Meer over de wanhopige bony :[.quote:Op zondag 27 januari 2013 16:58 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Die feitelijk neer komt op 't posten van een negerlul.
Eindelijk is iemand het met me eens.quote:Op zondag 27 januari 2013 16:57 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Jezus, hoe trots kan je zijn op 't posten van een negerlul man.
Ja idd. Maarja, hij komt uit afrika.quote:Op zondag 27 januari 2013 17:00 schreef Saind het volgende:
Snap niet wat die Bony bezielt, als topspits kun je toch zat poeni krijgen zonder zo te smeken en pica's van je tampeloeris te sturen
Post dat dan even in dit topic: VBL / Wilfried Bonerquote:Op zondag 27 januari 2013 17:00 schreef Saind het volgende:
Snap niet wat die Bony bezielt, als topspits kun je toch zat poeni krijgen zonder zo te smeken en pica's van je tampeloeris te sturen
Wat zitten jullie het nou te dramatiseren manquote:Op zondag 27 januari 2013 16:33 schreef Smoofie het volgende:
Volgens mij willen ze het posten op misc. van forum.bodybuilding.com
[..]
Zijn hele leven verwoest door dit.. Ook wel triest dat je als 23 jarige man er intrapt.
Ja, ik was 100% serieus toen ik zei " zijn hele leven verwoest".quote:Op zondag 27 januari 2013 17:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat zitten jullie het nou te dramatiseren man
Het is toch Te Volgen Post?quote:Op zondag 27 januari 2013 17:01 schreef Ajacied422 het volgende:
Kwaliteitstopic.
Ik had de 3e post, ik kan dus mooi gaan eten met mijn terugvindpost.
quote:
Ah zal welquote:Op zondag 27 januari 2013 17:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
terugvindpost heet het volgens mij, zal straks even de mannen achter het systeem spreken.
Heb je weer geblowdquote:Op zondag 27 januari 2013 17:03 schreef Dr.Mikey het volgende:
Enschede kankermof vuurwerk maakt. je huis tot stof
Ik lag er pas half 8 in.quote:
Staat er echt tussen in die samenvatting van Smoofie (Of de samenvatting van DBB gepost door)quote:Op zondag 27 januari 2013 16:49 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
ik zie een wit stukje voor z'n schaamstreek. Aangezien het een neger is neem ik aan dat dat nooit z'n pielemans kan zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |