SPOILER: bingoprijsjes worden verzorgd door:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Likje aan de beeb!quote:Op zondag 27 januari 2013 21:15 schreef ElisaB het volgende:
Mooi, ik ga maar eens even op de bank liggen
quote:Op zondag 27 januari 2013 21:15 schreef ElisaB het volgende:
Mooi, ik ga maar eens even op de bank liggen
Duo Penottiquote:Op zondag 27 januari 2013 21:13 schreef Goodbye het volgende:
Vonden jullie Greys allemaal zo lekker, ja?
Ik lag met haar in één bed!![]()
![]()
Elke keer als ik nu loop te zingen roept Mo "WAYOOOO!"quote:
Euhhhhhquote:Op zondag 27 januari 2013 21:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Duo Penotti
Vorige keer hebben we zo'n cute middenindenachtpiczondermakeup gemaakt![]()
Nu vergetenMag ie hier, in het klein, onder een spoilert?
Will do; zal ze leuk vindenquote:
Nu ben ik wel erg nieuwsgierig naar de andere bingoprijzenquote:Op zondag 27 januari 2013 21:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Een iets andere versie, maar er zat een foldertje bij met alle andere soorten en daar gingen de heren helemaal op stuk, dat er een dolfijn tussen zat
Ja! En dan eerst zo voor haar komen staan, zo van "Schatje, ik heb wat voor je van Q...." En dan met die grote natte tong van je zoeen hele lebber over dr giechelquote:Op zondag 27 januari 2013 21:16 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Will do; zal ze leuk vinden
Ik ga wel ff vragen wat ze vannacht ook al weer zei of het [censuur]! Moment!
Ik heb een bowlingbal gewonnenquote:Op zondag 27 januari 2013 21:16 schreef moemoe het volgende:
[..]
Nu ben ik wel erg nieuwsgierig naar de andere bingoprijzen.
Balletjes en ringenquote:Op zondag 27 januari 2013 21:16 schreef moemoe het volgende:
[..]
Een heuse bowlingbal. En een Frizzle Sizzle singletje met handtekeningen. Cockringen. Huladanseressen voor op je dashboard. Koffiezetapparaat. Shabubonnen. Sleutelhangers. En nog veel meer leuke dingenquote:Op zondag 27 januari 2013 21:16 schreef moemoe het volgende:
[..]
quote:
Cool!quote:Op zondag 27 januari 2013 21:18 schreef Peter het volgende:
Balletjes en ringen
En een koffiepakket, Shabu-bonnen, handoekenhangers en zo verder.
Ze wist het zelf ook niet meerquote:
Nee een soort cockring van twee rubbere stukjes diebmet kralen aan elkaar zaten zodat je m strak om je piemel kan doen.quote:Op zondag 27 januari 2013 21:19 schreef Qwea het volgende:
Erik had toch een olifantenlulslip oid gewonnen?
Een ware woordenvirtuoos.quote:Op zondag 27 januari 2013 21:21 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nee een soort cockring van twee rubbere stukjes diebmet kralen aan elkaar zaten zodat je m strak om je piemel kan doen.
Ik ben een beetje jaloers.quote:
Je hebt dat ding toch niet om je piem0l gedaan héquote:Op zondag 27 januari 2013 21:21 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nee een soort cockring van twee rubbere stukjes diebmet kralen aan elkaar zaten zodat je m strak om je piemel kan doen.
Ja nee, bedank haar maar even voor deze waardevolle info!quote:Op zondag 27 januari 2013 21:20 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ze wist het zelf ook niet meer
Ik citeer: "Ja, alsof ik dat zelf nog weet.... Misschien wel dat ze gewoon haar best moet doen. Of dat Mo goed zijn best moet doen!"
Nou, lekker dan
Ik zal het doenquote:Op zondag 27 januari 2013 21:22 schreef Qwea het volgende:
Ja nee, bedank haar maar even voor deze waardevolle info!
Pics?quote:Op zondag 27 januari 2013 21:21 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
quote:Op zondag 27 januari 2013 21:22 schreef kanovinnie het volgende:
[ afbeelding ]
Zo zat ik er zaterdagmiddag nog bij
Waar kijken we naarquote:Op zondag 27 januari 2013 21:22 schreef kanovinnie het volgende:
[ afbeelding ]
Zo zat ik er zaterdagmiddag nog bij
Nee joh, 2 thermoshirts, extra gevoerde beenwarmer+armwarmers en zo'n bivakmuts. En dan warmtrappenquote:
Euh, nee bedankt.quote:
Ik op mijn MTB ergens midden in de polder toen ik over het ijs aan het fietsen wasquote:
Heb m niet bij me nuquote:
O..o.. over het ijs fietsen? Verrekte gek.quote:Op zondag 27 januari 2013 21:24 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik op mijn MTB ergens midden in de polder toen ik over het ijs aan het fietsen was
Ah!quote:Op zondag 27 januari 2013 21:24 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik op mijn MTB ergens midden in de polder toen ik over het ijs aan het fietsen was
Heldquote:Op zondag 27 januari 2013 21:24 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Spike's in mijn bandenquote:Op zondag 27 januari 2013 21:25 schreef Cee het volgende:
[..]
O..o.. over het ijs fietsen? Verrekte gek.![]()
Helaas.quote:
SSSSSSSSSSSSSHTquote:Op zondag 27 januari 2013 21:25 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
ik weet wel dat het spelen met twee bingokaarten in één ronde geen garantie is op een grotere kans op een daadwerkelijke bingo.
Ik heb met enkele velletjes gewoon twee keer gewonnenquote:Op zondag 27 januari 2013 21:25 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
ik weet wel dat het spelen met twee bingokaarten in één ronde geen garantie is op een grotere kans op een daadwerkelijke bingo.
quote:Op zondag 27 januari 2013 21:25 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Ik denk dat je je subtitel moet aanpassen.quote:Op zondag 27 januari 2013 21:27 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik heb met enkele velletjes gewoon twee keer gewonnen.
eigenlijk zat iteejer met 3 kaarten. Maar die kon één kaart net bolwerken.quote:
je hebt zeker zitten oefenen in het hotel.quote:Op zondag 27 januari 2013 21:27 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik heb met enkele velletjes gewoon twee keer gewonnen.
Jullie hebben mij misleid met het uitdelen!quote:Op zondag 27 januari 2013 21:28 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
eigenlijk zat iteejer met 3 kaarten. Maar die kon één kaart net bolwerken.
+1quote:Op zondag 27 januari 2013 21:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh en ik vond je naamstickert awesome
Ik was onschuldig. Hij liep naar buiten.. komt terug met een kaart... Brandx pakt die kaart af en hij tovert nog een kaart uit z'n hoge hoed.quote:Op zondag 27 januari 2013 21:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Jullie hebben mij misleid met het uitdelen!
Oh en ik vond je naamstickert awesome
Toch nog iemand die gaat kokenquote:Op zondag 27 januari 2013 21:30 schreef Monopoly het volgende:
Ik ga eens koken. Ik ben er klaar voor om wat voedsel in te nemen denk ik...
Ik ben allang blij dat ik in mijn hoofd de meeste gezichten wel aan de meeste usernames kan koppelenquote:Op zondag 27 januari 2013 21:37 schreef Muis006 het volgende:
Zeg Mono,
Jij hebt dezelfe voornaam als Iteejer toch, of niet? Ik weet het niet meer, al die namen
Kloptquote:Op zondag 27 januari 2013 21:37 schreef Muis006 het volgende:
Zeg Mono,
Jij hebt dezelfe voornaam als Iteejer toch, of niet? Ik weet het niet meer, al die namen
Dat is juist en tevens waar.quote:Op zondag 27 januari 2013 21:37 schreef Muis006 het volgende:
Zeg Mono,
Ik heb mijn ma voor me laten kokenquote:Op zondag 27 januari 2013 21:30 schreef Monopoly het volgende:
Ik ga eens koken. Ik ben er klaar voor om wat voedsel in te nemen denk ik...
Nee joh, het kan altijd erger... Ajax of zo.quote:Op zondag 27 januari 2013 21:43 schreef Muis006 het volgende:
Ik heb trouwens een viltje met PSV erop gekalkt laten slingerenen toen ik hem wilde weggooien had Henk alle bierviltjes al weggestopt.
Dadelijk mag ik niet meer binnen
Luxe. Die van mij zitten in Oostenrijk nu. Als ik mee was gegaan had ik de ESF meet moeten missen dus ik treur er niet omquote:
Als Henk jou niet naar binnen laat zal ik hem eens even wat gezond verstand toeslaanquote:Op zondag 27 januari 2013 21:43 schreef Muis006 het volgende:
Ik heb trouwens een viltje met PSV erop gekalkt laten slingerenen toen ik hem wilde weggooien had Henk alle bierviltjes al weggestopt.
Daar zou ik ook niet om treuren. De meet was tofquote:Op zondag 27 januari 2013 21:44 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Luxe. Die van mij zitten in Oostenrijk nu. Als ik mee was gegaan had ik de ESF meet moeten missen dus ik treur er niet om
Of Fe-quote:Op zondag 27 januari 2013 21:44 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nee joh, het kan altijd erger... Ajax of zo.
quote:Op zondag 27 januari 2013 21:45 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Als Henk jou niet naar binnen laat zal ik hem eens even wat gezond verstand toeslaan
quote:Op zondag 27 januari 2013 21:43 schreef Muis006 het volgende:
quote:Op zondag 27 januari 2013 21:45 schreef Puala het volgende:
[..]
Daar zou ik ook niet om treuren. De meet was tof
quote:Op zondag 27 januari 2013 21:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh en Henk in de keuken "Heej! Er zit iets van kleur in je haar??".
Eh ja, dat zit er al weken in hoor
quote:Op zondag 27 januari 2013 21:40 schreef Muis006 het volgende:
Ik weet het overgrote deel, behalve de meeste nieuwe gezichten.
En sp3c.
Jaquote:
Goeie ouwe tijd.quote:Op zondag 27 januari 2013 21:46 schreef kanovinnie het volgende:
Renren-?
Ik zie neit dat je als enige nog in mijn favo FOK!kerslijstje staatDas nog van heul, heul vroeger.
als ik in de hoeveelheden die ik nodig heb op thuisbezorgd.nl moest vertrouwen was ik snel blutquote:Op zondag 27 januari 2013 21:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja
Shocking (en tof) dat de mannen hier uitgerekend degenen zijn die gaan koken trouwens
jij bent muis006quote:Op zondag 27 januari 2013 21:48 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Zal me verbazen als jij de mijne weet
Overloper.quote:Op zondag 27 januari 2013 21:48 schreef kanovinnie het volgende:
d anders. Sowwy!
Kwam er net wel achter dat er seksualiteit: man in stond, volgens mij moet daar hetero staanVolgens mij heb ik dat 300 jaar terug eens ingevuld.
En toch krijgen we elke keer op zondag weer mailtjes: Nieuwe restaurants in Den Haagquote:Op zondag 27 januari 2013 21:48 schreef sp3c het volgende:
[..]
als ik in de hoeveelheden die ik nodig heb op thuisbezorgd.nl moest vertrouwen was ik snel blut
ik zei het nog tegen Bart..... volgens mij viel kano op jongens....quote:Op zondag 27 januari 2013 21:48 schreef kanovinnie het volgende:
Ja, toen was ik nog verlierfd op jou, maar nu heb ik iemand anders. Sowwy!
Kwam er net wel achter dat er seksualiteit: man in stond, volgens mij moet daar hetero staanVolgens mij heb ik dat 300 jaar terug eens ingevuld.
Kan er niets aan doenquote:
Even dacht ik ook een kans te maken. Maar hij liet mij in de kou staan om iemand anders te hosselen.quote:Op zondag 27 januari 2013 21:50 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
ik zei het nog tegen Bart..... volgens mij viel kano op jongens....
Dacht je dat echt, nee toch?quote:Op zondag 27 januari 2013 21:50 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
ik zei het nog tegen Bart..... volgens mij viel kano op jongens....
stond ik voor niets met ghb in z'n drankje op hem te wachtenquote:Op zondag 27 januari 2013 21:50 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Even dacht ik ook een kans te maken. Maar hij liet mij in de kou staan om iemand anders te hosselen.
Mijn zelfwaarde, wat deed je
Nu zit ik onder de plak dus ik mag niet meer weg van huis. Zit vastgeketend met de kettingen van mijn fietsen, dus ook daarmee kan ik niet wegquote:Op zondag 27 januari 2013 21:51 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Beter je best doen de volgende keer
Ja!quote:Op zondag 27 januari 2013 21:50 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dacht je dat echt, nee toch?
Wel een chanante fout
Ik was het niet.quote:Op zondag 27 januari 2013 21:53 schreef sp3c het volgende:
toen ik binnenkwam riep ook iemand heel hard door de kroeg of ik gay was
the fuck was that about?
Ach, ik zou mezelf eerder bi noemen. Want om eerlijk te zijn, van jou ging mijn hart ook sneller kloppenquote:Op zondag 27 januari 2013 21:52 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ja!vandaar ook ons aller verbazing toen je met een dame naar buiten ging.
![]()
Ik zei alleen: Hey, een neger. Dat zal sp3c wel wezen.quote:Op zondag 27 januari 2013 21:53 schreef sp3c het volgende:
the fuck was that about?
goed gegokt denk ikquote:Op zondag 27 januari 2013 21:55 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik zei alleen: Hey, een neger. Dat zal sp3c wel wezen.
Oja, tis morgen geen zondagquote:Op zondag 27 januari 2013 21:55 schreef Muis006 het volgende:
Zo, bedtijdmorgen weer om 6 uur de wekker
Trusten
nopequote:Op zondag 27 januari 2013 21:55 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ja die aap schreeuwt mijn vragen aan haar door de kroegIk wilde weten of je homow was
Stop hem wel terug in de vriezer dan, anders valt die haar erafquote:Op zondag 27 januari 2013 21:56 schreef Qwea het volgende:
GATVERDAMME!
Picture this :
Zielige Qwea zit met een knorrend maagje. Vanwege de vette troep die ze dit weekend al genuttigd heeft neemt ze wijselijk een schaaltje yoghurt. Goed voor de lijn. Maar kale yoghurt is zo saai... dus besluit ze de vriezer open te trekken voor bevroren framboos van de AH, die normaal door de smoothie gaan.
Dus Qwea doet zo een handje pakken en flikkert ze in het schaaltje... hangen er in ene 2 aan elkaar, met zo'n 10 cm ertussen. Whut?
[ afbeelding ]VASTGEVROREN ERAAN DUS NIET VAN MEZELF. Plus ik ben niet zwart
Ik ken morgen iemand die dat doosje terug de AH in flikkert
Ruilen? Mag jij morgen 42 pompen gaan rangschikken in een installatie.quote:Op zondag 27 januari 2013 21:57 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Voor mij is iedere dag zondag
Behalve vrijdag en zaterdag want dan heb ik dingen.
Checkquote:Op zondag 27 januari 2013 21:53 schreef sp3c het volgende:
the fuck was that about?
HEY NEGER! HOU JIJ VAN PIEMELS IN JE AARS?quote:Op zondag 27 januari 2013 21:58 schreef Qwea het volgende:
[..]
Check
Oognip vroeg aan mij of je homo was. Ik zei dat ik het wel even ging vragen
Hij is er al afquote:Op zondag 27 januari 2013 21:57 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Stop hem wel terug in de vriezer dan, anders valt die haar eraf
ik wist niet waar het geluid vandaan kwam en gokte in eerste instantie op de verkeerde richtingquote:Op zondag 27 januari 2013 21:58 schreef Qwea het volgende:
[..]
Check
"HEY SP3C! SP3C! HEY SP3C, BEN JE DOOF?? SP3C!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!"quote:Op zondag 27 januari 2013 21:59 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
HEY NEGER! HOU JIJ VAN PIEMELS IN JE AARS?
Of ging het iets subtieler?
Nee ja, ik moet me eigenlijk inschrijven voor cursussen maar ik kan geen knoop doorhakkenquote:Op zondag 27 januari 2013 21:58 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ruilen? Mag jij morgen 42 pompen gaan rangschikken in een installatie.![]()
Naaastyyy.quote:Op zondag 27 januari 2013 21:59 schreef Qwea het volgende:
[..]
Hij is er al afMaar het zit in de vriezer met haar
Spuit11!quote:Op zondag 27 januari 2013 21:58 schreef Qwea het volgende:
[..]
Check
lolquote:Op zondag 27 januari 2013 22:00 schreef Qwea het volgende:
[..]
"HEY SP3C! SP3C! HEY SP3C, BEN JE DOOF?? SP3C!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!"
*sp3c kijkt*
"OOGNIP WIL WETEN OF JE HOMO BENT!
*Sp3c schudt nee*
Subtiel en Q dat gaat niet samen in 1 zin.quote:Op zondag 27 januari 2013 21:59 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Wat ben jij de laatste tijd fel zeg!quote:
quote:Op zondag 27 januari 2013 22:01 schreef Oognip het volgende:
[..]
Subtiel en Q dat gaat niet samen in 1 zin.
Ik hoef gelijk geen yoghurt meer. Maar heb nog steeds hongerquote:
Je bent toch al 4 weken ongesteld?quote:Op zondag 27 januari 2013 22:02 schreef Oognip het volgende:
[..]
HahaOf ik een assertiviteitscursus heb gevolgd?
NEE!
Alle curssusen doen!quote:Op zondag 27 januari 2013 22:01 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Nee ja, ik moet me eigenlijk inschrijven voor cursussen maar ik kan geen knoop doorhakken
[..]
Naaastyyy.
waartussen?quote:Op zondag 27 januari 2013 22:04 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ja hallo![]()
Ik twijfel gewoon heel hard. Bah.
had ik met de patat. En de laatste hap braadworst heb ik uitgespuugd want dat was zo van "als ik die doorslik gaan ik bijkants over mijn nek"quote:Op zondag 27 januari 2013 22:06 schreef kanovinnie het volgende:
Dat had ik ook toen die pizza hier stond, maar toch issie nu weg
Of ik een cursus olieverven zal gaan doen. Of niet. Of dat ik toch weer iets heel anders zal gaan doen, en wat ik dan er weer bij zal doen, ik ben bang dat het weer niet leuk is en dat mijn geld dan foetsie is.quote:
Geld is maar geld en skills en kennis heb je voor het leven.quote:Op zondag 27 januari 2013 22:07 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Of ik een cursus olieverven zal gaan doen. Of niet. Of dat ik toch weer iets heel anders zal gaan doen, en wat ik dan er weer bij zal doen, ik ben bang dat het weer niet leuk is en dat mijn geld dan foetsie is.
True, maar 170 euro is veulquote:Op zondag 27 januari 2013 22:08 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Geld is maar geld en skills en kennis heb je voor het leven.
Henk zelfquote:Op zondag 27 januari 2013 21:48 schreef tombolafan het volgende:
Wie heeft eigenlijk de chocotaartjes uitgedeeld nu ik er niet was?
En een afwasbaantje misschienquote:Op zondag 27 januari 2013 22:09 schreef kanovinnie het volgende:
Geef je fiets een extra krantenwijk.
Ik hou van de manier waarop je denkt.quote:
Ik zit hardop te hinniken nuquote:Op zondag 27 januari 2013 21:59 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ga met ElisaB op timmerklasquote:Op zondag 27 januari 2013 22:07 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Of ik een cursus olieverven zal gaan doen. Of niet. Of dat ik toch weer iets heel anders zal gaan doen, en wat ik dan er weer bij zal doen, ik ben bang dat het weer niet leuk is en dat mijn geld dan foetsie is.
Timmeren is denk ik niet mijn dingquote:Op zondag 27 januari 2013 22:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Ga met ElisaB op timmerklas
Da's bij de kroeg om de hoek en dan gaat ze stiekem IETSSSSSS te vroeg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |