Back... to the futurequote:Op zondag 27 januari 2013 19:07 schreef Aurelius. het volgende:
[..]
Ik had de 18 december Bur1 en dan 4 december alweer Belasting1, en daarna nog een boel
Dit. Tussen mijn tentamens Burgerlijk Procesrecht en Bestuursrecht I zit 21 uurquote:Op zondag 27 januari 2013 19:09 schreef Speedy_T het volgende:
[..]
4,5 dag te weinig? Bereid je maar voor op tentamens waar nog geen eens 24 uur tussen zit
In een week ja?quote:Op zondag 27 januari 2013 19:12 schreef Maharbal het volgende:
Gehuil om 2/3 tentamens per periode
Try 7 tot 9, doetjes.
6 deze weekquote:Op zondag 27 januari 2013 19:12 schreef Maharbal het volgende:
Gehuil om 2/3 tentamens per periode
Try 7 tot 9, doetjes.
Ik weet het, daarom is het ook gek dat ze dat naar mij mailen. mail ouderejaars danquote:
quote:Op zondag 27 januari 2013 17:44 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Die kiddo's hebben maar 9 ECTS minder dan jij. Beetje respect.
Vrij weinig. Kan wel mooi verhaal bij lullen maar of ze wat aan mij hebben. Doe het ook niet hoor daar niet van.quote:Op zondag 27 januari 2013 17:45 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Wat weet jij nou van rechten man?
OEI EN YREAL PATSBOEM WEG TSJOKOLquote:
Wedden om een kratje pils dat ik er minstens 5 haalquote:Op zondag 27 januari 2013 19:14 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Meld je maar weer als je ze allemaal hebt gehaald.
Ik drink thuis geen bier.quote:Op zondag 27 januari 2013 19:15 schreef Yreal het volgende:
[..]
Wedden om een kratje pils dat ik er minstens 5 haal
Hoe krijg je dat voor elkaar? NIBPR is tweedejaars herkansing, Bestuurs en Int is normaal, en dan heb je dus belasting 2, grondslagen als derdejaarsvakken en europees als eerstejaarsvak?quote:Op zondag 27 januari 2013 19:14 schreef Yreal het volgende:
[..]
Belasting 2, int publiek, grondslagen int belasting, europees 1, nibpr, bestuurs 1
Yreal maakt er mooi een lopend buffet van aldaar.quote:Op zondag 27 januari 2013 19:16 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hoe krijg je dat voor elkaar? NIBPR is tweedejaars herkansing, Bestuurs en Int is normaal, en dan heb je dus belasting 2, grondslagen als derdejaarsvakken en europees als eerstejaarsvak?
Ik was er heilig van overtuigd dat ik een aangifte functie zou weten te bemachtigen, dus wilde alvast wat fiscale vakken meepakken... Toch geen baan...quote:Op zondag 27 januari 2013 19:16 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hoe krijg je dat voor elkaar? NIBPR is tweedejaars herkansing, Bestuurs en Int is normaal, en dan heb je dus belasting 2, grondslagen als derdejaarsvakken en europees als eerstejaarsvak?
Strafprocesrecht wordt niet gegeven dit jaarquote:Op zondag 27 januari 2013 19:18 schreef Tchock het volgende:
En je moet ook straf(proces)recht nog doen, waarvan deel II in het eerste semester gegeven wordt, dus je moet sowieso nog een derde jaar gaan doen. Waarom ben je dan nu al met derdejaarsvakken bezig als je je P nog niet eens hebt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |