Geen optie voor mij. Wil die punten nu hebben.quote:Op zondag 27 januari 2013 18:48 schreef ylSs het volgende:
Mja nog niet echt klaar voor morgenvroeg. Ben nu wat oefen tentamens aan het doen gaat redelijk. Als het morgen niet lukt dan maar volgend jaar he
Ik heb bewust eerste kans niet gemaakt. Vier januari strafrecht, 9 januari was 1e kans bestuursrecht 2. 4,5 dag is me net te weinig om een goed cijfer te halen. Heb tot nu toe 17 uit 17 en geen cijfer beneden de 7 dus de statistieken spreken in mijn voordeel.quote:Op zondag 27 januari 2013 18:50 schreef Tchock het volgende:
Ik zou ook nooit zo makkelijk een vak een jaar uitstellenMaar ik verschil daar volgens mij sowieso wel sterk in, zat mensen hier die regelmatig een eerste kans niet maken
Precies. Als het allemaal prima gaat is het een manier om jezelf meer tijd te gunnen en dus een hoger cijfer, maar als het mis gaat kost het je een hoop.quote:Op zondag 27 januari 2013 18:53 schreef Bruce_Cutler het volgende:
[..]
Ik heb bewust eerste kans niet gemaakt. Vier januari strafrecht, 9 januari was 1e kans bestuursrecht 2. 4,5 dag is me net te weinig om een goed cijfer te halen. Heb tot nu toe 17 uit 17 en geen cijfer beneden de 7 dus de statistieken spreken in mijn voordeel.
Neemt niet weg dat ik wel een risico neem. Een off-day of een moeilijk tentamen en ik kan een jaar wachten.
Hé, wat denk jij, hebben we de publiekrechtbundel nodig voor Internationaal Recht?quote:Op zondag 27 januari 2013 18:52 schreef Yreal het volgende:
Ik google net serieus btw aangifte voor ondernemers. Jezus cristus wat een ellende in mijn kop vandaag
Ja is ook zo, moet zeggen dat ik ook betwijfel of ik nog doorga met deze 'tactiek'. Het levert toch een boel extra stress op omdat je weet dat het je enige kans is.quote:Op zondag 27 januari 2013 18:55 schreef Tchock het volgende:
[..]
Precies. Als het allemaal prima gaat is het een manier om jezelf meer tijd te gunnen en dus een hoger cijfer, maar als het mis gaat kost het je een hoop.
Daarbij is sinds we geen herkansingsperiode meer hebben op de UvA die tactiek hier nog riskanter dan op andere universiteiten, dus nu laat ik het helemaal wel uit m'n hoofd
jaquote:Op zondag 27 januari 2013 18:57 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hé, wat denk jij, hebben we de publiekrechtbundel nodig voor Internationaal Recht?
Ik heb die tactiek vorig jaar ook gebruikt. Maar ga vanaf nu gewoon maar gelijk 1e kans dikke cijfers halen en alles in 1 keer halen natuurlijk. Dan had ik nu namelijk vrij.quote:Op zondag 27 januari 2013 18:58 schreef Bruce_Cutler het volgende:
[..]
Ja is ook zo, moet zeggen dat ik ook betwijfel of ik nog doorga met deze 'tactiek'. Het levert toch een boel extra stress op omdat je weet dat het je enige kans is.
Aan de andere kant moedigt het wel aan tot studeren.
Ik vind dat vrij lastig in verband met de planning van de tentamens.quote:Op zondag 27 januari 2013 18:59 schreef ylSs het volgende:
[..]
Ik heb die tactiek vorig jaar ook gebruikt. Maar ga vanaf nu gewoon maar gelijk 1e kans dikke cijfers halen en alles in 1 keer halen natuurlijk. Dan had ik nu namelijk vrij.
Wel even relativeren, op de UvA zijn alle tentamens altijd in één week. Inclusief alle herkansingen van het blok er voor.quote:Op zondag 27 januari 2013 19:05 schreef Bruce_Cutler het volgende:
[..]
Ik vind dat vrij lastig in verband met de planning van de tentamens.
Vlak voor de kerst, vlak na oud en nieuw en 4 dagen later weer een (groot) tentamen. Allemaal 13 weeks vakken.
Maar goed ik heb mijn mening over de afdeling tentamenplanning @ rechtsgeleerdheid Groningen al vaker gegeven.
Als je elke week super goed voorbereid op werkgroepen en er ook naar toe gaat, dan is het volgens mij makkelijk te doen.quote:Op zondag 27 januari 2013 19:05 schreef Bruce_Cutler het volgende:
[..]
Ik vind dat vrij lastig in verband met de planning van de tentamens.
Vlak voor de kerst, vlak na oud en nieuw en 4 dagen later weer een (groot) tentamen. Allemaal 13 weeks vakken.
Maar goed ik heb mijn mening over de afdeling tentamenplanning @ rechtsgeleerdheid Groningen al vaker gegeven.
Ga huilen, vlak voor kerst tentamens en 3 weken later weerquote:Op zondag 27 januari 2013 19:06 schreef Aurelius. het volgende:
Die tetamens meteen na de kerst zijn echt belachelijk
Ik had de 18 december Bur1 en dan 4 januari alweer Belasting1, en daarna nog een boelquote:Op zondag 27 januari 2013 19:07 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ga huilen, vlak voor kerst tentamens en 3 weken later weer
4,5 dag te weinig? Bereid je maar voor op tentamens waar nog geen eens 24 uur tussen zitquote:Op zondag 27 januari 2013 18:53 schreef Bruce_Cutler het volgende:
[..]
Ik heb bewust eerste kans niet gemaakt. Vier januari strafrecht, 9 januari was 1e kans bestuursrecht 2. 4,5 dag is me net te weinig om een goed cijfer te halen. Heb tot nu toe 17 uit 17 en geen cijfer beneden de 7 dus de statistieken spreken in mijn voordeel.
Neemt niet weg dat ik wel een risico neem. Een off-day of een moeilijk tentamen en ik kan een jaar wachten.
Back... to the futurequote:Op zondag 27 januari 2013 19:07 schreef Aurelius. het volgende:
[..]
Ik had de 18 december Bur1 en dan 4 december alweer Belasting1, en daarna nog een boel
Dit. Tussen mijn tentamens Burgerlijk Procesrecht en Bestuursrecht I zit 21 uurquote:Op zondag 27 januari 2013 19:09 schreef Speedy_T het volgende:
[..]
4,5 dag te weinig? Bereid je maar voor op tentamens waar nog geen eens 24 uur tussen zit
In een week ja?quote:Op zondag 27 januari 2013 19:12 schreef Maharbal het volgende:
Gehuil om 2/3 tentamens per periode
Try 7 tot 9, doetjes.
6 deze weekquote:Op zondag 27 januari 2013 19:12 schreef Maharbal het volgende:
Gehuil om 2/3 tentamens per periode
Try 7 tot 9, doetjes.
Ik weet het, daarom is het ook gek dat ze dat naar mij mailen. mail ouderejaars danquote:
quote:Op zondag 27 januari 2013 17:44 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Die kiddo's hebben maar 9 ECTS minder dan jij. Beetje respect.
Vrij weinig. Kan wel mooi verhaal bij lullen maar of ze wat aan mij hebben. Doe het ook niet hoor daar niet van.quote:Op zondag 27 januari 2013 17:45 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Wat weet jij nou van rechten man?
OEI EN YREAL PATSBOEM WEG TSJOKOLquote:
Wedden om een kratje pils dat ik er minstens 5 haalquote:Op zondag 27 januari 2013 19:14 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Meld je maar weer als je ze allemaal hebt gehaald.
Ik drink thuis geen bier.quote:Op zondag 27 januari 2013 19:15 schreef Yreal het volgende:
[..]
Wedden om een kratje pils dat ik er minstens 5 haal
Hoe krijg je dat voor elkaar? NIBPR is tweedejaars herkansing, Bestuurs en Int is normaal, en dan heb je dus belasting 2, grondslagen als derdejaarsvakken en europees als eerstejaarsvak?quote:Op zondag 27 januari 2013 19:14 schreef Yreal het volgende:
[..]
Belasting 2, int publiek, grondslagen int belasting, europees 1, nibpr, bestuurs 1
Yreal maakt er mooi een lopend buffet van aldaar.quote:Op zondag 27 januari 2013 19:16 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hoe krijg je dat voor elkaar? NIBPR is tweedejaars herkansing, Bestuurs en Int is normaal, en dan heb je dus belasting 2, grondslagen als derdejaarsvakken en europees als eerstejaarsvak?
Ik was er heilig van overtuigd dat ik een aangifte functie zou weten te bemachtigen, dus wilde alvast wat fiscale vakken meepakken... Toch geen baan...quote:Op zondag 27 januari 2013 19:16 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hoe krijg je dat voor elkaar? NIBPR is tweedejaars herkansing, Bestuurs en Int is normaal, en dan heb je dus belasting 2, grondslagen als derdejaarsvakken en europees als eerstejaarsvak?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |