quote:
Rotjeknor is net zo erg hoorquote:Op maandag 28 januari 2013 14:11 schreef Piye het volgende:
[..]
Laatst in Rotterdam een CD gekocht waar deze ook op staat.
Ik vind het best een leuke stad (woon er zelf ook), alleen overal mensen die Ajax en Amsterdam haten.quote:
Wat jullie de duitsers noemenquote:Op maandag 28 januari 2013 14:14 schreef Piye het volgende:
[..]
Ik vind het best een leuke stad (woon er zelf ook), alleen overal mensen die Ajax en Amsterdam haten.
Voor wie ben jij dan?
Nee, ben nu bezig met een nieuwe.quote:Op maandag 28 januari 2013 12:19 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ben je gestopt met User van de dag? [ afbeelding ]
O doe ik nooit hoor.quote:
quote:Op maandag 28 januari 2013 14:24 schreef Piye het volgende:
[..]
O doe ik nooit hoor.
Sowieso vind ik heel Nederland mooi.
Is wel leuk dat ze dan gewoon het punt bereiken dat ze 1 van de favorieten voor de titel zijn.quote:Op maandag 28 januari 2013 14:28 schreef Impect het volgende:
[..], van jongs af aan altijd voor FC Twente geweest
Ja, had je tot 10 jaar terug nog niet aan moeten denken!quote:Op maandag 28 januari 2013 14:31 schreef Piye het volgende:
[..]
Is wel leuk dat ze dan gewoon het punt bereiken dat ze 1 van de favorieten voor de titel zijn.
Cewlquote:
tong, lompe, oerbeer, moira, jijzelf, dientje, etc?quote:Op maandag 28 januari 2013 14:48 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Een echte baas in de volgende editie.
Nope, mezelf sowieso niet. Ik heb iemand anders.quote:Op maandag 28 januari 2013 14:49 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
tong, lompe, oerbeer, moira, jijzelf, dientje, etc?
Bahaha, gewoon jezelf elke dag user van de dag maken.quote:Op maandag 28 januari 2013 14:50 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Nope, mezelf sowieso niet. Ik heb iemand anders.
Helloquote:
Die eer laat ik aan iemand anders, mocht ik in de toekomst ooit stoppen.quote:Op maandag 28 januari 2013 14:51 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Bahaha, gewoon jezelf elke dag user van de dag maken.
Welke?quote:Op maandag 28 januari 2013 14:53 schreef Amarantha het volgende:
Ik ga een Disney film kijkenGewoon omdat ik dat vroeger eigenlijk nooit gedaan heb
Welke? Ik heb er ook verrekte weinig gezien vroeger.quote:Op maandag 28 januari 2013 14:53 schreef Amarantha het volgende:
Ik ga een Disney film kijkenGewoon omdat ik dat vroeger eigenlijk nooit gedaan heb
Twijfel, toen ik dat typte stond belle and the beast op maar er zijn vast leukere ^^ Het zijn de classicsquote:
Lion King is bazig, alleen heb ik als kleintje in de bioscoop onder stoel zitten janken toen mustafa dood gingquote:Op maandag 28 januari 2013 14:56 schreef Amarantha het volgende:
Ja denk dat 't de Lion King wordt.. Of The Little Mermaid. Hmm
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |