Die tijd was ook wel antiek..quote:
mocht ook wel eens er flink aan gaanquote:Op zondag 27 januari 2013 21:28 schreef Aguero het volgende:
Wat een tijd, Nederlands record staat weer als een huis.
Toch heeft die tijd een decennium stand gehouden.quote:Op zondag 27 januari 2013 21:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die tijd was ook wel antiek..
Kan best, dit is een brute tijd.quote:Op zondag 27 januari 2013 21:29 schreef Evertjan het volgende:
blijft dit record nu ook 10 jaar staan?
10.23 open je niet vaak idd.quote:
26,5 is echt een mega rondjequote:Op zondag 27 januari 2013 21:32 schreef Felagund het volgende:
Wel een goede ronde nog na die opening.
Gisteren niet gekeken?quote:Op zondag 27 januari 2013 21:33 schreef geindoctrineerd het volgende:
Lee nog geen enkele 500meter verloren dit seizoen. zelfs met een 'matige' rit als dit wint ze 'm waarschijnlijk.
Gisteren geslapen?quote:Op zondag 27 januari 2013 21:33 schreef geindoctrineerd het volgende:
Lee nog geen enkele 500meter verloren dit seizoen. zelfs met een 'matige' rit als dit wint ze 'm waarschijnlijk.
ai, zal je net zien. zat in het vliegtuig. die heeft ze dus niet? ging er maar gemakshalve vanuit.quote:
herken de echte kennerquote:Op zondag 27 januari 2013 21:33 schreef geindoctrineerd het volgende:
Nee, Lee gedeeld tweede.quote:Op zondag 27 januari 2013 21:34 schreef Aguero het volgende:
Oenema gedeeld 2e in het voorlopige klassement.
Denk ik ook, ze heeft hier tijd gewonnen op Yu op de 500 meter, of ze moet heel erg gaan choken op de 1000 meter.quote:
Ja lijkt me inderdaad niet dat Yu/Oenema/Lee sneller zal zijn dan Richardson op de 1000quote:Op zondag 27 januari 2013 21:35 schreef Felagund het volgende:
[..]
Denk ik ook, ze heeft hier tijd gewonnen op Yu op de 500 meter, of ze moet heel erg gaan choken op de 1000 meter.
Voor de 2e plaats ook nog wel. Yu is wisselvallig op de 1000.quote:Op zondag 27 januari 2013 21:36 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Voor de 3e plaats ja...eerste plaats lijkt nu wel zeker.
Eerste 500 meter is al afgelopen, nu eerst een dweilpauze voordat het verder gaat.quote:
Vrouwen dus? Straks mannen 500?quote:Op zondag 27 januari 2013 21:38 schreef Felagund het volgende:
[..]
Eerste 500 meter is al afgelopen, nu eerst een dweilpauze voordat het verder gaat.
quote:
Dan zie je niksquote:Op zondag 27 januari 2013 21:39 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik zal over 10min even achter de buis gaan zitten
Dubieuze opmerking na al het dopingnieuws.quote:
Welke kant wil je op met deze vraag?quote:Op zondag 27 januari 2013 21:46 schreef THEFXR het volgende:
waar ligt dat nu aan, dat het record ineens verbroken wordt na 4000 dagen?
aan de klapschaats+ ,het pak of de hoogte waar ze rijden?
het talent Oenemaquote:Op zondag 27 januari 2013 21:46 schreef THEFXR het volgende:
Het was ook een bijna foutloze race.quote:Op zondag 27 januari 2013 21:47 schreef vaarsuvius het volgende:
hoogte en talent. vergelijkbaar pak en schaats had Nuyt ook al in die tijd
oh duh, nuyt ook zelfde baan?quote:Op zondag 27 januari 2013 21:47 schreef vaarsuvius het volgende:
hoogte en talent had Nuyt ook, maar geen perfecte race.quote:Op zondag 27 januari 2013 21:47 schreef vaarsuvius het volgende:
Ontwikkeling van Oenema, blijkbaar goede omstandigheden, de locatie op zich en op het WK is in iedereen in principe in topvorm.quote:Op zondag 27 januari 2013 21:46 schreef THEFXR het volgende:
Ze geeft licht van de dope.quote:Op zondag 27 januari 2013 21:48 schreef THEFXR het volgende:
goh, dat licht is een bitch daar, ze zier er lijkwit uit.
Thijsje is een mooie Frieze naam.quote:Op zondag 27 januari 2013 21:49 schreef THEFXR het volgende:
[..]
superwijffie dat het is, wel jammer van die naam, dat doe je toch niet als ouders
Gronings kan ik veel beter verstaan dan Fries.quote:Op zondag 27 januari 2013 21:50 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Het is allemaal in het Noorden een pot nat.
ooh, ik vind het meer een jongensnaamquote:Op zondag 27 januari 2013 21:50 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Thijsje is een mooie Frieze naam.
moastesjeen!quote:Op zondag 27 januari 2013 21:50 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Het is allemaal in het Noorden een pot nat.
Moet ze veel testo nemen. Dan kan het wel.quote:Op zondag 27 januari 2013 21:51 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ooh, ik vind het meer een jongensnaam
Van moorsel zei altijd dat ze een hogere pijngrens had, als ze ongesteld was.quote:Op zondag 27 januari 2013 21:49 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Ontwikkeling van Oenema, blijkbaar goede omstandigheden, de locatie op zich en op het WK is in iedereen in principe in topvorm.
quote:Op zondag 27 januari 2013 21:52 schreef marcodej het volgende:
[..]
Moet ze veel testo nemen. Dan kan het wel.
Dat zei hij idd...quote:Op zondag 27 januari 2013 21:54 schreef THEFXR het volgende:
[..]
zei hij nou, dat ze nog WK kon worden?
Alles kan, Parijs is nog ver en zo.quote:Op zondag 27 januari 2013 21:54 schreef THEFXR het volgende:
[..]
zei hij nou, dat ze nog WK kon worden?
Oenema is in bloedvorm, dus misschien kan het gewoon.quote:Op zondag 27 januari 2013 21:54 schreef Wombcat het volgende:
Wennemars is wel erg positief
sorry voor de formulering
Drugs.quote:Op zondag 27 januari 2013 21:55 schreef geindoctrineerd het volgende:
Koskela praat en kijkt alsof hij net de marathon heeft gelopen
Alle Finnen zijn vreemd.quote:
En dat haalt Thijsje nooit. Ze heeft namelijk geen teelballen vol testo.quote:
dat redt Thijsje nooitquote:Op zondag 27 januari 2013 21:56 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ja, 't is nog best een stukje naar Parijs idd.
heb jij een dopingobsessie ofzo?quote:Op zondag 27 januari 2013 21:57 schreef marcodej het volgende:
[..]
En dat haalt Thijsje nooit. Ze heeft namelijk geen teelballen vol testo.
Die gaat voor 33.5quote:
dat was ze alleen nooit toen ze anorexia hadquote:Op zondag 27 januari 2013 21:52 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Van moorsel zei altijd dat ze een hogere pijngrens had, als ze ongesteld was.
haha, ja op een of andere manier vind ik het ook wat vrouwelijk overkomen.. dat hupjequote:Op zondag 27 januari 2013 21:56 schreef kingtoppie het volgende:
Ik vind koskela cool, met zijn bazen slagje.
Wil je beweren dat schaatsen clean is dan?quote:Op zondag 27 januari 2013 21:59 schreef THEFXR het volgende:
[..]
hij post 4x achter elkaar erover in een schaatstopic
Hij hobbelt een beetje van bilspier naar bilspier waar een kramer zijn lichaam een beetje lijkt weg te draaien bij zijn afzet om hetzelfde te bereiken... Om slagjes maar te vergelijken.quote:Op zondag 27 januari 2013 21:59 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
haha, ja op een of andere manier vind ik het ook wat vrouwelijk overkomen.. dat hupje
terwijl het zo'n reus is
Armstrong heeft nooit gebruikt.quote:Op zondag 27 januari 2013 21:59 schreef Ericr het volgende:
[..]
Wil je beweren dat schaatsen clean is dan?
Niet zo mooi als Hiroki Hirako.quote:Op zondag 27 januari 2013 21:56 schreef kingtoppie het volgende:
Ik vind koskela cool, met zijn bazen slagje.
Dat zei Erben zelf op tv, hij was snel en resoluut in zijn antwoorden.quote:Op zondag 27 januari 2013 21:59 schreef Ericr het volgende:
[..]
Doen we als KNSB toch even een oogje dicht voor,quote:Op zondag 27 januari 2013 21:59 schreef Ericr het volgende:
[..]
Hij dacht dat het een vakantie was.quote:Op zondag 27 januari 2013 22:02 schreef Felagund het volgende:
Die Roemeen heeft een pak geleend van zijn grotere broer?
whaha, hij is gewoon gekrompenquote:Op zondag 27 januari 2013 22:02 schreef Felagund het volgende:
Die Roemeen heeft een pak geleend van zijn grotere broer?
Nu.quote:Op zondag 27 januari 2013 22:02 schreef vaarsuvius het volgende:
wanneer is de eerste interessante rit?
22.48.quote:Op zondag 27 januari 2013 22:02 schreef vaarsuvius het volgende:
wanneer is de eerste interessante rit?
Erben werd snel door yoghurtijs, Oenema door Liga en Evergreen, van Benthem door Pindakaas. De mannen en vrouwen van stavast.quote:Op zondag 27 januari 2013 22:02 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Dat zei Erben zelf op tv, hij was snel en resoluut in zijn antwoorden.
En Ritsma van Sanex. Daar wordt je schoon vanquote:Op zondag 27 januari 2013 22:03 schreef Ericr het volgende:
[..]
Erben werd snel door yoghurtijs, Oenema door Liga en Evergreen, van Benthem door Pindakaas. De mannen en vrouwen van stavast.
En Ids door Anni uit te wonen. Goed voor de test-aanmaak.quote:Op zondag 27 januari 2013 22:03 schreef Wombcat het volgende:
[..]
En Ritsma van Sanex. Daar wordt je schoon van
Weet je wel hoeveel liga en evergreen ik vroeger mee kreeg? daar kan je nu heel Afrika mee voederenquote:Op zondag 27 januari 2013 22:03 schreef Ericr het volgende:
[..]
Erben werd snel door yoghurtijs, Oenema door Liga en Evergreen, van Benthem door Pindakaas. De mannen en vrouwen van stavast.
Is enorm inderdaad. Sprinten wordt ook door meer landen serieus genomen.quote:Op zondag 27 januari 2013 22:04 schreef Remzz het volgende:
Wat een niveauverschil als je het sprinten met het allrouden gaat vergelijken trouwens.
Werd hij meer aerodynamisch van.quote:Op zondag 27 januari 2013 22:03 schreef Wombcat het volgende:
[..]
En Ritsma van Sanex. Daar wordt je schoon van
Want sprinten zit allemaal dichter bij elkaar?quote:Op zondag 27 januari 2013 22:04 schreef Remzz het volgende:
Wat een niveauverschil als je het sprinten met het allrouden gaat vergelijken trouwens.
Echt wel.quote:Op zondag 27 januari 2013 22:05 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Want sprinten zit allemaal dichter bij elkaar?
Bart ging daar toch mee?quote:Op zondag 27 januari 2013 22:04 schreef Ericr het volgende:
[..]
En Ids door Anni uit te wonen. Goed voor de test-aanmaak.
Ik hoor Jan Bos.quote:Op zondag 27 januari 2013 22:05 schreef TheArt het volgende:
Nu ook live op Eurosport. Dat Engelse commentaar
Chadayev opent in 9.89 en die gast helemaal lyrisch over hoe snel dat wel niet is
Ja en dan bedoel ik natuurlijk relatief. Vrouwen EK was echt dramatisch, verschillen waren gigantisch. Op het WK komt er ook nauwelijks iets bij.quote:Op zondag 27 januari 2013 22:05 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Want sprinten zit allemaal dichter bij elkaar?
Dat is het Nederlandse commentaar. Met digitale tv kan je ook tussen Nederlands en Engels commentaar zappen.quote:
En andersom ging Thomas ook met alle andere schaatsers en sportersquote:Op zondag 27 januari 2013 22:06 schreef snellejelle het volgende:
[..]
annemarie thomas. Daar ging bart mee.
En alle andere schaatsers en sporters.
Ach welnee, ze zijn gewoon luiquote:Op zondag 27 januari 2013 22:06 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Is ook wel zo, maar die jappies en chineesjes hebben geen conditie dus vandaar.
dat bedoelde ikquote:Op zondag 27 januari 2013 22:07 schreef Remzz het volgende:
[..]
En andersom ging Thomas ook met alle andere schaatsers en sporters
De meeste Japanners zijn toch gewoon te klein en iel om op topniveau mee te doen aan de 10 km?quote:Op zondag 27 januari 2013 22:07 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ach welnee, ze zijn gewoon lui![]()
Gelijk hebben ze, waarom zou je 10 km schaatsen als 1000 meter ook genoeg is om het spannend te maken.
quote:Op zondag 27 januari 2013 22:08 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Nou kan ik een grapje maken over Rukke en klaar, maar ik doe het lekker niet
Vandaar dat ze het ook vaak goed doen op de marathon (atletiek).quote:Op zondag 27 januari 2013 22:08 schreef Felagund het volgende:
[..]
De meeste Japanners zijn toch gewoon te klein en iel om op topniveau mee te doen aan de 10 km?
Keiji Shirahata nietquote:Op zondag 27 januari 2013 22:08 schreef Felagund het volgende:
[..]
De meeste Japanners zijn toch gewoon te klein en iel om op topniveau mee te doen aan de 10 km?
Shirahata kon redelijk mee.quote:Op zondag 27 januari 2013 22:08 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ziggo? Hoe dan?quote:Op zondag 27 januari 2013 22:07 schreef TheArt het volgende:
[..]
Dat is het Nederlandse commentaar. Met digitale tv kan je ook tussen Nederlands en Engels commentaar zappen.
ze doen het beter op de sprint, omdat ze een lager zwaartepunt hebben in de bochten. die grotere vliegen eerder uit de bochtquote:Op zondag 27 januari 2013 22:08 schreef Felagund het volgende:
[..]
Wacht maar tot ik Erben.quote:
Ze zitten ook altijd dieper dan anderen, heb ik het idee. Met een vlakkere rug.quote:Op zondag 27 januari 2013 22:11 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ze doen het beter op de sprint, omdat ze een lager zwaartepunt hebben in de bochten. die grotere vliegen eerder uit de bocht
Aha, vandaar dat Wotherspoon het wereldrecord nog altijd heeft!quote:Op zondag 27 januari 2013 22:11 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ze doen het beter op de sprint, omdat ze een lager zwaartepunt hebben in de bochten. die grotere vliegen eerder uit de bocht
Weer wat geleerd.quote:Op zondag 27 januari 2013 22:12 schreef TheArt het volgende:
[..]
Moet je even zoeken naar het geluidknopje op je afstandsbediening.
Wotherspoon is 1,90m en heeft de 5 snelste tijden ooit.quote:Op zondag 27 januari 2013 22:11 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Een stuk beter dan dat op Eurosport kan ik je nu al vertellen, die weet niks meer dan het lijstje met tijden wat hij voor zich heeftquote:Op zondag 27 januari 2013 22:13 schreef marcodej het volgende:
[..]
Weer wat geleerd.
Van dat gezeik van Snoeks wordt je toch niks wijzer.
Das ook waar.quote:Op zondag 27 januari 2013 22:14 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Een stuk beter dan dat op Eurosport kan ik je nu al vertellen, die weet niks meer dan het lijstje met tijden wat hij voor zich heeft
Echt zuur jah...quote:Op zondag 27 januari 2013 22:14 schreef Wombcat het volgende:
Smeekens zal wel balen dat 'ie hier geen 500m kan rijden.
wel lullig voor die kalequote:Op zondag 27 januari 2013 22:17 schreef marcodej het volgende:
34'er met een dubbele buitenbocht. Toch knap.
lekker enthousiastquote:Op zondag 27 januari 2013 22:17 schreef TheArt het volgende:
Die Engelse commentator op Eurosport vindt alles super
Beter dan Martin "Ja, genieten." Hersman.quote:Op zondag 27 januari 2013 22:17 schreef TheArt het volgende:
Die Engelse commentator op Eurosport vindt alles super
duits is nooit aardigquote:Op zondag 27 januari 2013 22:18 schreef Felagund het volgende:
Duitse Eurosport commentaar is wel aardig.
Hersman is een held.quote:Op zondag 27 januari 2013 22:18 schreef marcodej het volgende:
[..]
Beter dan Martin "Ja, genieten." Hersman.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |