Doen ze ook.quote:Op maandag 28 januari 2013 14:48 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Net zoals Vitesse zou afhaken zonder Bony, dachten ze in Amsterdam...
Is een wat te snelle conclusie met Janssen hebben ze net zo'n type speler in huis (wel minder kwaliteit), als ze nu Djuricic of Maher halen gaan ze erop vooruit zonder dat het wat kostquote:Op maandag 28 januari 2013 14:47 schreef Muto het volgende:
[..]
Plus dat Fer binnenkort echt wel Oranje ingaat als basisspeler. Speelde imo zeer redelijk dit seizoen. Ik denk dat ze er veel meer uit konden halen. Maar ons komt het niet slecht uit. Twente haakt nu af.
Janssen heeft precies 1 goede wedstrijd gespeeld voor Twente: de 2-6 tegen PSV.quote:Op maandag 28 januari 2013 14:49 schreef Tarado het volgende:
[..]
Is een wat te snelle conclusie met Janssen hebben ze net zo'n type speler in huis (wel minder kwaliteit), als ze nu Djuricic of Maher halen gaan ze erop vooruit zonder dat het wat kost
Naja, Janssen vind ik een middelmatige speler. En aan Djuricic en Maher heb je geen fuck als je zo laf blijft spelen.quote:Op maandag 28 januari 2013 14:49 schreef Tarado het volgende:
[..]
Is een wat te snelle conclusie met Janssen hebben ze net zo'n type speler in huis (wel minder kwaliteit), als ze nu Djuricic of Maher halen gaan ze erop vooruit zonder dat het wat kost
Van mij mogen ze hoor, zolang ze bij ons b-keus voor de hoofdprijs komen ophalen...quote:
Wel jammer dat Kindsoldaatje al naar Vit¤$$¤ is, anders had die moffen nog wel 4 miljoen voor hem betaaldquote:Op maandag 28 januari 2013 14:53 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Van mij mogen ze hoor, zolang ze bij ons b-keus voor de hoofdprijs komen ophalen...
Hoeveel vingen we eigenlijk voor het kindsoldaat?quote:Op maandag 28 januari 2013 14:54 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Wel jammer dat Kindsoldaatje al naar Vit¤$$¤ is, anders had die moffen nog wel 4 miljoen voor hem betaald
Had een vier jarig contract getekend. Dus moest nu of over half jaar weg. Kan je echt niet een betere deal krijgen.quote:Op maandag 28 januari 2013 14:47 schreef Muto het volgende:
[..]
Plus dat Fer binnenkort echt wel Oranje ingaat als basisspeler. Speelde imo zeer redelijk dit seizoen. Ik denk dat ze er veel meer uit konden halen. Maar ons komt het niet slecht uit. Twente haakt nu af.
(Nog) niks, alhoewel vit¤$$¤ hem deze transferperiode kennelijk nog wil halen. Haalt Van Geel ook wel miljoentje of 2 uit denkquote:Op maandag 28 januari 2013 14:55 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hoeveel vingen we eigenlijk voor het kindsoldaat?
Blessuregevoelige knietjes; altijd een risicootje.quote:Op maandag 28 januari 2013 14:41 schreef Muto het volgende:
Maar Twente had veel meer kunnen verdienen aan Fer...
Wensvol denken.quote:Op maandag 28 januari 2013 14:47 schreef Muto het volgende:
[..]
quote:
Over wensvol denken gesproken.quote:Op maandag 28 januari 2013 14:51 schreef
Die jongen van Heerenveen mag komen nu, of zullen we tóch voor Jordy Clasie gaan?
hahaha, wat een giller joh, jullie komen niet verder dan Boeruh en Eindhovuh E:indhovuhquote:Op maandag 28 januari 2013 14:35 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Achja, voordat je begint over dat 'ritueel', kijk eerst eens naar je eigen cluppie
'Hand in hand kameraden' -> jaja. Verder als dat en ' Het lied van Feyenoord', ook zo'n hoogstandje', komen ze in de Kuip niet.
Maar ja. Moet je ook niet verwachten in een stadion waar bij de helft van de mensen de kots langs de mondhoeken loopt en schuimt.
Woensdag is jullie bekerhoop weer vervlogen. De enige prijs die jullie tegenwoordig nog kunnen pakken
Van de andere kant kun je dan maar beter nu even lomp en uitdagend doen op een internetforum ja. Na woensdag zijn de praatjes weer over voor een dag of twee, vergane glorie uit Rotterdam.
Zo leek het gister op de samenvatting wel.. Maar ja, de nos kan dat ook monteren natuurlijk, heb het zelf niet meegekregen in de wedstrijdquote:Op maandag 28 januari 2013 15:11 schreef Aldo-MC het volgende:
Wilde Koeman nou De Vrij een kaart aansmeren gisteren
Alles om Immers van het veld te houden. Of je nou Feyenoorder bent of niet, het doet gewoon pijn aan je ogen om die vent te zien kloten..quote:Op maandag 28 januari 2013 15:08 schreef Morpheus2002 het volgende:
Toch weer ¤ 400.000 in de pocketKan mooi in de pot voor een nieuwe Nr. 10 en rechtsbuiten
Zat hij niet in zo'n talentpool dan?quote:Op maandag 28 januari 2013 15:08 schreef Caland het volgende:
Het is natuurlijk op zijn minst geinig te noemen dat wij meer winst maken op Fer dan dat moffenclubje.
Het onderstreept maar weer het belang van een goede jeugdopleiding.
Koeman heeft het zelf toegegeven omdat hij vond dat er inconsequent gefloten werd. Vond Vink wel redelijk fluiten eigenlijk, publiek ook.quote:Op maandag 28 januari 2013 15:11 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Zo leek het gister op de samenvatting wel.. Maar ja, de nos kan dat ook monteren natuurlijk, heb het zelf niet meegekregen in de wedstrijd
We maken meer winst op die koekenbakker dan jullie. En voor ons scoorde ie wat vaker.quote:Op maandag 28 januari 2013 15:14 schreef huffderobot het volgende:
Die vier ton is jullie van harte gegund.
5,5 miljoen, bijna 2 seizoenen salaris.... Erg veel hebben jullie niet aan hem verdiend he.quote:Op maandag 28 januari 2013 15:14 schreef huffderobot het volgende:
Mja deels gewoon kwaliteit die hij mist al heeft hij ook wel wat pech. Die bal van gister gaat er 9/10 keer gewoon in. Daarnaast staat hij wel vaak op de goede plek.quote:Op maandag 28 januari 2013 15:12 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Alles om Immers van het veld te houden. Of je nou Feyenoorder bent of niet, het doet gewoon pijn aan je ogen om die vent te zien kloten..
Hij hoeft in ieder geval niet meer naar De Kuipquote:Op maandag 28 januari 2013 15:15 schreef onlogisch het volgende:
[..]
We maken meer winst op die koekenbakker dan jullie. En voor ons scoorde ie wat vaker.
Nevertheless blijft het een Ferrader, of niet?
Vink pakte voor m'n gevoel de kaarten wat makkelijker voor de Feyenoorders dan voor de duitsers, maar in een stadion ben ik meestal redelijk blind voor normale beslissingen.. Hij heeft geen grote fouten gemaakt iig, was niet dramatisch verderquote:Op maandag 28 januari 2013 15:14 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Koeman heeft het zelf toegegeven omdat hij vond dat er inconsequent gefloten werd. Vond Vink wel redelijk fluiten eigenlijk, publiek ook.
Kwaliteit => pechquote:Op maandag 28 januari 2013 15:15 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Mja deels gewoon kwaliteit die hij mist al heeft hij ook wel wat pech. Die bal van gister gaat er 9/10 keer gewoon in. Daarnaast staat hij wel vaak op de goede plek.
Ik vond het publiek ook wel lekker fluiten ja.quote:Op maandag 28 januari 2013 15:14 schreef Aldo-MC het volgende:
Vond Vink wel redelijk fluiten eigenlijk, publiek ook.
Vink was wederom een ramp, meer voor Twente dan voor Feyenoord. Apart dat Koeman dan begint te piepen.quote:Op maandag 28 januari 2013 15:14 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Koeman heeft het zelf toegegeven omdat hij vond dat er inconsequent gefloten werd. Vond Vink wel redelijk fluiten eigenlijk, publiek ook.
Ik begin te geloven dat inderdaad zo'n bal er 9 van de 10 keer ingaat, behalve als het Immers betreft...quote:Op maandag 28 januari 2013 15:15 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Mja deels gewoon kwaliteit die hij mist al heeft hij ook wel wat pech. Die bal van gister gaat er 9/10 keer gewoon in. Daarnaast staat hij wel vaak op de goede plek.
quote:Op maandag 28 januari 2013 15:16 schreef elCholo het volgende:
[..]
Ik vond het publiek ook wel lekker fluiten ja.
Jammer dat ze dat in Enschede niet zo kunnen waarderen.
Ja, zag er vreemd uit!quote:Op maandag 28 januari 2013 15:11 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Zo leek het gister op de samenvatting wel.. Maar ja, de nos kan dat ook monteren natuurlijk, heb het zelf niet meegekregen in de wedstrijd
Jullie trainer kan niet eens live op tv omdat de ondertiteling dan ontbreektquote:Op maandag 28 januari 2013 15:17 schreef huffderobot het volgende:
[..]
Vink was wederom een ramp, meer voor Twente dan voor Feyenoord. Apart dat Koeman dan begint te piepen.![]()
En komt Ronald nog een keer langs bij Studio Voetbal of durft hij niet meer? De sneeuw is inmiddels wel zo'n beetje verdwenen.
Ik vind hem een Ferrari.quote:Op maandag 28 januari 2013 15:15 schreef onlogisch het volgende:
[..]
We maken meer winst op die koekenbakker dan jullie. En voor ons scoorde ie wat vaker.
Nevertheless blijft het een Ferrader, of niet?
Dat is de smoes, wie wil die man nou live clichés horen uitbraken...quote:Op maandag 28 januari 2013 15:18 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Jullie trainer kan niet eens live op tv omdat de ondertiteling dan ontbreekt.
Train je 5 jaar in Nederland spreek je nog geen Duits
Ik denk dat het wel meer is, ik heb al een paar keer het percentage van 20 voorbij zien komen.quote:Op maandag 28 januari 2013 15:14 schreef huffderobot het volgende:
Ik vind Engels koeler klinken. Kein Problem.quote:Op maandag 28 januari 2013 15:18 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Jullie trainer kan niet eens live op tv omdat de ondertiteling dan ontbreekt.
Train je 5 jaar in Nederland spreek je nog geen Duits
Nu komt er iets als 'It's bad for the team but good for the player' ofzo.quote:Op maandag 28 januari 2013 15:19 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dat is de smoes, wie wil die man nou live clichés horen uitbraken...
"If you don't shoot, you don't score"quote:Op maandag 28 januari 2013 15:20 schreef OProg het volgende:
[..]
Nu komt er iets als 'It's bad for the team but good for the player' ofzo.
Maar wat hebben jullie aan hem gehad? heeft in totaal 20 wedstrijden voor twente gespeeld ofzo?quote:Op maandag 28 januari 2013 15:19 schreef huffderobot het volgende:
[..]
Ik vind hem een Ferrari.![]()
En zijn transfer heeft hij helemaal zelf verdiend. Mooi club ook. Van harte gegund.
Nee, hij vond het compenseergedrag dat De Vrij geen geel kreeg, nadat Rosales ook geen tweede geel kreeg.quote:Op maandag 28 januari 2013 15:18 schreef onlogisch het volgende:
Dat moet dan zo gemonteerd zijn. Waarom zou je eigen coach je een kaart aan willen naaien?
It's a change for the team and we need to adjust to it.quote:Op maandag 28 januari 2013 15:20 schreef OProg het volgende:
[..]
Nu komt er iets als 'It's bad for the team but good for the player' ofzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |