Klinkt gek maar met die afgelopen 2 kampioenschappen ben ik wel even verzadigd.quote:Op zondag 27 januari 2013 15:02 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
We staan 3 punten achter op PSV en 4 op Twente als ze winnen dus we hebben nog alle kans ik neem geen genoegen met een 2de plek
Dusquote:Op zondag 27 januari 2013 15:05 schreef CaasS het volgende:
[..]
Klinkt gek maar met die afgelopen 2 kampioenschappen ben ik wel even verzadigd.Ben ook te jong voor die successen van de jaren 90, dus volg Ajax pas intensief sinds die kut periode daarna.
Daarom Champions League prioriteit nmmr 1, kampioenschap zou mooi zijn. Hoop op nog wat mooie wedstrijden in de Europa League.
Doelpunt van Mertens, na die combinatie met Wijnaldum vond ik mooi ja.quote:Op zondag 27 januari 2013 15:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mooie goals?
PSV kon alleen profiteren van geschutter van Heracles
Narsingh kan er ook geen bout van
okequote:Op zondag 27 januari 2013 15:07 schreef Ajacied422 het volgende:
Gewoon kampioen worden, tweede plek zou ontzettend frustrerend zijn naar mijn mening omdat het dan dat walgelijke PSV of Twente wordt die de schaal haalt.
Wij scoorde er 102 in een seizoen met Suarez en werden geen kampioen.quote:Op zondag 27 januari 2013 15:06 schreef CaasS het volgende:
[..]
Doelpunt van Mertens, na die combinatie met Wijnaldum vond ik mooi ja.
Staan op 66 doelpunten na 20 wedstrijden.
Omdat het verdedigend kut was. PSV krijgt niet zoveel doelpunten tegen, minder dan Ajax iig.quote:Op zondag 27 januari 2013 15:07 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wij scoorde er 102 in een seizoen met Suarez en werden geen kampioen.
Hadden wij maar Tadic en Chadliquote:Op zondag 27 januari 2013 15:09 schreef CaasS het volgende:
[..]
Omdat het verdedigend kut was. PSV krijgt niet zoveel doelpunten tegen, minder dan Ajax iig.
Alleen Twente doet dat beter, maar die leunen volledig op Chadli en Tadic.
Haha, 2:40. Met andere woorden, janssen moet zijn bakkes houden.quote:Op zondag 27 januari 2013 15:07 schreef j0rdiiii het volgende:
http://eredivisielive.nl/(...)it-handen-geven.html
quote:Op zondag 27 januari 2013 15:11 schreef TJV het volgende:
[..]
Haha, 2:40. Met andere woorden, janssen moet zijn bakkes houden.
PSV heeft de slechtste verdediging in de Ere manquote:Op zondag 27 januari 2013 15:09 schreef CaasS het volgende:
[..]
Omdat het verdedigend kut was. PSV krijgt niet zoveel doelpunten tegen, minder dan Ajax iig.
Alleen Twente doet dat beter, maar die leunen volledig op Chadli en Tadic.
Mooi die frustratiequote:Op zondag 27 januari 2013 15:11 schreef TJV het volgende:
[..]
Haha, 2:40. Met andere woorden, janssen moet zijn bakkes houden.
Het feit dat PSV relatief weinig tegendoelpunten krijgt zegt meer over de rest van het team dan over de verdediging idd...quote:Op zondag 27 januari 2013 15:12 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
PSV heeft de slechtste verdediging in de Ere man
Waarom krijgen ze dan minder doelpunten tegen dan Ajax? Enige 2 die het beter doen dan PSV zijn Utrecht en Twente. Lijkt meer beeldvorming ofzo.quote:Op zondag 27 januari 2013 15:12 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
PSV heeft de slechtste verdediging in de Ere man
Nee hoor, is gewoon bar slechtquote:Op zondag 27 januari 2013 15:15 schreef CaasS het volgende:
[..]
Waarom krijgen ze dan minder doelpunten tegen dan Ajax? Enige 2 die het beter doen dan PSV zijn Utrecht en Twente. Lijkt meer beeldvorming ofzo.
quote:
Zoals Benson die vorige week 2x scoort omdat van Bommel hem laat lopen?quote:Op zondag 27 januari 2013 15:14 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Het feit dat PSV relatief weinig tegendoelpunten krijgt zegt meer over de rest van het team dan over de verdediging idd...
Precies mijn punt: als iemand op het middenveld of in de aanval een verdedigingsfout maakt moet je er bij PSV niet op rekenen dat de defensie dat nog recht gaat trekkenquote:Op zondag 27 januari 2013 15:24 schreef CaasS het volgende:
[..]
Zoals Benson die vorige week 2x scoort omdat van Bommel hem laat lopen?
wow okequote:Op zondag 27 januari 2013 14:19 schreef TJV het volgende:
Tyron je kunt de tyfustering krijgen maar ik loop me weer compleet te ergeren aan die poedel van een Eriksen. Zo, dat is er weer uit.
En oja. BoerrigterToby op rechtsback
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |