SPOILER: Winterefteling - Verzet, datum nader te bepalenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet 16 Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Een van de leukste vakken vind ikquote:Naast logistiek en Operations Management
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus![]()
Vin is toch altijd vaag?14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.![]()
Twi heeftde box aanquote:Op zondag 27 januari 2013 20:27 schreef Myraela het volgende:
Ik heb zin in ijs, maar ik mocht gisteren geen ijs gaan kopen.
Is dat zo?quote:Waarom mocht je geen ijs kopenquote:Op zondag 27 januari 2013 20:27 schreef Myraela het volgende:
Ik heb zin in ijs, maar ik mocht gisteren geen ijs gaan kopen.![]()
![]()
Monitor die daar staat (wat tevens een tv is) gebruikte ik voor de pc (woonkamer), maar daar zit ik vrijwel nooit meer op, dus die heb ik omgewisseld met een oude monitor die op mijn kamer stond, en die heeft alleen VGA-aansluitingquote:![]()
![]()
Wat wil je gaan doen na je studie?quote:Op zondag 27 januari 2013 20:27 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
[..]
Een van de leukste vakken vind ikNaast logistiek en Operations Management
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.![]()
Ik volg het ook niet vandaagquote:Op zondag 27 januari 2013 20:28 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee, iets niet weten is wat anders dan vaag zijn.ben een beetje moe
14 SHADES OF GREY
En daarna komt de verheldering?quote:Op zondag 27 januari 2013 20:27 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ga plassen, ik snap het niet meerProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
weet ik nog niet precies, maar waarschijnlijk iets met supplychain / consulting / risk&strategy managementquote:Op zondag 27 januari 2013 20:29 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wat wil je gaan doen na je studie?
Ik weet het niet, zonde van het geld. We moeten een beetje zuinig doen.quote:Maar vandaag had twi ook zin in ijs.
![]()
![]()
Tip: begin met supplychain / consulting / risk&strategy werk (als in werken, doen , ondergaan), en dan pas met de managementkant...quote:Op zondag 27 januari 2013 20:30 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
weet ik nog niet precies, maar waarschijnlijk iets met supplychain / consulting / risk&strategy managementProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Dat klinkt op zich nog best interessantquote:Op zondag 27 januari 2013 20:30 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
weet ik nog niet precies, maar waarschijnlijk iets met supplychain / consulting / risk&strategy management14 SHADES OF GREY
je hebt ook euroshopper ijsquote:Op zondag 27 januari 2013 20:30 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik weet het niet, zonde van het geld. We moeten een beetje zuinig doen.Maar vandaag had twi ook zin in ijs.
![]()
![]()
als ik klaar ben met mijn studie +- 2 of 3 jaar dan neem ik waarschijnlijk gewoon elke redelijke baan in dat vakgebied aanquote:Op zondag 27 januari 2013 20:30 schreef fietsie het volgende:
[..]
Tip: begin met supplychain / consulting / risk&strategy werk (als in werken, doen , ondergaan), en dan pas met de managementkant...Maar dan heb ik al wel mijn master gekozen en an is het dus al specifieker
En ga je vervolgens natuurlijk niets met die master doen, zoals gebruikelijk.quote:Op zondag 27 januari 2013 20:32 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
als ik klaar ben met mijn studie +- 2 of 3 jaar dan neem ik waarschijnlijk gewoon elke redelijke baan in dat vakgebied aanMaar dan heb ik al wel mijn master gekozen en an is het dus al specifieker
Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Pff ik zit weer flinke happen lucht naar binnen te werken... gevoel dat ik weer eens niet genoeg zuurstof binnenkrijg...
Kutgevoel is dat.![]()
Weet ik niet, maar als ik een master heb gedaan heb ik meer kans op een baan in dat vakgebied lijkt mequote:Op zondag 27 januari 2013 20:33 schreef Watertornado het volgende:
[..]
En ga je vervolgens natuurlijk niets met die master doen, zoals gebruikelijk.
Ik ken het. Alsof je niet over die drempel heen kan ademen.quote:Op zondag 27 januari 2013 20:33 schreef Faxie het volgende:
Pff ik zit weer flinke happen lucht naar binnen te werken... gevoel dat ik weer eens niet genoeg zuurstof binnenkrijg...
Kutgevoel is dat.What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||![]()
anders zou ik het niet doen hequote:Op zondag 27 januari 2013 20:31 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat klinkt op zich nog best interessant
Een vrouw die niet kan multi taskenquote:Op zondag 27 januari 2013 20:33 schreef LovelyLady het volgende:
Ohai nieuw topic
Multitasken ik kan het niet
14 SHADES OF GREY
nee niet duur, en gesmolten chocolade maakt alles goed natuurlijkquote:Op zondag 27 januari 2013 20:32 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, dat is niet zo duur he? Wel minder lekker, maar met een beetje gesmolten chocolade ofzo.![]()
![]()
Dat snap ikquote:Op zondag 27 januari 2013 20:34 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
anders zou ik het niet doen hewerk en studie moet wel iets zijn wat je leuk vind
14 SHADES OF GREY
Dat jaquote:Op zondag 27 januari 2013 20:33 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik ken het. Alsof je niet over die drempel heen kan ademen.
Had ik met nieuwjaar en de week daarna ook... dus even opletten...![]()
Ik ben ineens populair joh.. ik weet niet wat me overkomtquote:Op zondag 27 januari 2013 20:34 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Een vrouw die niet kan multi tasken![]()
![]()
Veelal vragen bedrijven een bepaald denkniveau (dus master bijvoorbeeld) en dan ja, de dingen in bepaalde bedrijven zijn zo specifiek dat je ze bij een generieke master niet leert.quote:Op zondag 27 januari 2013 20:33 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Weet ik niet, maar als ik een master heb gedaan heb ik meer kans op een baan in dat vakgebied lijkt me
Enzo.Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Gisteren hebben we chocoladebrownie muffins gevuld met pindakaas gemaakt.quote:Op zondag 27 januari 2013 20:34 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nee niet duur, en gesmolten chocolade maakt alles goed natuurlijk![]()
![]()
preciesquote:Op zondag 27 januari 2013 20:34 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat snap ikwerk en studie moet wel iets zijn wat je leuk vind
ach ja, ik zie het dan allemaal welquote:Op zondag 27 januari 2013 20:35 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Veelal vragen bedrijven een bepaald denkniveau (dus master bijvoorbeeld) en dan ja, de dingen in bepaalde bedrijven zijn zo specifiek dat je ze bij een generieke master niet leert.
Enzo.Eerst gewoon ff mijn bachelor afronden
Leuk tochquote:Op zondag 27 januari 2013 20:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ben ineens populair joh.. ik weet niet wat me overkomt
14 SHADES OF GREY
Als je aandacht genoeg heb mag je ook wel een beetje aan mij gevenquote:
14 SHADES OF GREY
Bij deze gaan wij Aldo dus geen aandacht meer geven
What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||![]()
Hoiquote:Op zondag 27 januari 2013 20:38 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als je aandacht genoeg heb mag je ook wel een beetje aan mij gevenLeren krengquote:![]()
![]()
Strak planquote:Op zondag 27 januari 2013 20:40 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Bij deze gaan wij Aldo dus geen aandacht meer geven![]()
![]()
wat zeg je?quote:Op zondag 27 januari 2013 20:40 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Bij deze gaan wij Aldo dus geen aandacht meer geven
Hey Kaneelquote:
14 SHADES OF GREY
quote:Op zondag 27 januari 2013 20:40 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Bij deze gaan wij Aldo dus geen aandacht meer geven!
![]()
![]()
Bleeeeeeeeeeeeeeh ik duik vroeg me bedje in denk ik
Teveel gedaan vandaag denk ik
Eerst even douchen en dan slapie doen! Welterusten voor strakkies![]()
![]()
Heeft Vin een zusje?quote:Op zondag 27 januari 2013 20:43 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
je zusje is pas een strak planEmotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Truste C_A, enne, fijne werkweek!!quote:Op zondag 27 januari 2013 20:44 schreef charmed_angel het volgende:
Bleeeeeeeeeeeeeeh ik duik vroeg me bedje in denk ik
Teveel gedaan vandaag denk ik
Eerst even douchen en dan slapie doen! Welterusten voor strakkies
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |