SPOILER: Winterefteling - Verzet, datum nader te bepalenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet 16 Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik zou een ban krijgen voor wat ik in gedachte hadquote:Op maandag 28 januari 2013 09:45 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
jaja dweilen![]()
boekje afstoffen zeker?![]()
Vind dat zonde, want dan speel ik sowieso die andere niet meer.quote:Op maandag 28 januari 2013 09:47 schreef rival het volgende:
na AC1 ben ik gewoon met 3 verder gegaan![]()
quote:Op maandag 28 januari 2013 09:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik zou een ban krijgen voor wat ik in gedachte had
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus![]()
Die heb ik dus uiteindelijk in zo'n hoes-mapje gedaanquote:Op maandag 28 januari 2013 09:48 schreef MeneerLogica het volgende:
Ik heb alleen een first world problem. Zoveel xbox spellen dat me plankje vol isIk heb een boek ervan gekregen voor m'n verjaardag, paar jaar terug.quote:Op maandag 28 januari 2013 09:45 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Ik heb serieus precies hetzelfde. Wil 3 spelen maar heb brotherhood nooit afgemaakt en revelations nog niet gespeeld. Ja is echt een aanraderAls je van dat soort spellen houdt
Das ook vet.NIEUW: Foto's!![]()
Dat is zonde joh, moet me collectie trots tonenquote:Op maandag 28 januari 2013 09:49 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Die heb ik dus uiteindelijk in zo'n hoes-mapje gedaan
[..]
Ik heb een boek ervan gekregen voor m'n verjaardag, paar jaar terug.
Das ook vet..
Dat is idd wel vet, ik twijfel alleen of ik ga beginnen bij 1 weer en dan 1-2-BH-R-3 ga spelen.![]()
Heb jij een mooiere/grotere collectie dan charmed_angel?quote:Op maandag 28 januari 2013 09:50 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Dat is zonde joh, moet me collectie trots tonen.
Dat is idd wel vet, ik twijfel alleen of ik ga beginnen bij 1 weer en dan 1-2-BH-R-3 ga spelen.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Pff ik moet nog woensdag maar ik doe heeeeeeelemaal niks meer. Kan me er ook niet toe dwingen want het interesseert me allemaal niet meer.![]()
Ken de collectie van charmed angel nietquote:Op maandag 28 januari 2013 09:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Heb jij een mooiere/grotere collectie dan charmed_angel?Heb hele collectie van favo tv series-films en games.
![]()
Wanneer kom je lasagne eten?quote:Op maandag 28 januari 2013 09:52 schreef MeneerLogica het volgende:
Pff ik moet nog woensdag maar ik doe heeeeeeelemaal niks meer. Kan me er ook niet toe dwingen want het interesseert me allemaal niet meer.![]()
Als de rust is wedergekeerd. Heb het deze week druk. Volgende week ben ik klaar met alles (denk ik) dus ergens begin februari?quote:![]()
![]()
ik verkoop / gooi het wegquote:Op maandag 28 januari 2013 09:52 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Ken de collectie van charmed angel nietHeb hele collectie van favo tv series-films en games.
![]()
![]()
Ik koop ook alleen spellen en films waar ik zeker van ben dat ze goed zijn. Slechte dvds die ik kado krijg gooi ik meestal weg.quote:![]()
Is okequote:Op maandag 28 januari 2013 09:54 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Als de rust is wedergekeerd. Heb het deze week druk. Volgende week ben ik klaar met alles (denk ik) dus ergens begin februari?geef je dan zelf een seintje?
![]()
quote:Op maandag 28 januari 2013 09:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Is okegeef je dan zelf een seintje?
Leuk
![]()
![]()
Ik hoor goede verhalen over je leuke kids en jij en Cry zijn 2 van de leukste mensen hier dus ik heb er vertrouwen in dat dat wel goed zitquote:![]()
![]()
Even quoten voor het nageslachtquote:Op maandag 28 januari 2013 09:58 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Ik hoor goede verhalen over je leuke kids en jij en Cry zijn 2 van de leukste mensen hier dus ik heb er vertrouwen in dat dat wel goed zit![]()
![]()
maar speel ik een spel uit dan ben ik er meestal ook wel klaar mee. dan verkoop ik hem weer..quote:Op maandag 28 januari 2013 09:55 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Ik koop ook alleen spellen en films waar ik zeker van ben dat ze goed zijn. Slechte dvds die ik kado krijg gooi ik meestal weg.
alleen gta / racespellen kan ik online blijven spelen, de rest wordt toch al snel saai....![]()
Hahaquote:Op maandag 28 januari 2013 09:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Even quoten voor het nageslacht![]()
![]()
Als ik een spel verkoop krijg ik 2 weken later zin om het te spelenquote:Op maandag 28 januari 2013 09:59 schreef rival het volgende:
[..]
maar speel ik een spel uit dan ben ik er meestal ook wel klaar mee. dan verkoop ik hem weer..
alleen gta / racespellen kan ik online blijven spelen, de rest wordt toch al snel saai....![]()
![]()
SEX / [SEX SC #880] Pakketbezorgers zijn flikkersquote:Op maandag 28 januari 2013 09:52 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Ken de collectie van charmed angel nietHeb hele collectie van favo tv series-films en games.
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Hoiquote:Op maandag 28 januari 2013 10:02 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Mijn bed wil me maar niet loslaten..
[b]AirwiN schreef [/b]
oke die heb ik weleens meegemaakt jaquote:Op maandag 28 januari 2013 10:00 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Als ik een spel verkoop krijg ik 2 weken later zin om het te spelen![]()
![]()
Geile gamechick die C_Aquote:Op maandag 28 januari 2013 10:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
SEX / [SEX SC #880] Pakketbezorgers zijn flikkers![]()
![]()
Herkenbaar!quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Holy shit, nee ik heb mijn favo games niet alle games. Heb denk ik 6-7 complete series, 40 films en 25 spellen ofzoquote:Op maandag 28 januari 2013 10:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
SEX / [SEX SC #880] Pakketbezorgers zijn flikkers![]()
Goeie smaak heeft jouw bed.quote:Op maandag 28 januari 2013 10:02 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Mijn bed wil me maar niet loslaten..
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you![]()
En toen was je "trots" meteen weg?quote:Op maandag 28 januari 2013 10:15 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Holy shit, nee ik heb mijn favo games niet alle games. Heb denk ik 6-7 complete series, 40 films en 25 spellen ofzo
[b]AirwiN schreef [/b]
Owjee, de eerste huwelijksproblemen?quote:Op maandag 28 januari 2013 10:02 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Mijn bed wil me maar niet loslaten..Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Haha nee hoor, heb niet zoveel met oude consoles. Zou ze nooit als een kunstwerk in een display stoppen. En games met replay value die hou ik en anders meestal ook niet. Ben wel tevreden met me collectie. Naast werk(straks ff niet), fitness, vriendin en series heb ik meestal maar een paar uurtjes per week om te gamen. Kom amper aan de games toe die ik heb liggen hahaquote:Op maandag 28 januari 2013 10:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En toen was je "trots" meteen weg?![]()
Zonder haar games en consoles is ze ook geefbaar hoor.quote:Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Dat weet ikquote:Op maandag 28 januari 2013 10:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zonder haar games en consoles is ze ook geefbaar hoor.![]()
![]()
Ik vind het wel lief eigenlijk. Alleen zo kom ik niet in Amersfoort.quote:Op maandag 28 januari 2013 10:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Owjee, de eerste huwelijksproblemen?What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||![]()
WTFOMGBBQHOTSAUCEOPJELEUTERINDEOCHTENDNAEENSTAMPENDENACHTZONDERBRANDNETELSOEP...
ik heb voor t eerst sinds begin december geen servicedesk meer!
Ik had echt verwacht dat ze me tot m'n vertrek die puinhoop zouden laten regelen.NIEUW: Foto's!![]()
Hot sauce op je leuterquote:Op maandag 28 januari 2013 10:35 schreef Cryothic het volgende:
WTFOMGBBQHOTSAUCEOPJELEUTERINDEOCHTENDNAEENSTAMPENDENACHTZONDERBRANDNETELSOEP...
ik heb voor t eerst sinds begin december geen servicedesk meer!
Ik had echt verwacht dat ze me tot m'n vertrek die puinhoop zouden laten regelen.![]()
![]()
Ja, ik houd er ook niet van... maar geen servicedeskquote:
ik krijg gewoon een compleet project nog...
Zal ik laten zien wat ik kan? Of zal ik ze met een bak ellende laten zitten eind volgende maand?
NIEUW: Foto's!![]()
Eer aan jezelf houden, netjes achterlaten (zegt de persoon die al 2 weken niks doet)quote:Op maandag 28 januari 2013 10:38 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ja, ik houd er ook niet van... maar geen servicedesk
ik krijg gewoon een compleet project nog...
Zal ik laten zien wat ik kan? Of zal ik ze met een bak ellende laten zitten eind volgende maand?![]()
![]()
quote:Op maandag 28 januari 2013 10:41 schreef LovelyLady het volgende:
Zit je dan ... Op de trap... Te wachten tot de boel droog is
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op maandag 28 januari 2013 10:41 schreef LovelyLady het volgende:
Zit je dan ... Op de trap... Te wachten tot de boel droog is
Zet je de pc boven aanJa, lijkt me ook... ik ga zelf weg, dus dan maar netjes.quote:Op maandag 28 januari 2013 10:41 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Eer aan jezelf houden, netjes achterlaten (zegt de persoon die al 2 weken niks doet)
Als ik er uitgetrapt werd wist ik t wel.NIEUW: Foto's!![]()
Chatmetvreemden.nl Waarom is iedereen daar een man op zoek naar een geil wijf die wel even op de webcam wil. Wat denken ze nou?![]()
waarschijnlijk op zoek naar een geil wijf die wel even op de webcam wil?quote:Op maandag 28 januari 2013 10:46 schreef MeneerLogica het volgende:
Wat doe ik eigenlijk op die site -.-
open deurNIEUW: Foto's!![]()
Nee alhoewel de muziek boven harder kan.... Ik wacht geduldig.quote:Op maandag 28 januari 2013 10:44 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Zet je de pc boven aan
[..]
Ja, lijkt me ook... ik ga zelf weg, dus dan maar netjes.
Als ik er uitgetrapt werd wist ik t wel.![]()
Nah, zo ben ik niet. Was nieuwsgierigheid na een topic hierover.quote:Op maandag 28 januari 2013 10:46 schreef Cryothic het volgende:
[..]
net als ik waarschijnlijk op zoek naar een geil wijf die wel even op de webcam wil?
open deur![]()
Ja al een paar dagenquote:Op maandag 28 januari 2013 10:52 schreef rival het volgende:
[..]
ben je weer helemaal fris en fruitig?![]()
![]()
Dat wordt echt zo'n ontzettende TR... ik ga het nu zeggenquote:
Jep, om een uur of 5 weer naar huisquote:![]()
Jij?
quote:Op maandag 28 januari 2013 10:55 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Dat wordt echt zo'n ontzettende TR... ik ga het nu zeggen
[..]
Jep, om een uur of 5 weer naar huis![]()
Jij?Lekker vrij zijn... misschien nog een outfit voor carnaval regelen.. verder geen plannenquote:
Misschien nog afspreken met vrienden
dus![]()
Weet niet wat een TR isquote:Op maandag 28 januari 2013 10:55 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Dat wordt echt zo'n ontzettende TR... ik ga het nu zeggen
[..]
Jep, om een uur of 5 weer naar huis![]()
Jij?![]()
![]()
Topic Report!quote:
Kutboek, stomme Christian!
[b]AirwiN schreef [/b]
Van jou? whuahahahahaquote:Op maandag 28 januari 2013 10:58 schreef Cryothic het volgende:
[..]
[ afbeelding ] Dat dus!
Nou krijg je straf! Whuahahahaha, Straf!!![]()
![]()
Strafquote:Op maandag 28 januari 2013 10:58 schreef Cryothic het volgende:
[..]
[ afbeelding ] Dat dus!
Nou krijg je straf! Whuahahahaha, Straf!!
[b]AirwiN schreef [/b]
Sorry ik log net in maar wat is er allemaal gebeurt?quote:Op maandag 28 januari 2013 10:58 schreef Cryothic het volgende:
[..]
[ afbeelding ] Dat dus!
Ik hack MeneerLogica in mijn vrije tijd en post rare berichtjes.![]()
quote:
[b]AirwiN schreef [/b]
niks doen dusquote:Op maandag 28 januari 2013 10:56 schreef Evie het volgende:
misschien .. verder geen plannen
Misschien![]()
![]()
Vind ik ook!quote:Op maandag 28 januari 2013 11:01 schreef Evie het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Jup!
Mag af en toe best even naast het te hectische leven
![]()
al is outfit uitzoeken wel leuk om te doen![]()
![]()
Heb alleen een piratenhoed nodigquote:Op maandag 28 januari 2013 11:02 schreef rival het volgende:
[..]
Vind ik ook!
al is outfit uitzoeken wel leuk om te doen
dus![]()
Oe, ik had ook een piratenpakjequote:![]()
Ben hem alleen kwijt
[b]AirwiN schreef [/b]
Ga is werken jijquote:Op maandag 28 januari 2013 11:05 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Jouw hele outfit is een piratenhoed?
![]()
![]()
Dat heb ik nou altijd met die hoedquote:Op maandag 28 januari 2013 11:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oe, ik had ook een piratenpakje![]()
Ben hem alleen kwijt
Gelukkig nog geen corsetjes of laarsen kwijtgeraakt![]()
hahaha
dus![]()
Nee corset rok laarsjes etcquote:Op maandag 28 januari 2013 11:05 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Jouw hele outfit is een piratenhoed?
![]()
dus![]()
*eens!!quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Nee, ik ben opzich niet zo'n taalnazi, maar als iemand 'is' ipv 'eens' gebruikt krijg ik toch wel hele erge jeuk..quote:What you forget, you are gonna repeat.
Zeg, jij riep net dat je al 2 weken niks aan het doen bent... dus eh...quote:Wil jij me nou ook weg hebben?quote:Dafuq.... ik ben al weg hoorquote:
Ik heb er geen problemen mee, aangezien het gewoon spreektaal is en het hier allemaal niet onofficieel hoeft te gaanquote:Op maandag 28 januari 2013 11:08 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nee, ik ben opzich niet zo'n taalnazi, maar als iemand 'is' ipv 'eens' gebruikt krijg ik toch wel hele erge jeuk..![]()
![]()
Ik heb geen problemen met d's en t's. Dat doe ik zelf ook fout. Maar 'is' en 'eens'.. komop zeg.quote:Op maandag 28 januari 2013 11:09 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ik heb er geen problemen mee, aangezien het gewoon spreektaal is en het hier allemaal niet onofficieel hoeft te gaanWhat you forget, you are gonna repeat.
Net zo erg als 'zij' en 'zei'quote:Op maandag 28 januari 2013 11:11 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik heb geen problemen met d's en t's. Dat doe ik zelf ook fout. Maar 'is' en 'eens'.. komop zeg.
Of 'na' en 'naar'If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Half Nederland zegt dat, dus mij boeit het niet zoquote:Op maandag 28 januari 2013 11:11 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik heb geen problemen met d's en t's. Dat doe ik zelf ook fout. Maar 'is' en 'eens'.. komop zeg.![]()
![]()
quote:Op maandag 28 januari 2013 11:13 schreef Cryothic het volgende:
Lol, en ik maar denken dat iedereen t eens was met Logica...![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 28 januari 2013 11:13 schreef Cryothic het volgende:
Lol, en ik maar denken dat iedereen t eens was met Logica...![]()
[b]AirwiN schreef [/b]
Waar zit die jeuk dan?quote:Op maandag 28 januari 2013 11:08 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nee, ik ben opzich niet zo'n taalnazi, maar als iemand 'is' ipv 'eens' gebruikt krijg ik toch wel hele erge jeuk..Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Verloedering van de taal. Je stimuleert hetquote:Op maandag 28 januari 2013 11:12 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Half Nederland zegt dat, dus mij boeit het niet zo
What you forget, you are gonna repeat.
'Me' en 'mijn'quote:Op maandag 28 januari 2013 11:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Net zo erg als 'zij' en 'zei'
Of 'na' en 'naar'.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Het is maar Nederlands, boeit mij hetquote:Op maandag 28 januari 2013 11:13 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Verloedering van de taal. Je stimuleert het![]()
![]()
quote:Op maandag 28 januari 2013 11:11 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik heb geen problemen met d's en t's. Dat doe ik zelf ook fout. Maar 'is' en 'eens'.. komop zeg.dus wat jij niet kan, dat maakt niet uit. maar degene die jij toevallig wel kan mag niemand meer fout doen?quote:Op maandag 28 januari 2013 11:13 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Verloedering van de taal. Je stimuleert het![]()
![]()
Dat kan, mij boeit het wel.quote:Op maandag 28 januari 2013 11:14 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Het is maar Nederlands, boeit mij hetWhat you forget, you are gonna repeat.
Maar mag ik het dan nog wel stimuleren?quote:Op maandag 28 januari 2013 11:15 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dat kan, mij boeit het wel.![]()
![]()
Typ gewoon fatsoenlijk Nederlands. Zo fucking lastig is het niet.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Nee hoor. Ik zou willen dat ik geen moeite met d's en t's heb. Maar ik ben niet de aangewezen persoon om mensen daarop aan te spreken. Andere dingen zoals 'is' ipv 'eens' of 'me' ipv 'mijn' etc. dat wel. Dat vind ik dan ook een ergere verloedering dan het niet goed zetten van d's en t's.quote:Op maandag 28 januari 2013 11:15 schreef rival het volgende:
[..]
[..]
dus wat jij niet kan, dat maakt niet uit. maar degene die jij toevallig wel kan mag niemand meer fout doen?What you forget, you are gonna repeat.
quote:Op maandag 28 januari 2013 11:17 schreef Samzz het volgende:
Typ gewoon fatsoenlijk Nederlands. Zo fucking lastig is het niet.![]()
![]()
Ditquote:Op maandag 28 januari 2013 11:17 schreef Samzz het volgende:
Typ gewoon fatsoenlijk Nederlands. Zo fucking lastig is het niet.
Zolang een mus geen olifant is zal het me aan mijn kont oxideren eigenlijk ...
Iedereen maakt fouten onbewust dan wel bewust![]()
Mwoah stam; stam+t; ex-kofschip etcetera. Als je er over nadenkt is het te doen, wat niet wil zeggen dat ik het zelf niet verkeerd doe somsquote:Op maandag 28 januari 2013 11:17 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik zou willen dat ik geen moeite met d's en t's heb. Maar ik ben niet de aangewezen persoon om mensen daarop aan te spreken. Andere dingen zoals 'is' ipv 'eens' of 'me' ipv 'mijn' etc. dat wel. Dat vind ik dan ook een ergere verloedering dan het niet goed zetten van d's en t's.![]()
dus![]()
Ditquote:Op maandag 28 januari 2013 11:18 schreef LovelyLady het volgende:
Iedereen maakt fouten onbewust dan wel bewust![]()
![]()
FOK!Schaapquote:Op maandag 28 januari 2013 11:19 schreef Evie het volgende:
[..]
Mwoah stam; stam+t; ex-kofschip etcetera. Als je er over nadenkt is het te doen, wat niet wil zeggen dat ik het zelf niet verkeerd doe soms![]()
![]()
![]()
Maar bij het kofschip heb ik geen idee op welke woorden dat van toepassing is, ook omdat er duizend uitzonderingen zijn.quote:Op maandag 28 januari 2013 11:19 schreef Evie het volgende:
[..]
Mwoah stam; stam+t; ex-kofschip etcetera. Als je er over nadenkt is het te doen, wat niet wil zeggen dat ik het zelf niet verkeerd doe soms
Fouten maken is menselijk. Bewust fouten maken is gewoon dom.quote:Op maandag 28 januari 2013 11:18 schreef LovelyLady het volgende:
Iedereen maakt fouten onbewust dan wel bewust“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Mensen die dan en als door elkaar halen. dat is pas ergquote:Op maandag 28 januari 2013 11:20 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Dat vind ik minstens net zo erg, die leenwoorden.
Niet erg dus, want het boeit me niet![]()
![]()
quote:Op maandag 28 januari 2013 11:22 schreef MeneerLogica het volgende:
Godver ineens drukte hier. Ik ga maar is aan me werk.
![]()
![]()
Meeste zijn geen uitzondering. Volledig WW - en. En dan toepassen op de laatste letter die je krijgt voor het vervoegen in verleden tijd of voltooid deelwoordenquote:Op maandag 28 januari 2013 11:21 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Maar bij het kofschip heb ik geen idee op welke woorden dat van toepassing is, ook omdat er duizend uitzonderingen zijn.
dus![]()
Hete(n) lijken blijven schijnen!quote:Op maandag 28 januari 2013 11:21 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Maar bij het kofschip heb ik geen idee op welke woorden dat van toepassing is, ook omdat er duizend uitzonderingen zijn.
dat ezelsbruggetje ken ik nog![]()
![]()
Waar gaat die over dan?quote:Op maandag 28 januari 2013 11:22 schreef rival het volgende:
[..]
Hete(n) lijken blijven schijnen!
dat ezelsbruggetje ken ik nogIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Bijdehand krengquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
en wat heb je gekozen?quote:Op maandag 28 januari 2013 11:26 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Ja, zeker.
Zeker nu we weer een nieuwe auto hebben.![]()
Wat is het geworden?quote:Op maandag 28 januari 2013 11:26 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Ja, zeker.
Zeker nu we weer een nieuwe auto hebben.![]()
Klopt!quote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Prachtigquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Goedemorgen! Gut reizen naar het werk heeft niet geleid tot wakkerworden....Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
In Amersfoort blijven wonen, of een kamer zoeken in Enschede?
Ik weet het niet
Misschien moet je even een gestructureerd rijtje maken van dingen.quote:Op maandag 28 januari 2013 11:40 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
In Amersfoort blijven wonen, of een kamer zoeken in Enschede?
Ik weet het niet
Reizen, kosten, wat-doe-je-waar enz....
Toen ik in Deventer naar school ging hielp dat lijstje goed om te bepalen dat wonen in Enschede toch het efficientst was...Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Nog 2 maandjes!quote:
Nou, wat vrijwel alles betreft gaat mijn voorkeur uit naar Enschede. Daar werk ik, dus dat scheelt me elk weekend heen en weer reizen. Maar, een kamer vinden die net zo geweldig is als mijn huidige in Amersfoort zie ik in Enschede niet gebeuren. Het Saxion vind ik een minder fijne school dan de HU. En ja.quote:Op maandag 28 januari 2013 11:41 schreef fietsie het volgende:
[..]
Misschien moet je even een gestructureerd rijtje maken van dingen.
Reizen, kosten, wat-doe-je-waar enz....
Toen ik in Deventer naar school ging hielp dat lijstje goed om te bepalen dat wonen in Enschede toch het efficientst was...
Alle voorkeur gaat naar Enschede. Maar Amersfoort is makkelijker. Ook qua mensen van hier meeten
Ik zou in Amersfoort blijven als ik jou was.quote:Op maandag 28 januari 2013 11:44 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Alle voorkeur gaat naar Enschede. Maar Amersfoort is makkelijker. Ook qua mensen van hier meeten![]()
Misschien moet je dan 2 rijtjes maken: practische en sociale/emotionelequote:Op maandag 28 januari 2013 11:44 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nou, wat vrijwel alles betreft gaat mijn voorkeur uit naar Enschede. Daar werk ik, dus dat scheelt me elk weekend heen en weer reizen. Maar, een kamer vinden die net zo geweldig is als mijn huidige in Amersfoort zie ik in Enschede niet gebeuren. Het Saxion vind ik een minder fijne school dan de HU. En ja.
Alle voorkeur gaat naar Enschede. Maar Amersfoort is makkelijker. Ook qua mensen van hier meeten
Het is vaak moeilijk om gevoel en "dingen" te scheiden, lijstjes maken wil wel eens helpen....
En kan de Mc na dit brand-gebeuren niet regelen dat je een plekkie bij de Mc en A'foort krijgt?Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Walk Off The Earth in Paradisoquote:
En de week ervoor Bullet For My Valentine en HalestormNIEUW: Foto's!![]()
HALESTORMquote:Op maandag 28 januari 2013 11:47 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Walk Off The Earth in Paradiso
En de week ervoor Bullet For My Valentine en Halestorm
gouden strotje, geil wijf
Maar ik ga niet vooraan staan hoor
[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 28-01-2013 11:49:11 ]![]()
Neuh, gewoon weer lekker op t balkon genieten van t uitzicht en leunen over de railing?quote:Op maandag 28 januari 2013 11:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
HALESTORM
gouden strotje, geil wijf
Maar ik ga niet vooraan staan hoor
quote:Op maandag 28 januari 2013 11:47 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Walk Off The Earth in Paradiso
En de week ervoor Bullet For My Valentine en Halestormquote:Op maandag 28 januari 2013 11:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dan is Walk off the Earth in Paradiso
ken ik nie![]()
![]()
Nee, de Mc's die in A'foort zitten zijn franchisers. Dan zou ik opnieuw moeten beginnen. Ik heb net een vast contract, dus dat ga ik niet doenquote:Op maandag 28 januari 2013 11:46 schreef fietsie het volgende:
[..]
Misschien moet je dan 2 rijtjes maken: practische en sociale/emotionele
Het is vaak moeilijk om gevoel en "dingen" te scheiden, lijstjes maken wil wel eens helpen....
En kan de Mc na dit brand-gebeuren niet regelen dat je een plekkie bij de Mc en A'foort krijgt?
Ik ga wel eerst met mn mentor praten. Die weet nog niet eens dat ik ga stoppen en vraag wel even aan haar of het verstandiger is om op de HU te blijven of naar het Saxion te gaan qua papierwerk en vrijstellingen.
Zodra ik dat weet ga ik wel beslissen. Wil echt graag terug naar Enschede maar dan vallen er toch wat voordelen van Amersfoort weg
Ze post net een video.quote:
En (heel cliche, maar zo herkennen de meeste ze iig), die 5 mensen op 1 gitaar die "Somebody that i used to know" deden.quote:
Haiquote:Misschien wordt YT wel geblokkeerd door zijn werkquote:Op maandag 28 januari 2013 11:52 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ze post net een video.
En (heel cliche, maar zo herkennen de meeste ze iig), die 5 mensen op 1 gitaar die "Somebody that i used to know" deden.
[..]![]()
Tja, dat risico loop ik ook over een maand, al denk ik dat t daar niet van toepassing isquote:Op maandag 28 januari 2013 11:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hai
[..]
Misschien wordt YT wel geblokkeerd door zijn werk
Ohja moeten we nog afwachten wat wel en niet magquote:Op maandag 28 januari 2013 11:54 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Tja, dat risico loop ik ook over een maand, al denk ik dat t daar niet van toepassing is![]()
![]()
![]()
Ik las dat er over harde en zachte grenzen onderhandeld kan wordenquote:Op maandag 28 januari 2013 11:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ohja moeten we nog afwachten wat wel en niet mag![]()
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op maandag 28 januari 2013 11:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik las dat er over harde en zachte grenzen onderhandeld kan wordendaar ging bijna mijn water
Oh de glazenwassert is er![]()
Achter de rode ramen is vanalles mogelijk natuurlijk.quote:Op maandag 28 januari 2013 11:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik las dat er over harde en zachte grenzen onderhandeld kan wordenDenk dat t allemaal wel mag. Jong en open bedrijf zo te zien.quote:Op maandag 28 januari 2013 11:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ohja moeten we nog afwachten wat wel en niet mag![]()
Ik denk alleen dat ik (vooral in t begin) minder tijd heb om te fokken.
En afhankelijk van waar en hoe ik zit kan t lastig worden
En weer geen contant geld in huisquote:Op maandag 28 januari 2013 11:56 schreef LovelyLady het volgende:
[..]daar ging bijna mijn water
Oh de glazenwassert is er
Snel, ponnetje aan en aantrekkelijkerig gaan zitten wezen, voor het te wassen raam?quote:Op maandag 28 januari 2013 11:56 schreef LovelyLady het volgende:
[..]daar ging bijna mijn water
Oh de glazenwassert is er![]()
*damn ik moet es normale dingen gaan leren denken....*Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Nee hoor maar ik klik nooit links aan hierquote:Op maandag 28 januari 2013 11:53 schreef LovelyLady het volgende:
Misschien wordt YT wel geblokkeerd door zijn werk![]()
![]()
WHAHAHAHAquote:Op maandag 28 januari 2013 11:57 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Achter de rode ramen is vanalles mogelijk natuurlijk.
Dat was echt prachtig ja
[b]AirwiN schreef [/b]
Oh, ze hebben geen pedagogiek op het Saxion. Dat scheelt. Amersfoort dus
Dat is dichterbijquote:Op maandag 28 januari 2013 11:59 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Oh, ze hebben geen pedagogiek op het Saxion. Dat scheelt. Amersfoort dus
[b]AirwiN schreef [/b]
Jawel.. alleen dat is nu ook weer opquote:Op maandag 28 januari 2013 11:57 schreef Cryothic het volgende:
[..]
En weer geen contant geld in huis![]()
In faxies auto toch?quote:Op maandag 28 januari 2013 11:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
WHAHAHAHA
Dat was echt prachtig ja![]()
Awesome ja
![]()
Vreemd dat ze daar geen pedagogiek aanbieden, wel. Maar je zit nu in ieder geval lekker centraal.quote:Op maandag 28 januari 2013 11:59 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Oh, ze hebben geen pedagogiek op het Saxion. Dat scheelt. Amersfoort dusEmotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Ja, alleen een propedeuse jaar zodat je daarna kan doorstromen naar de Uni. Maar dat wil ik niet. Ik hoor namelijk van teveel mensen die de Uni hebben gedaan dat ze HBO werk moeten gaan doen.quote:Op maandag 28 januari 2013 12:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vreemd dat ze daar geen pedagogiek aanbieden, wel. Maar je zit nu in ieder geval lekker centraal.What you forget, you are gonna repeat.
Maar er is toch vast een company vestiging dichterbij dan in Enschede? Dat je alleen hoeft te reizen wanneer het echt nuttig is....quote:Op maandag 28 januari 2013 11:51 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nee, de Mc's die in A'foort zitten zijn franchisers. Dan zou ik opnieuw moeten beginnen. Ik heb net een vast contract, dus dat ga ik niet doenProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Ik wil er ook niet weg. Dus dat is voor mij geen optie. Absoluut niet.quote:Op maandag 28 januari 2013 12:04 schreef fietsie het volgende:
[..]
Maar er is toch vast een company vestiging dichterbij dan in Enschede? Dat je alleen hoeft te reizen wanneer het echt nuttig is....What you forget, you are gonna repeat.
Ze gaan weer met de iPod de rode kamer van pijn in!!
En mn batterijen zijn op verdomme
[b]AirwiN schreef [/b]
Van je vibo?quote:Op maandag 28 januari 2013 12:05 schreef Huppelmuts het volgende:
En mn batterijen zijn op verdommeWhat you forget, you are gonna repeat.
Jaquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Nog niet uit?quote:Op maandag 28 januari 2013 12:05 schreef Huppelmuts het volgende:
En mn batterijen zijn op verdommeDoor GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Die van mij ook bijna. Zo maar even nieuwe halen..quote:
Ik wil even melden dat ik geen zin heb in vandaag trouwens.
Moet nu weg eigenlijk, naar school, voor heel eventjes. Moet eigenlijk ook nog taart halen, ook geen zin in. Met die taart zo de trein in.
Daarna even snel omkleden thuis, iets van een bloemetje halen voor afscheid/verjaardags uiteten van een collega. Daar vrees ik dat ze vervolgens weer de hele avond aan me gaat zitten terwijl ik gedwongen word te kijken naar hoe mijn crush van een paar maanden terug versiert wordt door een lul.
Leuk, dit.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
quote:Op maandag 28 januari 2013 12:07 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Die van mij ook bijna. Zo maar even nieuwe halen..
Deel 2 bijna uitquote:![]()
Deel 3 ligt al gretig op me te wachten!If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Dames: tip, de oplaadbare vieb.
Geen batterijengedoe, lekker hygienisch gesealed en verkrijgbaar in tig modelletjes. En -altijd- paraat
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Wie is ''ze''quote:Op maandag 28 januari 2013 12:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik wil even melden dat ik geen zin heb in vandaag trouwens.
Moet nu weg eigenlijk, naar school, voor heel eventjes. Moet eigenlijk ook nog taart halen, ook geen zin in. Met die taart zo de trein in.
Daarna even snel omkleden thuis, iets van een bloemetje halen voor afscheid/verjaardags uiteten van een collega. Daar vrees ik dat ze vervolgens weer de hele avond aan me gaat zitten terwijl ik gedwongen word te kijken naar hoe mijn crush van een paar maanden terug versiert wordt door een lul.
Leuk, dit.
''Ze'' niet goed genoeg?Rustig aan.![]()
quote:Op maandag 28 januari 2013 12:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Deel 2 bijna uit![]()
Deel 3 ligt al gretig op me te wachten!
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Een collega die me heeft uitgenodigd. Ze zit altijd aan me.quote:Op maandag 28 januari 2013 12:11 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Wie is ''ze''
''Ze'' niet goed genoeg?
Ten eerste heeft ze een vriendje, dus ik doe daar sowieso niks mee.
Ten tweede is ze niet mijn type.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Misschien wilt ze een trio met je.quote:Op maandag 28 januari 2013 12:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Een collega die me heeft uitgenodigd. Ze zit altijd aan me.
Ten eerste heeft ze een vriendje, dus ik doe daar sowieso niks mee.
Ten tweede is ze niet mijn type.Rustig aan.![]()
Dan heeft ze pech.quote:Op maandag 28 januari 2013 12:13 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Misschien wilt ze een trio met je.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Ik las trioquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:
Zijn maar weinig mensen waar ik seks mee zou hebben, zij is er niet een van.
Die vriend ken ik niet.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Ehm klein G-spot speeltjequote:
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Ze hebben ook AAAquote:
Maar eh, wat heb jij nodig dan?
Van die C dingen of hoe ze ook heten?NIEUW: Foto's!![]()
Hmz dat duurt nog zeker 3 weken....quote:Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
C, ja.quote:Op maandag 28 januari 2013 12:18 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ze hebben ook AAA
Maar eh, wat heb jij nodig dan?
Van die C dingen of hoe ze ook heten?
Ik heb nog een oude.What you forget, you are gonna repeat.
En ik en ik en ik?quote:Op maandag 28 januari 2013 12:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zijn maar weinig mensen waar ik seks mee zou hebben, zij is er niet een van.
Die vriend ken ik niet.Rustig aan.![]()
Succes!!quote:Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Die ik thuis gezien heb zijn bij mijn weten AA en AAAquote:Op maandag 28 januari 2013 12:19 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
C, ja.
Ik heb nog een oude.
Mja, dat kanquote:Op maandag 28 januari 2013 12:22 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Die ik thuis gezien heb zijn bij mijn weten AA en AAA
Zoals ik al zei heb ik dan ook al een oude.
Mijn eerste en enige so far
Heeft u voor mij een kopje suiker buurvrouw?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Toeval. Ik weet het zeker.quote:
Ik doet het niet na.. Nouja, even naar de bus, maar blij dat ik rij zegmaar
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Oh, fucking irritant. Mensen die niet weten wat een stiltecoupe is
sssssst!quote:Op maandag 28 januari 2013 12:31 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Oh, fucking irritant. Mensen die niet weten wat een stiltecoupe isNIEUW: Foto's!![]()
Vooral schoolieren en middelbare mannetjes of vrouwtjes.quote:Op maandag 28 januari 2013 12:31 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Heel de tijd kleppen als jij dan eens je telefoon oppakt om te bellen zijn het die pratende mannetjes die je komen storen.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
eens!quote:Op maandag 28 januari 2013 12:31 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik heb er zelf eens in gezeten zonder het door te hebben![]()
![]()
idd, zou kapot zijn.quote:Op maandag 28 januari 2013 12:30 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Toeval. Ik weet het zeker.
Ik doet het niet na.. Nouja, even naar de bus, maar blij dat ik rij zegmaar
Skaten daar-en-tegen...![]()
Maar goed, ik ga zo ook een rondje lopen... in m'n pauze. Lopen... niet rennenNIEUW: Foto's!![]()
Gewoon iets van zeggen.quote:Op maandag 28 januari 2013 12:31 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Als je je ergert..
Van die mensen die het dan 10min opkroppen en dan semi agressief hun punt maken moet ik altijd een beetje om huilen.Rustig aan.![]()
draai ik een rondje op mijn stoel ok?quote:Op maandag 28 januari 2013 12:33 schreef Cryothic het volgende:
Maar goed, ik ga zo ook een rondje lopen... in m'n pauze. Lopen... niet rennen![]()
quote:Op maandag 28 januari 2013 12:35 schreef rival het volgende:
[..]
draai ik een rondje op mijn stoel ok?
Dit zijn turkse roc-scholieren. Dus je kan je voorstellen hoe dat eraan toe gaatquote:Op maandag 28 januari 2013 12:32 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Vooral schoolieren en middelbare mannetjes of vrouwtjes.
Heel de tijd kleppen als jij dan eens je telefoon oppakt om te bellen zijn het die pratende mannetjes die je komen storen.
niet racistisch bedoeldIk zit altijd in een stiltecoupe. Ik vind die rust heerlijk!quote:Op maandag 28 januari 2013 12:32 schreef rival het volgende:
[..]
eens!
Ik heb er zelf eens in gezeten zonder het door te hebbenDat heb ik allang gedaan, meneer de wijsneus.quote:Op maandag 28 januari 2013 12:33 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Gewoon iets van zeggen.
Als je je ergert..
Van die mensen die het dan 10min opkroppen en dan semi agressief hun punt maken moet ik altijd een beetje om huilen.
Maar denk je nou echt dat turkse roc-scholieren luisteren naar een klein blond meisje?
Ze zijn toch maar opgestaan en weggelopen
Ik wil nachtbussen hier in de regio
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op maandag 28 januari 2013 12:35 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Dat heb ik allang gedaan, meneer de wijsneus.
Maar denk je nou echt dat turkse roc-scholieren luisteren naar een klein blond meisje?
Geen idee, mevrouwtje vooroordeel, vraag het eens zou ik zeggen?Rustig aan.![]()
Vooroordeel?quote:Op maandag 28 januari 2013 12:37 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Geen idee, mevrouwtje vooroordeel, vraag het eens zou ik zeggen?
Oja, nu weet ik weer waarom ik je altijd negeerde. Daar ga ik weer mee verder, dat beviel me beter.What you forget, you are gonna repeat.
Vervelend is dat ja jongens of meisjes?quote:Op maandag 28 januari 2013 12:35 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dit zijn turkse roc-scholieren. Dus je kan je voorstellen hoe dat eraan toe gaat
niet racistisch bedoeld
[..]
Ik zit altijd in een stiltecoupe. Ik vind die rust heerlijk!
[..]
Dat heb ik allang gedaan, meneer de wijsneus.
Maar denk je nou echt dat turkse roc-scholieren luisteren naar een klein blond meisje?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Jongens.quote:Op maandag 28 januari 2013 12:38 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Vervelend is dat ja jongens of meisjes?What you forget, you are gonna repeat.
Duh!quote:Op maandag 28 januari 2013 12:35 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik zit altijd in een stiltecoupe. Ik vind die rust heerlijk!
Ik liep meestal door de trein, conducteur ontlopen he![]()
![]()
Net klaar met werken. Maar thuis weer een interview om uit te werken.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
wat doe je dan?quote:Op maandag 28 januari 2013 12:40 schreef Fera het volgende:
Net klaar met werken. Maar thuis weer een interview om uit te werken.![]()
Zwartrijder ja?quote:Op maandag 28 januari 2013 12:40 schreef rival het volgende:
[..]
Duh!
Ik liep meestal door de trein, conducteur ontlopen he
Hoevaak heb je een boete mogen betalen?What you forget, you are gonna repeat.
Rival is vast zo'n klootzak die er te vaak mee weg kwamquote:Op maandag 28 januari 2013 12:42 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Zwartrijder ja?
Hoevaak heb je een boete mogen betalen?
[b]AirwiN schreef [/b]
''wijsneus'' ?quote:Op maandag 28 januari 2013 12:38 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Vooroordeel?
Oja, nu weet ik weer waarom ik je altijd negeerde. Daar ga ik weer mee verder, dat beviel me beter.
Je doet enorm aangevallen buurmeisje, als je dat niet doet reageer ik ook niet zo op jou. (je leek wel een vooroordeel voor mij te maken)Rustig aan.![]()
Schoonmaken.quote:A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Vastquote:Op maandag 28 januari 2013 12:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Rival is vast zo'n klootzak die er te vaak mee weg kwam
Veel plezier.quote:
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
quote:Op maandag 28 januari 2013 12:42 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Zwartrijder ja?
Hoevaak heb je een boete mogen betalen?Ik hoefde maar 2 haltes. van Purmerend naar Zaandam. dus daar kwam ik inderdaad bijna altijd mee weg. vlakbij de conducteur instappen en dan de andere kant op lopen....quote:Op maandag 28 januari 2013 12:43 schreef Huppelmuts het volgende:
Rival is vast zo'n klootzak die er te vaak mee weg kwam
Soms liep je met een hele groep![]()
![]()
Bijna altijd. Dus hoevaak niet?quote:Op maandag 28 januari 2013 12:45 schreef rival het volgende:
[..]
[..]
Ik hoefde maar 2 haltes. van Purmerend naar Zaandam. dus daar kwam ik inderdaad bijna altijd mee weg. vlakbij de conducteur instappen en dan de andere kant op lopen....
Soms liep je met een hele groep
Nee. Maar dat is toch het interview uitwerken? Heeft geen tweede uitleg nodig.quote:Op maandag 28 januari 2013 12:46 schreef rival het volgende:
[..]
dat interview wat uitgewerkt moet worden?
denk dat ik in die tijd hooguit 2 of 3 keer een boete heb gehad....quote:Op maandag 28 januari 2013 12:47 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Bijna altijd. Dus hoevaak niet?
Ik kan me 1 keer herinneren toen werd ik er gewoon uit gezet op de tussenhalte![]()
![]()
Hahaha! En terechtquote:Op maandag 28 januari 2013 12:49 schreef rival het volgende:
[..]
denk dat ik in die tijd hooguit 2 of 3 keer een boete heb gehad....
Ik kan me 1 keer herinneren toen werd ik er gewoon uit gezet op de tussenhalte
En terechtquote:Op maandag 28 januari 2013 12:51 schreef rival het volgende:
[..]
wilde ik een half uur later in de volgende trein, was die conducteur op de hoogte gebracht.
Rustig aan.![]()
Uiteraard. Toen maar wel een kaartje gekocht?quote:Op maandag 28 januari 2013 12:51 schreef rival het volgende:
[..]
wilde ik een half uur later in de volgende trein, was die conducteur op de hoogte gebracht.
Hoi jij!quote:
Gesprek gehad vandaag of zag ik dat verkeerd?What you forget, you are gonna repeat.
Toen ging ik met hangende pootjes naar het loket jaquote:Op maandag 28 januari 2013 12:52 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Uiteraard. Toen maar wel een kaartje gekocht?![]()
![]()
quote:Op maandag 28 januari 2013 12:54 schreef rival het volgende:
[..]
Toen ging ik met hangende pootjes naar het loket ja!
Ik zie het voor me. En dat vind ik best leuk ja!quote:
Dat dusquote:Op maandag 28 januari 2013 12:59 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik zie het voor me. En dat vind ik best leuk ja!
[b]AirwiN schreef [/b]
Hoi!quote:Op maandag 28 januari 2013 12:54 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Hoi jij!
Gesprek gehad vandaag of zag ik dat verkeerd?
Ja klopt, bij een detacheringsbureau. Zij gaan nu 4 weken lang voor mij zoeken, en mag ik verder niet solliciteren, omdat het vrijwel zeker is dat ze een baan voor mij vinden. Die man probeert binnen 1,5 week het eerste gesprek geregeld te hebben, dus ik ben benieuwd.
Helloquote:![]()
![]()
nu kan ik er ook wel om lachenquote:Op maandag 28 januari 2013 12:59 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik zie het voor me. En dat vind ik best leuk ja!![]()
![]()
ik zou in de tussentijd ook lekker verder zoekenquote:Op maandag 28 januari 2013 13:02 schreef Vinniiee het volgende:
Ja klopt, bij een detacheringsbureau. Zij gaan nu 4 weken lang voor mij zoeken, en mag ik verder niet solliciteren, omdat het vrijwel zeker is dat ze een baan voor mij vinden. Die man probeert binnen 1,5 week het eerste gesprek geregeld te hebben, dus ik ben benieuwd.
![]()
![]()
Ik had beter tampons in mijn neus kunnen doen.. de wind stond zo hard dat ik een zuurstoffles nodig had... ik was mijn bril vergeten.. (ik vergeet dat ding nooit) en halverwege moest ik pissenquote:
![]()
Ik ga douchen en heel hard janken![]()
En dan heb ik straks 89204358239040234 dingen tegelijk lopen, niet handigquote:Op maandag 28 januari 2013 13:06 schreef rival het volgende:
[..]
ik zou in de tussentijd ook lekker verder zoeken. Sowieso heb ik nog 2 sollicitaties lopen.
![]()
*trekt regenpak aan en knuft lola even*quote:Op maandag 28 januari 2013 13:07 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik had beter tampons in mijn neus kunnen doen.. de wind stond zo hard dat ik een zuurstoffles nodig had... ik was mijn bril vergeten.. (ik vergeet dat ding nooit) en halverwege moest ik pissen
![]()
Ik ga douchen en heel hard janken
Life suks!Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Wou u er borsten of kont bij?quote:Op maandag 28 januari 2013 12:30 schreef Dr.Mikey het volgende:
Heeft u voor mij een kopje suiker buurvrouw?dus![]()
Geen kusje?quote:Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Daar zeg ik geen nee tegenquote:
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Mag ik je rug inzepen?quote:Op maandag 28 januari 2013 13:07 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik had beter tampons in mijn neus kunnen doen.. de wind stond zo hard dat ik een zuurstoffles nodig had... ik was mijn bril vergeten.. (ik vergeet dat ding nooit) en halverwege moest ik pissen
![]()
Ik ga douchen en heel hard janken
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |