Jij WA met HMF, Caland en Sjaak.quote:
quote:Op zondag 27 januari 2013 20:52 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat is een ambtenarentrekje. Die maken van alles een reden om even koffie te gaan halen.
Nee.quote:Op zondag 27 januari 2013 20:51 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Had je hem nog niet op Skype/Facebook
Lekker roddelen hihiquote:Op zondag 27 januari 2013 20:52 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Af en toe valt hij me op een raar tijdstip lastig inderdaad
Ik denk dat Happel nu overtuigd is.quote:Op zondag 27 januari 2013 20:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zeikerd, ik dip zo vaak een stukje koek in mijn koffie en valt het er ook door.
Woensdag El Clasico weer tochquote:Op zondag 27 januari 2013 20:52 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
gelukkig heeft ie maar 38 miljoen gekost
quote:Op zondag 27 januari 2013 20:52 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Af en toe valt hij me op een raar tijdstip lastig inderdaad
Zeker weten, nu naar de WC.quote:Op zondag 27 januari 2013 20:52 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik denk dat Happel nu overtuigd is.
Ik doe het op de goede manier.quote:Op zondag 27 januari 2013 20:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik hoop dat je koffiefilters op zijn
Niet zeiken.quote:Op zondag 27 januari 2013 20:53 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Nou je moet toegeven dat het tijdstip dat je me belt meestal apart is.
Nog steeds. Je 'quote:
Denken dat dat Happel tegenhoudt.quote:Op zondag 27 januari 2013 20:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik hoop dat je koffiefilters op zijn
quote:Op zondag 27 januari 2013 20:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Laten wij dan maar zwijgen over onze camsessies.
Happel als stiefvader zou ik wel nog vetter vinden dan jij. Lekker samen op de wereld kankeren,quote:Op zondag 27 januari 2013 20:54 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Denken dat dat Happel tegenhoudt.Bitch please, hij gebruikt gewoon de panty van je moeder die nog op z'n slaapkamer ligt na vannacht en gebruikt die als koffiefilter.
Heb je zijn moeder wel eens gezien? Dat wil je helemaal niet man.quote:Op zondag 27 januari 2013 20:54 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Denken dat dat Happel tegenhoudt.Bitch please, hij gebruikt gewoon de panty van je moeder die nog op z'n slaapkamer ligt na vannacht en gebruikt die als koffiefilter.
Hoezo? Midden in de nacht mensen lastig vallen met je webcamgesprekjes =/= onze kwalitatief hoogwaardige whatsappgesprekkenquote:
Je kan ook zonder webcam bellen en je kan met Skype ook gewoon chatten.quote:Op zondag 27 januari 2013 20:55 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hoezo? Midden in de nacht mensen lastig vallen met je webcamgesprekjes =/= onze kwalitatief hoogwaardige whatsappgesprekken
Daarom trek je toch die panty over d'r kop?quote:Op zondag 27 januari 2013 20:55 schreef Happel het volgende:
[..]
Heb je zijn moeder wel eens gezien? Dat wil je helemaal niet man.
Maar jequote:Op zondag 27 januari 2013 20:55 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hoezo? Midden in de nacht mensen lastig vallen met je webcamgesprekjes =/= onze kwalitatief hoogwaardige whatsappgesprekken
Het blijft gayquote:Op zondag 27 januari 2013 20:55 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Je kan ook zonder webcam bellen en je kan met Skype ook gewoon chatten.
Geef jij je arme ouders nou maar eerst wat nageslacht, dan kan je weer kieskeurig naar vrouwen kijken.quote:Op zondag 27 januari 2013 20:55 schreef Happel het volgende:
[..]
Heb je zijn moeder wel eens gezien? Dat wil je helemaal niet man.
Gast ik hou dequote:Op zondag 27 januari 2013 20:56 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Maar jewas tegen mij bedoelt right?
En was hij echt een turk?quote:Op zondag 27 januari 2013 20:56 schreef RensAjacied het volgende:
Tevens heb ik nog nooit gecammed met Davy, wel een keer onbedoeld met Stylo.
Over hun seksueel geaardheid valt ook niet te discussiëren.quote:
Ik denk dat het een geestelijke aandoening is, en jij?quote:Op zondag 27 januari 2013 20:57 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Over hun seksueel geaardheid valt ook niet te discussiëren.
Wat lul je.quote:Op zondag 27 januari 2013 20:56 schreef RensAjacied het volgende:
Tevens heb ik nog nooit gecammed met Davy, wel een keer onbedoeld met Stylo.
FOK! Roulette wist je nog? Ik kan wel in mijn DM box terug gaan zoeken maar dat duurt even.quote:
Ooooh toen.quote:Op zondag 27 januari 2013 20:57 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Het was eenzijdig dus hij zag alleen mij. Was met dat FOK! roulette
Bedankt voor de informatiequote:Op zondag 27 januari 2013 20:59 schreef GGMM het volgende:
Mad Men is echt een toffe serie.
Dat wil ik jullie toch even meegeven.
Ik was al bezorgd aan 't raken.quote:Op zondag 27 januari 2013 20:59 schreef GGMM het volgende:
Ja sowieso. Homo zijn is een ziekte.quote:Op zondag 27 januari 2013 20:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik denk dat het een geestelijke aandoening is, en jij?
Is wel leuk ja, niet heel speciaal. Goede sfeer vooral.quote:Op zondag 27 januari 2013 20:59 schreef GGMM het volgende:
Je kan het ook gewoon laten genezen door de homo-dokters.quote:Op zondag 27 januari 2013 21:00 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ja sowieso. Homo zijn is een ziekte.
Nooit heel speciaal gevonden op de goede dosis tieten na. Elke aflevering komt wel ongeveer op hetzelfde neer.quote:
Dit ja. Neuken kotsen en vechten. Was wel leuk voor een paar seizoenen.quote:Op zondag 27 januari 2013 21:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nooit heel speciaal gevonden op de goede dosis tieten na. Elke aflevering komt wel ongeveer op hetzelfde neer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Galatasaray heeft gewonnenquote:Op zondag 27 januari 2013 21:07 schreef Helpmefok het volgende:
Waarom rijden er toeterturken door de straat met een vlag van Turkije uit de auto?
Gala gewonnen en Drogba gekocht.quote:Op zondag 27 januari 2013 21:07 schreef Helpmefok het volgende:
Waarom rijden er toeterturken door de straat met een vlag van Turkije uit de auto?
Trouwerij.quote:Op zondag 27 januari 2013 21:07 schreef Helpmefok het volgende:
Een paar vrouwen hebben zojuist ontharingscreme ontdekt.quote:Op zondag 27 januari 2013 21:07 schreef Helpmefok het volgende:
quote:Op zondag 27 januari 2013 21:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Een paar vrouwen hebben zojuist ontharingscreme ontdekt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |