44 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
Ik moet altijd giechelen als de Koningin 'gemeenschapszin' zegt
Ik wist ook zeker dat het zo was omdat ik het ooit al eens opgezocht had toen het nog niet aan de orde wasquote:Op maandag 28 januari 2013 19:44 schreef Steve het volgende:
[..].
Ik vind het wel interessant hoe die protocollen en regels en een monarchie op zich in elkaar zitten..
Goed woord voor viezewoordengalgjequote:Op maandag 28 januari 2013 19:44 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
Ik moet altijd giechelen als de Koningin 'gemeenschapszin' zegt
We betalen er zat voor dus het mag ook eens een keer.quote:Op maandag 28 januari 2013 19:43 schreef Peter het volgende:
[..]
We krijgen nu een koning EN koningin
Ja maar dat was bij mij iets langer geleden dan voor jouquote:Op maandag 28 januari 2013 19:46 schreef Muis006 het volgende:
Ik wist het ook zeker omdat je dat in groep zes van de basisschool leert.
Dat was ik hillemaal vergeten want jij bent zo frips ende fruitig!quote:Op maandag 28 januari 2013 19:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja maar dat was bij mij iets langer geleden dan voor jou
Dus voor de zekerheid had ik het nog even nagezocht.
Die heb ik nooit gedaan.quote:Op maandag 28 januari 2013 19:46 schreef Muis006 het volgende:
Ik wist het ook zeker omdat je dat in groep zes van de basisschool leert.
quote:Op maandag 28 januari 2013 19:47 schreef Greys het volgende:
Henk heeft net opgeroepen op FB (met een nieuwe sjoeliefoto, want het is maandag) dat Bea voortaan bij de sjoeligans magToch sportief van ze.
quote:Op maandag 28 januari 2013 19:47 schreef Greys het volgende:
Henk heeft net opgeroepen op FB (met een nieuwe sjoeliefoto, want het is maandag) dat Bea voortaan bij de sjoeligans magToch sportief van ze.
Ja doet ikquote:Op maandag 28 januari 2013 19:50 schreef Cat22 het volgende:
[..]![]()
En in mei heeft ze meer tijd dus Muis, app haar even over de meet wil je?
Nu nog even met sp3c overleggen of Bea dan nummer 1 mag zijn en we zijn rond.quote:
o.m.f.gquote:Op maandag 28 januari 2013 19:49 schreef Oognip het volgende:
Q! Moet je eens kijken![]()
http://forum.fok.nl/topic/1926548
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |