Sinds jij terug bent, moet ik dat kunnen om hier te overleven.quote:Op zondag 27 januari 2013 18:56 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
heheDeze man is niet meer te trollen.
quote:
Endshow is om te genieten man, dan moet je echt niet meer los gaan.quote:Op zondag 27 januari 2013 18:56 schreef Saind het volgende:
[..]
Een klein beetje? Ik flikkerde er nog een naar binnen een uur voor de afsluiting speciaal daarvoor
Nu nog leren uitdelen.quote:Op zondag 27 januari 2013 18:57 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Sinds jij terug bent, moet ik dat kunnen om hier te overleven.
FOK struggles man.
Kan niet man. Heb nog een hart.quote:
alleen bij meerdaagse lijkt het me nogal baggerquote:Op zondag 27 januari 2013 18:56 schreef Smoofie het volgende:
Pillen op festivals zijn het beste, echt heerlijk. Vooral als je nog een klein beetje spaced tijdens een endshow
Ah die ken ik, maatje van me woont in die straatquote:Op zondag 27 januari 2013 18:57 schreef Adames het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Aan de kruisstraat. Grote supermarkt gericht op aziaten en surinamers. Als je van oosters eten houdt moet je daar eens naar toe. Hebben ook veel zelf gemaakte sambals, van zeer mild to erg scherp.
Lijkt mij dus ook. Dan ga je de eerste dag los en de tweede lig je plat met kaakpijn? En dan ga ik uit van jullie verhalen want zelf heb ik nog nooit pillen op.quote:Op zondag 27 januari 2013 18:58 schreef Adames het volgende:
[..]
alleen bij meerdaagse lijkt het me nogal bagger
Meerdaagse lijkt me ook helemaal niets, in een tentje, gadverdamme.quote:Op zondag 27 januari 2013 18:58 schreef Adames het volgende:
[..]
alleen bij meerdaagse lijkt het me nogal bagger
quote:Op zondag 27 januari 2013 18:58 schreef kapiteintje het volgende:
http://www.dumpert.nl/mediabase/6524483/e1bfbe10/vioolbaas.html
Deze neger.
Laatste dag danquote:Op zondag 27 januari 2013 18:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Lijkt mij dus ook. Dan ga je de eerste dag los en de tweede lig je plat met kaakpijn? En dan ga ik uit van jullie verhalen want zelf heb ik nog nooit pillen op.
Nee man, gewoon eerste 2 dagen normaal doen en de zaterdag en zondag prima partyen.quote:Op zondag 27 januari 2013 18:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Lijkt mij dus ook. Dan ga je de eerste dag los en de tweede lig je plat met kaakpijn? En dan ga ik uit van jullie verhalen want zelf heb ik nog nooit pillen op.
Defqon sowieso niet, Decibel goede kansquote:Op zondag 27 januari 2013 19:02 schreef Smoofie het volgende:
Saind, jij gaat wel naar decibel of defqon dit jaar heh?
Waarom niet>quote:Op zondag 27 januari 2013 19:02 schreef Saind het volgende:
[..]
Defqon sowieso niet, Decibel goede kans
Niks voor mij. Ben sowieso niet zo van die hele grote hardstyle feesten met mooiboys en shitquote:
Jongen, de hardcore stage op defqon is bijna even groot als de main, en het valt wel mee met de mooiboys. Is op Decibel erger.quote:Op zondag 27 januari 2013 19:03 schreef Saind het volgende:
[..]
Niks voor mij. Ben sowieso niet zo van die hele grote hardstyle feesten met mooiboys en shit
Beter gewoon hardcore, heeft iedereen schijt, veel leukere sfeer
Hoe heette de hardcore stage? Check ik ff de lineupquote:Op zondag 27 januari 2013 19:04 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Jongen, de hardcore stage op defqon is bijna even groot als de main, en het valt wel mee met de mooiboys. Is op Decibel erger.
Baasje hoor.quote:Op zondag 27 januari 2013 18:58 schreef kapiteintje het volgende:
http://www.dumpert.nl/mediabase/6524483/e1bfbe10/vioolbaas.html
Deze neger.
ja ik snap dat nog steeds niet, want volgens humberto is boelen gewoon neuken en hier is het homoquote:Op zondag 27 januari 2013 19:00 schreef AFCNiels het volgende:
Sinds vanmiddag begrijp ik wel veel beter waarom mensen elkaar hier zo vaak boeler noemen.
http://www.mamjo.com/forum/index.php?topic=396771.0quote:Op zondag 27 januari 2013 19:05 schreef Adames het volgende:
[..]
ja ik snap dat nog steeds niet, want volgens humberto is boelen gewoon neuken en hier is het homo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |