Denk ik ook, ze heeft hier tijd gewonnen op Yu op de 500 meter, of ze moet heel erg gaan choken op de 1000 meter.quote:
Ja lijkt me inderdaad niet dat Yu/Oenema/Lee sneller zal zijn dan Richardson op de 1000quote:Op zondag 27 januari 2013 21:35 schreef Felagund het volgende:
[..]
Denk ik ook, ze heeft hier tijd gewonnen op Yu op de 500 meter, of ze moet heel erg gaan choken op de 1000 meter.
Voor de 2e plaats ook nog wel. Yu is wisselvallig op de 1000.quote:Op zondag 27 januari 2013 21:36 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Voor de 3e plaats ja...eerste plaats lijkt nu wel zeker.
Eerste 500 meter is al afgelopen, nu eerst een dweilpauze voordat het verder gaat.quote:
Vrouwen dus? Straks mannen 500?quote:Op zondag 27 januari 2013 21:38 schreef Felagund het volgende:
[..]
Eerste 500 meter is al afgelopen, nu eerst een dweilpauze voordat het verder gaat.
quote:
Dan zie je niksquote:Op zondag 27 januari 2013 21:39 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik zal over 10min even achter de buis gaan zitten
Dubieuze opmerking na al het dopingnieuws.quote:
Welke kant wil je op met deze vraag?quote:Op zondag 27 januari 2013 21:46 schreef THEFXR het volgende:
waar ligt dat nu aan, dat het record ineens verbroken wordt na 4000 dagen?
aan de klapschaats+ ,het pak of de hoogte waar ze rijden?
het talent Oenemaquote:Op zondag 27 januari 2013 21:46 schreef THEFXR het volgende:
Het was ook een bijna foutloze race.quote:Op zondag 27 januari 2013 21:47 schreef vaarsuvius het volgende:
hoogte en talent. vergelijkbaar pak en schaats had Nuyt ook al in die tijd
oh duh, nuyt ook zelfde baan?quote:Op zondag 27 januari 2013 21:47 schreef vaarsuvius het volgende:
hoogte en talent had Nuyt ook, maar geen perfecte race.quote:Op zondag 27 januari 2013 21:47 schreef vaarsuvius het volgende:
Ontwikkeling van Oenema, blijkbaar goede omstandigheden, de locatie op zich en op het WK is in iedereen in principe in topvorm.quote:Op zondag 27 januari 2013 21:46 schreef THEFXR het volgende:
Ze geeft licht van de dope.quote:Op zondag 27 januari 2013 21:48 schreef THEFXR het volgende:
goh, dat licht is een bitch daar, ze zier er lijkwit uit.
Thijsje is een mooie Frieze naam.quote:Op zondag 27 januari 2013 21:49 schreef THEFXR het volgende:
[..]
superwijffie dat het is, wel jammer van die naam, dat doe je toch niet als ouders
Gronings kan ik veel beter verstaan dan Fries.quote:Op zondag 27 januari 2013 21:50 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Het is allemaal in het Noorden een pot nat.
ooh, ik vind het meer een jongensnaamquote:Op zondag 27 januari 2013 21:50 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Thijsje is een mooie Frieze naam.
moastesjeen!quote:Op zondag 27 januari 2013 21:50 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Het is allemaal in het Noorden een pot nat.
Moet ze veel testo nemen. Dan kan het wel.quote:Op zondag 27 januari 2013 21:51 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ooh, ik vind het meer een jongensnaam
Van moorsel zei altijd dat ze een hogere pijngrens had, als ze ongesteld was.quote:Op zondag 27 januari 2013 21:49 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Ontwikkeling van Oenema, blijkbaar goede omstandigheden, de locatie op zich en op het WK is in iedereen in principe in topvorm.
quote:Op zondag 27 januari 2013 21:52 schreef marcodej het volgende:
[..]
Moet ze veel testo nemen. Dan kan het wel.
Dat zei hij idd...quote:Op zondag 27 januari 2013 21:54 schreef THEFXR het volgende:
[..]
zei hij nou, dat ze nog WK kon worden?
Alles kan, Parijs is nog ver en zo.quote:Op zondag 27 januari 2013 21:54 schreef THEFXR het volgende:
[..]
zei hij nou, dat ze nog WK kon worden?
Oenema is in bloedvorm, dus misschien kan het gewoon.quote:Op zondag 27 januari 2013 21:54 schreef Wombcat het volgende:
Wennemars is wel erg positief
sorry voor de formulering
Drugs.quote:Op zondag 27 januari 2013 21:55 schreef geindoctrineerd het volgende:
Koskela praat en kijkt alsof hij net de marathon heeft gelopen
Alle Finnen zijn vreemd.quote:
En dat haalt Thijsje nooit. Ze heeft namelijk geen teelballen vol testo.quote:
dat redt Thijsje nooitquote:Op zondag 27 januari 2013 21:56 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ja, 't is nog best een stukje naar Parijs idd.
heb jij een dopingobsessie ofzo?quote:Op zondag 27 januari 2013 21:57 schreef marcodej het volgende:
[..]
En dat haalt Thijsje nooit. Ze heeft namelijk geen teelballen vol testo.
Die gaat voor 33.5quote:
dat was ze alleen nooit toen ze anorexia hadquote:Op zondag 27 januari 2013 21:52 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Van moorsel zei altijd dat ze een hogere pijngrens had, als ze ongesteld was.
haha, ja op een of andere manier vind ik het ook wat vrouwelijk overkomen.. dat hupjequote:Op zondag 27 januari 2013 21:56 schreef kingtoppie het volgende:
Ik vind koskela cool, met zijn bazen slagje.
Wil je beweren dat schaatsen clean is dan?quote:Op zondag 27 januari 2013 21:59 schreef THEFXR het volgende:
[..]
hij post 4x achter elkaar erover in een schaatstopic
Hij hobbelt een beetje van bilspier naar bilspier waar een kramer zijn lichaam een beetje lijkt weg te draaien bij zijn afzet om hetzelfde te bereiken... Om slagjes maar te vergelijken.quote:Op zondag 27 januari 2013 21:59 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
haha, ja op een of andere manier vind ik het ook wat vrouwelijk overkomen.. dat hupje
terwijl het zo'n reus is
Armstrong heeft nooit gebruikt.quote:Op zondag 27 januari 2013 21:59 schreef Ericr het volgende:
[..]
Wil je beweren dat schaatsen clean is dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |