quote:
quote:
quote:
quote:
[R&P]
Voor degenen die geïnteresseerd zijn in een verhaal (ik moet het iig ff kwijt, dus boeiend)
Mijn 'mattie': Henk
Mijn ex: Piet
Mijn matties ex: Gerda
Ik heb dus 3,5 jaar een relatie gehad met Piet. Piet was al vanaf z'n geboorte bevriend met Gerda (die families kende elkaar al jaren) en Gerda was getrouwd met Henk en hebben een dochtertje samen. Voor dat dochtertje was ik na al die jaren verjaardagsbezoek "Tante Moira" geworden

Affijn ik maakte het dus uit met Piet, want dat ging gewoon niet meer, waren niet genoeg gevoelens meer voor. Piet flipte (want die kan niet tegen emoties, daar rent hij voor weg) en Gerda en Henk zeiden dat ik, ondanks dat het uit was met Piet, hun niet als vrienden kwijt zou raken, en gauw maar eens een weekendje naar hun toe moest komen als hun dochtertje een weekendje weg was.
Zo gezegd, zo gedaan, super chill weekend, vriendschap die we al hadden was veel sterker geworden, veel meer contact enzo, was super leuk (vond Piet natuurlijk niet want die vond dat ik 'zijn mensen' inpikte

hallo wat wil je na zo'n lange relatie)
Nouja toen ik meer bevriend met ze raakte kreeg ik ook mee dat ze toch wel wat relatie issues hadden. En dat Henk eigenlijk al een tijdje van Gerda wilde scheiden. Dat werd dus uiteindelijk ook doorgevoerd (wat voor mij heel raar was want ik moest Gerda troosten terwijl ik van Henk ook wel begreep waar hij mee zat en hem ook wel beetje moest steunen enzo).
Nouja dat ging dus niet even makkelijk en ik begon steeds meer richting Henk te neigen omdat Gerda soms een beetje onmogelijk was.
Anyway long story short (nahh i keed, still long story) Gerda en Piet begonnen mij en Henk te haten omdat wij ook wel eens los van elkaar af spraken (of af wilde spreken) en dachten dat wij al een relatie hadden vanaf het moment dat ik het met Piet uitmaakte ofzo, ik weet niet, weet er het fijnste niet van. Iig kwam het later weer goed tussen Henk en Gerda (duh, want die hebben samen een kind) maar Piet en Gerda wilden nog steeds niks met mij te maken hebben want ik had tenslotte de scheiding veroorzaakt

Anyway, time passed by, en Henk en ik begonnen steeds meer in elkaar te zien en er was echt zo'n klik en was gewoon mooie shit

Toen dus een tijdje een relatie geprobeerd, ging eigenlijk wel prima, we passen gewoon goed bij elkaar en hadden 't super leuk, alles chill. Alleen werd 't voor Henk op een gegeven moment een beetje te veel, was toch te snel en zou daardoor ook gezeur opleveren als het allemaal echt out in the open was, en hij had tenslotte ook nog een scheiding te verwerken eigenlijk. Dus gedegradeerd naar super-best-friends-with-benefits, wat eigenlijk prima ging hoewel ik nog ziek veel gevoelens voor hem heb, mja for the better probeerde ik dat maar zo veel mogelijk weg te drukken en lol met 'm te maken enzo, hoe meer ik hem z'n tijd en rust gaf hoe groter de kans dat we uiteindelijk wel weer samen zouden komen (hij voelde dat speciale ook nog steeds bij mij).
In de tussentijd nam ex Piet weer eens contact met me op omdat hij hoorde dat ik behoorlijk ziek was geweest en zich afvroeg hoe het met me ging (

), gek genoeg hebben we een paar uur supergoed gewhatsappt en gepraat en voor het eerst sinds het uit was deed hij eigenlijk gewoon weer normaal tegen mij. Ik had al eerder laten weten dat ik dingen tussen ons een keer normaal wilde uitpraten, en daar ging hij dus op in.
Vervolgens hadden we dus irl afgesproken en dat was heel vreemd omdat het eigenlijk heel normaal en vertrouwd was maar toch was er ook zo veel gebeurd in de tussentijd. Toch nog normaal kunnen praten enzo maar op een gegeven moment begon hij beetje over seks te praten enzo hoe dat was voor ons (ik had gezegd dat Henk beter was dan hij, ik heb na hem alleen Henk gehad en hij na mij 15 andere chicks geneukt en met 3 een korte relatie) vroeger en begon hij op me in te praten van "ik weet wel dat je het wil, en jij weet hoe manipulatief ik ben dus dat 't me toch wel lukt". En op een of andere kutmanier is het hem dat nog gelukt ook

Ik was er zelf bij dus was stom van mezelf, had erna ook spijt dat ik het had gedaan omdat het ergens eigenlijk gewoon niet goed voelde.
Maargoed dat was dus al stom. Wat nog stommer was, was dat ik er vervolgens over loog tegen Henk, die gewoon mijn soulmate is (en tegen hem kun je echt niet liegen, hij heeft mensenkennis als een motherfucker). Hij heeft altijd een beetje een hekel aan Piet gehad dus ik wist dat hij dit echt niet leuk zou vinden, ik had wel verteld dat we af hadden gesproken (waar hij al moeilijk genoeg om deed) maar ik zei dat we geen seks hadden gehad. In principe zou dit geen vreemdgaan zijn (hoewel het dat emotioneel gezien nog wel was, iig omdat ik nog superveel gevoelens voor Henk heb, maar hij denk ik ook nog voor mij, ook al liet hij dat niet meer zien), maar Henk is al heel erg slecht in het vertrouwen van mensen, en ik heb hier dus ook nog eens over gelogen.
Nou had Piet aan mij gezegd dat hij niet wilde dat Gerda wist dat we hadden afgesproken (waarom weet ik niet precies, want Piet en Gerda waren dikke matties) dus ik had aan Henk gevraagd of hij het voor zichzelf wilde houden.
Vrijdag kreeg ik dus een appje van Piet "zie je wel Henk heeft het toch doorgeluld" met een screenshot van een appje van Gerda naar Piet dat ze vroeg hoe het was, of we hadden geneukt en ze zei dat sex met je ex leuk is, en dat ze het had van 'familie van haar dochter'.
Ik dus verhaal halen bij Henk, hij had immers beloofd dat hij het niet door zou lullen, maar wilde wel eens weten of hij dit nou echt had gedaan of niet. Henk dus helemaal moeilijk doen en er omheen draaien enzo dat ik klakkeloos aanneem wat Piet zegt (wat niet waar is, anders zou ik geen verhaal halen). Maar ik vond het allemaal maar een beetje verdacht, ook omdat Gerda al eens eerder had gezegd (toen we nog bevriend waren) dat ze niet aan sex met dr ex deed en het nooit zou doen, hoe kan ze nu dan weten dat sex met je ex fijn is?
Maar omdat ik dus twijfelde aan Henks oprechtheid naar mij toe besefte ik me dat dat hypocriet was omdat ik zelf ook een leugen naar hem toe had.
Hierdoor zat ik dus een beetje met mezelf in de knoop want ik wilde de waarheid van zijn kant weten maar eigenlijk wilde ik mijn leugen ook de wereld uit helpen en gewoon eerlijk zijn naar hem toe, en wie weet zou hij dan ook nog wel wat toegeven.
Dus ik geappt dat ik wou dat hij me belde als hij z'n dochter had weggebracht vanavond.
Hij belde en ik vertelde dat ik dus had gelogen en wel seks had gehad met Piet.
Ik had gehoopt dat we er normaal over konden praten (dat konden we immers ook toen hij vertelde dat hij had gelogen en had gezoend -10 sec tongzoen- met Gerda toen we nog wél een relatie hadden), maar helaas.
Hij werd helemaal pissig en flipte en was boos (en terecht, ik heb tegen hem gelogen en dat had ik nooit moeten doen, al helemaal niet tegen iemand van wie ik zo veel hou als van hem). En was boos dat ik dan ook nog hem wantrouwde terwijl ik zelf hierover loog.
Hier haal ik dus uit dat hij ook echt niks heeft gedaan (anders zou hij een verdomde mongool zijn om zo boos op mij te durven zijn erover en ondertussen zelf nog steeds liegen, dus denk niet dat dat het geval is).
Maar nu is het dus dikke fittie met Henk, en hij zei dat hij denkt dat hij zich hier niet over heen kan zetten en klaar met me is en me iig voorlopig niet meer wilt zien, en de kans er dik in zit dat we nooit meer zo close zullen worden als we waren (laat staan de goede seks

).
Dus... Moira is verdrietig als 't maar kan en fucking boos op zichzelf

[/R&P]
EN NU GODVERDOMME TIJD VOOR EEN JOINT