Hybride, technologie heeft de tendens mobieler te worden. Mobielere hardware is voor zakelijk dan makkelijkquote:Op zondag 27 januari 2013 21:47 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Even heel flauw:
Hybride => Wat heeft Henk daaraan?
Touch geoptimaliseerd => Op een desktop? Waarom?
Metro Interface => Zie bovenstaande.
Verbeterde Kernel => Wat heeft Henk daaraan?
Store => Is dat Innovatie of kopieerdrang?
Synchronisatie => OK.
Maar dat Hybride, is dat dan wel Innovatie?quote:Op zondag 27 januari 2013 21:58 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Hybride, technologie heeft de tendens mobieler te worden. Mobielere hardware is voor zakelijk dan makkelijk
Metro interface is de reden voor touch en dit alles samen begrijp je als je er mee werkt
Verbeterde kernel: henk heeft een snellere en stabielere computer die super snel boot
Store is idd volgen.
Dan doen de Apple volgers het wel. Maak je daar maar niet druk om.quote:Op zondag 27 januari 2013 21:56 schreef Merkie het volgende:
[..]
Apple roept zelf nooit "innovatie!" hoor.
Nouja, het is een volledige nieuwe markt he?quote:Op zondag 27 januari 2013 21:59 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Maar dat Hybride, is dat dan wel Innovatie?
De beruchte fanboybase, begrijp dat hele voor de deur liggen slapen voor toetsel ook nog niet. De Lumia920 is beter verkocht dan de iPhone 5 en is super slecht leverbaar maar mensen gaan ook niet voor de deur liggen voor de volgende batch hoorquote:Op zondag 27 januari 2013 22:00 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Dan doen de Apple volgers het wel. Maak je daar maar niet druk om.
De Lumia 920 beter verkocht dan de iPhone 5? Dat is totaal niet waar. Apple heeft 10x zoveel telefoons verkocht in het laatste kwartaal als Nokia. Je roept maar wat.quote:Op zondag 27 januari 2013 22:02 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
De beruchte fanboybase, begrijp dat hele voor de deur liggen slapen voor toetsel ook nog niet. De Lumia920 is beter verkocht dan de iPhone 5 en is super slecht leverbaar maar mensen gaan ook niet voor de deur liggen voor de volgende batch hoor
Nou, dat is dan nog tot daar aan toe, maar die mensen van de Store, die dan gaan staan de applaudiseren terwijl die mensen binnenkomenquote:Op zondag 27 januari 2013 22:02 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
De beruchte fanboybase, begrijp dat hele voor de deur liggen slapen voor toetsel ook nog niet. De Lumia920 is beter verkocht dan de iPhone 5 en is super slecht leverbaar maar mensen gaan ook niet voor de deur liggen voor de volgende batch hoor
Goeie ouwe tijdquote:Op zondag 27 januari 2013 22:02 schreef JosefDettelbacher het volgende:
Ik herinner me de tijd nog dat vervolgtopics not done waren in KLB....
Nou bepaalde users (ookal hebben ze tunnelvisie) komen toch wel inhoudelijk met leuke dingen.quote:Op zondag 27 januari 2013 22:02 schreef JosefDettelbacher het volgende:
Ik herinner me de tijd nog dat vervolgtopics not done waren in KLB....
Niemand komt met grote sprongen. Waarom verwacht iedereen zoveel meer verbetering van Apple dan van de rest? Waarom mogen Samsung en MS van alles blijven uitmelken maar moet Apple keer op keer met radicale veranderingen komen?quote:Op zondag 27 januari 2013 22:05 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Nou bepaalde users (ookal hebben ze tunnelvisie) komen toch wel inhoudelijk met leuke dingen.
Kijk ik haat de iPhone niet, prachtig toestel hoor. de 5 dan.
Maar ik vind Apple een onguur, onethisch en criminele organisatie. Net als sommige mensen dat hebben met shell omdat die olieprijzen verhoogt of Albert Heijn omdat die andere supermarkten aanvalt met prijzenoorlogen en die kapot laat gaan. Of bol.com vanwege slechte klantenservice en erg hoge prijzen.
Verder wel leuke inhoudelijke discussie of Apple nou wél of niet foute keuzes maakt die toch uitgemond is in een discussie; is de groei nu wél of niet aan het afnemen. Ik denk van wel. En denk ook dat ze te weinig op software richten en teveel op marginale hardware verbeteringen. Wil je verbeteren op hardware gebied, kom dan met grote sprongen
Met alle respect Boterbartje, maar je verzint steeds dingen en je roept dingen die gewoon niet waar zijn. Dat schiet niet op.quote:Op zondag 27 januari 2013 22:05 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Nou bepaalde users (ookal hebben ze tunnelvisie) komen toch wel inhoudelijk met leuke dingen.
Kijk ik haat de iPhone niet, prachtig toestel hoor. de 5 dan.
Maar ik vind Apple een onguur, onethisch en criminele organisatie. Net als sommige mensen dat hebben met shell omdat die olieprijzen verhoogt of Albert Heijn omdat die andere supermarkten aanvalt met prijzenoorlogen en die kapot laat gaan. Of bol.com vanwege slechte klantenservice en erg hoge prijzen.
Verder wel leuke inhoudelijke discussie of Apple nou wél of niet foute keuzes maakt die toch uitgemond is in een discussie; is de groei nu wél of niet aan het afnemen. Ik denk van wel. En denk ook dat ze te weinig op software richten en teveel op marginale hardware verbeteringen. Wil je verbeteren op hardware gebied, kom dan met grote sprongen
Er komen ook microsoft stores naar europa in 2013 met in maart de eerste in Londenquote:Op zondag 27 januari 2013 22:04 schreef MrBaas het volgende:
Kijk hoe mooi alleen al de Apple Store in Amsterdam is:
[ afbeelding ]
Alleen behoorlijk verkeerd als je het mij vraagtquote:Op zondag 27 januari 2013 22:05 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Eens met TS. Microsoft innoveert tenminste.
Innovatie van Microsoftquote:Op zondag 27 januari 2013 22:08 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Er komen ook microsoft stores naar europa in 2013 met in maart de eerste in Londentijd voor een weekendje weg dan
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Interessant, ziet er erg lelijk uit !!quote:Op zondag 27 januari 2013 22:08 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Er komen ook microsoft stores naar europa in 2013 met in maart de eerste in Londentijd voor een weekendje weg dan
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Verkocht dan, het is tenslotte de overtreffende trap.quote:Op zondag 27 januari 2013 22:05 schreef TC03 het volgende:
[..]
De Lumia 920 beter verkocht dan de iPhone 5? Dat is totaal niet waar. Apple heeft 10x zoveel telefoons verkocht in het laatste kwartaal als Nokia. Je roept maar wat.
Goh, waar lijkt die winkel nu op?quote:Op zondag 27 januari 2013 22:08 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vernieuwing op zich moet geen doel zijn, een verbeterde gebruikservaring moet het doel zijn. En Windows 8 op een tablet werkt vele malen slechter dan iOS (lees de reviews maar na), dus ik snap niet hoe MS nou ineens innoveert.quote:Op zondag 27 januari 2013 22:09 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Alleen behoorlijk verkeerd als je het mij vraagt
Gossie, lijkt elke winkel niet op elkaar? Het is allemaal een fysieke locatie met een kassa en producten?quote:Op zondag 27 januari 2013 22:09 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Goh, waar lijkt die winkel nu op?
Dus wat is je nu je stelling? Dat de Lumia niet beter heeft verkocht dan de iPhone 5? Dat klopt.quote:Op zondag 27 januari 2013 22:09 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Verkocht dan, het is tenslotte de overtreffende trap.
En ik heb het over enkel de iPhone 5 versus de Nokia lumia 920. En dan moet je uitgaan van een bepaalde beginperiode, de iPhone 5 heeft absoluut meer verkocht maar is ook langer uit
Totale onzin. Winkels kunnen er op allerlei manieren uit zien (Media Markt, Dixons, Kijkshop). Maar MS kiest ervoor om het concept van Apple toe te passen.quote:Op zondag 27 januari 2013 22:11 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Gossie, lijkt elke winkel niet op elkaar? Het is allemaal een fysieke locatie met een kassa en producten?
Leg even andere mensen woorden in de mond, als je met drogredenen de boel denkt te moeten 'winnen' is dat erg beperkt.quote:Op zondag 27 januari 2013 22:11 schreef TC03 het volgende:
[..]
Dus wat is je nu je stelling? Dat de Lumia niet beter heeft verkocht dan de iPhone 5? Dat klopt.
De Apple store heeft niet eens kassa'squote:Op zondag 27 januari 2013 22:11 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Gossie, lijkt elke winkel niet op elkaar? Het is allemaal een fysieke locatie met een kassa en producten?
Ja, dat is natuurlijk geen vergelijking, aangezien de iPhone 5 de eerste twee maanden nauwelijks leverbaar was in Nederland.quote:Op zondag 27 januari 2013 22:13 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Leg even andere mensen woorden in de mond, als je met drogredenen de boel denkt te moeten 'winnen' is dat erg beperkt.
Dat de Lumia920 in beginperiode bij uitkomen vergeleken met dezelfde beginperiode bij iPhone 5 meer is verkocht. Ik moet daarbij zeggen; in Nederland.
Is ook een goed concept toch?quote:Op zondag 27 januari 2013 22:13 schreef TC03 het volgende:
[..]
Totale onzin. Winkels kunnen er op allerlei manieren uit zien (Media Markt, Dixons, Kijkshop). Maar MS kiest ervoor om het concept van Apple toe te passen.
Natuurlijk is het een goed concept, maar waarom geef je dat niet gewoon meteen toe i.p.v. weer een nutteloze discussie erover te starten?quote:Op zondag 27 januari 2013 22:14 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Is ook een goed concept toch?
Gelukkig heten daar de mensen geen genius
Dixon heeft trouwens ook gewoon vergelijkbare computer afdeling. Tafels met pc's erop. Ik snap het hele probleem niet.
[ afbeelding ]
Nee maar jij zegt dat Microsoft apple kopieert wat niet het geval isquote:Op zondag 27 januari 2013 22:14 schreef TC03 het volgende:
[..]
Natuurlijk is het een goed concept, maar waarom geef je dat niet gewoon meteen toe i.p.v. weer een nutteloze discussie erover te starten?.
Het is algemeen bekend dat alle computerfabrikanten de stijl van Apple proberen te kopiëren. Samsung, Asus en dus ook HP.quote:Op zondag 27 januari 2013 22:16 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Nee maar jij zegt dat Microsoft apple kopieert wat niet het geval isZe gebruiken het bestaande concept voor het showen van technologie. Elke phone shop heeft dezelfde indeling, en elke andere fabrikant net zo goed.
Hp stores bestaan zo al langer dan Apple stores en zien er zo uit; wat jij?
[ afbeelding ]
Precies. Hoe arrogant moet je als Apple zijn om het concept van een winkel te willen patenteren.quote:Op zondag 27 januari 2013 22:16 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Nee maar jij zegt dat Microsoft apple kopieert wat niet het geval isZe gebruiken het bestaande concept voor het showen van technologie. Elke phone shop heeft dezelfde indeling, en elke andere fabrikant net zo goed.
Hp stores bestaan zo al langer dan Apple stores en zien er zo uit; wat jij?
[ afbeelding ]
Bron dat Apple dat wil patenteren? Het is gewoon een feit dat fabrikanten over elkaar heen rollen om Apple te kopiëren (en daarin hopeloos falen) op allerlei manieren. Ga liever janken op die bedrijven die niet in staat zijn zelf iets fatsoenlijks te bedenken i.p.v. te haten op Apple omdat ze succes hebben.quote:Op zondag 27 januari 2013 22:17 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Precies. Hoe arrogant moet je als Apple zijn om het concept van een winkel te willen patenteren.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |