SPOILER: Winterefteling - Verzet, datum nader te bepalenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet 16 Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik zou een ban krijgen voor wat ik in gedachte hadquote:Op maandag 28 januari 2013 09:45 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
jaja dweilen![]()
boekje afstoffen zeker?![]()
Vind dat zonde, want dan speel ik sowieso die andere niet meer.quote:Op maandag 28 januari 2013 09:47 schreef rival het volgende:
na AC1 ben ik gewoon met 3 verder gegaan![]()
quote:Op maandag 28 januari 2013 09:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik zou een ban krijgen voor wat ik in gedachte had
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus![]()
Die heb ik dus uiteindelijk in zo'n hoes-mapje gedaanquote:Op maandag 28 januari 2013 09:48 schreef MeneerLogica het volgende:
Ik heb alleen een first world problem. Zoveel xbox spellen dat me plankje vol isIk heb een boek ervan gekregen voor m'n verjaardag, paar jaar terug.quote:Op maandag 28 januari 2013 09:45 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Ik heb serieus precies hetzelfde. Wil 3 spelen maar heb brotherhood nooit afgemaakt en revelations nog niet gespeeld. Ja is echt een aanraderAls je van dat soort spellen houdt
Das ook vet.NIEUW: Foto's!![]()
Dat is zonde joh, moet me collectie trots tonenquote:Op maandag 28 januari 2013 09:49 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Die heb ik dus uiteindelijk in zo'n hoes-mapje gedaan
[..]
Ik heb een boek ervan gekregen voor m'n verjaardag, paar jaar terug.
Das ook vet..
Dat is idd wel vet, ik twijfel alleen of ik ga beginnen bij 1 weer en dan 1-2-BH-R-3 ga spelen.![]()
Heb jij een mooiere/grotere collectie dan charmed_angel?quote:Op maandag 28 januari 2013 09:50 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Dat is zonde joh, moet me collectie trots tonen.
Dat is idd wel vet, ik twijfel alleen of ik ga beginnen bij 1 weer en dan 1-2-BH-R-3 ga spelen.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Pff ik moet nog woensdag maar ik doe heeeeeeelemaal niks meer. Kan me er ook niet toe dwingen want het interesseert me allemaal niet meer.![]()
Ken de collectie van charmed angel nietquote:Op maandag 28 januari 2013 09:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Heb jij een mooiere/grotere collectie dan charmed_angel?Heb hele collectie van favo tv series-films en games.
![]()
Wanneer kom je lasagne eten?quote:Op maandag 28 januari 2013 09:52 schreef MeneerLogica het volgende:
Pff ik moet nog woensdag maar ik doe heeeeeeelemaal niks meer. Kan me er ook niet toe dwingen want het interesseert me allemaal niet meer.![]()
Als de rust is wedergekeerd. Heb het deze week druk. Volgende week ben ik klaar met alles (denk ik) dus ergens begin februari?quote:![]()
![]()
ik verkoop / gooi het wegquote:Op maandag 28 januari 2013 09:52 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Ken de collectie van charmed angel nietHeb hele collectie van favo tv series-films en games.
![]()
![]()
Ik koop ook alleen spellen en films waar ik zeker van ben dat ze goed zijn. Slechte dvds die ik kado krijg gooi ik meestal weg.quote:![]()
Is okequote:Op maandag 28 januari 2013 09:54 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Als de rust is wedergekeerd. Heb het deze week druk. Volgende week ben ik klaar met alles (denk ik) dus ergens begin februari?geef je dan zelf een seintje?
![]()
quote:Op maandag 28 januari 2013 09:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Is okegeef je dan zelf een seintje?
Leuk
![]()
![]()
Ik hoor goede verhalen over je leuke kids en jij en Cry zijn 2 van de leukste mensen hier dus ik heb er vertrouwen in dat dat wel goed zitquote:![]()
![]()
Even quoten voor het nageslachtquote:Op maandag 28 januari 2013 09:58 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Ik hoor goede verhalen over je leuke kids en jij en Cry zijn 2 van de leukste mensen hier dus ik heb er vertrouwen in dat dat wel goed zit![]()
![]()
maar speel ik een spel uit dan ben ik er meestal ook wel klaar mee. dan verkoop ik hem weer..quote:Op maandag 28 januari 2013 09:55 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Ik koop ook alleen spellen en films waar ik zeker van ben dat ze goed zijn. Slechte dvds die ik kado krijg gooi ik meestal weg.
alleen gta / racespellen kan ik online blijven spelen, de rest wordt toch al snel saai....![]()
Hahaquote:Op maandag 28 januari 2013 09:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Even quoten voor het nageslacht![]()
![]()
Als ik een spel verkoop krijg ik 2 weken later zin om het te spelenquote:Op maandag 28 januari 2013 09:59 schreef rival het volgende:
[..]
maar speel ik een spel uit dan ben ik er meestal ook wel klaar mee. dan verkoop ik hem weer..
alleen gta / racespellen kan ik online blijven spelen, de rest wordt toch al snel saai....![]()
![]()
SEX / [SEX SC #880] Pakketbezorgers zijn flikkersquote:Op maandag 28 januari 2013 09:52 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Ken de collectie van charmed angel nietHeb hele collectie van favo tv series-films en games.
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Hoiquote:Op maandag 28 januari 2013 10:02 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Mijn bed wil me maar niet loslaten..
[b]AirwiN schreef [/b]
oke die heb ik weleens meegemaakt jaquote:Op maandag 28 januari 2013 10:00 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Als ik een spel verkoop krijg ik 2 weken later zin om het te spelen![]()
![]()
Geile gamechick die C_Aquote:Op maandag 28 januari 2013 10:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
SEX / [SEX SC #880] Pakketbezorgers zijn flikkers![]()
![]()
Herkenbaar!quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Holy shit, nee ik heb mijn favo games niet alle games. Heb denk ik 6-7 complete series, 40 films en 25 spellen ofzoquote:Op maandag 28 januari 2013 10:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
SEX / [SEX SC #880] Pakketbezorgers zijn flikkers![]()
Goeie smaak heeft jouw bed.quote:Op maandag 28 januari 2013 10:02 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Mijn bed wil me maar niet loslaten..
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you![]()
En toen was je "trots" meteen weg?quote:Op maandag 28 januari 2013 10:15 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Holy shit, nee ik heb mijn favo games niet alle games. Heb denk ik 6-7 complete series, 40 films en 25 spellen ofzo
[b]AirwiN schreef [/b]
Owjee, de eerste huwelijksproblemen?quote:Op maandag 28 januari 2013 10:02 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Mijn bed wil me maar niet loslaten..Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Haha nee hoor, heb niet zoveel met oude consoles. Zou ze nooit als een kunstwerk in een display stoppen. En games met replay value die hou ik en anders meestal ook niet. Ben wel tevreden met me collectie. Naast werk(straks ff niet), fitness, vriendin en series heb ik meestal maar een paar uurtjes per week om te gamen. Kom amper aan de games toe die ik heb liggen hahaquote:Op maandag 28 januari 2013 10:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En toen was je "trots" meteen weg?![]()
Zonder haar games en consoles is ze ook geefbaar hoor.quote:Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Dat weet ikquote:Op maandag 28 januari 2013 10:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zonder haar games en consoles is ze ook geefbaar hoor.![]()
![]()
Ik vind het wel lief eigenlijk. Alleen zo kom ik niet in Amersfoort.quote:Op maandag 28 januari 2013 10:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Owjee, de eerste huwelijksproblemen?What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |