SPOILER: Winterefteling - Verzet, datum nader te bepalenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet 16 Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door AldoTheApache op 28-01-2013 17:09:58 ]Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus![]()
Godver!!
Mn SD kaart crashed de hele tijd. Nu kan ik niet bij mn foto's en filmpjes
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
PleurisHTC
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Hij wil geen verbinding maken met mn laptop, SD kaart is kapot ofzoquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Probeer eens op een andere computer of heb je die niet?quote:Op maandag 28 januari 2013 17:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij wil geen verbinding maken met mn laptop, SD kaart is kapot ofzo![]()
Ga straks even kijken of het op mn netbook wel lukt.quote:Op maandag 28 januari 2013 17:18 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Probeer eens op een andere computer of heb je die niet?
Klotezooi
[b]AirwiN schreef [/b]
pics?quote:Op maandag 28 januari 2013 17:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hoi. Ik heb een nieuw shirt gekocht.![]()
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus![]()
Welke mededeling zal Bea straks om 7 uur maken?
[b]AirwiN schreef [/b]
dode friso natuurlijkquote:Op maandag 28 januari 2013 17:19 schreef Huppelmuts het volgende:
Welke mededeling zal Bea straks om 7 uur maken?Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus![]()
Nicequote:![]()
en als er dan iets gebeurt, je vest openscheuren
Ik doe er een zwart overhemd onder aan.quote:Op maandag 28 januari 2013 17:21 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Nice![]()
en als er dan iets gebeurt, je vest openscheuren
Dus als er iets gebeurt, doe ik mijn bril af en trek mijn overhemd open. Als een baas.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
dit dusquote:Op maandag 28 januari 2013 17:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik doe er een zwart overhemd onder aan.
Dus als er iets gebeurt, doe ik mijn bril af en trek mijn overhemd open. Als een baas.
Dan was er wel een nieuwsonderbreking geweestquote:![]()
Ik denk dat ze gaat aftreden en dat we vanaf donderdag een koning hebben ipv een koningin
[b]AirwiN schreef [/b]
zou tof zijnquote:Op maandag 28 januari 2013 17:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dan was er wel een nieuwsonderbreking geweest![]()
Ik denk dat ze gaat aftreden en dat we vanaf donderdag een koning hebben ipv een koninginik vind het triester om zo iemand een leven als kasplantje te gunnen eigenlijkquote:
en een president invoerenquote:Op maandag 28 januari 2013 17:25 schreef Fototoestel90 het volgende:
Troonwisseling
Afschaffen die hele handel.
+1quote:Op maandag 28 januari 2013 17:24 schreef AldoTheApache het volgende:
ik vind het triester om zo iemand een leven als kasplantje te gunnen eigenlijk
eruit met die stekker.![]()
Het feit dat bij de gewone man de stekker er allang uit was getrokken maar bij hem niet omdat prins vind ik nog triesterquote:Op maandag 28 januari 2013 17:24 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
zou tof zijn
[..]
ik vind het triester om zo iemand een leven als kasplantje te gunnen eigenlijk
[b]AirwiN schreef [/b]
Uiteraardquote:Op maandag 28 januari 2013 17:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je weet me wel op te winden, he?
What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||![]()
Prima zolang koninginnedag maar blijft!quote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik zou het echt toejuichen als het koningshuis verdween iig.quote:Op maandag 28 januari 2013 17:28 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Republiek der Twaalf Verenigde Nederlanden![]()
NWS / Koningin houdt vanavond toespraakquote:Op maandag 28 januari 2013 17:28 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Ik denk dat het over de fyra gaat.
Presidentdagquote:Op maandag 28 januari 2013 17:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Prima zolang koninginnedag maar blijft!![]()
![]()
Zie ik opeens zo'n QUOTE alert komen vanuit SEX. Ik denk al, wtf heb ik daar zitten posten in mijn slaap ofzoquote:Op maandag 28 januari 2013 17:29 schreef AldoTheApache het volgende:
NWS / Koningin houdt vanavond toespraak
[..]
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!![]()
quote:Op maandag 28 januari 2013 17:30 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Zie ik opeens zo'n QUOTE alert komen vanuit SEX. Ik denk al, wtf heb ik daar zitten posten in mijn slaap ofzo
Maakt mij het uit hoe ze het noemen!quote:
Maar 30 april is een vrije dag vol drank!If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op maandag 28 januari 2013 17:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Maakt mij het uit hoe ze het noemen!
Maar 30 april is een vrije dag vol drank!![]()
![]()
Ik heb jaren lang geprobeerd om het in Amsterdam te vieren... Na 6 jaar heb ik het opgegeven.....quote:Op maandag 28 januari 2013 17:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Maakt mij het uit hoe ze het noemen!
Maar 30 april is een vrije dag vol drank!![]()
Dat volkslied van Nederland ookquote:Op maandag 28 januari 2013 17:35 schreef AldoTheApache het volgende:
Bea: Ik treed af
volkslied
P.S. Friso is dood![]()
![]()
ga lekker haten danquote:Op maandag 28 januari 2013 17:35 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Dat volkslied van Nederland ook
met je Deutschland über Alles
En dan woon jij nog redelijk dichtbij!quote:Op maandag 28 januari 2013 17:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb jaren lang geprobeerd om het in Amsterdam te vieren... Na 6 jaar heb ik het opgegeven.....
Ik zou het dolgraag in Amsterdam willen vieren, ben ook wel jaloers op Rival die dan weer op een bootje op de grachten ronddobbert![]()
We hebben het met de vriendengroep 2 keer geprobeerd. Beide keren kwamen we met de trein al niet verder dan Den Haag
[b]AirwiN schreef [/b]
" ben ik van Duitsen bloed "quote:Op maandag 28 januari 2013 17:36 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ga lekker haten dan
met je Deutschland über Alles
Zegt toch al genoeg![]()
![]()
wij zijn ook arische broertjesquote:Op maandag 28 januari 2013 17:37 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
" ben ik van Duitsen bloed "
Zegt toch al genoeg
Het is DIETSEN!!1quote:Op maandag 28 januari 2013 17:37 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Zegt toch al genoegEmotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
En dan ook nog de koning van Spanje Filips II erenquote:Op maandag 28 januari 2013 17:37 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
wij zijn ook arische broertjes
Welke idioot heeft dat ooit bedacht![]()
![]()
Dietsland, Dietsland, über allesquote:
über alles in der welt!Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus![]()
Willem van Oranje natuurlijkquote:Op maandag 28 januari 2013 17:38 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
En dan ook nog de koning van Spanje Filips II eren
Welke idioot heeft dat ooit bedacht
Geen bewijs voor.quote:Op maandag 28 januari 2013 17:39 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Willem van Oranje natuurlijk![]()
Dan deel ik die jaloersheidquote:Op maandag 28 januari 2013 17:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En dan woon jij nog redelijk dichtbij!
Ik zou het dolgraag in Amsterdam willen vieren, ben ook wel jaloers op Rival die dan weer op een bootje op de grachten ronddobbert![]()
We hebben het met de vriendengroep 2 keer geprobeerd. Beide keren kwamen we met de trein al niet verder dan Den Haag![]()
Ik moest werken , ziek, werken, liep op krukken, werken en hoogzwanger... Nou![]()
![]()
ook niet voor Darwin's theorie, maakt het t dan minder waar?quote:
Dat neem je terug!quote:Op maandag 28 januari 2013 17:39 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ook niet voor Darwin's theorie, maakt het t dan minder waar?Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Geen idee.quote:Op maandag 28 januari 2013 17:39 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ook niet voor Darwin's theorie, maakt het t dan minder waar?
Het geeft alleen Willems tweestrijd in de opstand 'goed' weer. Hij zou het geschreven kunnen hebben, maar het zou net zo makkelijk iemand anders kunnen zijn
Maar ik vind het echt![]()
![]()
quote:Op maandag 28 januari 2013 17:41 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Geen idee.
Het geeft alleen Willems tweestrijd in de opstand 'goed' weer. Hij zou het geschreven kunnen hebben, maar het zou net zo makkelijk iemand anders kunnen zijn
Maar ik vind het echt![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus![]()
LOLLLL
Facebook ontploft over aftredingsposts
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op maandag 28 januari 2013 17:45 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]![]()
Vind jij het dan een mooi stuk tekst over NEDERLAND?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Altijd leuk zo'n topickill !If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Heb mn brillenkoker terug gevonden
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op maandag 28 januari 2013 17:37 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Zegt toch al genoeg.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Doordat ik in de kringloopwinkel werk. Heb ik opeens zin om enorm te gaan opruimen
Misschien maar eens aan beginnen![]()
![]()
Kom hier eens langs andersquote:Op maandag 28 januari 2013 18:17 schreef charmed_angel het volgende:
Doordat ik in de kringloopwinkel werk. Heb ik opeens zin om enorm te gaan opruimen
Misschien maar eens aan beginnen
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
ik nietquote:Op maandag 28 januari 2013 17:52 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Iedereen zit in de schuilkelder.
Werewolf
Papa 15/11/1950- 29/08/2025![]()
Pfff eindelijk in auto....Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Goeie avond
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.![]()
Zoonlief naar breaken, ik alleen thuis dus ik krul mij lekker op de bank onder een dekentje met mn boek en een biertje
[b]AirwiN schreef [/b]
Is misschien wel een keer goedquote:Op maandag 28 januari 2013 18:22 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Eerst mijn eigen huis.
En je gaat niet blij zijn van mij.... ik ben echt van het weggooien![]()
quote:Op maandag 28 januari 2013 18:42 schreef Huppelmuts het volgende:
Zoonlief naar breaken, ik alleen thuis dus ik krul mij lekker op de bank onder een dekentje met mn boek en een biertje.
Oh joy mn kleine zusje heeft tegenwoordig ook WhatsApp![]()
Ze heeft al 3 minuten mijn nummer en is nu al strontvervelend
[b]AirwiN schreef [/b]
En eerder vandaag was je nog blij met whatsappquote:Op maandag 28 januari 2013 18:44 schreef Huppelmuts het volgende:
Ze heeft al 3 minuten mijn nummer en is nu al strontvervelend
mutenquote:Op maandag 28 januari 2013 18:44 schreef Huppelmuts het volgende:
Ze heeft al 3 minuten mijn nummer en is nu al strontvervelend![]()
![]()
Ja ik had moeten nuanceren!quote:Op maandag 28 januari 2013 18:44 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
En eerder vandaag was je nog blij met whatsapp
Ik ben blij met de combi WhatsApp + volwassen mensen + geile foto's/filmpjes!
De combi kleine kinderen + whatsapp is gewoon niet leuk
[b]AirwiN schreef [/b]
Hahahaquote:Op maandag 28 januari 2013 18:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja ik had moeten nuanceren!
De combi kleine kinderen + whatsapp is gewoon niet leuk
Hoe jong is jouw zusje dan?quote:Op maandag 28 januari 2013 18:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
De combi kleine kinderen + whatsapp is gewoon niet leuk14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.![]()
12quote:
[b]AirwiN schreef [/b]
je stuurt nooit geile foto's of filmpjesquote:Op maandag 28 januari 2013 18:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
De combi kleine kinderen + whatsapp is gewoon niet leuk![]()
quote:dan snap ik het ja
14 SHADES OF GREY
Fixedquote:Op maandag 28 januari 2013 18:47 schreef Royco1 het volgende:
[..]
je stuurt nooit geile foto's of filmpjes naar mij
[b]AirwiN schreef [/b]
En op FB!quote:Op maandag 28 januari 2013 18:48 schreef charmed_angel het volgende:
Ik word nu al gek van dat BEA gezeik op de tvIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Afschaffen die poppenkastquote:Op maandag 28 januari 2013 18:48 schreef charmed_angel het volgende:
Ik word nu al gek van dat BEA gezeik op de tv
14 SHADES OF GREY
Je weet nu wel je plekquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik bedoel dat hele koningshuis, Bea van de troon. Zo klaar met dat gedoe. Weg met hun.quote:Op maandag 28 januari 2013 18:50 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Pfff echt he
[..]
Nee dat hoeft ook weer niet, maar gewoon 1 zender ofzoNederland 1 !
14 SHADES OF GREY
Dat snap ik nooit he!!quote:Op maandag 28 januari 2013 18:50 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Pfff echt he
[..]
Nee dat hoeft ook weer niet, maar gewoon 1 zender ofzoNederland 1 !
Zoiets moet dan op Ned 1, 2 en 3. Op RTL 4,5, 7 en 8 is hetzelfde maar dan net iets anders en op SBS6, NET5 en Veronica ook hetzelfde maar iets anders.
Doe dan op NED1, RTL4 en SBS6 alleen ofzo. Kan ik op die andere zenders nog gewoon tv kijken
[b]AirwiN schreef [/b]
Nogmaals:quote:Op maandag 28 januari 2013 18:51 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik bedoel dat hele koningshuis, Bea van de troon. Zo klaar met dat gedoe. Weg met hun.
Prima!! Maar van Q-day blijven ze af!!
[b]AirwiN schreef [/b]
Ja inderdaadquote:Op maandag 28 januari 2013 18:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat snap ik nooit he!!
Zoiets moet dan op Ned 1, 2 en 3. Op RTL 4,5, 7 en 8 is hetzelfde maar dan net iets anders en op SBS6, NET5 en Veronica ook hetzelfde maar iets anders.
Doe dan op NED1, RTL4 en SBS6 alleen ofzo. Kan ik op die andere zenders nog gewoon tv kijken![]()
![]()
Dat snap ik ook niet. Fuck off and die met die bullshit. Give me back my MTVquote:Op maandag 28 januari 2013 18:52 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja maar kom op.... op ELKE fokking zender???14 SHADES OF GREY
Ja en nog een paar dagen meerquote:Op maandag 28 januari 2013 18:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nogmaals:
Prima!! Maar van Q-day blijven ze af!!
14 SHADES OF GREY
Welke man kijkt er nu in godsnaam naar MTV?quote:Op maandag 28 januari 2013 18:53 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat snap ik ook niet. Fuck off and die met die bullshit. Give me back my MTV![]()
Geen idee? Bestaat dat sowieso nog?quote:Op maandag 28 januari 2013 18:54 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Welke man kijkt er nu in godsnaam naar MTV?14 SHADES OF GREY
Iemand die geilt op jonge zwangere meisjes natuurlijk. Zeg maar een dubbele pedobear approves!quote:Op maandag 28 januari 2013 18:54 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Welke man kijkt er nu in godsnaam naar MTV?If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op maandag 28 januari 2013 18:51 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik bedoel dat hele koningshuis, Bea van de troon. Zo klaar met dat gedoe. Weg met hun.![]()
![]()
Als ze zwanger zijn zijn ze extra wild als je aan de haren trekt joh.quote:Op maandag 28 januari 2013 18:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Iemand die geilt op jonge zwangere meisjes natuurlijk. Zeg maar een dubbele pedobear approves!Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Helaas gaat dit niet gebeurenquote:Koning Pils (Willem-Alexander) en Prinses Maxima.
14 SHADES OF GREY
Koning en koningin, he.quote:Op maandag 28 januari 2013 19:00 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Helaas gaat dit niet gebeurenKoning Pils (Willem-Alexander) en Prinses Maxima.
Ik weet het... ik er een groot voorstander van zijnquote:Op maandag 28 januari 2013 19:00 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Helaas gaat dit niet gebeurenKoning Pils (Willem-Alexander) en Prinses Maxima.
![]()
![]()
Wordt zij koningin? Nee toch? Bea dr man was toch ook prins? (weet nooit of dat nou Claus of Bernhard wasquote:)
[b]AirwiN schreef [/b]
Hij heeft al regelmatig met een pilsje in de hand op de foto gestaan in diverse bladenquote:Op maandag 28 januari 2013 19:01 schreef sararaats het volgende:
waarom noemen jullie W-A Koning Pils?
die snap ik niet
[b]AirwiN schreef [/b]
Omdat aardbeiquote:Op maandag 28 januari 2013 19:01 schreef sararaats het volgende:
die snap ik niet![]()
![]()
Er is een verschil tussen mannen en vrouwen. Koning en koningin zijn geen gelijkwaardige titels.quote:Op maandag 28 januari 2013 19:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wordt zij koningin? Nee toch? Bea dr man was toch ook prins? (weet nooit of dat nou Claus of Bernhard was)
Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Ja, ze wordt koningin. Claus was nooit koning, omdat hij aangetrouwd is en een koning boven een koningin staat.quote:Op maandag 28 januari 2013 19:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wordt zij koningin? Nee toch? Bea dr man was toch ook prins? (weet nooit of dat nou Claus of Bernhard was)
Prins Claus en Koningin Beatrix (koningin regeert), koning Willem en koningin Maxima (koning regeert).“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Koning > Koningin, dus het kan.quote:Op maandag 28 januari 2013 19:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Bij een Koningin is het prins-gemaal, omdat de Koning hoger in titel is.![]()
geen ideequote:Op maandag 28 januari 2013 19:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
![]()
![]()
1 seconde, echt waarquote:Op maandag 28 januari 2013 19:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, ze wordt koningin. Claus was nooit koning, omdat hij aangetrouwd is en een koning boven een koningin staat.![]()
![]()
Oh ja dat is waar ookquote:
Meerderheid is nog steeds voor die poppenkast. Niet dat er veel zou veranderen als we een president hadden.quote:Op maandag 28 januari 2013 19:00 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ik weet het... ik er een groot voorstander van zijn14 SHADES OF GREY
Duidelijke uitleg schatjes!If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Parlementaire republiekquote:Op maandag 28 januari 2013 19:02 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oh ja dat is waar ook
[..]
Meerderheid is nog steeds voor die poppenkast. Niet dat er veel zou veranderen als we een president hadden.![]()
![]()
aha vandaarquote:Op maandag 28 januari 2013 19:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij heeft al regelmatig met een pilsje in de hand op de foto gestaan in diverse bladenWerewolf
Heb je weleens naar zijn pens gekeken?quote:Op maandag 28 januari 2013 19:01 schreef sararaats het volgende:
die snap ik niet
Wim-Lex lust graag een biertje.![]()
Graag ik ben voorquote:
14 SHADES OF GREY
ik kijk niet naar pensen van ventenquote:Op maandag 28 januari 2013 19:03 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Heb je weleens naar zijn pens gekeken?
Wim-Lex lust graag een biertje.
Werewolf
Presidentschap is duurder dan koningshuis.quote:Op maandag 28 januari 2013 19:02 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oh ja dat is waar ook
[..]
Meerderheid is nog steeds voor die poppenkast. Niet dat er veel zou veranderen als we een president hadden.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Nee, laat NL maar gewoon een koninkrijk blijven, economisch veel waardevoller.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Bea. Hulde voor haar
. Willem succes
.
The only easy day, was yesterday. (USMC)
Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)![]()
Gewoon bij Duitsland voegen, nog goedkoper.quote:Op maandag 28 januari 2013 19:05 schreef Samzz het volgende:
Nee, laat NL maar gewoon een koninkrijk blijven, economisch veel waardevoller.![]()
NOOITquote:Op maandag 28 januari 2013 19:05 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Gewoon bij Duitsland voegen, nog goedkoper.![]()
![]()
Ik ben voorquote:Op maandag 28 januari 2013 19:05 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Gewoon bij Duitsland voegen, nog goedkoper..
quote:Op maandag 28 januari 2013 19:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Presidentschap is duurder dan koningshuis.Juist. En ik vind koninkrijk beter klinkenquote:Op maandag 28 januari 2013 19:05 schreef Samzz het volgende:
Nee, laat NL maar gewoon een koninkrijk blijven, economisch veel waardevoller..
Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
quote:
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op maandag 28 januari 2013 19:05 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
![]()
Nee hoor dat hoeft helemaal niet. Het is maar hoe duur je het zelf maakt, dat is ook met het koningshuis zo.quote:Op maandag 28 januari 2013 19:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Presidentschap is duurder dan koningshuis.Vast nog wel meer mensenquote:
14 SHADES OF GREY
quote:The only easy day, was yesterday. (USMC)
quote:Op maandag 28 januari 2013 19:05 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
![]()
Leve de koninginquote:. Hoera hoera hoera
quote:Op maandag 28 januari 2013 19:03 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Heb je weleens naar zijn pens gekeken?
Wim-Lex lust graag een biertje.
Het koningshuis levert vele malen meer op dan het kost. Verdiep je er eens in. Zoiets afbreken is economische doodslag.quote:Op maandag 28 januari 2013 19:06 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nee hoor dat hoeft helemaal niet. Het is maar hoe duur je het zelf maakt, dat is ook met het koningshuis zo.
[..]
Vast nog wel meer mensen“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Ik vind Duitslandquote:Op maandag 28 januari 2013 19:07 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Wat nou? Hoeven we ook nergens meer bang voor te zijn![]()
![]()
If you can't fight 'em, join 'emquote:Op maandag 28 januari 2013 19:07 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Wat nou? Hoeven we ook nergens meer bang voor te zijn.
Dat weet ik, maar zelfs dan nog ben ik tegenstander van het koningshuis.quote:Op maandag 28 januari 2013 19:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het koningshuis levert vele malen meer op dan het kost. Verdiep je er eens in. Zoiets afbreken is economische doodslag.14 SHADES OF GREY
Hebben ze je ooit wat gedaan?quote:Op maandag 28 januari 2013 19:09 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar zelfs dan nog ben ik tegenstander van het koningshuis.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Dan wil ik Vlaanderen er ook bijWallonië mag dan bij Frankrijk gaan horen.
14 SHADES OF GREY
Ik heb het niet zo op mensen die vanwege hun naam meer rechten hebben dan andere. Sowieso erfopvolging dat is niet meer van deze tijd vind ik.quote:14 SHADES OF GREY
Ze brengen alleen maar geld binnen. Verder hebben ze totaal geen politieke invloed, last kun je er dus niet van hebben. Daarnaast vinden vele landen het een eer om een koning(in) te ontvangen en een president, ach die wisselen elke paar jaar, niets bijzonders.quote:Op maandag 28 januari 2013 19:09 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar zelfs dan nog ben ik tegenstander van het koningshuis.The only easy day, was yesterday. (USMC)
Blijkbaar toch wel van deze tijdquote:Op maandag 28 januari 2013 19:11 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik heb het niet zo op mensen die vanwege hun naam meer rechten hebben dan andere. Sowieso erfopvolging dat is niet meer van deze tijd vind ik., alle koninkrijken doen er nog aan
.
Deze man weet.quote:Op maandag 28 januari 2013 19:11 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik heb het niet zo op mensen die vanwege hun naam meer rechten hebben dan andere. Sowieso erfopvolging dat is niet meer van deze tijd vind ik.![]()
Daarom is het misschien tijd voor een referendum te houden over het voorbestaan van het koningshuis.quote:Op maandag 28 januari 2013 19:13 schreef DaMook het volgende:
[..]
Blijkbaar toch wel van deze tijd, alle koninkrijken doen er nog aan
.
14 SHADES OF GREY
De melodie vind ik tof.quote:Op maandag 28 januari 2013 19:11 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ik vind dat zo slecht..
Duitsen bloed, Filips II van Spanje erenZo zit de wereld nu eenmaal in elkaar, deal with it.quote:Op maandag 28 januari 2013 19:11 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik heb het niet zo op mensen die vanwege hun naam meer rechten hebben dan andere. Sowieso erfopvolging dat is niet meer van deze tijd vind ik.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Ik heb weinig niet? Maar dat weerhoud mij er niet van om mijn mening te geven over dit onderwerp.quote:Op maandag 28 januari 2013 19:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
De melodie vind ik tof.
[..]
Zo zit de wereld nu eenmaal in elkaar, deal with it.14 SHADES OF GREY
Neuj lekker houden zoquote:Op maandag 28 januari 2013 19:15 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Daarom is het misschien tijd voor een referendum te houden over het voorbestaan van het koningshuis.. Ik vind een koningshuis veel beter dan bijna elke andere staatsvorm. Als ze politieke invloed zouden hebben dan misschien niet, maar het is nu gewoon pure (geldopbrengende) pr machine.
En koninginnendag is elk jaar weer een gezellig feestje.
Dat feestje kan ook zonder koningshuis, dat ze geld op leveren daar kan ik inderdaad niet om heen.quote:Op maandag 28 januari 2013 19:17 schreef DaMook het volgende:
[..]
Neuj lekker houden zo. Ik vind een koningshuis veel beter dan bijna elke andere staatsvorm. Als ze politieke invloed zouden hebben dan misschien niet, maar het is nu gewoon pure (geldopbrengende) pr machine.
14 SHADES OF GREY
Weet niet, we zijn wel van Duitsen bloed. Spanje zal ook wel een historisch oogpunt hebben ergens, zoveel weet ik niet van het NL-volksliedquote:Op maandag 28 januari 2013 19:17 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Maar de tekst is waardeloos voor een NEDERLANDS volkslied.
Weinig niet wat?quote:Op maandag 28 januari 2013 19:17 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik heb weinig niet? Maar dat weerhoud mij er niet van om mijn mening te geven over dit onderwerp.
Je mag best je mening hebben, ik mag het er ook niet mee eens zijn.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Exactquote:Op maandag 28 januari 2013 19:17 schreef DaMook het volgende:
[..]
Neuj lekker houden zo. Ik vind een koningshuis veel beter dan bijna elke andere staatsvorm. Als ze politieke invloed zouden hebben dan misschien niet, maar het is nu gewoon pure (geldopbrengende) pr machine.
.
Alle nederlandstalige teksten in liedjes zijn waardeloos, dus het volkslied kan daar natuurlijk geen uitzondering in zijn he.quote:Op maandag 28 januari 2013 19:17 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Maar de tekst is waardeloos voor een NEDERLANDS volkslied![]()
Het is gewoon iets moois, ik hou er wel vanquote:Op maandag 28 januari 2013 19:18 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat feestje kan ook zonder koningshuis, dat ze geld op leveren daar kan ik inderdaad niet om heen.. Nostalgie, traditie, geef het maar een naampje
.
Zelfde als het volkslied, ik blijf mijn hand op mijn hart leggen en meeneurien. Opstaan niet overigens
.
Ik heb weinig keus. Er viel een woord wegquote:Op maandag 28 januari 2013 19:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Weet niet, we zijn wel van Duitsen bloed. Spanje zal ook wel een historisch oogpunt hebben ergens, zoveel weet ik niet van het NL-volkslied.
[..]
Weinig niet wat?
Je mag best je mening hebben, ik mag het er ook niet mee eens zijn.interface probleem tussen input en output in mijn hersens. Tijd voor een software update.
14 SHADES OF GREY
Spanje speelde ook een nogal belangrijke rol in de geschiedenis. Maar het Nederlands volkslied gaat in feite over twee andere landen/volkenquote:Op maandag 28 januari 2013 19:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Weet niet, we zijn wel van Duitsen bloed. Spanje zal ook wel een historisch oogpunt hebben ergens, zoveel weet ik niet van het NL-volkslied.
![]()
![]()
Historie is belangrijk, helemaal niet erg om dat in je volkslied te gebruikenquote:Op maandag 28 januari 2013 19:21 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Spanje speelde ook een nogal belangrijke rol in de geschiedenis. Maar het Nederlands volkslied gaat in feite over twee andere landen/volken.
Waarschijnlijk omdat de Nederlander een mengelmoes is van germanen en iberiërsquote:Op maandag 28 januari 2013 19:21 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Spanje speelde ook een nogal belangrijke rol in de geschiedenis. Maar het Nederlands volkslied gaat in feite over twee andere landen/volken? Ik weet 't niet.
Ik heb er niets mee, ik voel mij ook geen Nederlander. Ik ben een mens en leef op de aarde. Toevallig ben ik in Nederland geboren.quote:Op maandag 28 januari 2013 19:20 schreef DaMook het volgende:
[..]
Het is gewoon iets moois, ik hou er wel van. Nostalgie, traditie, geef het maar een naampje
.
Zelfde als het volkslied, ik blijf mijn hand op mijn hart leggen en meeneurien. Opstaan niet overigens
.
14 SHADES OF GREY
Het schijnt dat we nog een tijdje door wat spanjolen zijn bezet.quote:Op maandag 28 januari 2013 19:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat de Nederlander een mengelmoes is van germanen en iberiërs? Ik weet 't niet.
quote:Op maandag 28 januari 2013 19:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat de Nederlander een mengelmoes is van germanen en iberiërs? Ik weet 't niet.
![]()
![]()
En zo is lex toevallig als troonopvolger geborenquote:Op maandag 28 januari 2013 19:22 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik heb er niets mee, ik voel mij ook geen Nederlander. Ik ben een mens en leef op de aarde. Toevallig ben ik in Nederland geboren..
Ja, dat weet ik, vandaag de mengelmoes germanen en iberiërsquote:Op maandag 28 januari 2013 19:22 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Het schijnt dat we nog een tijdje door wat spanjolen zijn bezet..
Ik zou overigens erg graag emigreren naar Amerika, maar ik ben en blijf Nederlanderquote:Op maandag 28 januari 2013 19:22 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik heb er niets mee, ik voel mij ook geen Nederlander. Ik ben een mens en leef op de aarde. Toevallig ben ik in Nederland geboren..
(jaja kom maar op met amerika dit en dat).
Ligt eraan in welke hoedanigheidquote:Op maandag 28 januari 2013 19:20 schreef DaMook het volgende:
[..]
Het is gewoon iets moois, ik hou er wel van. Nostalgie, traditie, geef het maar een naampje
.
.
.
twitter:Queen_UK twitterde op maandag 28-01-2013 om 19:22:07Text from Prince Willem-Alexander of the Netherlands: "You owe me fifty quid Charlie-boy!" Presumably meant for Prince Charles #abdication reageer retweet
Amerikaquote:Op maandag 28 januari 2013 19:24 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik zou overigens erg graag emigreren naar Amerika, maar ik ben en blijf Nederlander.
![]()
![]()
Echt?quote:Op maandag 28 januari 2013 19:23 schreef DaMook het volgende:
[..]
En zo is lex toevallig als troonopvolger geboren.
![]()
Maar goed ik zou het ultiem gaaf vinden als de dochters van Willem Lex alle drie weigeren de troon op te volgen.14 SHADES OF GREY
Als Lex (en mss nog een paar) nu sterven hebben we over x jaar een 18 jarige koninginquote:Op maandag 28 januari 2013 19:25 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Echt?![]()
Maar goed ik zou het ultiem gaaf vinden als de dochters van Willem Lex alle drie weigeren de troon op te volgen...
Belangrijke is dat Willem van Oranje de stadhouder was, dus zeg maar de "oppas" van een land voor als de ouders even wegzijn. Toen was er nog niet echt oorlog of wat dan ook. Dus daar komt dat "eren van de koning van hispanie" vandaan.quote:Op maandag 28 januari 2013 19:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik, vandaag de mengelmoes germanen en iberiërs.
Maar wie gaat er tot die tijd op de winkel passen? Dat is 10 ofzoquote:Op maandag 28 januari 2013 19:26 schreef DaMook het volgende:
[..]
Als Lex (en mss nog een paar) nu sterven hebben we over x jaar een 18 jarige koningin..
14 SHADES OF GREY
'mericaquote:Op maandag 28 januari 2013 19:24 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik zou overigens erg graag emigreren naar Amerika, maar ik ben en blijf Nederlander.
Dan is er nog een hele lijn troonopvolgers.quote:Op maandag 28 januari 2013 19:25 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Echt?![]()
Maar goed ik zou het ultiem gaaf vinden als de dochters van Willem Lex alle drie weigeren de troon op te volgen.quote:Op maandag 28 januari 2013 19:26 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Belangrijke is dat Willem van Oranje de stadhouder was, dus zeg maar de "oppas" van een land voor als de ouders even wegzijn. Toen was er nog niet echt oorlog of wat dan ook. Dus daar komt dat "eren van de koning van hispanie" vandaan..
Mooi volkslied dus.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Dan komt er een regent/regentes.quote:Op maandag 28 januari 2013 19:27 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Maar wie gaat er tot die tijd op de winkel passen? Dat is 10 ofzo“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Een regentquote:Op maandag 28 januari 2013 19:27 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Maar wie gaat er tot die tijd op de winkel passen? Dat is 10 ofzo.
Weet niet echt waarom, maar dat land trekt me zo erg aanquote:.
Het is mij er wat te warm.quote:Op maandag 28 januari 2013 19:28 schreef DaMook het volgende:
[..]
Weet niet echt waarom, maar dat land trekt me zo erg aan.
Het comateuze broertje van Willem-Lex? Lekker rustigquote:Kan Mabel lintjes door knippen en op prinsjesdag vertellen hoeveel we er het volgende jaar op achteruit gaan
14 SHADES OF GREY
Mja, zij hebben het niet bedacht op die dag hè.quote:Op maandag 28 januari 2013 19:29 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Het comateuze broertje van Willem-Lex? Lekker rustigKan Mabel lintjes door knippen en op prinsjesdag vertellen hoeveel we er het volgende jaar op achteruit gaan
Ligt eraan waar natuurlijkquote:. Ik wil california. Strand, zon, zee en chicks
.
Ik zou er best wel een jaar willen wonen. Maar Engels praten is kut dusja..quote:Op maandag 28 januari 2013 19:28 schreef DaMook het volgende:
[..]
Weet niet echt waarom, maar dat land trekt me zo erg aan.
![]()
Texas/alabama/georgia natuurlijkquote:Op maandag 28 januari 2013 19:30 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ligt eraan waar natuurlijk. Ik wil california. Strand, zon, zee en chicks
.
Ja jij kan beter naar de Nordmeer kust verhuizenquote:Op maandag 28 januari 2013 19:30 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ik zou er best wel een jaar willen wonen. Maar Engels praten is kut dusja..
Jij hebt niet echt opgelet hequote:Op maandag 28 januari 2013 19:29 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Het comateuze broertje van Willem-Lex? Lekker rustigKan Mabel lintjes door knippen en op prinsjesdag vertellen hoeveel we er het volgende jaar op achteruit gaan
. Friso heeft afstand gedaan van de troon. Ik denk dat wanneer Wim-Lex sterft, Maxima optreedt als regentes.
Daaromquote:Op maandag 28 januari 2013 19:30 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Mja, zij hebben het niet bedacht op die dag hè.en Mabel kan dat vast heel goed
14 SHADES OF GREY
Texas lijkt me cool, maar niet om te wonenquote:Op maandag 28 januari 2013 19:31 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Texas/alabama/georgia natuurlijk. Ik heb daar trouwens wel een lekker achterachterachternichtje wonen
![]()
.
Wat moet ik nu aan de kust van Noorwegen?quote:Op maandag 28 januari 2013 19:31 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ja jij kan beter naar de Nordmeer kust verhuizen![]()
![]()
Dat is waar, maar ik vind mijn optie leukerquote:Op maandag 28 januari 2013 19:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij hebt niet echt opgelet he. Friso heeft afstand gedaan van de troon. Ik denk dat wanneer Wim-Lex sterft, Maxima optreedt als regentes.
het is toch al een poppenkast dus dan kan dit ook wel
14 SHADES OF GREY
Duitsland heeft toch ook een stukje aan de noordzeequote:Op maandag 28 januari 2013 19:32 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Wat moet ik nu aan de kust van Noorwegen?.
Noordzee = Nordseequote:Op maandag 28 januari 2013 19:33 schreef DaMook het volgende:
[..]
Duitsland heeft toch ook een stukje aan de noordzee.
![]()
![]()
Wat is er mis met Engels dan? Dat trekt vanzelf wel bij als je daar bent.quote:Op maandag 28 januari 2013 19:30 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ik zou er best wel een jaar willen wonen. Maar Engels praten is kut dusja..
Ik kan het goed lezen, prima schrijven.. maar praten..quote:Op maandag 28 januari 2013 19:34 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wat is er mis met Engels dan? Dat trekt vanzelf wel bij als je daar bent.![]()
![]()
Niet Nordmeer ? Aangezien de duitsers het omdraaien.. Gardameer is gardasee, dacht dat de noordzee nordmeer wasquote:.
Dat vind ik altijd zo wazig. Eerst moet je leren dat een "zee" in Duits "Meer" is en "meer" "See" en dan beginnen ze opeens over "Nordsee".quote:Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Nordsee ist ein Meer jaquote:Op maandag 28 januari 2013 19:35 schreef DaMook het volgende:
[..]
Niet Nordmeer ? Aangezien de duitsers het omdraaien.. Gardameer is gardasee, dacht dat de noordzee nordmeer was.
![]()
![]()
Gekke duitsersquote:.
Jakkes praat jij even je grondwettelijke taal ja, dus of nederlands, of friesquote:
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Herrensprachequote:Op maandag 28 januari 2013 19:36 schreef fietsie het volgende:
[..]
Jakkes praat jij even je grondwettelijke taal ja, dus of nederlands, of fries![]()
![]()
waarom zou je je er dan druk om maken?quote:Op maandag 28 januari 2013 19:38 schreef sararaats het volgende:
shit, m'n boeken moeten naar de bib. ik moet toch al betalen.Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Omdat het elke dag meer wordt?quote:Op maandag 28 januari 2013 19:38 schreef fietsie het volgende:
[..]
waarom zou je je er dan druk om maken?
Je kunt toch gewoon online verlengen? Of heb je een bieb uit de steentijd?quote:Op maandag 28 januari 2013 19:38 schreef sararaats het volgende:
shit, m'n boeken moeten naar de bib. ik moet toch al betalen.
dat loopt op zennequote:Op maandag 28 januari 2013 19:38 schreef fietsie het volgende:
[..]
waarom zou je je er dan druk om maken?Werewolf
Foto, jij kan mij eind van de week vast helpen met m'n mbo les duits
MBO Duits? Bestaat dat? Wat moet ik me daarbij voorstellen?quote:Op maandag 28 januari 2013 19:42 schreef Jofunu-kun het volgende:
Foto, jij kan mij eind van de week vast helpen met m'n mbo les duitsBeter onethisch dan oneetbaar![]()
MBO Duitsquote:Op maandag 28 januari 2013 19:42 schreef Jofunu-kun het volgende:
Foto, jij kan mij eind van de week vast helpen met m'n mbo les duits![]()
![]()
Geen idee.. Ik krijg van de zaak uit een hele roedel aan lessen.. Heb een wiskunde toets moeten maken, krijg eind van de week een dag Duits, een dag Engels en een dag Nederlands.. Als ik alles goed afrond krijg ik er een MBO diploma voor..quote:Op maandag 28 januari 2013 19:42 schreef Watertornado het volgende:
[..]
MBO Duits? Bestaat dat? Wat moet ik me daarbij voorstellen?Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
je volgt een opleiding mbo duits?quote:Op maandag 28 januari 2013 19:42 schreef Jofunu-kun het volgende:
Foto, jij kan mij eind van de week vast helpen met m'n mbo les duits![]()
Schrijven, spreken?quote:Op maandag 28 januari 2013 19:43 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Geen idee.. Ik krijg van de zaak uit een hele roedel aan lessen.. Heb een wiskunde toets moeten maken, krijg eind van de week een dag Duits, een dag Engels en een dag Nederlands.. Als ik alles goed afrond krijg ik er een MBO diploma voor..![]()
Geen fucking idee.. Ik denk beide.. Niemand weet iets, dat maakt het zo lekker handigquote:
Ooooh, wiskunde, leuk!quote:Op maandag 28 januari 2013 19:43 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Geen idee.. Ik krijg van de zaak uit een hele roedel aan lessen.. Heb een wiskunde toets moeten maken, krijg eind van de week een dag Duits, een dag Engels en een dag Nederlands.. Als ik alles goed afrond krijg ik er een MBO diploma voor..Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Oh ja nou. Als je wat moet weten pleur je het hier maar neerquote:Op maandag 28 januari 2013 19:44 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Geen fucking idee.. Ik denk beide.. Niemand weet iets, dat maakt het zo lekker handig![]()
![]()
25 opgaves, een deel was echt eerste klas VMBO, een ander deel wat lastiger, en een deel waarvan ik dacht "wtf?"quote:Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Vandaag op mijn werk iets mee gemaakt, ik kan het nog steeds niet bevatten. Een uitzendkracht zou vandaag beginnen. Toen hij erachter kwam dat er maar 1 pauze is waarin je kan roken heeft hij zijn spullen gepakt en is weg gegaan.Ik en al mijn collega waren met stomheid geslagen. Zoiets hebben we nog nooit mee gemaakt.
14 SHADES OF GREY
Wat een simpelequote:Op maandag 28 januari 2013 19:46 schreef tijnbrein het volgende:
Vandaag op mijn werk iets mee gemaakt, ik kan het nog steeds niet bevatten. Een uitzendkracht zou vandaag beginnen. Toen hij erachter kwam dat er maar 1 pauze is waarin je kan roken heeft hij zijn spullen gepakt en is weg gegaan.Ik en al mijn collega waren met stomheid geslagen. Zoiets hebben we nog nooit mee gemaakt.
![]()
![]()
Waar gaat dat dan over? Ben ik heel benieuwd naar?quote:Op maandag 28 januari 2013 19:45 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
25 opgaves, een deel was echt eerste klas VMBO, een ander deel wat lastiger, en een deel waarvan ik dacht "wtf?"Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Weg koninginnedag
Koningsdag op 27-04-2014
[ Bericht 29% gewijzigd door #ANONIEM op 28-01-2013 19:50:16 ]![]()
Inderdaadquote:niets eens een dag of paar dagen proberen. Nee gelijk spullen pakken en weg gaan. Ik snap dat je behoefte hebt om te roken maar je kan best 4,5 uur zonder.
14 SHADES OF GREY
Verschillend.. tot aan inhoud berekenen, lange zijde van een ongelijke driehoek zoeken, aantal graden van desbetreffende punt. Maar ook simpele sommen als -5 -2quote:Op maandag 28 januari 2013 19:47 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Waar gaat dat dan over? Ben ik heel benieuwd naar?
Sloeg echt nergens op sommige dingen..Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Wat maakt de datum uit?quote:Op maandag 28 januari 2013 19:49 schreef charmed_angel het volgende:
Weg koninginnedag
Koningsdag op 27-04-201414 SHADES OF GREY
Ik kreeg op het MBO technish Duits.quote:Op maandag 28 januari 2013 19:42 schreef Watertornado het volgende:
[..]
MBO Duits? Bestaat dat? Wat moet ik me daarbij voorstellen?
Was op het einde de enige les waar ik trouw heen ging.
En dat terwijl ik een pleurishekel aan Duits had.![]()
= -7!quote:Op maandag 28 januari 2013 19:50 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Verschillend.. tot aan inhoud berekenen, lange zijde van een ongelijke driehoek zoeken, aantal graden van desbetreffende punt. Maar ook simpele sommen als -5 -2
Sloeg echt nergens op sommige dingen..![]()
Leuke docente zeker?quote:Op maandag 28 januari 2013 19:50 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik kreeg op het MBO technish Duits.
En dat terwijl ik een pleurishekel aan Duits had.Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Misschien is het daarom een optie om op 30-04 de troon overdracht te vieren.quote:Op maandag 28 januari 2013 19:50 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
27-04 is op een zondag
En 30-04 is toch wat je gewend bent14 SHADES OF GREY
Dat is dan ook wel vet. Wirbelstrom. Wát. Een. Woord. Doppelkupplungsgetrieb. Mooie woorden man.quote:Op maandag 28 januari 2013 19:50 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik kreeg op het MBO technish Duits.
En dat terwijl ik een pleurishekel aan Duits had.Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Maar wat was dan het "wtf" deel?quote:Op maandag 28 januari 2013 19:50 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Verschillend.. tot aan inhoud berekenen, lange zijde van een ongelijke driehoek zoeken, aantal graden van desbetreffende punt. Maar ook simpele sommen als -5 -2
Sloeg echt nergens op sommige dingen..Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Ik vind het jammerquote:Op maandag 28 januari 2013 19:51 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Misschien is het daarom een optie om op 30-04 de troon overdracht te vieren.![]()
![]()
Het is ooit 31-08 geweest konningedag. Met een koning of koningin verandert die datum wel eens.quote:14 SHADES OF GREY
Bereken de inhoud van de volgende vierhoek. Gebruik de berekeningen voor de rechthoek en de driehoek.quote:Op maandag 28 januari 2013 19:52 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Maar wat was dan het "wtf" deel?Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Mooie auto waar je voor gaat kijken Joofquote:Op maandag 28 januari 2013 19:55 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Bereken de inhoud van de volgende vierhoek. Gebruik de berekeningen voor de rechthoek en de driehoek.![]()
Toen leefde ik zeker nog niet?quote:Op maandag 28 januari 2013 19:54 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Het is ooit 31-08 geweest konningedag. Met een koning of koningin verandert die datum wel eens.Ja maar vond het wel wat hebben, zo de laatste dag van de maandquote:Op maandag 28 januari 2013 19:53 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Kun je drie dagen eerder zuipen!
En het valt op een zondag volgend jaarDan ben ik al vrij
![]()
![]()
quote:Op maandag 28 januari 2013 19:55 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Bereken de inhoud van de volgende vierhoek. Gebruik de berekeningen voor de rechthoek en de driehoek.
Zo eentje?Beter onethisch dan oneetbaar![]()
NEEquote:Op maandag 28 januari 2013 19:49 schreef charmed_angel het volgende:
Weg koninginnedag
Koningsdag op 27-04-2014
[ afbeelding ]
[b]AirwiN schreef [/b]
Ja, het was de verjaardag van Wilhelmia.quote:Op maandag 28 januari 2013 19:56 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Toen leefde ik zeker nog niet?14 SHADES OF GREY
Koningsdag, moeten we dan pleepotten vol bier van een touwtje happen?Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
quote:Op maandag 28 januari 2013 19:55 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Mooie auto waar je voor gaat kijken Joof![]()
Jaquote:
Koninginnedag was een nationale feestdag in Nederland, Curaçao, Sint Maarten en op Aruba en wordt sinds 1949 gevierd op 30 april (voorheen 31 augustus, de verjaardag van koningin Wilhelmina). De dag wordt gevierd met verschillende festiviteiten (ook op de voorafgaande 'KoninginneNach') en een vrijmarkt.quote:Op maandag 28 januari 2013 19:56 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja, het was de verjaardag van Wilhelmia.![]()
Klopt en Bea liet het op 30 april omdat haar verjaardag in de winter valt. Was best wel tof van haarquote:Op maandag 28 januari 2013 19:54 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Het is ooit 31-08 geweest konningedag. Met een koning of koningin verandert die datum wel eens.
[b]AirwiN schreef [/b]
En voor Maxima mensen uit het vliegtuig gooien boven het ijsselmeerquote:Op maandag 28 januari 2013 19:57 schreef fietsie het volgende:
Koningsdag, moeten we dan pleepotten vol bier van een touwtje happen?14 SHADES OF GREY
Oh, en dat van de accu's is onzin.quote:
Gaan ontzettend lang mee, en verbruik haal je makkelijk 1 op 16.![]()
wanneer is die oudste van WA geboren eigenlijkquote:Op maandag 28 januari 2013 19:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Klopt en Bea liet het op 30 april omdat haar verjaardag in de winter valt. Was best wel tof van haar![]()
![]()
Misschien is het beter om het zo te latenquote:Op maandag 28 januari 2013 19:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Klopt en Bea liet het op 30 april omdat haar verjaardag in de winter valt. Was best wel tof van haar
14 SHADES OF GREY
quote:Op maandag 28 januari 2013 19:59 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
wanneer is die oudste van WA geboren eigenlijk![]()
December dacht ikquote:Op maandag 28 januari 2013 19:59 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
wanneer is die oudste van WA geboren eigenlijk14 SHADES OF GREY
7 decemer 2003quote:Op maandag 28 januari 2013 19:59 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
wanneer is die oudste van WA geboren eigenlijkBeter onethisch dan oneetbaar![]()
Ach, ik haal nu met de Swift de 1 op 17 die beloofd was ook niet meer, dus veel verschil is er niet qua verbruikquote:Op maandag 28 januari 2013 19:58 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Oh, en dat van de accu's is onzin.
Gaan ontzettend lang mee, en verbruik haal je makkelijk 1 op 16.
Al weet ik wél hoe ik met zo'n auto moet rijden.. Maarja, automaat geeft altijd meer verbruik sowieso..Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Geen ideequote:Op maandag 28 januari 2013 19:59 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
wanneer is die oudste van WA geboren eigenlijk
[b]AirwiN schreef [/b]
Wij mogen 1x voor en 1x na de pauze roken, maar in de praktijk rook ik gewoon 1x per uurquote:Op maandag 28 januari 2013 19:49 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Inderdaadniets eens een dag of paar dagen proberen. Nee gelijk spullen pakken en weg gaan. Ik snap dat je behoefte hebt om te roken maar je kan best 4,5 uur zonder.
.
quote:Op maandag 28 januari 2013 20:00 schreef DaRook het volgende:
[..]
Wij mogen 1x voor en 1x na de pauze roken, maar in de praktijk rook ik gewoon 1x per uur.
![]()
Duits praten ookquote:Op maandag 28 januari 2013 20:02 schreef Fototoestel90 het volgende:
Gewoon niet roken. Slechte gewoonte![]()
Dat zou wat voor die man zijnquote:Op maandag 28 januari 2013 20:00 schreef DaMook het volgende:
[..]
Wij mogen 1x voor en 1x na de pauze roken, maar in de praktijk rook ik gewoon 1x per uur.
14 SHADES OF GREY
Gaat googlen op C-A in badquote:
14 SHADES OF GREY
![]()
De nieuwe troon.
quote:Op maandag 28 januari 2013 20:04 schreef Faxie het volgende:
[..]
Onee die praten niet, die schreeuwen![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: