Ja, dat was mij ool liever geweest.quote:Op maandag 28 januari 2013 19:04 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik hoopte even dat Rutte hetzelfde ging doen, maar helaas
Twee x mis dus Zwab.......quote:Op maandag 28 januari 2013 19:28 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik vrees dat ze het gewoon koninginnedag laten, net zoals ze het niet ineens zullen verplaatsen naar de verjaardag van Koning Pils
Na de Bea uitzendingen hebben wij Frankenwienee gekekenquote:
Nee, ik wil gewoon Koninginnenach en markt!quote:Op dinsdag 29 januari 2013 00:48 schreef oh-oh het volgende:
Ik wil geen koningsdag.
Ik denk niet dat ik daar in 2014 klaar voor ben.
Ja, zeker doen!quote:Op dinsdag 29 januari 2013 00:50 schreef oh-oh het volgende:
Ja ik wil de posterIk heb ook nog Alice in Wonderland posters, ik dacht ik kan wel een Tim Burton logeerkamer maken
Ja, ik ook zoquote:
Ze hadden Frankenweenie knuffels in Disneylandquote:Op dinsdag 29 januari 2013 00:50 schreef oh-oh het volgende:
Ja ik wil de posterIk heb ook nog Alice in Wonderland posters, ik dacht ik kan wel een Tim Burton logeerkamer maken
Oh nee.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 01:18 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ze hadden Frankenweenie knuffels in Disneyland
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 01:45 schreef Strega het volgende:
[..]
Oh nee.![]()
![]()
Leuk gehad las ik?
![]()
Waren jullie met z'n 2en heen?
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 11:09 schreef Pagan het volgende:
Nassor uit Frankenweenie heeft net zo'n misprijzende, neerbuigende, arrogante kop als Gerard Sprong.
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Old moderators never die, they just smell that way!
Op dinsdag 5 januari 2010 20:40 schreef nokwanda het volgende:
En natuuuuuurlijk was jij dat weer. Smeerpijp dat je der bent :P _O-
Bullie is thuis X-Rated Epic fail
Ik vind Gerard Sprong helemaal niet op Dinant lijken.quote:
quote:
Wow, volgens mij hebben ze een gaslek bij de Daily Mailquote:Op dinsdag 29 januari 2013 16:28 schreef oh-oh het volgende:
Oh jezus![]()
http://www.dailymail.co.u(...)-Britney-Spears.html
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 16:54 schreef oh-oh het volgende:
Hahaha, Gerard Ekdom is een baas!
[ afbeelding ]
irl unfrienden doe je met een hamerquote:Op dinsdag 29 januari 2013 16:52 schreef oh-oh het volgende:
En dat je ze niet zo makkelijk kan unfrienden omdat je ze alleen irl kent
Gewoon uit je tijdlijn verwijderenquote:Op dinsdag 29 januari 2013 16:52 schreef oh-oh het volgende:
En dat je ze niet zo makkelijk kan unfrienden omdat je ze alleen irl kent
Ik vraag me af hoeveel ik er verjaagd heb met foto's van bier en theequote:Op dinsdag 29 januari 2013 16:58 schreef Lutte het volgende:
[..]
Gewoon uit je tijdlijn verwijderenAls dat zichtbaar was liepen er heel wat gekwetste zieltjes rond
Ik ga voor Zwab zijn optie, die is leukerquote:Op dinsdag 29 januari 2013 16:58 schreef Lutte het volgende:
[..]
Gewoon uit je tijdlijn verwijderenAls dat zichtbaar was liepen er heel wat gekwetste zieltjes rond
Ik zou ook echt niet voor het blikje gaan.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 17:19 schreef DeZwabber het volgende:
[ afbeelding ]
Wilhelm Tell, he is not
quote:
Als ik een broekpieser was, dan was dit een moment geweestquote:Op dinsdag 29 januari 2013 16:28 schreef oh-oh het volgende:
Oh jezus![]()
http://www.dailymail.co.u(...)-Britney-Spears.html
Ja, hij danst lekker, die grote Rabberingbrilquote:
quote:Op woensdag 30 januari 2013 01:45 schreef Pagan het volgende:
http://www.froot.nl/postt(...)-zeggen-op-internet/
Mijn hemel......Honey Boo Booquote:
Mogge!quote:Op woensdag 30 januari 2013 10:28 schreef oh-oh het volgende:
Oh Pis, we hadden het laatst toch over slippers?
Ik vind dees zoooooooo leuk:
[ afbeelding ]
Alleen in geen 5000 jaar dat ik daar 50 euro ( afgeprijsd en wel ) voor ga betalen he...
Dat heb ik hier ook denk ik, bandje staat leuk, maar of ik het prettig vind weet ik niet.quote:Op woensdag 30 januari 2013 11:25 schreef miss_dynastie het volgende:
Van harte Strega![]()
Dat bandje om de enkel zou bij mij heel snel gaan irriteren, denk ik... verder is 'ie wel leuk
Op google bij brunotti slippers?quote:Op woensdag 30 januari 2013 11:35 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik koop zelf de laatste jaren elk jaar een paar leren slippers van Brunotti. Ik vind ze heerlijk lopen en ze zien er best leuk uit. Kan even geen plaatje vinden, in tegenstelling tot alle andere shops is Brunotti nog lekker in wintersferen
Ja, heb ik ook geprobeerd, maar ik kom 17000 soorten tegen, behalve de mijne. Even zoeken in de mail of ik de naam van de slippers kan vinden...quote:Op woensdag 30 januari 2013 11:37 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Op google bij brunotti slippers?
die zijn tof!!quote:Op woensdag 30 januari 2013 10:28 schreef oh-oh het volgende:
Oh Pis, we hadden het laatst toch over slippers?
Ik vind dees zoooooooo leuk:
[ afbeelding ]
Alleen in geen 5000 jaar dat ik daar 50 euro ( afgeprijsd en wel ) voor ga betalen he...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |