Meer over de wanhopige bony :[.quote:Op zondag 27 januari 2013 16:58 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Die feitelijk neer komt op 't posten van een negerlul.
Eindelijk is iemand het met me eens.quote:Op zondag 27 januari 2013 16:57 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Jezus, hoe trots kan je zijn op 't posten van een negerlul man.
Ja idd. Maarja, hij komt uit afrika.quote:Op zondag 27 januari 2013 17:00 schreef Saind het volgende:
Snap niet wat die Bony bezielt, als topspits kun je toch zat poeni krijgen zonder zo te smeken en pica's van je tampeloeris te sturen
Post dat dan even in dit topic: VBL / Wilfried Bonerquote:Op zondag 27 januari 2013 17:00 schreef Saind het volgende:
Snap niet wat die Bony bezielt, als topspits kun je toch zat poeni krijgen zonder zo te smeken en pica's van je tampeloeris te sturen
Wat zitten jullie het nou te dramatiseren manquote:Op zondag 27 januari 2013 16:33 schreef Smoofie het volgende:
Volgens mij willen ze het posten op misc. van forum.bodybuilding.com
[..]
Zijn hele leven verwoest door dit.. Ook wel triest dat je als 23 jarige man er intrapt.
Ja, ik was 100% serieus toen ik zei " zijn hele leven verwoest".quote:Op zondag 27 januari 2013 17:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat zitten jullie het nou te dramatiseren man
Het is toch Te Volgen Post?quote:Op zondag 27 januari 2013 17:01 schreef Ajacied422 het volgende:
Kwaliteitstopic.
Ik had de 3e post, ik kan dus mooi gaan eten met mijn terugvindpost.
quote:
Ah zal welquote:Op zondag 27 januari 2013 17:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
terugvindpost heet het volgens mij, zal straks even de mannen achter het systeem spreken.
Heb je weer geblowdquote:Op zondag 27 januari 2013 17:03 schreef Dr.Mikey het volgende:
Enschede kankermof vuurwerk maakt. je huis tot stof
Ik lag er pas half 8 in.quote:
Staat er echt tussen in die samenvatting van Smoofie (Of de samenvatting van DBB gepost door)quote:Op zondag 27 januari 2013 16:49 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
ik zie een wit stukje voor z'n schaamstreek. Aangezien het een neger is neem ik aan dat dat nooit z'n pielemans kan zijn.
Vuurwerk SCHIET.quote:Op zondag 27 januari 2013 17:03 schreef Dr.Mikey het volgende:
Enschede kankermof vuurwerk maakt. je huis tot stof
Kun je niet ff een sponsbad organiserenquote:Op zondag 27 januari 2013 17:10 schreef kapiteintje het volgende:
Ok, nu moet ik echt ff m'n bed uit. Ik krijg doorligplekken.
Een wat?quote:Op zondag 27 januari 2013 17:11 schreef Saind het volgende:
[..]
Kun je niet ff een sponsbad organiseren
Of vuurwerkgeluiden fluiten.quote:Op zondag 27 januari 2013 17:11 schreef kapiteintje het volgende:
Net zo treurig als zingen over de bombardementen op Rotterdam.
Een lekker wijf dat met een spons ff je huidplooien en shit schoonmaakt. Helpt ook tegen doorligwonden, beetje andere houding doen enzoquote:
Gelukkig gebeurde het maar 1x en werd er niet zoveel aandacht aan geschonken. Commentator zei er wat van, wat hij niet moest doen.quote:
Hebben ze dat bij jou al eens gedaan dan?quote:Op zondag 27 januari 2013 17:12 schreef Saind het volgende:
[..]
Een lekker wijf dat met een spons ff je huidplooien en shit schoonmaakt. Helpt ook tegen doorligwonden, beetje andere houding doen enzo
Moet wel man, kom echt niet meer op eigen kracht de douche inquote:Op zondag 27 januari 2013 17:13 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hebben ze dat bij jou al eens gedaan dan?
Saind heeft al meermaals in een afkickkliniek gelegen.quote:Op zondag 27 januari 2013 17:13 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hebben ze dat bij jou al eens gedaan dan?
Toch bijna een week niet gedronkenquote:Op zondag 27 januari 2013 17:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Saind heeft al meermaals in een afkickkliniek gelegen.
Wat ben je toch een saint haha wat leuk.quote:Op zondag 27 januari 2013 17:15 schreef Saind het volgende:
[..]
Toch bijna een week niet gedronken
Gisteren was m'n cheatdagje, houden we het daar op
Omdat Ajax verloren heeft? Je dacht toch niet dat het zonder puntverlies tot aan de laatste wedstrijd door zou gaan?quote:
Dan mag ik het toch wel een kutweekend vindenquote:Op zondag 27 januari 2013 17:16 schreef Tarado het volgende:
[..]
Omdat Ajax verloren heeft? Je dacht toch niet dat het zonder puntverlies tot aan de laatste wedstrijd door zou gaan?
Kutnickname heb ik ookquote:Op zondag 27 januari 2013 17:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat ben je toch een saint haha wat leuk.
Dikzak.quote:Op zondag 27 januari 2013 17:18 schreef Ajacied422 het volgende:
En weer tot besluit een roomijsbekertjer.
Niks cheatdagje, je kunt 't duidelijk niet volhouden. Ik zou m'n conclusies trekken man, zonder grappen.quote:Op zondag 27 januari 2013 17:15 schreef Saind het volgende:
[..]
Toch bijna een week niet gedronken
Gisteren was m'n cheatdagje, houden we het daar op
Nee hoor. Deed ik gisteren ook niet.quote:Op zondag 27 januari 2013 17:18 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ben je de grenzen weer aan 't opzoeken Stijn?
Wat jij wil jongenquote:Op zondag 27 januari 2013 17:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dan mag ik het toch wel een kutweekend vinden
Wat ben jij allemaal tegengekomen? Je oude leven?quote:Op zondag 27 januari 2013 17:20 schreef kapiteintje het volgende:
Stinho je zou strandjutter moeten worden.
Je vindt zoveel. Je moet van je kwaliteiten gebruik maken en een succesvol strandjutter worden.quote:Op zondag 27 januari 2013 17:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat ben jij allemaal tegengekomen? Je oude leven?
GGMM, heb je het Nicki Minaj topic nog gezien? MrStylo en Doublepain zijn opnieuw in mijn achting gedaald.quote:
Haha, wanneer is dat gebeurd?quote:Op zondag 27 januari 2013 17:21 schreef The_Groove het volgende:
Bony![]()
![]()
[ afbeelding ]
http://forum.dutchbodybui(...)angie-varona-328568/
Erik Meijer, heeft voor PSV gespeeld. Die neem ik niet serieus.quote:Op zondag 27 januari 2013 17:23 schreef kapiteintje het volgende:
He wie is die kneus die naast Perez staat bij EL?
Echt?quote:Op zondag 27 januari 2013 17:25 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Alle credit aan Smoof.
Hij heeft ook z'n tampeloeres gestuurd
Styloquote:Op zondag 27 januari 2013 17:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Echt?
Wat een debiel zeg, open er een topic over.
Dat halfuurtje dat ik later wasquote:
Ik las alleen dat ze interesse hadden, verder heb ik er nog niks over gelezen.quote:Op zondag 27 januari 2013 17:36 schreef j0rdiiii het volgende:
Debuut Sneijder zo even meepakken. Twitter ontploft met Drogba naar Galatasaray, klopt dat?
https://twitter.com/searc(...)ray%27da%22&src=trenquote:Op zondag 27 januari 2013 17:37 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik las alleen dat ze interesse hadden, verder heb ik er nog niks over gelezen.
twitter:SierdVos twitterde op zondag 27-01-2013 om 17:03:38Vanavond om 19:00 Barcelona - Osasuna, Commentaar van Sierd de Vos reageer retweet
Zoveel tweets, dan lijkt het er wel op, een betrouwbare bron heb ik alleen nog niet gevonden.quote:Op zondag 27 januari 2013 17:37 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
https://twitter.com/searc(...)ray%27da%22&src=tren
quote:Op zondag 27 januari 2013 17:39 schreef AFCNiels het volgende:
twitter:SierdVos twitterde op zondag 27-01-2013 om 17:03:38Vanavond om 19:00 Barcelona - Osasuna, Commentaar van Sierd de Vos reageer retweet
zijn ook allemaal turken, ik kan geen turksquote:Op zondag 27 januari 2013 17:41 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Zoveel tweets, dan lijkt het er wel op, een betrouwbare bron heb ik alleen nog niet gevonden.
Galas neemt Drogba en Juventus moet het doen met Anelka. Hoezo?quote:Op zondag 27 januari 2013 17:42 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
zijn ook allemaal turken, ik kan geen turks
Ditquote:Op zondag 27 januari 2013 17:43 schreef Geo4kant het volgende:
Tering, zijn jullie homo ofsohoevaak gaan jullie die foto nog posten stelletje fags.
Drogba is opgebrand, Anelka heeft heel zijn carriere geen fuck gedaan dus die kan nog wel even.quote:Op zondag 27 januari 2013 17:44 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Galas neemt Drogba en Juventus moet het doen met Anelka. Hoezo?
1.5 jaar las ik op twitterquote:Op zondag 27 januari 2013 17:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Drogba is opgebrand, Anelka heeft heel zijn carriere geen fuck gedaan dus die kan nog wel even.
Ik ookquote:Op zondag 27 januari 2013 17:46 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik hoorde trouwens vuurwerkgeluiden toen twente aan de bal was
Ik heb net een artikel vertaald, daar stond ook 1,5 jaar in.quote:Op zondag 27 januari 2013 17:45 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
1.5 jaar las ik op twitter
das lang
kolo toure willen zo ook halenquote:Op zondag 27 januari 2013 17:46 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik heb net een artikel vertaald, daar stond ook 1,5 jaar in.
Wat verwacht je dan van van kakkerlakken?quote:Op zondag 27 januari 2013 17:46 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik hoorde trouwens vuurwerkgeluiden toen twente aan de bal was
Want kolo kan meer verdienen bij Gala ?quote:Op zondag 27 januari 2013 17:47 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
kolo toure willen zo ook halen
galatasaray is er maar druk mee
Ik vind 't ook treurig, maargoed. Het is ook maar een klein gedeelte van 't stadion natuurlijk.quote:Op zondag 27 januari 2013 17:48 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Wat verwacht je dan van van kakkerlakken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |