Maar om op je vraag terug te komen, je doet helemaal niks aan kaakpijn.quote:
quote:
Heeft hij veranderd naar "winnen van Feijenoord".quote:Op zondag 27 januari 2013 18:49 schreef Helpmefok het volgende:
VBL / Het grote PSV topic #679: Verliezen van Feijenoord
BOEM
ik kon al weinig vinden over kaakmasseusesquote:Op zondag 27 januari 2013 18:51 schreef Saind het volgende:
[..]
Maar om op je vraag terug te komen, je doet helemaal niks aan kaakpijn.
Tandjes op elkaar en doorzetten
Ok, we pakken 'm man.quote:Op zondag 27 januari 2013 18:51 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
[..]
Heeft hij veranderd naar "winnen van Feijenoord".
Ik had er na Thunderdome tot dinsdag last vanquote:Op zondag 27 januari 2013 18:52 schreef Adames het volgende:
[..]
ik kon al weinig vinden over kaakmasseuses
Neger dat is niet gezond hoor.quote:Op zondag 27 januari 2013 18:52 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik had er na Thunderdome tot dinsdag last van
oh nog even om stylo te verdedigen, het een sluit het ander niet uitquote:Op zondag 27 januari 2013 18:47 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wil jij aub ff heel snel je muil houden. Ik neuk tenminste nog wat lekkere wijven, waar jij zelfrespect te grabbel gooit door hier op 't forum opzichtig naar passwords voor een site met verlepte siliconenwijven te zoeken.
Ben jij Kapi zijn fluffer?quote:Op zondag 27 januari 2013 18:51 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
[..]
Heeft hij veranderd naar "winnen van Feijenoord".
Sowieso, helaas was mijn baard niet vol genoeg. Het enige positieve was het chocoladesnoepje wat ik bij vertrek kreeg.quote:
Als dat z'n voorkeur is dan zal hij ook in real life weinig standaard aanhouden, trust me.quote:Op zondag 27 januari 2013 18:53 schreef Adames het volgende:
[..]
oh nog even om stylo te verdedigen, het een sluit het ander niet uit
Ik zal het even iets specificeren:quote:Op zondag 27 januari 2013 18:49 schreef Helpmefok het volgende:
VBL / Het grote PSV topic #679: Verliezen van Feijenoord
BOEM
Wanneer was het voor het laatst, want sinds vorige week scheert ze het?quote:Op zondag 27 januari 2013 18:55 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee, dat is je moeder. Altijd enorm lekker hoe dat snorretje tegen m'n balletjes kietelt.
hehequote:Op zondag 27 januari 2013 18:55 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Wanneer was het voor het laatst, want sinds vorige week scheert ze het?
bij de sang lee?quote:Op zondag 27 januari 2013 18:54 schreef Saind het volgende:
Heilige neuk het zweet staat me op 't voorhoofd. Nieuwe sambal gekocht, hij is potenter dan de oude
Heb ik ook weleens gehad. Van Conimex overstappen op een zelfgemaakte sambal van één of andere toko ging redelijk mis.quote:Op zondag 27 januari 2013 18:54 schreef Saind het volgende:
Heilige neuk het zweet staat me op 't voorhoofd. Nieuwe sambal gekocht, hij is potenter dan de oude
quote:Op zondag 27 januari 2013 18:53 schreef kapiteintje het volgende:
Pizzaatje bellen of pannekoeken maken?
Pizza.quote:
Een klein beetje? Ik flikkerde er nog een naar binnen een uur voor de afsluiting speciaal daarvoorquote:Op zondag 27 januari 2013 18:56 schreef Smoofie het volgende:
Pillen op festivals zijn het beste, echt heerlijk. Vooral als je nog een klein beetje spaced tijdens een endshow
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |