SPOILER: bingoprijsjes worden verzorgd door:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
When I am with you, there's no place I'd rather be - K. 17-03-1982 / 21-10-2017
Superleuke foto vind ik datquote:Op zondag 27 januari 2013 14:50 schreef robdriessen het volgende:
Ik zie er MET die bril nog 100x lekkerder uit dan zonder die bril.
Volgende keer langer. Een week ofzo.quote:Op zondag 27 januari 2013 14:54 schreef Greys het volgende:
Ik vond dit ook weer razendsnel voorbij gaan
Boh ja, Henk deed tres subtiel de lichten aan en ik dacht: whut is het al zo laat?quote:Op zondag 27 januari 2013 14:54 schreef Greys het volgende:
Ik vond dit ook weer razendsnel voorbij gaan
Hoe laat was dat??quote:Op zondag 27 januari 2013 14:56 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Boh ja, Henk deed tres subtiel de lichten aan en ik dacht: whut is het al zo laat?
En Tha_Erik de restquote:Op zondag 27 januari 2013 14:56 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Muis en Oognip hadden de hoofdprijs te pakken
In mijn verdediging, ik had helemaal niet gehoord dát je ging bellen zodat ik je nummer had.quote:Op zondag 27 januari 2013 14:44 schreef MissBliss het volgende:
Halloooo! Ik vond het echt superleuk ook gisteren, en vooral dat XM en Duvel nog even langskwamen![]()
Stevemet z'n telefoonfaal
En de bingo vond ik ook leuk!
You raaaaaang?quote:
WOEHAHAHAHAAAAAAAA je UIquote:
Jij kon het na een avond al niet aan om aan het ontbijt te verschijnen. Na een week ben je doodquote:Op zondag 27 januari 2013 14:55 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Volgende keer langer. Een week ofzo.
quote:Op zondag 27 januari 2013 14:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Superleuke foto vind ik dat![]()
En je had een toffe prijs geregeld en Mono is volgens mij verliefd op je
Hihihihiquote:Op zondag 27 januari 2013 14:57 schreef Steve het volgende:
[..]
In mijn verdediging, ik had helemaal niet gehoord dát je ging bellen zodat ik je nummer had..
Hè iemand belt me! Hallo?.
En zijn van elke meet dit soort foto's van mijquote:Op zondag 27 januari 2013 14:56 schreef Steve het volgende:
Heb er niet veel, maar toch wat toegevoegd. ElisaB met d'r pak melk..
.
Mooi zo, anders had ie 'm op FHF mogen plempenquote:Op zondag 27 januari 2013 14:59 schreef Greys het volgende:
[..]
WOEHAHAHAHAAAAAAAA je UI
Erik was superblij met je koffiezettert trouwens!
juistquote:Op zondag 27 januari 2013 15:00 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Sorry, ik mag jou niet vergeten natuurlijk
De foonfaal van Steve.quote:
wat ben jij leuk zeg!quote:Op zondag 27 januari 2013 15:00 schreef ElisaB het volgende:
[..]
En zijn van elke meet dit soort foto's van mij
[ afbeelding ]
Hij zei aan het ontbijt vanmorgen serieus dat ie er nog geen eentje hadquote:Op zondag 27 januari 2013 15:00 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Mooi zo, anders had ie 'm op FHF mogen plempen
Ik had keelpijnquote:Op zondag 27 januari 2013 14:59 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Jij kon het na een avond al niet aan om aan het ontbijt te verschijnen. Na een week ben je dood![]()
En ik ook, dat is too much fok
Awwwwquote:Op zondag 27 januari 2013 15:00 schreef robdriessen het volgende:
[..]Mono en ik zijn bloedbroeders. Two man wolfpack.
En ik ben gisteren een beetje vlieft geworden op jou en op ren_ren.
Hij zei het gisteravond aan de Bazenbar al. Helemaal blij was hij!quote:Op zondag 27 januari 2013 15:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Hij zei aan het ontbijt vanmorgen serieus dat ie er nog geen eentje had![]()
Hier zit het nog mooi in een glaasje.quote:Op zondag 27 januari 2013 15:00 schreef ElisaB het volgende:
[..]
En zijn van elke meet dit soort foto's van mij
[ afbeelding ]
Robogeisha, en Wild Zeroquote:Op zondag 27 januari 2013 15:00 schreef Cee het volgende:
[..]
De foonfaal van Steve.
rob, je nieuwe usericon.
(p.s. het was Robogeisha en welke was die andere?)
hier maak je geen grapjes over.quote:Op zondag 27 januari 2013 15:01 schreef Cee het volgende:
Trouwens, Cat, ik denk dat ik tijdens de Confrontation in slaap zou zijn gevallen besef ik me nu.
Nee, ik ben compleet debiel. Maar ondanks dat mag ik zonder begeleiding naar buiten.quote:
en jij loopt en denkt met je keel? Vent.quote:
quote:Op zondag 27 januari 2013 14:57 schreef Steve het volgende:
[..]
In mijn verdediging, ik had helemaal niet gehoord dát je ging bellen zodat ik je nummer had..
Hè iemand belt me! Hallo?.
Ik lag ook zo lekker. Ik was zóóó moe.quote:Op zondag 27 januari 2013 15:03 schreef Cat22 het volgende:
[..]
en jij loopt en denkt met je keel? Vent.
Saulllllquote:Op zondag 27 januari 2013 15:03 schreef robdriessen het volgende:
En voor degenen die mijn tweede naamsticker niet snapten:
quote:Op zondag 27 januari 2013 15:03 schreef robdriessen het volgende:
En voor degenen die mijn tweede naamsticker niet snapten:
Haha, in het hotel hangenquote:Op zondag 27 januari 2013 15:04 schreef Cat22 het volgende:
En oerbeer, wat gaan jij en Stefano doen met dag extra dagje uit vandaag?
quote:Op zondag 27 januari 2013 15:05 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Haha, in het hotel hangen
Stephan heeft zojuist nog wel even wat dingetjes gehaald bij de AH.
Knus!quote:Op zondag 27 januari 2013 15:05 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Haha, in het hotel hangen
Stephan heeft zojuist nog wel even wat dingetjes gehaald bij de AH.
WHYYY WHYYYYYYquote:
Dat glaasje is toeval en staat geenszins garant voor een niet-debiele fotoquote:Op zondag 27 januari 2013 15:02 schreef Steve het volgende:
Hier zit het nog mooi in een glaasje.. Ik vond het zo geweldig dat je gewoon recht uit het pak dronk.
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
quote:Op zondag 27 januari 2013 15:07 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dat glaasje is toeval en staat geenszins garant voor een niet-debiele fotoHULDE! Wat een vrouwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
When I am with you, there's no place I'd rather be - K. 17-03-1982 / 21-10-2017
quote:Op zondag 27 januari 2013 15:07 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dat glaasje is toeval en staat geenszins garant voor een niet-debiele fotowhoohaha, die is leuk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Werewolf
Ver weg van mijquote:
Oh ik heb echt geen ideequote:Op zondag 27 januari 2013 15:07 schreef Greys het volgende:
[..]
WHYYY WHYYYYYY
Er zijn AH's dichterbij dan datOf waren jullie met OV?
Dat was in dezelfde kroeg, op een van de eerdere ESF meets toen we daadwerkelijk het songfestival gingen kijkenquote:
We zouden wel een leuk setje zijn; jij met je bril en ik met de melk...quote:
ich auchquote:
Persoonsgebonden budgetjequote:
quote:Met een persoonsgebonden budget (pgb) kunnen mensen die door ziekte, handicap of ouderdom zorg nodig hebben, zelf zorg inkopen. Dit pgb wordt gefinancierd uit de Algemene Wet Bijzondere Ziektekosten (AWBZ).
Nog niet eens een afscheidsknuffelquote:
Ah, las ik het toch goedquote:
Ik heb twee van jouw blauwe bingostiften in mijn tas...quote:Op zondag 27 januari 2013 15:12 schreef Muis006 het volgende:
Ik had bingo, vroeg Henk zo: HEBBIE JE BORDJE OMHOOG GEHOUDEN?
Ja natuurlijk.
Eerder mannen met witte jassen en voor ons een mooie jas met hele lange mouwen die ze als extra service ook nog eens voor je dichtbindenquote:Op zondag 27 januari 2013 15:10 schreef ElisaB het volgende:
[..]
We zouden wel een leuk setje zijn; jij met je bril en ik met de melk...
Een PGBeetje zou er ábsoluut in zitten
Keihandig; kan je er niet uit vallenquote:Op zondag 27 januari 2013 15:14 schreef robdriessen het volgende:
Eerder mannen met witte jassen en voor ons een mooie jas met hele lange mouwen die ze als extra service ook nog eens voor je dichtbinden
Oh geen probleemquote:Op zondag 27 januari 2013 15:13 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik heb twee van jouw blauwe bingostiften in mijn tas...![]()
En zou je vallen, dan val je zacht in je gecapitonneerde kamertjequote:Op zondag 27 januari 2013 15:14 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Keihandig; kan je er niet uit vallen
Owkee, dan bewaar ik ze tot de volgende bingoquote:Op zondag 27 januari 2013 15:14 schreef Muis006 het volgende:
Oh geen probleemik heb de stiften die ik gisteren terug kon vinden toch aan Henk gegeven dus.
Nee, jij hebt mij toch al in je appquote:Op zondag 27 januari 2013 15:15 schreef Qwea het volgende:
Greys? Ik krijg een appje met jouw voornaam, app je me? Want als het die andere naamgenoot is blijf ik wel offline want dan gaat ze weer jankzakken
Serieus?quote:Op zondag 27 januari 2013 15:16 schreef ElisaB het volgende:
Schiet mij ineens te binnen: Joop die heel enthousiast Re gedag kuste
Ja! Zo schattigquote:
quote:
quote:handig, bn. bw. (-er, -st), bedreven ; gemakkelijk in 't gebruik.
Nee. Ik krijg zo'n balkje "whatsapp van Voornaam" en ik weet dus niet of jij dat bent, of die anderequote:Op zondag 27 januari 2013 15:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee, jij hebt mij toch al in je appDus dan zou je zien dat het in een eerder gesprek van ons was/kwam, toch?
Of heb je onze vorige gesprekken gewist
Oh nee ik ben het nietquote:Op zondag 27 januari 2013 15:18 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nee. Ik krijg zo'n balkje "whatsapp van Voornaam" en ik weet dus niet of jij dat bent, of die andereer staat geen "greys". Kan ik pas zien als ik WA open, maar dat wil ik nu dus niet, want dan gaat ze jankzakken dat ze me al 24u oid niey heeft gesproken, of er wat is
![]()
Snap je het nog?
Jaquote:Op zondag 27 januari 2013 15:20 schreef Qwea het volgende:
Snertgodsamme die was lekker! Ik kreeg de snert van puala
boh
Mo ging stuk om je piemeltonmanquote:
Proest, daarbij zag ik dus ook enkel "whatsapp van voornaam"quote:Op zondag 27 januari 2013 15:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh nee ik ben het nietTenminste, ik was het niet.
Ik heb je daarna wel een appie gestuurd zodat je kon zien dat ik DAT was
Ja! En die soepstengel die er blijkbaar al wat langer in stond waardoor de onderkant zacht wasquote:Op zondag 27 januari 2013 15:20 schreef Greys het volgende:
[..]
JaIk houd helemaal niet van snert
Maar deze was zalig!
Het was ook best veel input en volgens mij was hij zenuwachtig. Hij zei zelfs sory nadat hij schold.quote:Op zondag 27 januari 2013 15:18 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ja! Zo schattig
Joop zag lang haar en reduceerde / deduceerde iets. Denk ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |