Gaat het groepje kontneukers van een VI kneusjes samen protesteren.quote:Op zondag 27 januari 2013 20:40 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Wat is dat voor aankondiging dan?
Ja tering man heb vandaag al 10 euro benzine verstooktquote:Op zondag 27 januari 2013 20:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Liever ergens centraal in het land. Langs de snelweg of zo, parkeerplaatsen genoeg.
Wat is dit dan?quote:Op zondag 27 januari 2013 20:40 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Is al eerder uitvoerig over gesproken. Vooral achter de schermen dus ze meesten wisten het al. Was een kleine herinnering.
quote:Op zondag 27 januari 2013 20:41 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Gaat het groepje kontneukers van een VI kneusjes samen protesteren.
Met Rens er bij wordt het gegarandeerd een succesquote:Op zondag 27 januari 2013 20:41 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Gaat het groepje kontneukers van een VI kneusjes samen protesteren.
Hmm, achter het stadion dan? Ik ben niet zo thuis in Eindhoven en omstreken.quote:Op zondag 27 januari 2013 20:41 schreef Saind het volgende:
[..]
Ja tering man heb vandaag al 10 euro benzine verstookt
Edisonlaan is volgens mij wel de plek voor dit soort shitquote:Op zondag 27 januari 2013 20:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hmm, achter het stadion dan? Ik ben niet zo thuis in Eindhoven en omstreken.
Precies 1 jaar na dato dat RTL een internet-oorlog is begonnen tegen SigaarSnor. Bijna alle YouTube video's (waaronder die van mij) zijn destijds zonder aankondiging verwijderd. Toen ook heel veel media-aandacht voor geweest. Nos Journaal Radio 1, GeenStijl etc. etc.quote:
Ik heb teveel gesnoven man, ben helemaal locoquote:Op zondag 27 januari 2013 20:42 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik ben ziek man, ben je niet goed bij je hoofd ofzo?
Alleen met fatsoenlijke stroop.quote:Op zondag 27 januari 2013 20:43 schreef kapiteintje het volgende:
Boys...pannekoeken gemaakt...leek me 't enige wat ik naar binnen kon krijgen.
wel spek toch hè?quote:Op zondag 27 januari 2013 20:43 schreef kapiteintje het volgende:
/carequote:Op zondag 27 januari 2013 20:43 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Precies 1 jaar na dato dat RTL een internet-oorlog is begonnen tegen SigaarSnor. Bijna alle YouTube video's (waaronder die van mij) zijn destijds zonder aankondiging verwijderd. Toen ook heel veel media-aandacht voor geweest. Nos Journaal Radio 1, GeenStijl etc. etc.
Wat ga je nu doen dan?quote:Op zondag 27 januari 2013 20:43 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Precies 1 jaar na dato dat RTL een internet-oorlog is begonnen tegen SigaarSnor. Bijna alle YouTube video's (waaronder die van mij) zijn destijds zonder aankondiging verwijderd. Toen ook heel veel media-aandacht voor geweest. Nos Journaal Radio 1, GeenStijl etc. etc.
ja oke en danquote:Op zondag 27 januari 2013 20:43 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Wel met veel aardbeienjam.quote:Op zondag 27 januari 2013 20:43 schreef kapiteintje het volgende:
Doggen in de Edisonlaan wordt het dan. Ik heb er nu al zin in, wel eerst goed wassen he anders kan het gaan infecteren.quote:Op zondag 27 januari 2013 20:42 schreef Saind het volgende:
[..]
Edisonlaan is volgens mij wel de plek voor dit soort shit
Het idee erachter blijft hetzelfde maar de uitvoering gaat waarschijnlijk iets anders verlopen. Dus nu zal het kleinschalig blijven en het ook niet helpen natuurlijk. Verder niets om over te hebben.quote:
ja wtf m'n zorgvuldig opgespaarde smegma danquote:Op zondag 27 januari 2013 20:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Doggen in de Edisonlaan wordt het dan. Ik heb er nu al zin in, wel eerst goed wassen he anders kan het gaan infecteren.
quote:Op zondag 27 januari 2013 20:44 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Het idee erachter blijft hetzelfde maar de uitvoering gaat waarschijnlijk iets anders verlopen. Dus nu zal het kleinschalig blijven en het ook niet helpen natuurlijk. Verder niets om over te hebben.
Jij snuift niet manquote:Op zondag 27 januari 2013 20:43 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ik heb teveel gesnoven man, ben helemaal loco
Ok, ok het moet plezierig voor ons beide blijven. De smegma mag blijven.quote:Op zondag 27 januari 2013 20:45 schreef Saind het volgende:
[..]
ja wtf m'n zorgvuldig opgespaarde smegma dan
wat de fuckquote:Op zondag 27 januari 2013 20:44 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Het idee erachter blijft hetzelfde maar de uitvoering gaat waarschijnlijk iets anders verlopen. Dus nu zal het kleinschalig blijven en het ook niet helpen natuurlijk. Verder niets om over te hebben.
Hoi Davy! Hoe is het met je? Heb je een leuk weekend gehad? Nog wilde avonturen op het internet meegemaakt?quote:
quote:Op zondag 27 januari 2013 20:46 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Hoi Davy! Hoe is het met je? Heb je een leuk weekend gehad? Nog wilde avonturen op het internet meegemaakt?
Hele weekend thuis geblevenquote:Op zondag 27 januari 2013 20:46 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Hoi Davy! Hoe is het met je? Heb je een leuk weekend gehad? Nog wilde avonturen op het internet meegemaakt?
Dj heeft wel een leuk muziekje op soundcloud staan.quote:Op zondag 27 januari 2013 20:47 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Leg deze ultra-gevatte grap even uit zodat wij ook kunnen lachen.
welke?quote:Op zondag 27 januari 2013 20:48 schreef Happel het volgende:
[..]
Dj heeft wel een leuk muziekje op soundcloud staan.
Vertelquote:Op zondag 27 januari 2013 20:48 schreef Happel het volgende:
[..]
Dj heeft wel een leuk muziekje op soundcloud staan.
Airwave is sowieso een legende.quote:Op zondag 27 januari 2013 20:49 schreef Happel het volgende:
[..]
https://soundcloud.com/dj_day-v
Die toch.
quote:Op zondag 27 januari 2013 20:49 schreef Happel het volgende:
[..]
Die toch.
wtf is dat voor gay-ass emo trance.quote:Op zondag 27 januari 2013 20:49 schreef Happel het volgende:
[..]
Die toch.
quote:Op zondag 27 januari 2013 20:49 schreef Happel het volgende:
Godverdomme, valt gewoon een deel van mijn stroopwafel in de koffie.
Stinho help deze man eens even als ervaringsdeskundige.quote:Op zondag 27 januari 2013 20:49 schreef Happel het volgende:
Beter dan koffie in je stroopwafel.quote:Op zondag 27 januari 2013 20:49 schreef Happel het volgende:
Pak een lepeltje, goed roeren, dan heb je Stroopwafelkoffie.quote:Op zondag 27 januari 2013 20:50 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Stinho help deze man eens even als ervaringsdeskundige.
Genie hoor deze man.quote:Op zondag 27 januari 2013 20:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Pak een lepeltje, goed roeren, dan heb je Stroopwafelkoffie.
Skypen jullie serieus?quote:Op zondag 27 januari 2013 20:51 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Had je hem nog niet op Skype/Facebook
Maar is niet lekker meer nu.quote:Op zondag 27 januari 2013 20:51 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
In je buik gaat het ook door elkaar Happel!
quote:Op zondag 27 januari 2013 20:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Pak een lepeltje, goed roeren, dan heb je Stroopwafelkoffie.
Houd je bek.quote:Op zondag 27 januari 2013 20:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Omdat je stroopwafel erin valt? Ik zie de logica niet helemaal.
gelukkig heeft ie maar 38 miljoen gekostquote:Op zondag 27 januari 2013 20:51 schreef Ajacied422 het volgende:
Alexis nooit meer opstellen. mist te veel
Dat is een ambtenarentrekje. Die maken van alles een reden om even koffie te gaan halen.quote:Op zondag 27 januari 2013 20:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Omdat je stroopwafel erin valt? Ik zie de logica niet helemaal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |