SPOILER: bingoprijsjes worden verzorgd door:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
When I am with you, there's no place I'd rather be - K. 17-03-1982 / 21-10-2017
Superleuke foto vind ik datquote:Op zondag 27 januari 2013 14:50 schreef robdriessen het volgende:
Ik zie er MET die bril nog 100x lekkerder uit dan zonder die bril.
Volgende keer langer. Een week ofzo.quote:Op zondag 27 januari 2013 14:54 schreef Greys het volgende:
Ik vond dit ook weer razendsnel voorbij gaan
Boh ja, Henk deed tres subtiel de lichten aan en ik dacht: whut is het al zo laat?quote:Op zondag 27 januari 2013 14:54 schreef Greys het volgende:
Ik vond dit ook weer razendsnel voorbij gaan
Hoe laat was dat??quote:Op zondag 27 januari 2013 14:56 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Boh ja, Henk deed tres subtiel de lichten aan en ik dacht: whut is het al zo laat?
En Tha_Erik de restquote:Op zondag 27 januari 2013 14:56 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Muis en Oognip hadden de hoofdprijs te pakken
In mijn verdediging, ik had helemaal niet gehoord dát je ging bellen zodat ik je nummer had.quote:Op zondag 27 januari 2013 14:44 schreef MissBliss het volgende:
Halloooo! Ik vond het echt superleuk ook gisteren, en vooral dat XM en Duvel nog even langskwamen![]()
Stevemet z'n telefoonfaal
En de bingo vond ik ook leuk!
You raaaaaang?quote:
WOEHAHAHAHAAAAAAAA je UIquote:
Jij kon het na een avond al niet aan om aan het ontbijt te verschijnen. Na een week ben je doodquote:Op zondag 27 januari 2013 14:55 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Volgende keer langer. Een week ofzo.
quote:Op zondag 27 januari 2013 14:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Superleuke foto vind ik dat![]()
En je had een toffe prijs geregeld en Mono is volgens mij verliefd op je
Hihihihiquote:Op zondag 27 januari 2013 14:57 schreef Steve het volgende:
[..]
In mijn verdediging, ik had helemaal niet gehoord dát je ging bellen zodat ik je nummer had..
Hè iemand belt me! Hallo?.
En zijn van elke meet dit soort foto's van mijquote:Op zondag 27 januari 2013 14:56 schreef Steve het volgende:
Heb er niet veel, maar toch wat toegevoegd. ElisaB met d'r pak melk..
.
Mooi zo, anders had ie 'm op FHF mogen plempenquote:Op zondag 27 januari 2013 14:59 schreef Greys het volgende:
[..]
WOEHAHAHAHAAAAAAAA je UI
Erik was superblij met je koffiezettert trouwens!
juistquote:Op zondag 27 januari 2013 15:00 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Sorry, ik mag jou niet vergeten natuurlijk
De foonfaal van Steve.quote:
wat ben jij leuk zeg!quote:Op zondag 27 januari 2013 15:00 schreef ElisaB het volgende:
[..]
En zijn van elke meet dit soort foto's van mij
[ afbeelding ]
Hij zei aan het ontbijt vanmorgen serieus dat ie er nog geen eentje hadquote:Op zondag 27 januari 2013 15:00 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Mooi zo, anders had ie 'm op FHF mogen plempen
Ik had keelpijnquote:Op zondag 27 januari 2013 14:59 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Jij kon het na een avond al niet aan om aan het ontbijt te verschijnen. Na een week ben je dood![]()
En ik ook, dat is too much fok
Awwwwquote:Op zondag 27 januari 2013 15:00 schreef robdriessen het volgende:
[..]Mono en ik zijn bloedbroeders. Two man wolfpack.
En ik ben gisteren een beetje vlieft geworden op jou en op ren_ren.
Hij zei het gisteravond aan de Bazenbar al. Helemaal blij was hij!quote:Op zondag 27 januari 2013 15:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Hij zei aan het ontbijt vanmorgen serieus dat ie er nog geen eentje had![]()
Hier zit het nog mooi in een glaasje.quote:Op zondag 27 januari 2013 15:00 schreef ElisaB het volgende:
[..]
En zijn van elke meet dit soort foto's van mij
[ afbeelding ]
Robogeisha, en Wild Zeroquote:Op zondag 27 januari 2013 15:00 schreef Cee het volgende:
[..]
De foonfaal van Steve.
rob, je nieuwe usericon.
(p.s. het was Robogeisha en welke was die andere?)
hier maak je geen grapjes over.quote:Op zondag 27 januari 2013 15:01 schreef Cee het volgende:
Trouwens, Cat, ik denk dat ik tijdens de Confrontation in slaap zou zijn gevallen besef ik me nu.
Nee, ik ben compleet debiel. Maar ondanks dat mag ik zonder begeleiding naar buiten.quote:
en jij loopt en denkt met je keel? Vent.quote:
quote:Op zondag 27 januari 2013 14:57 schreef Steve het volgende:
[..]
In mijn verdediging, ik had helemaal niet gehoord dát je ging bellen zodat ik je nummer had..
Hè iemand belt me! Hallo?.
Ik lag ook zo lekker. Ik was zóóó moe.quote:Op zondag 27 januari 2013 15:03 schreef Cat22 het volgende:
[..]
en jij loopt en denkt met je keel? Vent.
Saulllllquote:Op zondag 27 januari 2013 15:03 schreef robdriessen het volgende:
En voor degenen die mijn tweede naamsticker niet snapten:
quote:Op zondag 27 januari 2013 15:03 schreef robdriessen het volgende:
En voor degenen die mijn tweede naamsticker niet snapten:
Haha, in het hotel hangenquote:Op zondag 27 januari 2013 15:04 schreef Cat22 het volgende:
En oerbeer, wat gaan jij en Stefano doen met dag extra dagje uit vandaag?
quote:Op zondag 27 januari 2013 15:05 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Haha, in het hotel hangen
Stephan heeft zojuist nog wel even wat dingetjes gehaald bij de AH.
Knus!quote:Op zondag 27 januari 2013 15:05 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Haha, in het hotel hangen
Stephan heeft zojuist nog wel even wat dingetjes gehaald bij de AH.
WHYYY WHYYYYYYquote:
Dat glaasje is toeval en staat geenszins garant voor een niet-debiele fotoquote:Op zondag 27 januari 2013 15:02 schreef Steve het volgende:
Hier zit het nog mooi in een glaasje.. Ik vond het zo geweldig dat je gewoon recht uit het pak dronk.
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
quote:Op zondag 27 januari 2013 15:07 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dat glaasje is toeval en staat geenszins garant voor een niet-debiele fotoHULDE! Wat een vrouwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
When I am with you, there's no place I'd rather be - K. 17-03-1982 / 21-10-2017
quote:Op zondag 27 januari 2013 15:07 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dat glaasje is toeval en staat geenszins garant voor een niet-debiele fotowhoohaha, die is leuk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Werewolf
Ver weg van mijquote:
Oh ik heb echt geen ideequote:Op zondag 27 januari 2013 15:07 schreef Greys het volgende:
[..]
WHYYY WHYYYYYY
Er zijn AH's dichterbij dan datOf waren jullie met OV?
Dat was in dezelfde kroeg, op een van de eerdere ESF meets toen we daadwerkelijk het songfestival gingen kijkenquote:
We zouden wel een leuk setje zijn; jij met je bril en ik met de melk...quote:
ich auchquote:
Persoonsgebonden budgetjequote:
quote:Met een persoonsgebonden budget (pgb) kunnen mensen die door ziekte, handicap of ouderdom zorg nodig hebben, zelf zorg inkopen. Dit pgb wordt gefinancierd uit de Algemene Wet Bijzondere Ziektekosten (AWBZ).
Nog niet eens een afscheidsknuffelquote:
Ah, las ik het toch goedquote:
Ik heb twee van jouw blauwe bingostiften in mijn tas...quote:Op zondag 27 januari 2013 15:12 schreef Muis006 het volgende:
Ik had bingo, vroeg Henk zo: HEBBIE JE BORDJE OMHOOG GEHOUDEN?
Ja natuurlijk.
Eerder mannen met witte jassen en voor ons een mooie jas met hele lange mouwen die ze als extra service ook nog eens voor je dichtbindenquote:Op zondag 27 januari 2013 15:10 schreef ElisaB het volgende:
[..]
We zouden wel een leuk setje zijn; jij met je bril en ik met de melk...
Een PGBeetje zou er ábsoluut in zitten
Keihandig; kan je er niet uit vallenquote:Op zondag 27 januari 2013 15:14 schreef robdriessen het volgende:
Eerder mannen met witte jassen en voor ons een mooie jas met hele lange mouwen die ze als extra service ook nog eens voor je dichtbinden
Oh geen probleemquote:Op zondag 27 januari 2013 15:13 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik heb twee van jouw blauwe bingostiften in mijn tas...![]()
En zou je vallen, dan val je zacht in je gecapitonneerde kamertjequote:Op zondag 27 januari 2013 15:14 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Keihandig; kan je er niet uit vallen
Owkee, dan bewaar ik ze tot de volgende bingoquote:Op zondag 27 januari 2013 15:14 schreef Muis006 het volgende:
Oh geen probleemik heb de stiften die ik gisteren terug kon vinden toch aan Henk gegeven dus.
Nee, jij hebt mij toch al in je appquote:Op zondag 27 januari 2013 15:15 schreef Qwea het volgende:
Greys? Ik krijg een appje met jouw voornaam, app je me? Want als het die andere naamgenoot is blijf ik wel offline want dan gaat ze weer jankzakken
Serieus?quote:Op zondag 27 januari 2013 15:16 schreef ElisaB het volgende:
Schiet mij ineens te binnen: Joop die heel enthousiast Re gedag kuste
Ja! Zo schattigquote:
quote:
quote:handig, bn. bw. (-er, -st), bedreven ; gemakkelijk in 't gebruik.
Nee. Ik krijg zo'n balkje "whatsapp van Voornaam" en ik weet dus niet of jij dat bent, of die anderequote:Op zondag 27 januari 2013 15:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee, jij hebt mij toch al in je appDus dan zou je zien dat het in een eerder gesprek van ons was/kwam, toch?
Of heb je onze vorige gesprekken gewist
Oh nee ik ben het nietquote:Op zondag 27 januari 2013 15:18 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nee. Ik krijg zo'n balkje "whatsapp van Voornaam" en ik weet dus niet of jij dat bent, of die andereer staat geen "greys". Kan ik pas zien als ik WA open, maar dat wil ik nu dus niet, want dan gaat ze jankzakken dat ze me al 24u oid niey heeft gesproken, of er wat is
![]()
Snap je het nog?
Jaquote:Op zondag 27 januari 2013 15:20 schreef Qwea het volgende:
Snertgodsamme die was lekker! Ik kreeg de snert van puala
boh
Mo ging stuk om je piemeltonmanquote:
Proest, daarbij zag ik dus ook enkel "whatsapp van voornaam"quote:Op zondag 27 januari 2013 15:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh nee ik ben het nietTenminste, ik was het niet.
Ik heb je daarna wel een appie gestuurd zodat je kon zien dat ik DAT was
Ja! En die soepstengel die er blijkbaar al wat langer in stond waardoor de onderkant zacht wasquote:Op zondag 27 januari 2013 15:20 schreef Greys het volgende:
[..]
JaIk houd helemaal niet van snert
Maar deze was zalig!
Het was ook best veel input en volgens mij was hij zenuwachtig. Hij zei zelfs sory nadat hij schold.quote:Op zondag 27 januari 2013 15:18 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ja! Zo schattig
Joop zag lang haar en reduceerde / deduceerde iets. Denk ik
Die werden er in de keuken in geknald dus die stonden er alleen die minuten in dat het uitdelen duurdequote:Op zondag 27 januari 2013 15:22 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja! En die soepstengel die er blijkbaar al wat langer in stond waardoor de onderkant zacht was
ik ben er nog niet uit of soepstengel en snert een goede combo is.quote:Op zondag 27 januari 2013 15:22 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja! En die soepstengel die er blijkbaar al wat langer in stond waardoor de onderkant zacht was
Ik zat ook eerst zo van "hmm oke. Man met ton. Ehm, dank je?"quote:Op zondag 27 januari 2013 15:23 schreef Muis006 het volgende:
Dat gezicht van Ll toen 'ie de piemeltonman probeerde
en dat gaf me een klap!quote:Op zondag 27 januari 2013 15:24 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik zat ook eerst zo van "hmm oke. Man met ton. Ehm, dank je?"
Pas toen meneer muis hem eraf trok drong het door
Ik baalde best wel, want die eerste hap van die stengel was ech kei lekker week. En de 2de enzo waren hardquote:Op zondag 27 januari 2013 15:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Die werden er in de keuken in geknald dus die stonden er alleen die minuten in dat het uitdelen duurdeMaar potdomme, lekker gevuld soepie, lekker pittig enzo.
Heeft sp3c zelfs in NWS kenbaar gemaakt dat hij die kreeg, en nu vergeet hij hem. De kaarsjes van Rebekka nog heel?quote:Op zondag 27 januari 2013 12:36 schreef BrandX het volgende:
[..]
Mogguh! Nu zit ik dus met twee bakken snert in mijn vriezer
En nu?
Ik neem aan gewoon zoals je ze zelf ook in een frituurpan zou kwakken?quote:Op zondag 27 januari 2013 15:24 schreef Cat22 het volgende:
Ik heb trouwens live gezien hoe Henk zijn bitterballen maakt.![]()
Wie wil me aanraken?
Jij houdt niet van hard?quote:Op zondag 27 januari 2013 15:25 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik baalde best wel, want die eerste hap van die stengel was ech kei lekker week. En de 2de enzo waren hard![]()
Sssssh!quote:Op zondag 27 januari 2013 15:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik neem aan gewoon zoals je ze zelf ook in een frituurpan zou kwakken?
Jaquote:Op zondag 27 januari 2013 15:27 schreef paddy het volgende:
[..]
Heeft sp3c zelfs in NWS kenbaar gemaakt dat hij die kreeg, en nu vergeet hij hem. De kaarsjes van Rebekka nog heel?
niet meer naar gekeken, die zitten nog in de tas. Ik heb vannacht de soep in de minifridge gedaan, en toen ik thuiskwam daarstraks gelijk de vriezer in. De jongens moeten me maar melden hoe en wanneer ze het willen hebbenquote:Op zondag 27 januari 2013 15:27 schreef paddy het volgende:
[..]
Heeft sp3c zelfs in NWS kenbaar gemaakt dat hij die kreeg, en nu vergeet hij hem. De kaarsjes van Rebekka nog heel?
Ik hou van sabbelenquote:Op zondag 27 januari 2013 15:27 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Jij houdt niet van hard?![]()
Te flauw, ik weet het.
Vertel sp3c erbij dat hij een mok water moet toevoegen en blijven roeren. De erwtensoep die ik maak kun je de volgende dag snijden en heeft dat water echt nodigquote:Op zondag 27 januari 2013 15:29 schreef BrandX het volgende:
[..]
niet meer naar gekeken, die zitten nog in de tas. Ik heb vannacht de soep in de minifridge gedaan, en toen ik thuiskwam daarstraks gelijk de vriezer in. De jongens moeten me maar melden hoe en wanneer ze het willen hebben
quote:Op zondag 27 januari 2013 15:18 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ja! Zo schattig
Joop zag lang haar en reduceerde / deduceerde iets. Denk ik
PINCH!!!quote:Op zondag 27 januari 2013 15:24 schreef Cat22 het volgende:
Ik heb trouwens live gezien hoe Henk zijn bitterballen maakt.![]()
Wie wil me aanraken?
Was jij niet laatst naar de winterefteling geweest? Is het wat? Vrienden vroegen of we meegingen Zaterdagquote:
quote:Op zondag 27 januari 2013 15:37 schreef Muis006 het volgende:
"Erik, als ik een piemel had, zou ik dan wel op je mogen bingostiften?"
- "Misschien. Als het een hele grote is!"
Bedank je haar voor ons? Superliefquote:Op zondag 27 januari 2013 15:27 schreef paddy het volgende:
[..]
Ja klopt, ik vond het superleuk! Toen wij er waren had het gesneeuwd en dat gaf zo'n leuke sfeerquote:Op zondag 27 januari 2013 15:37 schreef Qwea het volgende:
[..]
Was jij niet laatst naar de winterefteling geweest? Is het wat? Vrienden vroegen of we meegingen Zaterdag
En alles is verder gewoon open? Afgezien van vliegende hollander? Ben er een paar jaar gelee ook met ze geweest en mo, maar dat was geen succes want de avond ervoor had ik veel rooie wodka redbull gedronken dat ik zo stond te stuiteren dat ik niet kon slapen de hele nacht, en dus stront chago was de volgende dagquote:Op zondag 27 januari 2013 15:40 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja klopt, ik vond het superleuk! Toen wij er waren had het gesneeuwd en dat gaf zo'n leuke sfeeralleen de buitenachtbanen deden het niet vanwege vorst maar daar heb je voorlopig geen last van (gelukkig).
Ze is voor een tijd geleden aan nog zo'n grotere kaars begonnen maar kreeg een vriendje en een huisje, dus die komt ooit nog wel eensquote:Op zondag 27 januari 2013 15:37 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Bedank je haar voor ons? Superlief
Ja alles is verder gewoon open als het niet vriestquote:Op zondag 27 januari 2013 15:42 schreef Qwea het volgende:
[..]
En alles is verder gewoon open? Afgezien van vliegende hollander? Ben er een paar jaar gelee ook met ze geweest en mo, maar dat was geen succes want de avond ervoor had ik veel rooie wodka redbull gedronken dat ik zo stond te stuiteren dat ik niet kon slapen de hele nacht, en dus stront chago was de volgende dagPlus dat het ONWIJS regende, ik zeiknat werd en NOG chagrijniger werd
Haha prioriteitenquote:Op zondag 27 januari 2013 15:45 schreef paddy het volgende:
[..]
Ze is voor een tijd geleden aan nog zo'n grotere kaars begonnen maar kreeg een vriendje en een huisje, dus die komt ooit nog wel eens
Zal het doorgeven
quote:Op zondag 27 januari 2013 15:46 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja alles is verder gewoon open als het niet vriestJoris en de Draak is echt heel tof! En voor regen zijn poncho's uitgevonden
quote:Op zondag 27 januari 2013 15:56 schreef Oognip het volgende:
Zo even teruglezen maar kijk eens wat ik vond
[ afbeelding ]
van welke van je monopoly aan hotelkamers zou die zijn?quote:Op zondag 27 januari 2013 15:56 schreef Oognip het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 27 januari 2013 15:56 schreef Oognip het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 27 januari 2013 15:55 schreef Cat22 het volgende:
Cee en ik hebben een date!
A heart full of love
quote:Op zondag 27 januari 2013 15:55 schreef Cat22 het volgende:
Cee en ik hebben een date!
A heart full of love
Bwoehahaha toen die dame bij de ontbijttafels langs kwam om kamernummers te noterenquote:Op zondag 27 januari 2013 15:57 schreef Cat22 het volgende:
[..]
van welke van je monopoly aan hotelkamers zou die zijn?
quote:Op zondag 27 januari 2013 16:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Bwoehahaha toen die dame bij de ontbijttafels langs kwam om kamernummers te noteren![]()
"KANO, PSSST, ZEG DAT JE IN 118 ZAT!!!"
"Ja euh mevrouw euh... we hebben een beetje gewisseld"
Ja!quote:Op zondag 27 januari 2013 16:01 schreef Cee het volgende:
Oh ja, we werden vanochtend heel rock & roll uit de ontbijtzaal gegooid.![]()
Sort of.
LEUK VOOR THUIS?quote:Op zondag 27 januari 2013 15:56 schreef Oognip het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ga mijn vocal coach vragen om voorbereidende oefeningen.quote:Op zondag 27 januari 2013 15:59 schreef Cee het volgende:
[..]God. on. hiiiiiiiiiiiiiiiiiiiigh
Alvast thee met honing drinken.
Haha, ik vroeg het net aan hem: "Ben jij gezoend door Joop??" Hij: "Uhm, ja hihi"quote:Op zondag 27 januari 2013 16:01 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Re reageerde zo schattig verbaasd en twijfelachtig
In Bienvenue zetten ze dan juist een bordje bij voor de laatkomersquote:Op zondag 27 januari 2013 16:01 schreef Cee het volgende:
Oh ja, we werden vanochtend heel rock & roll uit de ontbijtzaal gegooid.![]()
Sort of.
quote:Op zondag 27 januari 2013 16:03 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Haha, ik vroeg het net aan hem: "Ben jij gezoend door Joop??" Hij: "Uhm, ja hihi"![]()
[..]
Haha, ik vroeg het net aan hem: "Ben jij gezoend door Joop??" Hij: "Uhm, ja hihi"![]()
chaos regeerde!quote:Op zondag 27 januari 2013 16:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Bwoehahaha toen die dame bij de ontbijttafels langs kwam om kamernummers te noteren![]()
"KANO, PSSST, ZEG DAT JE IN 118 ZAT!!!"
"Ja euh mevrouw euh... we hebben een beetje gewisseld"
Het was echt een vergissing en beiden reageerden heel schattig. Gewoon een leuk dingetje dusquote:Op zondag 27 januari 2013 16:03 schreef MissBliss het volgende:
Volgens mij van Ynskequote:Op zondag 27 januari 2013 15:57 schreef Cat22 het volgende:
[..]
van welke van je monopoly aan hotelkamers zou die zijn?
nope, wij hebben onze twee kaarten ingeleverd. Of had ik er toch drie gekregen bij check in?quote:Op zondag 27 januari 2013 16:07 schreef Oognip het volgende:
[..]
Volgens mij van YnskeIk zal wel even bellen met het hotel.
Ik vond jou ook zo tofquote:
Ik ga zo even kijken of ik mijn 5 foto's via mn telefoon kan uploaden. Want een iMac en een iPhone laten communiceren is me na 2 jaar nog niet echt geluktquote:Op zondag 27 januari 2013 16:08 schreef Greys het volgende:
Er heeft nog iemand een paar pics geupload net? Wie?
Ik vond het leuk dat jij en Re zo lang blevenquote:Op zondag 27 januari 2013 16:10 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik vond jou ook zo tof
Ik vond het de vorige meet al zo jammer dat ik niet met je gepraat had (want ik stap niet zomaar op iemand af) dus nu greep ik mn kans
Je bent even leuk als op het forum
[..]
Ik bedoel die van 118quote:Op zondag 27 januari 2013 16:09 schreef Cat22 het volgende:
[..]
nope, wij hebben onze twee kaarten ingeleverd. Of had ik er toch drie gekregen bij check in?
Ja, de tijd ging ook supersnel, ineens was het al laatquote:Op zondag 27 januari 2013 16:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vond het leuk dat jij en Re zo lang bleven![]()
![]()
En dat jij een tikkie teut was
En stoer dat Cee eerst amper durfde naar de ESF meets en inmiddels al blijft slapen
Dat accent, heerlijkquote:
Ik heb gebeld, kan het gewoon wegggooienquote:Op zondag 27 januari 2013 16:15 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
![]()
En nu zie ik jouw foto's weer nietEven opnieuw inloggen, moment
Joop ging zich aan me voorstellen.quote:Op zondag 27 januari 2013 16:13 schreef Greys het volgende:
Toen ie voor de derde keer bedankt had voor de kadootjes zei hij 'En onthoud, ik sta ALTIJD voor jullie klaar he!?!'.
Joop. Gotta love him.
quote:Op zondag 27 januari 2013 16:13 schreef Oognip het volgende:
Ik heb een paar foto's toegevoegd. Onder andere 1 van een in slaap vallende Roger
Viel het zo erg op?quote:Op zondag 27 januari 2013 16:18 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ik heb gebeld, kan het gewoon wegggooiendoet het toch niet meer.
MB, ik vond het ook tof dat je een beetje teut was
Ja.quote:Op zondag 27 januari 2013 16:09 schreef Greys het volgende:
Oh SteveIk zie het aan het camerastandpunt
Nee kloptquote:Op zondag 27 januari 2013 16:21 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Viel het zo erg op?![]()
Maar ik word wel een makkelijkere prater als ik wat opheb ja, het helpt wel
Ik vond jou ook leuk want volgens mij had ik op eerdere meetings nooit echt met je gesproken nog
En maar niet terugbetalen he, lafbek.quote:Op zondag 27 januari 2013 16:25 schreef Qwea het volgende:
Ik ging oognip gewoon geld afhandig maken
Ging kei makkelijk ook nog
Hallo, moet je maar niet zo makkelijk zijn.quote:Op zondag 27 januari 2013 16:26 schreef Oognip het volgende:
[..]
En maar niet terugbetalen he, lafbek.
Nee. Want hij moet eerst seks willen, en dat onthoudt ik hem tot mijn prius. Dus dat zal straks wel komenquote:Op zondag 27 januari 2013 16:28 schreef Takaiki het volgende:
He Q, hebbie al een Prius ggeroggeld bij Mo?
Ik dacht, ik geef je geld dan mag ik over je heen, niet dusquote:Op zondag 27 januari 2013 16:27 schreef Qwea het volgende:
[..]
Hallo, moet je maar niet zo makkelijk zijn.
Yvonquote:Op zondag 27 januari 2013 16:29 schreef MissBliss het volgende:
Wie had er rode lippenstift op? Ik zag op de wc pas dat ik een afdruk had op mn wang en zie het nu ook op een foto in de emmert al erop zitten. Niemand heeft wat gezegd
sorryquote:Op zondag 27 januari 2013 16:29 schreef MissBliss het volgende:
Wie had er rode lippenstift op? Ik zag op de wc pas dat ik een afdruk had op mn wang en zie het nu ook op een foto in de emmert al erop zitten. Niemand heeft wat gezegd
Voor die lullige 20 euro mag je naar me kijkenquote:Op zondag 27 januari 2013 16:29 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ik dacht, ik geef je geld dan mag ik over je heen, niet dus
Dan heeft het er echt heel lang gezeten.quote:
Greys had vanmorgen ei in der haar, niemand die er wat van zeiquote:Op zondag 27 januari 2013 16:29 schreef MissBliss het volgende:
en de bacon stond haar ook erg goedquote:Op zondag 27 januari 2013 16:31 schreef Oognip het volgende:
[..]
Greys had vanmorgen ei in der haar, niemand die er wat van zei
Viel niet op tussen de bestickerde voorhoofden en blauwe neuzen.quote:Op zondag 27 januari 2013 16:30 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Dan heeft het er echt heel lang gezeten.
Jou sprak ik pas daarna *checkt wang voor nog meer afdrukken*quote:
quote:Op zondag 27 januari 2013 16:31 schreef Oognip het volgende:
[..]
Mono heeft ook heel de avond met rode mondafdrukken op zijn wang gelopen volgens mijquote:Op zondag 27 januari 2013 16:29 schreef MissBliss het volgende:
Ja WTFquote:Op zondag 27 januari 2013 16:31 schreef Oognip het volgende:
[..]
Llquote:Op zondag 27 januari 2013 16:33 schreef MissBliss het volgende:
Wanneer was Ll er?? Ik heb hem helemaal niet gezien
Yes, ik ben nu zo gelukkigquote:Op zondag 27 januari 2013 16:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja WTF
Jij bent tenminste zo dat je het zegt en het er even uit peutert
Ik ga het onthouden, mocht ik ooit willen checken of er iets tussen mijn tanden zit doe ik dat bij jou!
Alleen in het hotelquote:Op zondag 27 januari 2013 16:33 schreef MissBliss het volgende:
Wanneer was Ll er?? Ik heb hem helemaal niet gezien
. nee hoor, louter laf O laf!quote:Op zondag 27 januari 2013 16:34 schreef Takaiki het volgende:
Misschien moet ik blij zijn dat we niet zijn blijven slapen![]()
Waarom kon hij ook alweer niet?quote:Op zondag 27 januari 2013 16:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Alleen in het hotel
Want hij kon 's avonds niet.
ik had het er uit gegeten hoorquote:Op zondag 27 januari 2013 16:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja WTF
Jij bent tenminste zo dat je het zegt en het er even uit peutert
Ik ga het onthouden, mocht ik ooit willen checken of er iets tussen mijn tanden zit doe ik dat bij jou!
Zoenfoto hea? Ben nog niet in de emmert geweest.quote:Op zondag 27 januari 2013 16:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Mono heeft ook heel de avond met rode mondafdrukken op zijn wang gelopen volgens mij
Takkieeeeee![]()
Jouw foto met Elies vind ik leuk!
Oh jaquote:
Op options klikken boven de foto.quote:Op zondag 27 januari 2013 16:36 schreef Oognip het volgende:
Ben ik de enige die de foto's uit de photobucket niet zelf op kan slaan? Komt dat omdat ie op prive staat of zo? Dat was de vorige keer ook, maar toen kon ik ze wel opslaan.
Ah vandaarquote:Op zondag 27 januari 2013 16:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Alleen in het hotel
Want hij kon 's avonds niet.
Oh ik heb hem idd wel heel erg prive gezetquote:Op zondag 27 januari 2013 16:36 schreef Oognip het volgende:
Ben ik de enige die de foto's uit de photobucket niet zelf op kan slaan? Komt dat omdat ie op prive staat of zo? Dat was de vorige keer ook, maar toen kon ik ze wel opslaan.
Thanksquote:Op zondag 27 januari 2013 16:37 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Op options klikken boven de foto.
[..]
Ah vandaar
Spuitje 11quote:Op zondag 27 januari 2013 16:38 schreef Greys het volgende:
Als ik een foto groot in beeld heb kan ik bij File klikken op download trouwens?
O ja, hoe kon ik het vergeten?quote:Op zondag 27 januari 2013 16:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh ja
"Ll, waarom kon je ook alweer niet????"
"Erhm..."*mompel mompel*
"Jongens even allemaal stil!!! Ll, waarom niet?? Want je gaat naar.....???"
"De supportersavond van FC Dordrecht![]()
![]()
![]()
In bepaalde kamers heul veel laf o lafquote:
Die andere vijf supporters konden die avond toch ook wel zonder hem houden?quote:Op zondag 27 januari 2013 16:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh ja
"Ll, waarom kon je ook alweer niet????"
"Erhm..."*mompel mompel*
"Jongens even allemaal stil!!! Ll, waarom niet?? Want je gaat naar.....???"
"De supportersavond van FC Dordrecht![]()
![]()
![]()
Ah, kan ook!quote:Op zondag 27 januari 2013 16:40 schreef sp3c het volgende:
misschien was hij de aangewezen supporter voor de avond
Ja lukt het sp3ccie?quote:Op zondag 27 januari 2013 16:38 schreef sp3c het volgende:
valt nog mee met die photobucket, dit kan ik nog wel bijhouden
Dat meen jequote:Op zondag 27 januari 2013 16:41 schreef Greys het volgende:
Tsjah, het mot maar belangrijk voor je zijn, FC Dordrecht
Maar eerlijk is eerlijk, wel supertof dat ie speciaal nog even naar het hotel kwam
Ik vond het zooooo jammer dat je niet kwamquote:
Waarom was jij er eigenlijk niet?quote:
Bwehehehehequote:Op zondag 27 januari 2013 16:49 schreef Loveless85 het volgende:
Schapenkoppen!!!
[ afbeelding ]
Goed te lezen dat het een geslaagde avond was, en voor sommigen zelfs een hele bevredigende meet
Zo te zien heb jij bijna (bijna!) net zo'n leuke avond dan ons gehad.quote:Op zondag 27 januari 2013 16:49 schreef Loveless85 het volgende:
Schapenkoppen!!!
[ afbeelding ]
Goed te lezen dat het een geslaagde avond was, en voor sommigen zelfs een hele bevredigende meet
Echt! Nee het is hier nu nog glibberig ondanks de regen van vanmorgen.quote:Op zondag 27 januari 2013 16:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vond het zooooo jammer dat je niet kwam
Dacht eerst dat het een grapje wasDaarom reageerde ik zo stom
Ja ik dacht echt dat het een grapje was eerstquote:Op zondag 27 januari 2013 16:51 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Echt! Nee het is hier nu nog glibberig ondanks de regen van vanmorgen.
Maar er wordt dan ook geen greintje gestrooid.
Vind het ook jammermaar volgende keer en tussendoor gewoon een keertje!
dat zijn meestal hilarische picsquote:Op zondag 27 januari 2013 16:57 schreef Greys het volgende:
We zijn vergeten tandenpoetsfoto's te maken
Ik wilde eigenlijk ook met jou op de foto maar das nie gebeurd niequote:Op zondag 27 januari 2013 16:57 schreef Greys het volgende:
Ik heeb een leuk filmpje met Steve in de hoofdrolquote:Op zondag 27 januari 2013 16:57 schreef Greys het volgende:
Was je weer gehaktballen aan het snijden?quote:Op zondag 27 januari 2013 17:03 schreef Muis006 het volgende:
Had Grees ei in heur haar? Helemaal gemist.
Ja!quote:Op zondag 27 januari 2013 17:03 schreef Muis006 het volgende:
Had Grees ei in heur haar? Helemaal gemist.
Bweeehehehe, nee.quote:Op zondag 27 januari 2013 17:04 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Was je weer gehaktballen aan het snijden?
Noooooh!quote:Op zondag 27 januari 2013 17:05 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Bweeehehehe, nee.
Gisteren wel
Peter waarschuwde me nog heel lief, voorzien van theatrale mimiek ende gebaren, dat de meneer eten van mijn bord pakte. Maar ik kreeg het niet op
Hè, Takke maakt een fotoquote:Op zondag 27 januari 2013 17:00 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Ik heeb een leuk filmpje met Steve in de hoofdrol
Ik ben niet moe meer.quote:Op zondag 27 januari 2013 17:08 schreef Greys het volgende:
Ik ga een piepklein tukje doen denk ik even snel
Ja verbazingwekkend hequote:Op zondag 27 januari 2013 17:07 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Noooooh!
Steve en ik zaten al vol verbijstering te kijken naar bord na bord na bord dat meneer leegat naast ons aan de Bazenbar, heeft hij ook nog bij jou gejat! Waar laat hij het?![]()
En ik heb niet bij hem op schoot kunnen zitten want hij hing de hele tijd op een barkruk.
Ik jou ookquote:
Is voetbal toch ergens goed voor.quote:Op zondag 27 januari 2013 17:09 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja verbazingwekkend he![]()
Hij voetbalt veel, dat helpt om de vetjes weg te houden
We zijn gewoon een bazengroep met zijn allenquote:
quote:Op zondag 27 januari 2013 17:15 schreef Peter het volgende:
Ff een verbazingwekkend topic: SEX / De grote Porn-Off - #21 - Goede voornemens!
jij zat buiten te kleumen!quote:Op zondag 27 januari 2013 17:15 schreef sp3c het volgende:
ik heb geen frikandellen of limoncello gezien!
ik heb ze niet kunnen spotten aan de hand van gedragquote:Op zondag 27 januari 2013 17:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Mensen die nog niet eerder op een ESF meet waren
Nee da's het fijnequote:Op zondag 27 januari 2013 17:17 schreef Bart het volgende:
[..]
ik heb ze niet kunnen spotten aan de hand van gedrag
Kano? Oerbeer? Stephan5 etcquote:Op zondag 27 januari 2013 17:17 schreef Bart het volgende:
[..]
ik heb ze niet kunnen spotten aan de hand van gedrag
Warm onder een dekentje zaten we!quote:
Hi mopquote:
ohjaquote:
What happened?quote:Op zondag 27 januari 2013 17:20 schreef sp3c het volgende:
ik heb helemaal niets gewonnen met die domme bingo, het is de schuld van meneer takaiki die de regels niet snapte
Geen probleemquote:Op zondag 27 januari 2013 17:20 schreef Maes het volgende:
[..]
Hi mop![]()
Dank je voor de terug koppeling
we faalden jammerlijkquote:
Het was ook erg ingewikkeld ja. Ik heb ook niks gewonnen en dat lag echt niet aan mij.quote:Op zondag 27 januari 2013 17:22 schreef sp3c het volgende:
[..]
we faalden jammerlijk
maar ik kan moeilijk mezelf de schuld geven ... wat werd er bedoelt met een postzegel en welk van de 2 rijen (links of rechts) moesten we eigenlijk volmaken?
Postzegel is 4 getallen rechtsboven.quote:Op zondag 27 januari 2013 17:22 schreef sp3c het volgende:
[..]
we faalden jammerlijk
maar ik kan moeilijk mezelf de schuld geven ... wat werd er bedoelt met een postzegel en welk van de 2 rijen (links of rechts) moesten we eigenlijk volmaken?
true story, er werd valsgespeeldquote:Op zondag 27 januari 2013 17:23 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Het was ook erg ingewikkeld ja. Ik heb ook niks gewonnen en dat lag echt niet aan mij.
dan had de dove ff moeten roepen!quote:Op zondag 27 januari 2013 17:23 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Postzegel is 4 getallen rechtsboven.
En je moest de twee buitenste rijen!
Zelfs de dove wist het
I KNOW!quote:Op zondag 27 januari 2013 17:24 schreef Peter het volgende:
[..]
Zelfs mensen met 2 bingovelletjes wonnen niet!
Als een goeie assistente heb ik het laten zien. En nog niet opletten hequote:Op zondag 27 januari 2013 17:22 schreef sp3c het volgende:
[..]
we faalden jammerlijk
Maar we moesten onze muil houden van Joop.quote:Op zondag 27 januari 2013 17:24 schreef sp3c het volgende:
[..]
dan had de dove ff moeten roepen!
[..]
I KNOW!
ja daar ging het mis denk ikquote:Op zondag 27 januari 2013 17:25 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Maar we moesten onze muil houden van Joop.
gelukkigquote:Op zondag 27 januari 2013 17:25 schreef Oognip het volgende:
[..]
Jij hebt echt een leuke vrouwEn je bent zelf ook leuk
2 velletjes!?quote:Op zondag 27 januari 2013 17:24 schreef Peter het volgende:
[..]
Zelfs mensen met 2 bingovelletjes wonnen niet!
Cee vroeg vanmorgen wie jij was.quote:
Toen was ik vast al naar de Bazenbar verhuisd en daar is het niet aangeboden.quote:Op zondag 27 januari 2013 17:27 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Heeft Grees ook aan onze tafel nog aangeboden
Wel opletten he tssss.
ja ik had maar zowel mijn foknaam als mijn echte naam erop gezet, zodat iedereen me kon aanspreken zoals ie wilde!quote:Op zondag 27 januari 2013 17:28 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Cee vroeg vanmorgen wie jij was.
Ik: 'die vent met Bart Bart op zijn naamplaatje'
Cee:' o, die!![]()
'
Het was best nog vroeg, zullen we maar zeggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |