SPOILER: Winterefteling - Verzet, datum nader te bepalenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet 16 Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 28 januari 2013 14:26 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Boodschappen doen is leuk
Kun je altijd alle lekkere dingen meenemen op kosten van pap en mam
denk dat er maar weinig kunnen declareren hier![]()
![]()
fixedquote:Op maandag 28 januari 2013 14:26 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Boodschappen doen is leuknaar
Kun je altijd alle lekkere dingen meenemen op kosten van pap en mamKijken op je budget en op de bodemschappen alle goedkope dingen kopen omdat je te weinig geld hebt
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus![]()
Dat is wel balen jaquote:Op maandag 28 januari 2013 14:28 schreef rival het volgende:
[..]
denk dat er maar weinig kunnen declareren hier![]()
![]()
Ik snap de fun er niet van...quote:Op maandag 28 januari 2013 14:29 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Maar dat is toch leuk. Die aanbiedingen altijd![]()
![]()
![]()
Jij bent een raar meisje!quote:Op maandag 28 januari 2013 14:29 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Maar dat is toch leuk. Die aanbiedingen altijd
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Ik doe ook professioneel hamsteren hoorquote:
Paar weken terug liep ik nog met 24 potjes hak naar buiten bij de AH![]()
![]()
Whehehequote:Op maandag 28 januari 2013 14:23 schreef Huppelmuts het volgende: [..] Nee, gewoon nee!! Mijn droom was echt te fijn om zo ruw verstoord te worden
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 28 januari 2013 14:30 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ik doe ook professioneel hamsteren hoor
Paar weken terug liep ik nog met 24 potjes hak naar buiten bij de AH
ik heb daar de ruimte niet voor hiero
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus![]()
Ik vind het wel leuk hoor allemaal lekkere dingetjes uitzoeken e.d maar dan is het afrekenen weer minder leukquote:![]()
![]()
Maar dan nogquote:Op maandag 28 januari 2013 14:30 schreef rival het volgende:
[..]
ze hoeft niks te betalen, dat is haar funshoppen
![]()
![]()
Als ik zie dat ik dan x euro heb bespaard doordat ik het in de aanbieding heb gekocht.. dat vind ik echt leukquote:Op maandag 28 januari 2013 14:30 schreef rival het volgende:
[..]
Ik vind het wel leuk hoor allemaal lekkere dingetjes uitzoeken e.d maar dan is het afrekenen weer minder leuk![]()
![]()
Over boodschappen gesproken.quote:Op maandag 28 januari 2013 14:30 schreef rival het volgende:
[..]
ze hoeft niks te betalen, dat is haar fun
Zorg je wel voor een heerlijk ontbijtje op bed vrijdag? Afgebakken broodjes enz
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Neequote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Nou, ik mag ook gewoon alles zelf betalen hoor
Maar ik vind boodschappen doen wel leuk, als ik eenmaal in de winkel sta. Als ik er nog heen moet, heb ik er echt geen zin in
What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||![]()
Fijne aan de AH is dat je onbeperkt de aanbiedingen mag inslaan. Bij de C1000 mag je bv. maar 8 pakken Dubbelfris meenemen, terwijl ik bij de AH ooit met 32 pakken van anderhalve liter naar buiten liepquote:Op maandag 28 januari 2013 14:30 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik heb daar de ruimte niet voor hiero![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |