SPOILER: Winterefteling - Verzet, datum nader te bepalenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet 16 Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Een van de leukste vakken vind ikquote:Naast logistiek en Operations Management
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus![]()
Vin is toch altijd vaag?14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.![]()
Twi heeftde box aanquote:Op zondag 27 januari 2013 20:27 schreef Myraela het volgende:
Ik heb zin in ijs, maar ik mocht gisteren geen ijs gaan kopen.
Is dat zo?quote:Waarom mocht je geen ijs kopenquote:Op zondag 27 januari 2013 20:27 schreef Myraela het volgende:
Ik heb zin in ijs, maar ik mocht gisteren geen ijs gaan kopen.![]()
![]()
Monitor die daar staat (wat tevens een tv is) gebruikte ik voor de pc (woonkamer), maar daar zit ik vrijwel nooit meer op, dus die heb ik omgewisseld met een oude monitor die op mijn kamer stond, en die heeft alleen VGA-aansluitingquote:![]()
![]()
Wat wil je gaan doen na je studie?quote:Op zondag 27 januari 2013 20:27 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
[..]
Een van de leukste vakken vind ikNaast logistiek en Operations Management
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.![]()
Ik volg het ook niet vandaagquote:Op zondag 27 januari 2013 20:28 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee, iets niet weten is wat anders dan vaag zijn.ben een beetje moe
14 SHADES OF GREY
En daarna komt de verheldering?quote:Op zondag 27 januari 2013 20:27 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ga plassen, ik snap het niet meerProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
weet ik nog niet precies, maar waarschijnlijk iets met supplychain / consulting / risk&strategy managementquote:Op zondag 27 januari 2013 20:29 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wat wil je gaan doen na je studie?
Ik weet het niet, zonde van het geld. We moeten een beetje zuinig doen.quote:Maar vandaag had twi ook zin in ijs.
![]()
![]()
Tip: begin met supplychain / consulting / risk&strategy werk (als in werken, doen , ondergaan), en dan pas met de managementkant...quote:Op zondag 27 januari 2013 20:30 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
weet ik nog niet precies, maar waarschijnlijk iets met supplychain / consulting / risk&strategy managementProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Dat klinkt op zich nog best interessantquote:Op zondag 27 januari 2013 20:30 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
weet ik nog niet precies, maar waarschijnlijk iets met supplychain / consulting / risk&strategy management14 SHADES OF GREY
je hebt ook euroshopper ijsquote:Op zondag 27 januari 2013 20:30 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik weet het niet, zonde van het geld. We moeten een beetje zuinig doen.Maar vandaag had twi ook zin in ijs.
![]()
![]()
als ik klaar ben met mijn studie +- 2 of 3 jaar dan neem ik waarschijnlijk gewoon elke redelijke baan in dat vakgebied aanquote:Op zondag 27 januari 2013 20:30 schreef fietsie het volgende:
[..]
Tip: begin met supplychain / consulting / risk&strategy werk (als in werken, doen , ondergaan), en dan pas met de managementkant...Maar dan heb ik al wel mijn master gekozen en an is het dus al specifieker
En ga je vervolgens natuurlijk niets met die master doen, zoals gebruikelijk.quote:Op zondag 27 januari 2013 20:32 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
als ik klaar ben met mijn studie +- 2 of 3 jaar dan neem ik waarschijnlijk gewoon elke redelijke baan in dat vakgebied aanMaar dan heb ik al wel mijn master gekozen en an is het dus al specifieker
Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Pff ik zit weer flinke happen lucht naar binnen te werken... gevoel dat ik weer eens niet genoeg zuurstof binnenkrijg...
Kutgevoel is dat.![]()
Weet ik niet, maar als ik een master heb gedaan heb ik meer kans op een baan in dat vakgebied lijkt mequote:Op zondag 27 januari 2013 20:33 schreef Watertornado het volgende:
[..]
En ga je vervolgens natuurlijk niets met die master doen, zoals gebruikelijk.
Ik ken het. Alsof je niet over die drempel heen kan ademen.quote:Op zondag 27 januari 2013 20:33 schreef Faxie het volgende:
Pff ik zit weer flinke happen lucht naar binnen te werken... gevoel dat ik weer eens niet genoeg zuurstof binnenkrijg...
Kutgevoel is dat.What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||![]()
anders zou ik het niet doen hequote:Op zondag 27 januari 2013 20:31 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat klinkt op zich nog best interessant
Een vrouw die niet kan multi taskenquote:Op zondag 27 januari 2013 20:33 schreef LovelyLady het volgende:
Ohai nieuw topic
Multitasken ik kan het niet
14 SHADES OF GREY
nee niet duur, en gesmolten chocolade maakt alles goed natuurlijkquote:Op zondag 27 januari 2013 20:32 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, dat is niet zo duur he? Wel minder lekker, maar met een beetje gesmolten chocolade ofzo.![]()
![]()
Dat snap ikquote:Op zondag 27 januari 2013 20:34 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
anders zou ik het niet doen hewerk en studie moet wel iets zijn wat je leuk vind
14 SHADES OF GREY
Dat jaquote:Op zondag 27 januari 2013 20:33 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik ken het. Alsof je niet over die drempel heen kan ademen.
Had ik met nieuwjaar en de week daarna ook... dus even opletten...![]()
Ik ben ineens populair joh.. ik weet niet wat me overkomtquote:Op zondag 27 januari 2013 20:34 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Een vrouw die niet kan multi tasken![]()
![]()
Veelal vragen bedrijven een bepaald denkniveau (dus master bijvoorbeeld) en dan ja, de dingen in bepaalde bedrijven zijn zo specifiek dat je ze bij een generieke master niet leert.quote:Op zondag 27 januari 2013 20:33 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Weet ik niet, maar als ik een master heb gedaan heb ik meer kans op een baan in dat vakgebied lijkt me
Enzo.Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Gisteren hebben we chocoladebrownie muffins gevuld met pindakaas gemaakt.quote:Op zondag 27 januari 2013 20:34 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nee niet duur, en gesmolten chocolade maakt alles goed natuurlijk![]()
![]()
preciesquote:Op zondag 27 januari 2013 20:34 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat snap ikwerk en studie moet wel iets zijn wat je leuk vind
ach ja, ik zie het dan allemaal welquote:Op zondag 27 januari 2013 20:35 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Veelal vragen bedrijven een bepaald denkniveau (dus master bijvoorbeeld) en dan ja, de dingen in bepaalde bedrijven zijn zo specifiek dat je ze bij een generieke master niet leert.
Enzo.Eerst gewoon ff mijn bachelor afronden
Leuk tochquote:Op zondag 27 januari 2013 20:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ben ineens populair joh.. ik weet niet wat me overkomt
14 SHADES OF GREY
Als je aandacht genoeg heb mag je ook wel een beetje aan mij gevenquote:
14 SHADES OF GREY
Bij deze gaan wij Aldo dus geen aandacht meer geven
What you forget, you are gonna repeat.
Hoiquote:Op zondag 27 januari 2013 20:38 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als je aandacht genoeg heb mag je ook wel een beetje aan mij gevenLeren krengquote:![]()
![]()
Strak planquote:Op zondag 27 januari 2013 20:40 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Bij deze gaan wij Aldo dus geen aandacht meer geven![]()
![]()
wat zeg je?quote:Op zondag 27 januari 2013 20:40 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Bij deze gaan wij Aldo dus geen aandacht meer geven
Hey Kaneelquote:
14 SHADES OF GREY
quote:Op zondag 27 januari 2013 20:40 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Bij deze gaan wij Aldo dus geen aandacht meer geven!
![]()
![]()
Bleeeeeeeeeeeeeeh ik duik vroeg me bedje in denk ik
Teveel gedaan vandaag denk ik
Eerst even douchen en dan slapie doen! Welterusten voor strakkies![]()
![]()
Heeft Vin een zusje?quote:Op zondag 27 januari 2013 20:43 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
je zusje is pas een strak planEmotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Truste C_A, enne, fijne werkweek!!quote:Op zondag 27 januari 2013 20:44 schreef charmed_angel het volgende:
Eerst even douchen en dan slapie doen! Welterusten voor strakkies
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Slaap lekkerquote:Op zondag 27 januari 2013 20:44 schreef charmed_angel het volgende:
Eerst even douchen en dan slapie doen! Welterusten voor strakkies![]()
![]()
Weltrustenquote:Op zondag 27 januari 2013 20:44 schreef charmed_angel het volgende:
Eerst even douchen en dan slapie doen! Welterusten voor strakkies
Goed plan ik ga ook zo slapen14 SHADES OF GREY
Dat is zelfs voor mij wel erg jong.quote:Op zondag 27 januari 2013 20:45 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
* Vinniiee gaat in negeermodus voor Aldo
[..]
Ja, bijna 14.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Ja wordt een zware werkweek....quote:
Woensdagavond open voor familie.
Vrijdagmiddag officiele opening.
Zaterdag werken, want dan is hij voor het eerst open voor klanten
6 dagen werken deze week.... ga het echt zwaar krijgen
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 27-01-2013 20:46:20 ]![]()
Bikkelenquote:Op zondag 27 januari 2013 20:45 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja wordt een zware werkweek....
Zaterdag werken, want dan is hij voor het eerst open voor publiek
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
'Zelfs voor mij'?quote:Op zondag 27 januari 2013 20:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat is zelfs voor mij wel erg jong.
Jij bent toch wel een van de ouderen hier, toch?
Cryoquote:Op zondag 27 januari 2013 20:45 schreef Cryothic het volgende:
ik ben er ook eens in de avond...
[..]
dag schatje
Oh, dat zal wel wennen worden jaquote:Op zondag 27 januari 2013 20:45 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Succes![]()
![]()
Halloquote:Op zondag 27 januari 2013 20:45 schreef Cryothic het volgende:
ik ben er ook eens in de avond...
[..]
dag schatje![]()
![]()
![]()
Succes en sterkte, vertrouwen in dat het goed gaat?quote:Op zondag 27 januari 2013 20:45 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
6 dagen werken deze week.... ga het echt zwaar krijgen14 SHADES OF GREY
Ja, 2x zo jong bijna?quote:Op zondag 27 januari 2013 20:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat is zelfs voor mij wel erg jong.![]()
![]()
Maar ik date iedere keer meiden die een stuk jonger zijn.quote:Op zondag 27 januari 2013 20:47 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
'Zelfs voor mij'?
Jij bent toch wel een van de ouderen hier, toch?Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Dag schoonheidquote:
quote:Op zondag 27 januari 2013 20:47 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Cryo
[..]
Oh, dat zal wel wennen worden ja
Succes
NIEUW: Foto's!![]()
ja dat wel.... ik probeer de maandag of dinsdag erop vrij te krijgen.quote:Op zondag 27 januari 2013 20:47 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Succes en sterkte, vertrouwen in dat het goed gaat?
Dan hoef ik die zaterdag niet als overwerk op te geven![]()
![]()
Als je 32 ben is het iig niet meer strafbaarquote:
14 SHADES OF GREY
Jij bent me er ook 1.. jij had dat artikel al lang al gelezen jongenquote:
en nu stuur je dat per dm
Doei![]()
![]()
Slimquote:Op zondag 27 januari 2013 20:49 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja dat wel.... ik probeer de maandag of dinsdag erop vrij te krijgen.
Dan hoef ik die zaterdag niet als overwerk op te geven
14 SHADES OF GREY
Ja, okequote:Op zondag 27 januari 2013 20:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maar ik date iedere keer meiden die een stuk jonger zijn.
quote:Op zondag 27 januari 2013 20:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maar ik date iedere keer meiden die een stuk jonger zijn.
ouwe snoeperd!
artikel is idd al vrij oud jaquote:Op zondag 27 januari 2013 20:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Jij bent me er ook 1.. jij had dat artikel al lang al gelezen jongen
en nu stuur je dat per dm
Doei
NIEUW: Foto's!![]()
Zo doe ik dat ook meestal; tijd-voor-tijd op het moment dat je dat goed uitkomt....quote:Op zondag 27 januari 2013 20:49 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja dat wel.... ik probeer de maandag of dinsdag erop vrij te krijgen.
Dan hoef ik die zaterdag niet als overwerk op te gevenProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Kan.... heb je het vaker?quote:Op zondag 27 januari 2013 20:33 schreef Faxie het volgende:
Pff ik zit weer flinke happen lucht naar binnen te werken... gevoel dat ik weer eens niet genoeg zuurstof binnenkrijg...Ik ken het.quote:Kutgevoel is dat.![]()
Geen interesse.quote:Op zondag 27 januari 2013 20:49 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als je 32 ben is het iig niet meer strafbaarNu ik er aan denk, ken ik maar 2 vrouwen van mijn eigen leeftijd.quote:Valt allemaal wel mee hoor.quote:Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Wat is de minimum leeftijd?quote:14 SHADES OF GREY
ok, dan is het goedquote:Op zondag 27 januari 2013 20:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Geen interesse.
[..]
Nu ik er aan denk, ken ik maar 2 vrouwen van mijn eigen leeftijd.
[..]
Valt allemaal wel mee hoor.
Ik val op oudere meiden, maar ik ga soms met jongere
Met vlagen ja.quote:Op zondag 27 januari 2013 20:51 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Kan.... heb je het vaker?
[..]
Ik ken het.![]()
Ik ben ffies uk in bed gooien... (die is ziek, dus laat op)Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
18 lijkt mequote:.
The only easy day, was yesterday. (USMC)
Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)![]()
Check, check.quote:Op zondag 27 januari 2013 20:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
18 en van de middelbare school af.![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 27 januari 2013 20:54 schreef fietsie het volgende:
Ik ben ffies uk in bed gooien... (die is ziek, dus laat op)![]()
sterkte. wordt een nacht in etappes? of zal t mee vallen denk je?NIEUW: Foto's!![]()
Mwa is gewoon hyperventilatie vermoed ik.quote:Op zondag 27 januari 2013 20:54 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Indien vaker... keertje naar de dokter gaan![]()
Ho ho... EN de was opgehangenquote:Op zondag 27 januari 2013 20:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ga echt niet naakt omdat jij toevallig hebt gestofzuigdNIEUW: Foto's!![]()
Maar jij bent jonger dan mag je datquote:
14 SHADES OF GREY
Oei. Aftakeling begon al vroegquote:Op zondag 27 januari 2013 20:55 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat is al een aantal jaar aan de gang hoorDat heb ik dus met TBBT, Leonard en jijquote:Op zondag 27 januari 2013 20:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik kijk Futurama en ik kan Kif niet loszien van Vin.
kloptquote:Op zondag 27 januari 2013 20:55 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Maar jij bent jonger dan mag je dat
Kan.... maar doe je meestal niet vanzelfquote:Op zondag 27 januari 2013 20:55 schreef Faxie het volgende:
[..]
Mwa is gewoon hyperventilatie vermoed ik.![]()
Whehequote:Op zondag 27 januari 2013 20:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik kijk Futurama en ik kan Kif niet loszien van Vin.![]()
![]()
![]()
quote:Collega wilde woensdag een foto nemen om aan haar vriendin te laten zien. Die gelooft niet dat ze met Leonard werkt.quote:Op zondag 27 januari 2013 20:56 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dat heb ik dus met TBBT, Leonard en jij
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Voor een relatie vind ik 16 te jong. Dat is toch minimaal 20+quote:14 SHADES OF GREY
quote:Op zondag 27 januari 2013 20:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Collega wilde woensdag een foto nemen om aan haar vriendin te laten zien. Die gelooft niet dat ze met Leonard werkt.!
Hihi
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Hoe gaat het daar in het zonnige Oosten? Nog lekker lopen glijden met je racemonster afgelopen dagen?quote:Op zondag 27 januari 2013 20:57 schreef -Engel- het volgende:
[..]
WTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTBeter onethisch dan oneetbaar![]()
En ook het mannelijk vlees .... o.a. een van de badmeestersquote:Op zondag 27 januari 2013 20:58 schreef muhahaha het volgende:
Nee faxie, we zwommen in Den Bosch. Wel veel schone dames, nondeju!
was lekker
![]()
Haha, dalijk krijg ik nieuwe nicknamesquote:Op zondag 27 januari 2013 20:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Muhahaha is zo'n kroelkip..echt heerlijk
.
![]()
Stress, spanning, blabla dat hoeft een dokter me niet te vertellen. Daar was ik zelf ook al achter.quote:Op zondag 27 januari 2013 20:57 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Kan.... maar doe je meestal niet vanzelf![]()
![]()
Hm, zeg je nu pasquote:Op zondag 27 januari 2013 20:59 schreef -Engel- het volgende:
[..]
En ook het mannelijk vlees .... o.a. een van de badmeesterswas lekker
. Ik had je gewinged hoor
.
![]()
Dan ben ik tenminste niet de enigequote:Op zondag 27 januari 2013 21:00 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Haha, dalijk krijg ik nieuwe nicknames.
![]()
![]()
Owquote:Op zondag 27 januari 2013 20:58 schreef muhahaha het volgende:
Nee faxie, we zwommen in Den Bosch. Wel veel schone dames, nondeju!
![]()
![]()
Goed hoorquote:Op zondag 27 januari 2013 20:58 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hoe gaat het daar in het zonnige Oosten? Nog lekker lopen glijden met je racemonster afgelopen dagen?
Oosten? Midden NL he...... en valt mee
Ik heb geen 180 of 360 gedaan![]()
![]()
quote:Op zondag 27 januari 2013 20:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Muhahaha is zo'n kroelkip..echt heerlijk
en je bent gestopt met mij negeren
Nou, zit je jezelf nu de naam "chicken wing" aan te praten?quote:Op zondag 27 januari 2013 21:00 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hm, zeg je nu pas. Ik had je gewinged hoor
.
Ohnee dat kunnen we nie hebbenquote:Op zondag 27 januari 2013 21:00 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Haha, dalijk krijg ik nieuwe nicknames.
![]()
Naja, ik vind muhahaha wel genoeg hoorquote:Op zondag 27 januari 2013 21:00 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dan ben ik tenminste niet de enige.
Was ook tofquote:.
![]()
KUT!quote:Op zondag 27 januari 2013 21:00 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
en je bent gestopt met mij negeren
Ik vind je te leuk![]()
![]()
oke danquote:Op zondag 27 januari 2013 21:00 schreef Faxie het volgende:
[..]
Stress, spanning, blabla dat hoeft een dokter me niet te vertellen. Daar was ik zelf ook al achter.![]()
![]()
Wel Viro aangeredenquote:Op zondag 27 januari 2013 21:00 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Goed hoor
Ik heb geen 180 of 360 gedaan![]()
![]()
Ik heb al een idee om een vrijdag te gaan, dan is er geen hont in het badquote:Op zondag 27 januari 2013 21:01 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik wil ook eens zwemmen met jullie.
Chickmagnet mag welquote:Op zondag 27 januari 2013 21:01 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nou, zit je jezelf nu de naam "chicken wing" aan te praten?.
![]()
Alles ten Oosten van Utrecht is Oosten hè.quote:Op zondag 27 januari 2013 21:00 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Goed hoor
Ik heb geen 180 of 360 gedaan
Zwembad meetquote:Op zondag 27 januari 2013 21:01 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik wil ook eens zwemmen met jullie![]()
![]()
Ja natuurlijk ....quote:Op zondag 27 januari 2013 21:00 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hm, zeg je nu pas. Ik had je gewinged hoor
.
Het werkt meestal niet zo'n wingende man..... geen idee waarom niet![]()
![]()
Nog niet!!quote:
Dat kan geregeld wordenquote:Op zondag 27 januari 2013 21:01 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik wil ook eens zwemmen met jullie
quote:
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Dan moet ik een vrijdag vrijvragen. En kan ik het niet laat makenquote:Op zondag 27 januari 2013 21:01 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik heb al een idee om een vrijdag te gaan, dan is er geen hont in het bad.
[..]
Chickmagnet mag wel.
Nouja, hoezo niet? Dan gaan we matten en dan verlies ik (hoef ik niet eens te fakenquote:Op zondag 27 januari 2013 21:02 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ja natuurlijk ....
Het werkt meestal niet zo'n wingende man..... geen idee waarom niet).
![]()
quote:Op zondag 27 januari 2013 21:01 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nou, zit je jezelf nu de naam "chicken wing" aan te praten?
WT![]()
![]()
Ow lastig welquote:Op zondag 27 januari 2013 21:02 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dan moet ik een vrijdag vrijvragen. En kan ik het niet laat maken.
![]()
hele dag al gedaanquote:
Dan morgenochtend nog even en dan finito
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |