Heb je zijn moeder wel eens gezien? Dat wil je helemaal niet man.quote:Op zondag 27 januari 2013 20:54 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Denken dat dat Happel tegenhoudt.Bitch please, hij gebruikt gewoon de panty van je moeder die nog op z'n slaapkamer ligt na vannacht en gebruikt die als koffiefilter.
Hoezo? Midden in de nacht mensen lastig vallen met je webcamgesprekjes =/= onze kwalitatief hoogwaardige whatsappgesprekkenquote:
Je kan ook zonder webcam bellen en je kan met Skype ook gewoon chatten.quote:Op zondag 27 januari 2013 20:55 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hoezo? Midden in de nacht mensen lastig vallen met je webcamgesprekjes =/= onze kwalitatief hoogwaardige whatsappgesprekken
Daarom trek je toch die panty over d'r kop?quote:Op zondag 27 januari 2013 20:55 schreef Happel het volgende:
[..]
Heb je zijn moeder wel eens gezien? Dat wil je helemaal niet man.
Maar jequote:Op zondag 27 januari 2013 20:55 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hoezo? Midden in de nacht mensen lastig vallen met je webcamgesprekjes =/= onze kwalitatief hoogwaardige whatsappgesprekken
Het blijft gayquote:Op zondag 27 januari 2013 20:55 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Je kan ook zonder webcam bellen en je kan met Skype ook gewoon chatten.
Geef jij je arme ouders nou maar eerst wat nageslacht, dan kan je weer kieskeurig naar vrouwen kijken.quote:Op zondag 27 januari 2013 20:55 schreef Happel het volgende:
[..]
Heb je zijn moeder wel eens gezien? Dat wil je helemaal niet man.
Gast ik hou dequote:Op zondag 27 januari 2013 20:56 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Maar jewas tegen mij bedoelt right?
En was hij echt een turk?quote:Op zondag 27 januari 2013 20:56 schreef RensAjacied het volgende:
Tevens heb ik nog nooit gecammed met Davy, wel een keer onbedoeld met Stylo.
Over hun seksueel geaardheid valt ook niet te discussiėren.quote:
Ik denk dat het een geestelijke aandoening is, en jij?quote:Op zondag 27 januari 2013 20:57 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Over hun seksueel geaardheid valt ook niet te discussiėren.
Wat lul je.quote:Op zondag 27 januari 2013 20:56 schreef RensAjacied het volgende:
Tevens heb ik nog nooit gecammed met Davy, wel een keer onbedoeld met Stylo.
FOK! Roulette wist je nog? Ik kan wel in mijn DM box terug gaan zoeken maar dat duurt even.quote:
Ooooh toen.quote:Op zondag 27 januari 2013 20:57 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Het was eenzijdig dus hij zag alleen mij. Was met dat FOK! roulette
Bedankt voor de informatiequote:Op zondag 27 januari 2013 20:59 schreef GGMM het volgende:
Mad Men is echt een toffe serie.
Dat wil ik jullie toch even meegeven.
Ik was al bezorgd aan 't raken.quote:Op zondag 27 januari 2013 20:59 schreef GGMM het volgende:
Mad Men is echt een toffe serie.
Dat wil ik jullie toch even meegeven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |