quote:
Rotjeknor is net zo erg hoorquote:Op maandag 28 januari 2013 14:11 schreef Piye het volgende:
[..]
Laatst in Rotterdam een CD gekocht waar deze ook op staat.
Ik vind het best een leuke stad (woon er zelf ook), alleen overal mensen die Ajax en Amsterdam haten.quote:
Wat jullie de duitsers noemenquote:Op maandag 28 januari 2013 14:14 schreef Piye het volgende:
[..]
Ik vind het best een leuke stad (woon er zelf ook), alleen overal mensen die Ajax en Amsterdam haten.
Voor wie ben jij dan?
Nee, ben nu bezig met een nieuwe.quote:Op maandag 28 januari 2013 12:19 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ben je gestopt met User van de dag? [ afbeelding ]
O doe ik nooit hoor.quote:
quote:Op maandag 28 januari 2013 14:24 schreef Piye het volgende:
[..]
O doe ik nooit hoor.
Sowieso vind ik heel Nederland mooi.
Is wel leuk dat ze dan gewoon het punt bereiken dat ze 1 van de favorieten voor de titel zijn.quote:Op maandag 28 januari 2013 14:28 schreef Impect het volgende:
[..], van jongs af aan altijd voor FC Twente geweest
Ja, had je tot 10 jaar terug nog niet aan moeten denken!quote:Op maandag 28 januari 2013 14:31 schreef Piye het volgende:
[..]
Is wel leuk dat ze dan gewoon het punt bereiken dat ze 1 van de favorieten voor de titel zijn.
Cewlquote:
tong, lompe, oerbeer, moira, jijzelf, dientje, etc?quote:Op maandag 28 januari 2013 14:48 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Een echte baas in de volgende editie.
Nope, mezelf sowieso niet. Ik heb iemand anders.quote:Op maandag 28 januari 2013 14:49 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
tong, lompe, oerbeer, moira, jijzelf, dientje, etc?
Bahaha, gewoon jezelf elke dag user van de dag maken.quote:Op maandag 28 januari 2013 14:50 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Nope, mezelf sowieso niet. Ik heb iemand anders.
Helloquote:
Die eer laat ik aan iemand anders, mocht ik in de toekomst ooit stoppen.quote:Op maandag 28 januari 2013 14:51 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Bahaha, gewoon jezelf elke dag user van de dag maken.
Welke?quote:Op maandag 28 januari 2013 14:53 schreef Amarantha het volgende:
Ik ga een Disney film kijkenGewoon omdat ik dat vroeger eigenlijk nooit gedaan heb
Welke? Ik heb er ook verrekte weinig gezien vroeger.quote:Op maandag 28 januari 2013 14:53 schreef Amarantha het volgende:
Ik ga een Disney film kijkenGewoon omdat ik dat vroeger eigenlijk nooit gedaan heb
Twijfel, toen ik dat typte stond belle and the beast op maar er zijn vast leukere ^^ Het zijn de classicsquote:
Lion King is bazig, alleen heb ik als kleintje in de bioscoop onder stoel zitten janken toen mustafa dood gingquote:Op maandag 28 januari 2013 14:56 schreef Amarantha het volgende:
Ja denk dat 't de Lion King wordt.. Of The Little Mermaid. Hmm
Het wordt de Lion King haha. Al is het alleen al omdat ik al die liedjes wel kan meeblerenquote:Op maandag 28 januari 2013 14:58 schreef Impect het volgende:
[..]
Lion King is bazig, alleen heb ik als kleintje in de bioscoop onder stoel zitten janken toen mustafa dood ging
Mustafa.quote:Op maandag 28 januari 2013 14:58 schreef Impect het volgende:
[..]
Lion King is bazig, alleen heb ik als kleintje in de bioscoop onder stoel zitten janken toen mustafa dood ging
quote:Op maandag 28 januari 2013 14:52 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Die eer laat ik aan iemand anders, mocht ik in de toekomst ooit stoppen.
Jungle Book.quote:Op maandag 28 januari 2013 14:56 schreef Amarantha het volgende:
Ja denk dat 't de Lion King wordt.. Of The Little Mermaid. Hmm
quote:Op maandag 28 januari 2013 15:00 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Mustafa.![]()
Mufasa.
Ik zie het al voor me, een mocroleeuw:
"Wat is er, wat is je probleem. Wat wat wat."
Hahaha, zie het nu pasquote:Op maandag 28 januari 2013 15:00 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Mustafa.![]()
Mufasa.
Ik zie het al voor me, een mocroleeuw:
"Wat is er, wat is je probleem. Wat wat wat."
Zoveel concentratie is toch niet vereist voor de Lion King?quote:Op maandag 28 januari 2013 15:14 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb niet de concentratie om iets te kijken, boehoe. Dan maar bakje noodles eten zo
wat een kneusquote:Op vrijdag 23 november 2012 22:30 schreef OmgevallenFlat het volgende:
ik sta er wel met bescherming op
[ afbeelding ]
en hier kun je goed zien hoe 'breed' hij isquote:Op vrijdag 23 november 2012 22:34 schreef OmgevallenFlat het volgende:
ik zal nog een foto Zoeken
[ afbeelding ]
ook goeie motivaties enzo waarom oerbeer het was en waarom jij nu enzoquote:Op maandag 28 januari 2013 15:45 schreef Moira. het volgende:
Zeg, doe eens ff niet de OP verneuken
Wel lievv dat ik tot stoner van de week ben omgedooptMaar de week van Oerbeer was nog niet voorbij
Zo te zien maar beter ookquote:Op maandag 28 januari 2013 13:31 schreef Piye het volgende:
[..]
Awh, dat is wel jammer.
Maar volgens mij bewerken de meeste TS'en de OP niet. Alleen Moira en Sinep.
Ik volg er iig niks meer vanquote:Op maandag 28 januari 2013 15:47 schreef WarmZaad het volgende:
[..]
ook goeie motivaties enzo waarom oerbeer het was en waarom jij nu enzo
mikey kon er weer niet met zijn tengels vanaf blijvenquote:
Fix danquote:Op maandag 28 januari 2013 15:49 schreef WarmZaad het volgende:
[..]
mikey kon er weer niet met zijn tengels vanaf blijven
ikku?quote:
Kun jij niet ff een code posten van de vorige OP maar dan met #16 en #17 erbij en de foto's van Mikey onder een skills-spoiler?quote:
Ik ben koken ondertussne shit wat moet ik doenquote:Op maandag 28 januari 2013 15:51 schreef Moira. het volgende:
[..]
Kun jij niet ff een code posten van de vorige OP maar dan met #16 en #17 erbij en de foto's van Mikey onder een skills-spoiler?
Kan Mikey (of een modje) die kopiėren en de OP ermee vervangen
Ja sorry man Op stond vol shit ik heb even puin geruimd maar toen werd het een grote klerezooi.quote:
roep wel ff een modje, ik kan mijn post ook niet meer editten (dus kopieren) van toen ik de OP hadquote:Op maandag 28 januari 2013 15:52 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Ik ben koken ondertussne shit wat moet ik doen
Je kan quoten toch maar dan moet je alleen de IMG tags terugzetten? Maar dat zijn 50 foto's of zo is er niet nog ergens een code?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |