Nee, dat doet de RVD denk ik.quote:Op maandag 28 januari 2013 17:24 schreef oh-oh het volgende:
[..]
No way dat Bea dat zelf bekend zou maken hoor, van Friso.
Zoiets wilde ik net posten, als 'ie wakker zou zijn zou ze het misschien wel zelf melden....quote:Op maandag 28 januari 2013 17:25 schreef -Vaduz- het volgende:
Schuift Friso ineens aan om 19.00 uur.
quote:Op maandag 28 januari 2013 16:26 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nu met je 200mm volledig ingezoomd een kruisfoto plaatsen op d'r timeline voor al d'r vrienden. "Because you're such a fan"
quote:Op maandag 28 januari 2013 16:18 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja waar moet zo'n beest ze anders laten he?![]()
Ssssstttttt!quote:Op maandag 28 januari 2013 18:57 schreef oh-oh het volgende:
Bea kicks ass, ik hou van Bea
![]()
Ze mag wel lekker gaan chillen hoor, lekker roken en met de kleinkinderen ravotten en schilderen
Doet ze komend April niks meer dan?quote:Op maandag 28 januari 2013 19:10 schreef miss_dynastie het volgende:
Misschien raakt 'ie wel geinspireerd, je weet het niet
Dan hadden wij de laatste Koninginnedag met Bea
Dan wordt het Koningdagquote:Op maandag 28 januari 2013 19:16 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Doet ze komend April niks meer dan?
Ik vrees dat ze het gewoon koninginnedag laten, net zoals ze het niet ineens zullen verplaatsen naar de verjaardag van Koning Pilsquote:
Ik denk het ook. Het is ook de dag van de kroning, ik denk dat ze dat NA de feestelijkheden op de ochtend hebben, dus dat ze wss wel nog koningin is als ze gaat koekhappën?quote:Op maandag 28 januari 2013 19:28 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik vrees dat ze het gewoon koninginnedag laten, net zoals ze het niet ineens zullen verplaatsen naar de verjaardag van Koning Pils
Dat zou wat zijn eerst koekhappen en dan met volle mond naar de kroningquote:Op maandag 28 januari 2013 19:33 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik denk het ook. Het is ook de dag van de kroning, ik denk dat ze dat NA de feestelijkheden op de ochtend hebben, dus dat ze wss wel nog koningin is als ze gaat koekhappën?
Ja idd, hoe is het met de keizer nog altijd goede eetlust?quote:
Goed zoquote:
uhuh, als iedereen nu demonstratief aan de zuip gaat de 30ste volgend jaar is dat punt ook weer duidelijk.quote:Op maandag 28 januari 2013 19:46 schreef indaha het volgende:
[..]
Goed zo![]()
Het wordt koningsdag op 27 april vanaf 2014, vind ik stom
Goed ik doe meequote:Op maandag 28 januari 2013 20:06 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
uhuh, als iedereen nu demonstratief aan de zuip gaat de 30ste volgend jaar is dat punt ook weer duidelijk.
Offers moeten gemaakt wordenquote:Op maandag 28 januari 2013 20:07 schreef indaha het volgende:
[..]
Goed ik doe mee(zuipschuit van niets, maar uit solidariteit dan
)
Ja dat is een beetje jammerquote:Op maandag 28 januari 2013 19:47 schreef oh-oh het volgende:
Kunnen we er tegen demonstreren??????????
Het voelt zo andersquote:
quote:Op maandag 28 januari 2013 20:31 schreef DeZwabber het volgende:
Wie is dat mens op de NOS die zo eng uit haar ogen kijkt en de hele tijd non-nieuws loopt te spuwen?
Ja maar kom op zeg, vragen ze aan haar of ze weet waarom ze juist nu dit aankondigt. Geeft ze als antwoord exact wat de koningin zelf 5 minuten eerder zei, en dan "maar waarom, weten we nog niet"quote:
quote:Op maandag 28 januari 2013 20:35 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ja maar kom op zeg, vragen ze aan haar of ze weet waarom ze juist nu dit aankondigd. Geeft ze als antwoord exact wat de koningin zelf 5 minuten eerder zei, en dan "maar waaro, weten we nog niet"
No shit, en de meerwaarde hier van ten op zichte van ruis?
Ik wil dat baantje ook wel hoor, beetje raar uit m'n doppen kijken, koningin papegaaien, en uurloon vangen, hoppa.quote:
quote:Op maandag 28 januari 2013 17:10 schreef -Vaduz- het volgende:
Iedereen gratis bier als Alex het overneemt.
Comazuiper die Frisoquote:Op maandag 28 januari 2013 20:39 schreef DeZwabber het volgende:
In ander nieuws, Friso slaapt uit dit jaar.
Aah yes, de kwaliteitsprogrammering die Boulevard heet. Stipt op twee net onder Shownieuws qua Neerlandsch trots.quote:
Oranjeboom.quote:Op maandag 28 januari 2013 17:10 schreef -Vaduz- het volgende:
Iedereen gratis bier als Alex het overneemt.
2015quote:Op maandag 28 januari 2013 19:46 schreef oh-oh het volgende:
NOH, Koningsdag, vanaf 2014, op 27 april, fuck dat!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |