Echt wel.quote:Op zondag 27 januari 2013 22:05 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Want sprinten zit allemaal dichter bij elkaar?
Bart ging daar toch mee?quote:Op zondag 27 januari 2013 22:04 schreef Ericr het volgende:
[..]
En Ids door Anni uit te wonen. Goed voor de test-aanmaak.
Ik hoor Jan Bos.quote:Op zondag 27 januari 2013 22:05 schreef TheArt het volgende:
Nu ook live op Eurosport. Dat Engelse commentaar
Chadayev opent in 9.89 en die gast helemaal lyrisch over hoe snel dat wel niet is
Ja en dan bedoel ik natuurlijk relatief. Vrouwen EK was echt dramatisch, verschillen waren gigantisch. Op het WK komt er ook nauwelijks iets bij.quote:Op zondag 27 januari 2013 22:05 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Want sprinten zit allemaal dichter bij elkaar?
Dat is het Nederlandse commentaar. Met digitale tv kan je ook tussen Nederlands en Engels commentaar zappen.quote:
En andersom ging Thomas ook met alle andere schaatsers en sportersquote:Op zondag 27 januari 2013 22:06 schreef snellejelle het volgende:
[..]
annemarie thomas. Daar ging bart mee.
En alle andere schaatsers en sporters.
Ach welnee, ze zijn gewoon luiquote:Op zondag 27 januari 2013 22:06 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Is ook wel zo, maar die jappies en chineesjes hebben geen conditie dus vandaar.
dat bedoelde ikquote:Op zondag 27 januari 2013 22:07 schreef Remzz het volgende:
[..]
En andersom ging Thomas ook met alle andere schaatsers en sporters
De meeste Japanners zijn toch gewoon te klein en iel om op topniveau mee te doen aan de 10 km?quote:Op zondag 27 januari 2013 22:07 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ach welnee, ze zijn gewoon lui![]()
Gelijk hebben ze, waarom zou je 10 km schaatsen als 1000 meter ook genoeg is om het spannend te maken.
quote:Op zondag 27 januari 2013 22:08 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Nou kan ik een grapje maken over Rukke en klaar, maar ik doe het lekker niet
Vandaar dat ze het ook vaak goed doen op de marathon (atletiek).quote:Op zondag 27 januari 2013 22:08 schreef Felagund het volgende:
[..]
De meeste Japanners zijn toch gewoon te klein en iel om op topniveau mee te doen aan de 10 km?
Keiji Shirahata nietquote:Op zondag 27 januari 2013 22:08 schreef Felagund het volgende:
[..]
De meeste Japanners zijn toch gewoon te klein en iel om op topniveau mee te doen aan de 10 km?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |