Deze man weet.quote:
Ja, dat snap ikquote:Op zondag 27 januari 2013 22:01 schreef Speedy_T het volgende:
Tchock, je moet ook niet vergeten dat als je eenmaal woont in Amsterdamof Volendam, dat je kansen op een andere kamer in Amsterdam natuurlijk ook worden vergroot.
Tenzij je alleen maar op je kamer zit natuurlijk.
Weet jij of het klopt dat de enige manier van herziening door het bestuursorgaan (eerste voorwaarde Kuhne&Heitz) van een eerder genomen besluit art. 4:6 Awb is?quote:
Kijk eens in artikel 65 AWR.quote:Op zondag 27 januari 2013 22:20 schreef Speedy_T het volgende:
[..]
Weet jij of het klopt dat de enige manier van herziening door het bestuursorgaan (eerste voorwaarde Kuhne&Heitz) van een eerder genomen besluit art. 4:6 Awb is?
Tweede deel al?quote:Op zondag 27 januari 2013 22:29 schreef SpotlessMind00 het volgende:
KLB / Apple heeft de verkeerde prioriteiten #2
quote:Op zondag 27 januari 2013 22:29 schreef SpotlessMind00 het volgende:
KLB / Apple heeft de verkeerde prioriteiten #2
quote:Op zondag 27 januari 2013 22:05 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Eens met TS. Microsoft innoveert tenminste.
Ga ik speciaal daarvoor buiten dit topic zitten, is het weer niet goedquote:Op zondag 27 januari 2013 22:35 schreef Maharbal het volgende:
Ja, opbokken met dat MS vs Apple gedoe weer.
quote:Op zondag 27 januari 2013 22:35 schreef Maharbal het volgende:
Kan me nog herinneren dat je commentaar had op Apple Fanboys, maar volgens mij heb ik nog nooit zo'n merk-fanboy als jij gezienquote:Op zondag 27 januari 2013 22:31 schreef Boterbartje het volgende:
Jongens wees blij dat ik de kracht, innovatie en superioriteit van microsoft in een apart topic aan het prediken ben. Wel beetje one-man fight maar Spotless wil mij gelukkig bijstaan af en toe waarvoor dank
OT: Ik moet nog boeken bestellen.. Dit keer maar niet via de JFV, altijd drama daar als je een naam hebt uit de tweede ronde. En zo goedkoop zijn ze nou ook weer niet. Morgen maar even achteraan gaan.quote:Op zondag 27 januari 2013 22:35 schreef Maharbal het volgende:
Naam uit de tweede ronde?quote:Op zondag 27 januari 2013 22:44 schreef Giku het volgende:
[..]
Kan me nog herinneren dat je commentaar had op Apple Fanboys, maar volgens mij heb ik nog nooit zo'n merk-fanboy als jij gezien
[..]
OT: Ik moet nog boeken bestellen.. Dit keer maar niet via de JFV, altijd drama daar als je een naam hebt uit de tweede ronde. En zo goedkoop zijn ze nou ook weer niet. Morgen maar even achteraan gaan.
Dan Europees Recht, ik ga die nieuwe arrestenbundel maar bestellen, maar een wetgevingsbundel lijkt me toch wat overdreven als ik die van vorig jaar nog heb (Sowieso is dat ding achterlijk duur, 15 euro uit m'n hoofd, terwijl als ik dat ding zelf print ik nog geen 5 kwijt ben).
Ach, voor ouderejaars gaat eerst achternaam A-N(ergens rond die koers) en dan de rest. Resultaat is dat ze altijd te weinig boeken hebben en dat je twee weken kan wachten voordat ze hem weer binnen hebben. Waarom ik dan meer dan een week van te voren moet bestellen is mij een raadsel.quote:
Ooh oke... Is nu bij de eerstejaars ook al volgens mij. Ik heb dan geluk dat ik in het eerste deel zit denk ik.quote:Op zondag 27 januari 2013 22:49 schreef Giku het volgende:
[..]
Ach, voor ouderejaars gaat eerst achternaam A-N(ergens rond die koers) en dan de rest. Resultaat is dat ze altijd te weinig boeken hebben en dat je twee weken kan wachten voordat ze hem weer binnen hebben. Waarom ik dan meer dan een week van te voren moet bestellen is mij een raadsel.
quote:Op zondag 27 januari 2013 22:55 schreef Speedy_T het volgende:
Ik moet echt weer eens GTA:Vice City gaan spelen
Dat is een godennummer.quote:Op zondag 27 januari 2013 22:57 schreef Aurelius. het volgende:
[..]
Blijft m'n favo game, vanwege de muziek ook vooral
quote:Op zondag 27 januari 2013 22:55 schreef Speedy_T het volgende:
Ik moet echt weer eens GTA:Vice City gaan spelen
Sowieso het beste decennium qua muziek.quote:Op zondag 27 januari 2013 22:59 schreef Speedy_T het volgende:
Volgens mij waren de '80s best wel vet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |