Gewoon godverdomme doet het meestal prima.quote:Op zondag 27 januari 2013 20:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Schelden ze er met kanker? Of zeggen ze potverdorie?
Voorhuiden over elkaar heen trekken en wrijven?quote:Op zondag 27 januari 2013 20:35 schreef Saind het volgende:
[..]
Wat versta jij onder doggen dat besneden zijn relevant is?
Vuile mofquote:Op zondag 27 januari 2013 20:36 schreef Oleeeh het volgende:
[..]
Jazeker, maar ik woon nu in Enschede.
Wat doe je in Duitsland?quote:Op zondag 27 januari 2013 20:36 schreef Oleeeh het volgende:
[..]
Van Zwolle naar Enschede gaanquote:Op zondag 27 januari 2013 20:36 schreef Oleeeh het volgende:
[..]
Oh oké ik ken hem als gaan lopen door zo'n homosexparkje en dan mensen bespieden die neuken. Doggen als in "hond uitlaten" zeg maar, wandelen en kijken.quote:Op zondag 27 januari 2013 20:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Voorhuiden over elkaar heen trekken en wrijven?
ja?quote:Op zondag 27 januari 2013 20:39 schreef Ajacied422 het volgende:
Raura is een beetje Jan Boskamp geworden he
Ik ben blij je inzicht te hebben kunnen geven, maar? Ja of nee.quote:Op zondag 27 januari 2013 20:37 schreef Saind het volgende:
[..]
Oh oké ik ken hem als gaan lopen door zo'n homosexparkje en dan mensen bespieden die neuken. Doggen als in "hond uitlaten" zeg maar, wandelen en kijken.
Die van jou klinkt beter.
Wat is dat voor aankondiging dan?quote:Op zondag 27 januari 2013 20:39 schreef j0rdiiii het volgende:
[ afbeelding ]
nauwelijks reacties op deze aankondiging
In Gestel of waquote:Op zondag 27 januari 2013 20:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ben blij je inzicht te hebben kunnen geven, maar? Ja of nee.
Dat weet alleen hij.quote:Op zondag 27 januari 2013 20:40 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Wat is dat voor aankondiging dan?
Is al eerder uitvoerig over gesproken. Vooral achter de schermen dus ze meesten wisten het al. Was een kleine herinnering.quote:Op zondag 27 januari 2013 20:39 schreef j0rdiiii het volgende:
[ afbeelding ]
nauwelijks reacties op deze aankondiging
nou vertelquote:Op zondag 27 januari 2013 20:40 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Is al eerder uitvoerig over gesproken. Vooral achter de schermen dus ze meesten wisten het al. Was een kleine herinnering.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |