quote:Op maandag 28 januari 2013 08:42 schreef murp het volgende:
ik heb de avatars in de OP aangepast... ik heb achter alle avatars de 60.60 pixels gezet zodat alle avatars de zelfde grootte hebben
[ [url= url]afbeelding[/url] ]
Dan mag je zeker een tijdje niet roken?quote:Op maandag 28 januari 2013 11:45 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ja, bedankt.
Ben nu terug. Ze hebben een enorm gat in mijn kies geboord, steeds stokjes erin gestoken (wat enorm veel pijn deed, btw) en uiteindelijk stokjes erin gesmolten en vulling erin. Duurde 1,5uur
Beter dan in enkele minuten 3 punten verspeeld zien worden inderdaad.quote:
Shit helemaal vergeten te vragenquote:Op maandag 28 januari 2013 11:59 schreef Piye het volgende:
[..]
Dan mag je zeker een tijdje niet roken?
Dat doen meer mensen 's nachtsquote:Op maandag 28 januari 2013 10:57 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Goedesmorgens lieve stonerds
Ik was vannacht in slaap geflikkerd
quote:Op maandag 28 januari 2013 12:03 schreef Midnight_snack het volgende:
Ik was ook in slaap geflikkerd achter m'n pc
Yup.quote:
quote:Op maandag 28 januari 2013 12:09 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Ja maar ik werd wakker met FOK! open en mn laptop naast me xd
Waarom dan?quote:
Nee, natuurlijk niet. Maar zo te lezen was het niet zo leuk daarquote:Op maandag 28 januari 2013 12:11 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Waarom dan?
Hoopte je dat ik voor altijd weg zou blijven?
Oh op die fiets.quote:Op maandag 28 januari 2013 12:12 schreef Midnight_snack het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk niet. Maar zo te lezen was het niet zo leuk daar
Tja goeie vraag.quote:Op maandag 28 januari 2013 12:13 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Oh op die fiets.
Nee, niet bepaald.
Maar wanneer wel, hè?
Ik denk dat ik nu maar de andere helft op ga roken. tis toch al zo'n gare dagquote:Op maandag 28 januari 2013 12:14 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Verdomme geen lange vloe meer
Nja, straks als ik naar de kapper ga maar wat
onderweg kopen
Ben je gestopt met User van de dag?quote:Op maandag 28 januari 2013 11:44 schreef VMSDKR het volgende:
Oerbeer als stoner van de week.
Ik ga mijzelf zo eens even een heerlijk broodje ei maken.
goedemorgenquote:Op maandag 28 januari 2013 12:19 schreef Amarantha het volgende:
Goeiemiddag! Lekker mijn eerste jointje wegklappen nu
Middagquote:Op maandag 28 januari 2013 12:19 schreef Amarantha het volgende:
Is al middag hoor.quote:
Je zal maar sterven in de tandartsstoel.quote:Op maandag 28 januari 2013 12:11 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Waarom dan?
Hoopte je dat ik voor altijd weg zou blijven?
Ook maar eens eentje gaan draaien.quote:Op maandag 28 januari 2013 12:19 schreef Amarantha het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |